Προς το περιεχόμενο

H Nestle κατάργησε τον Νescafe σε σκόνη!


helena_n

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, The_Judas είπε

Οποιος έχει στομαχικές διαταραχές πάει στον γιατρό ή δεν πίνει καθόλου καφέ. Η καφείνη είναι το πρόβλημα, όχι η μορφή του καφέ.

Μεγαλη αληθεια αυτο. Οσοι με τους φραπεδες εχετε προβληματα με το στομαχι, απλα δοκιμαστε πχ τον GOLD decafeine και θα εκπλαγειτε ποση ζημια κανει αυτο το δηλητηριο που το ονομαζουν παραπλανητικα "καφεινη".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 300
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

32 λεπτά πριν, Periphery είπε

1)Την ευθύνη θα έπρεπε να την ρίξεις στην εταιρεία που το έφτιαξε, όχι στον μεταπωλητή που εμπορεύεται δεκάδες χιλιάδες κωδικούς οι οποίοι αλλάζουν συχνά/πυκνά.

2) Επίσης, το κατάστημα είχε το δικαίωμα να σου αρνηθεί την επιστροφή απλώς δεν το έκανε για να σε κρατήσει ως πελάτη. Ναι, αλλά τέτοιους πελάτες, κανείς δεν θέλει.

3) Για όλα τα μαγαζιά και τις περιπτώσεις, αποτελείς πελάτη-φύρα. Κανείς δεν θέλει να ασχολείται με επιστροφές τέτοιου είδους.

1) Άντε πάλι να ρίξω την ευθύνη στην εταιρία. Και τι θα κάνει η Νestle δηλαδή, θα μου δώσει τα λεφτά πίσω; Από πού κι ως πού; 3η φορά ξαναγράφω... στα καταστήματα του Skroutz γίνεται ξεκάθαρη αναφορά στην αλλαγή του περιεχομένου (granules). Σίγουρα δεν τους ήρθε η περιγραφή ουρανοκατέβατα... είτε ενημερώθηκαν απ'τη Νestle, είτε αναγραφόταν κάπου στο τιμολόγιο. Αν η μηχανογράφηση στο σούπερ-μάρκετ το αμέλλησε, πρόβλημα τους.

2) Αν το κατάστημα δεν έπαιρνε πίσω το προϊόν, θα έκανα chargeback. Πάλι με την ίδια αιτιολογία, ότι η αλλαγή περιεχομένου θα έπρεπε να αναγράφεται είτε στη συσκευασία, είτε στο ταμπελάκι στο ράφι. Όχι σε διαφημιστικό έντυπο εντός της συσκευασίας! Ναι, θα έβαζα μέχρι και τον τραπεζικό υπάλληλο να ασχοληθεί με τον Nescafe, κι ας περίμεναν άλλα 100 άτομα να μπουν στη τράπεζα.

3) Καλύτερα πελάττισα-φύρα παρά κορόιδο.

 

 

Επεξ/σία από helena_n
  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
51 λεπτά πριν, helena_n είπε

4η φορά το γράφω... το προϊόν πάει προς επιστροφή με την αιτιολογία ελλιπούς περιγραφής αλλαγής περιεχομένου (το οποίο περιεχόμενο είναι σφραγισμένο και αναλλοίωτο). Ούτε η υπάλληλος θα χάσει τα λεφτά, ούτε το κατάστημα, ούτε η αλυσίδα.

Οποιαδήποτε διαφωνία έχει ο πελάτης, λύνεται με το κατάστημα που αγόρασε το προϊόν. Και το κατάστημα (η στην προκειμένη περίπτωση η αλυσίδα σούπερ μάρκετ) λύνει τη διαφωνία με τον προμηθευτή και πάει λέγοντας. Αυτή είναι η διαδικασία στην Ελλάδα και γενικώς σε όλο τον πλανήτη Γη. Δηλαδή αν έπαιρνα απ'το μάρκετ ένα προϊόν τεχνολογίας που είχε λάθος ή ελλειπή περιγραφή, θα έπαιρνα τα λεφτά μου πίσω απ'τον εισαγωγέα ή τον Κινέζο παραγωγό και όχι απ'το κατάστημα;

Ακόμα δεν μας είπες αν τελικά ανέφερε η συσκευασία σκόνη (ή το υπέθεσες γιατί θύμιζε την παλιά) και τι σου είπαν από την Nestle.

Όσο για το κατάστημα μάλλον θα το χρεωθεί-τουλάχιστον είναι καφές, κάπου θα πιάσει τόπο...

ΥΓ. Σε άλλα νέα ανά τον κόσμο διαβάζεις αναλύσεις για κορωνοϊό, οικονομική κρίση, προβλήματα στον τουρισμό και στην Ελλάδα (στο insomnia) γίνεται ανάλυση για τον ιδανικό κόκο του καφέ, σαν ανέκδοτο ακούγεται...

 

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, helena_n είπε

1) Άντε πάλι να ρίξω την ευθύνη στην εταιρία. Και τι θα κάνει η Νestle δηλαδή, θα μου δώσει τα λεφτά πίσω; Από πού κι ως πού; 3η φορά ξαναγράφω... στα καταστήματα του Skroutz γίνεται ξεκάθαρη αναφορά στην αλλαγή του περιεχομένου (granules). Σίγουρα δεν τους ήρθε η περιγραφή ουρανοκατέβατα... είτε ενημερώθηκαν απ'τη Νestle, είτε αναγραφόταν κάπου στο τιμολόγιο. Αν η μηχανογράφηση στο σούπερ-μάρκετ το αμέλλησε, πρόβλημα τους.

2) Αν το κατάστημα δεν έπαιρνε πίσω το προϊόν, θα έκανα chargeback. Πάλι με την ίδια αιτιολογία, ότι η αλλαγή περιεχομένου θα έπρεπε να αναγράφεται είτε στη συσκευασία, είτε στο ταμπελάκι στο ράφι. Όχι σε διαφημιστικό έντυπο εντός της συσκευασίας! Ναι, θα έβαζα μέχρι και τον τραπεζικό υπάλληλο να ασχοληθεί με τον Nescafe, κι ας περίμεναν άλλα 100 άτομα να μπουν στη τράπεζα.

3) Καλύτερα πελάττισα-φύρα παρά κορόιδο.

τοσο πολυ σε πειραξε δηλαδη η εμφανιση του περιεχομενου?🤔 δεν θα ηθελα ειλικρινα να σε ειχα πελατισσα και μαλιστα εαν ειχα καταστημα τεχνολογιας.

συγνωμη που στο λεω ετσι αλλα πιστεψε με στην παλια εταιρεια που δουλευα ειχα δυστηχως πολλους περιεργους πελατες και η εταιρεια επερνε πισω τα προιοντα σε καθε απλη αναφορα του πελατη για επιστροφη και μαλιστα πολλα ηταν ανοιγμενα μεχρι μεσα στο περιεχομενο. 

Το αποτελεσμα? πολλα προιοντα τα πληρωναμε απο τις τσεπες μας και στη απογραφη μας ετρωγε η μαρμαγκα! Δουλευα απλα για να πληρωνω και οι πελατες το πηραν χαμπαρι και ερχοντουσαν καθε φορα για ψιλου πηδημα! 

Σεβαστητε σας παρακαλω τον καθε υπαλληλο!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
5 λεπτά πριν, helena_n είπε

1) Άντε πάλι να ρίξω την ευθύνη στην εταιρία. Και τι θα κάνει η Νestle δηλαδή, θα μου δώσει τα λεφτά πίσω; Από πού κι ως πού; 3η φορά ξαναγράφω... στα καταστήματα του Skroutz γίνεται ξεκάθαρη αναφορά στην αλλαγή του περιεχομένου (granules). Σίγουρα δεν τους ήρθε η περιγραφή ουρανοκατέβατα... είτε ενημερώθηκαν απ'τη Νestle, είτε αναγραφόταν κάπου στο τιμολόγιο. Αν η μηχανογράφηση στο σούπερ-μάρκετ το αμέλλησε, πρόβλημα τους.

2) Αν το κατάστημα δεν έπαιρνε πίσω το προϊόν, θα έκανα chargeback. Πάλι με την ίδια αιτιολογία, ότι η αλλαγή περιεχομένου θα έπρεπε να αναγράφεται είτε στη συσκευασία, είτε στο ταμπελάκι στο ράφι. Όχι σε διαφημιστικό έντυπο εντός της συσκευασίας! Ναι, θα έβαζα μέχρι και τον τραπεζικό υπάλληλο να ασχοληθεί με τον Nescafe, κι ας περίμεναν άλλα 100 άτομα να μπουν στη τράπεζα.

3) Καλύτερα πελάττισα-φύρα παρά κορόιδο.

1. Το πρόβλημα σου εντέλει είναι τα λεφτά; Γιατί αν δεν ξανακυκλοφορήσει σε σκόνη, τι θα κάνεις; Θα σταματήσεις να πίνεις nescafe;

2. Συγχαρητήρια για τη νοοτροπία σου. Κλασικό παράδειγμα "ξέρεις ποιος/α είμαι εγώ;".

3. Καλύτερα να είναι οι άλλοι τα κορόιδα λοιπόν, παρά να ξενερώσεις εσύ. Εύχομαι να μην βρεθείς στην άλλη πλευρά αυτού που προκαλείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, me00016 είπε

Παίδες, το πρόβλημα ήταν περιβαλλοντικό. Η παραγωγή (μιλάω για την Ευρώπη) γινόταν στην Ισπανία από όσο θυμάμαι και είχε τραγικό αποτύπωμα περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, αφού, επί της ουσίας ο καφές παρασκευαζόταν ως εξής: σπάσιμο του κόκκου, διάλυση σε οργανικό διαλύτη (π.χ. αιθέρα), ξήρανση, παραλαβή της σκόνης. Αποτέλεσμα: επεξεργασία εκατομμυρίων τόνων χημικών ανά έτος, η παραγωγή στιγμιαίου καφέ ήταν ουσιαστικά βαριά χημική βιομηχανία και με την χημική διεργασία προκαλείται αλλοίωση των πρωτογενών χαρακτηριστικών του καφέ που τόσο αγαπήσαμε όλοι οι Έλληνες (ίσως γι αυτό να τον προτιμούσαμε παγωμένο!).

μήπως συγχέεις στην διαδικασία αφαίρεσης καφεΐνης από τους κόκκους με την διαδικασία παραγωγής στιγμιαίου καφέ; γιατί στον στιγμιαίο δεν χρειάζεται να διαλυθεί ο τριμμένος καφές σε οργανικούς διαλύτες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Σε άλλα νέα ανά τον κόσμο διαβάζεις για κορωνοϊό, οικονομική κρίση, προβλήματα στον τουρισμό και στην Ελλάδα (στο insomnia) γίνεται ανάλυση για τον ιδανικό κόκο του καφέ, σαν ανέκδοτο ακούγεται...

 παντού karens.....εξαπλώνεται πιο γρήγορα από τον κορονοιο. Σήμερα έβλεπα ένα βίντεο από μια τύπισσα στη Θεσσαλονίκη που έκανε σαματα όταν της ζήτησαν να βάλει αντισηπτικό στην είσοδο καταστήματος.

Σορυ για το οφφτοπικ. Παρακαλώ να συνεχισει η κουβέντα για τον καφέ που ήταν κόκκος και όχι σκόνη. Μισό να φέρω πατατάκια.

  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, zx1234r είπε

 παντού karens.....εξαπλώνεται πιο γρήγορα από τον κορονοιο. Σήμερα έβλεπα ένα βίντεο από μια τύπισσα στη Θεσσαλονίκη που έκανε σαματα όταν της ζήτησαν να βάλει αντισηπτικό στην είσοδο καταστήματος.

Σορυ για το οφφτοπικ. Παρακαλώ να συνεχισει η κουβέντα για τον καφέ που ήταν κόκκος και όχι σκόνη. Μισό να φέρω πατατάκια.

Προσεχε να μην ειναι σε σκονη! διαβασε την συσκευασια πριν τα ανοιξεις!!!!😁😋😛

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Mesqal είπε

Μεγαλη αληθεια αυτο. Οσοι με τους φραπεδες εχετε προβληματα με το στομαχι, απλα δοκιμαστε πχ τον GOLD decafeine και θα εκπλαγειτε ποση ζημια κανει αυτο το δηλητηριο που το ονομαζουν παραπλανητικα "καφεινη".

Παράνοια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, peiraiask είπε

ισως ανατιμησεις. δηλαδη ο καφες ισως ακριβαινει. 

θεωρω το φραπε πολυ χοντρο, βαραει καργα. κατι ποικιλιες gold τις θεωρω καλυτερες, ενω οι ιταλοι με τις εσπρεσσιερς καναν ακομη πιο ψαγμενη δουλεια.

δεν ειναι τυχαιο που πολλοι μπορει να δινουν 1 ευρω για διπλο εσπρεσσο σε καψουλες η απο μαγαζι.

οι απλοι στιγμιαιοι βαρανε καργα!

ειδικα σε τριτη ηλικια ...προσοχη!

κ που να δεις κατι αγνωστες μαρκες στιγμιαιου.

η λυση ειναι μειωση καφεδων, η αγορα καλυτερης ποιοτητας.κλπ

ειδικα τωρα που θα τους αλλαξουν κ θα βγαινουν πιο σπεσιαλ.

εκ των πιο φοβερων καθημερινων ουσιων ο καφες.

σε υπερταση,καρδειαγγειακα,στομαχικα,πεπτικα κλπ, οι γιατροι λενε κοψε η μειωσε τον καφε! μαζι με βελτιωση διατροφης κλπ.

γιαυτο πολλοι προτιμουν να πληρωνουν αντι για 25 ευρω το μηνα για καφεδες, 50 κ παραπανω!

ο σβατζενεγκερ 2 χειρουργεια καρδιας εκανε, το 2ο ηταν δυσκολο.

αν επινε φτηνους φραπεδες για οικονομια  20 ευρω το μηνα κιολας  για να σηκωσει τα βαρη γεια σας.

βεβαια που να ξερω τι επινε ο σβατζενεγκ?

σκεψεις κανω

Από όλα αυτά που έπινε στην διάρκεια της ζωής του ο Σβατζενέγκερ τα καφεδάκια ήταν το λιγότερο επικίνδυνο!!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, helena_n είπε

1) Άντε πάλι να ρίξω την ευθύνη στην εταιρία. Και τι θα κάνει η Νestle δηλαδή, θα μου δώσει τα λεφτά πίσω; Από πού κι ως πού; 3η φορά ξαναγράφω... στα καταστήματα του Skroutz γίνεται ξεκάθαρη αναφορά στην αλλαγή του περιεχομένου (granules). Σίγουρα δεν τους ήρθε η περιγραφή ουρανοκατέβατα... είτε ενημερώθηκαν απ'τη Νestle, είτε αναγραφόταν κάπου στο τιμολόγιο. Αν η μηχανογράφηση στο σούπερ-μάρκετ το αμέλλησε, πρόβλημα τους.

2) Αν το κατάστημα δεν έπαιρνε πίσω το προϊόν, θα έκανα chargeback. Πάλι με την ίδια αιτιολογία, ότι η αλλαγή περιεχομένου θα έπρεπε να αναγράφεται είτε στη συσκευασία, είτε στο ταμπελάκι στο ράφι. Όχι σε διαφημιστικό έντυπο εντός της συσκευασίας! Ναι, θα έβαζα μέχρι και τον τραπεζικό υπάλληλο να ασχοληθεί με τον Nescafe, κι ας περίμεναν άλλα 100 άτομα να μπουν στη τράπεζα.

3) Καλύτερα πελάττισα-φύρα παρά κορόιδο.

Θ ήθελα αν είναι εφικτό να μας γράψεις εδώ τι επαγγελεσαι ... Αν δουλεύεις κάπου ...

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ακόμα δεν μας είπες αν τελικά ανέφερε η συσκευασία σκόνη (ή το υπέθεσες γιατί θύμιζε την παλιά) και τι σου είπαν από την Nestle.

 

Το κουτί έγραφε "Νέα συσκευασία" και μέσα υπήρχε έντυπο έκπληξη ότι έχει αλλάξει το περιεχόμενο σε όλες τις συσκευασίες (οικιακές και επαγγελματικές). Ενώ στον Νescafe 750g γράφει ξεκάθαρα έξω απ'τη συσκευασία "Νέα υφή".

  

1 λεπτό πριν, scientlaz είπε

1) τοσο πολυ σε πειραξε δηλαδη η εμφανιση του περιεχομενου?🤔

2) δεν θα ηθελα ειλικρινα να σε ειχα πελατισσα και μαλιστα εαν ειχα καταστημα τεχνολογιας. συγνωμη που στο λεω ετσι αλλα πιστεψε με στην παλια εταιρεια που δουλευα ειχα δυστηχως πολλους περιεργους πελατες και η εταιρεια επερνε πισω τα προιοντα σε καθε απλη αναφορα του πελατη για επιστροφη και μαλιστα πολλα ηταν ανοιγμενα μεχρι μεσα στο περιεχομενο.Το αποτελεσμα? πολλα προιοντα τα πληρωναμε απο τις τσεπες μας και στη απογραφη μας ετρωγε η μαρμαγκα! Δουλευα απλα για να πληρωνω και οι πελατες το πηραν χαμπαρι και ερχοντουσαν καθε φορα για ψιλου πηδημα! 

Σεβαστητε σας παρακαλω τον καθε υπαλληλο!!!

1) 5η φορά το γράφω, δεν άνοιξα τις σακούλες... μόλις τις έπιασα κατάλαβα τι έχουν μέσα. Ναι με πείραξε γιατί πλήρωσα για διαφορετικό προϊόν (αυτό που υπήρχε στις σακούλες 550g εδώ και 20 χρόνια(!), δηλαδή σκόνη). Το οποίο εκτός από εμφάνιση έχει και διαφορετική γεύση.

2) Τις προάλλες αγόρασε η αδερφή μου smartphone όπου στην περιγραφή έγραφε κατά λέξη ότι "χωράει 2 κάρτες nanoSIM + SDcard". Δεν υπήρχε καμιά αναφορά ότι το κινητό έχει μόνο 2 slots, κι ότι η SD Card χρησιμοποιεί το slot της 2ης κάρτας sim. Ντρεπόταν να το επιστρέψει και ανέλαβα εγώ. Αν ο παραγωγός, ο μεταπωλητής, ο καταστηματάρχης ή κάποιος υπάλληλος έκανε πατάτα στην περιγραφή, θα τη πληρώσει ο πελάτης; Σοβαρά;

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε τους Αλήτες τι κάνανε ! βαρέθηκαν φαίνεται να κάνουν σκόνη τους κόκους για να κάνουν οικονομία !

Λέτε να έγινε και στα σοκολατούχα ροφήματα αυτό και στο Nesquick ? (Πάντος με την μητέρα μου έχουμε αλλάξει σε Gold εδω και πολλά χρόνια)

Mαυρίστε τους με την ψήφο σας(Αλλάξτε μάρκα) ! 

Αντε μην αρχίσουμε να το πηγαίνουμε στα σοβαρά και σας πω και κάποια που λέγονται  συνωμοσιολογικά και οχι μόνο,για τα γάλατα την Nestle κλπ και να ψάξετε πως ξεκίνησε η εταιρία και ποιός ήταν αυτός που την ίδρυσε ... 😒

Επεξ/σία από ELMastas
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, helena_n είπε

Το κουτί έγραφε "Νέα συσκευασία" και μέσα υπήρχε έντυπο έκπληξη ότι έχει αλλάξει το περιεχόμενο σε όλες τις συσκευασίες (οικιακές και επαγγελματικές). Ενώ στον Νescafe 750g γράφει ξεκάθαρα έξω απ'τη συσκευασία "Νέα υφή".

  

1) 5η φορά το γράφω, δεν άνοιξα τις σακούλες... μόλις τις έπιασα κατάλαβα τι έχουν μέσα. Ναι με πείραξε γιατί πλήρωσα για διαφορετικό προϊόν (αυτό που υπήρχε στις σακούλες 550g εδώ και 20 χρόνια(!), δηλαδή σκόνη). Το οποίο εκτός από εμφάνιση έχει και διαφορετική γεύση.

2) Τις προάλλες αγόρασε η αδερφή μου smartphone όπου στην περιγραφή έγραφε κατά λέξη ότι "χωράει 2 κάρτες nanoSIM + SDcard". Δεν υπήρχε καμιά αναφορά ότι το κινητό έχει μόνο 2 slots, κι ότι η SD Card χρησιμοποιεί το slot της 2ης κάρτας sim. Ντρεπόταν να το επιστρέψει και ανέλαβα εγώ. Αν ο παραγωγός, ο μεταπωλητής, ο καταστηματάρχης ή κάποιος υπάλληλος έκανε πατάτα στην περιγραφή, θα τη πληρώσει ο πελάτης; Σοβαρά;

1) Οσες φορες και να το γραψεις..... ΔΕΝ εχει σημασια εαν ανοιξες τις σακουλες! δηαλδη γιατι δεν μπορεις να το καταλαβεις? 

Ανοιξες την συσκευασια αυτο μετραει! Και μιας και παλι αναφερθηκες στην τεχνολογια.... περνεις ενα laptop και ανοιγεις το κουτι και οχι την ναυλον συσκευασια που εχει μεσα το laptop θεωρειται ή οχι ανοιχτη συσκευασια? εννοειται πως ναι!!!! οποτε ΟΣΕΣ φορες και να το γραψεις....ανοιξες την συσκευασια! αυτο μετραει και η πραξη σου ηταν λαθος στο ειπαμε και εμεις ολοι τοσες φορες.... πως ειναι δυνατον να στο λενε τοσα ατομα οτι ηταν λαθος σου και εσυ να λες το αντιθετο και να θες να περασει το δικο σου! 

2) οσο για το δευτερο, ποιο κινητο ηταν πεσμου για να ψαξω εαν γραφει 2 sim +(plus) sdcard... μηπως εγραφε 2sim one slot sdcard!??? πεσμου σε παρακαλω πιο κινητο ειναι και πιο καταστημα και που εγραφε το 2sim+sd card, στο κουτι? στο ραφι? στο διαφημιστικό? καθως εχω τυχει να ειμαι παρων σε πολλα σκηνικα που ειχε αδικο ο πελατης.

Μην ξεχνας ο πελατης πλεον δεν εχει παντα δικιο καθως το παλιο σλογκαν καποιοι το εκμεταλλεύτηκαν σε μεγαλο βαθμο.  

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...