Προς το περιεχόμενο
helena_n

H Nestle κατάργησε τον Νescafe σε σκόνη!

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, scientlaz είπε

Eμ ...καπου δεν καταλαβες τι επιστρεφεται και τι οχι. 

Οταν το προιον εχει βλαβη (για προιον τεχνολογιας μιλαμε) εντος 10 ημερων ειναι DOA και φυσικα το πας πισω αλλα οχι οπως γουσταρεις εσυ πχ. χωρις κουτι, ρημαδι, μεσα στη βρωμα κτλ.

Στο λενε οτι θα πρεπει να ειναι σε αριστη κατασταση.

Εαν εσυ απλα το μετανιωσες και δεν το θες εννοειται πως δεν επιστρεφεται! το ανοιγμενο τι να το κανουνε? δεν ειναι τροφιμο να παει πισω, ή θα επερνες εσυ ανοιγμενη συσκευασια?

Εγώ μια χαρά έχω καταλάβει τι επιστρέφεται αλλά προσπαθείς να υπεκφύγεις από αυτό που είπα.

Πως το παραμύθι για τον καημένο τον υπάλληλο πρέπει να σταματήσει γιατί είναι τελείως λάθος σαν επιχείρημα.

Τώρα για το τι πρέπει να επιστρέφεται γενικά και τι όχι, υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις ξεκάθαρες και άλλες όχι, πχ βλάβη/ελάττωμα ηλεκτρονικής συσκευής και περίπτωση που το προϊόν είναι 100% εντάξει, αλλά ο πελάτης το μετάνοιωσε για δικούς του λόγους (δικαίωμα υπαναχώρησης) που έχει αρκετά αυστηρούς όρους όπως τελείως άθικτη συσκευασία και μικρό χρονικό παράθυρο από την αγορά.

Η περίπτωση του θέματος δεν είναι τίποτα από τα δύο, γιατί το προϊόν φέρεται να είχε παραπλανητική ετικέτα/συσκευασία. Δεν υποχρεούται ο οπ να έχει άθικτη συσκευασία γιατί δεν πρόκειται για υπαναχώρηση. Το αν θεωρείται βέβαια ελαττωματικό προϊόν είναι υποκειμενικό και στην κρίση του μαγαζιού σε έναν βαθμό άμα θα το δεχθεί.

Ο υπάλληλος όμως (γιατί από εκεί ξεκίνησε η διαφωνία μου) δεν εμπλέκεται πουθενά σε όλο αυτό

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, scientlaz said:

Τυπε...εννοειται και θα την βγαλω μεγαλυτερη! εχω σταματησει εδω και πολλα χρονια την Coca. 

άντε καλέ,κόβεται η κόκα;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, scientlaz είπε

εννοειται και θα την βγαλω μεγαλυτερη

Αμάν αρχίσαμε τα υπονοούμενα........παιδιά θα φάμε μπαν όλοι μαζί! Προσεχτε!

  • Haha 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 18/5/2020 στις 4:36 ΜΜ, mechpanos είπε

Αλλά πλέον πίνω ΝΕΣ / ΦΡΑΠΕ μόνο από ανάγκη, αν δεν υπάρχει η επιλογή Espresso... και με πειράζει και στο στομάχι...

Κάτσε... μισό... ποια μπορεί να είναι η ανάγκη, να σε αναγκάσει να πιεις κάτι που σε πειράζει στο στομάχι; Να είσαι στην έρημο Σαχάρα, να είσαι στα πρόθυρα αφυδάτωσης και αντί για νερό να έχεις πάνω σου μόνο φραπέ; Να μπει ένας κλέφτης και να σου πει: "η μου δίνεις τα λεφτά σου, ή θα σε βάλω να πιεις φραπέ";
Κι εμένα μ' αρέσει η σοκολάτα γάλακτος, αλλά δεν θα φάω bitter σοκολάτα 93% αν δεν βρεθεί lacta μπροστά μου... 
Στην ανάγκη λοιπόν πιες νερό. Πιες ένα τσάι, μια σοκολάτα. Αν νυστάζεις και έχεις διάβασμα πιες ένα red bull, πάρε ένα χυμό γκουαρανά. Δεν υπάρχει καμία ανάγκη που να σε αναγκάζει να πιείς ή να φας κάτι που δεν θέλεις!

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
49 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Εγώ μια χαρά έχω καταλάβει τι επιστρέφεται αλλά προσπαθείς να υπεκφύγεις από αυτό που είπα.

Πως το παραμύθι για τον καημένο τον υπάλληλο πρέπει να σταματήσει γιατί είναι τελείως λάθος σαν επιχείρημα.

Τώρα για το τι πρέπει να επιστρέφεται γενικά και τι όχι, υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις ξεκάθαρες και άλλες όχι, πχ βλάβη/ελάττωμα ηλεκτρονικής συσκευής και περίπτωση που το προϊόν είναι 100% εντάξει, αλλά ο πελάτης το μετάνοιωσε για δικούς του λόγους (δικαίωμα υπαναχώρησης) που έχει αρκετά αυστηρούς όρους όπως τελείως άθικτη συσκευασία και μικρό χρονικό παράθυρο από την αγορά.

Η περίπτωση του θέματος δεν είναι τίποτα από τα δύο, γιατί το προϊόν φέρεται να είχε παραπλανητική ετικέτα/συσκευασία. Δεν υποχρεούται ο οπ να έχει άθικτη συσκευασία γιατί δεν πρόκειται για υπαναχώρηση. Το αν θεωρείται βέβαια ελαττωματικό προϊόν είναι υποκειμενικό και στην κρίση του μαγαζιού σε έναν βαθμό άμα θα το δεχθεί.

Ο υπάλληλος όμως (γιατί από εκεί ξεκίνησε η διαφωνία μου) δεν εμπλέκεται πουθενά σε όλο αυτό

Να υπεκφυγω... σε τι?εχω πουθενα αναγκη?

Επισης παραπλανητικη ετικετα? εγραφε οτι εχει μεσα σκονη? 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, helena_n είπε

Είναι εντελώς διαφορετική η γεύση...

1) Τhanks για τη διευκρίνηση, πέσανε να με φάνε όλοι οι ¨ειδήμονες" εδώ μέσα.

2) Πήρα τηλ και στο 800 και στο 210. Καλούσε, δεν το σήκωναν. Μετά αποφάσισα να το επιστρέψω όσο γρήγορα γίνεται.

3) Θα μου έδιναν δώρο καμιά μηχανή, για να με βάλουν στο λούκι να χρυσοπληρώνω κάψουλες. 😛

Όχι μηχανή. Συνήθως κάνουν δώρο καλάθι με όλα τα αντίστοιχα προϊόντα που βγάζουν ώστε να τα δοκιμάσεις και να ξέρεις τι θα αγοράζεις μετά.  Πχ αν βρεις καμία πέτρα σε κατεψυγμένα φασολάκια μπαρμπαστάθη, θα σου φέρουν 10-20 συσκευασίες με διάφορα κατεψυγμένα λαχανικά. Αυτούς δεν τους κοστίζει τίποτα και για τον καταναλωτή αξίζει αρκετά. Για να σου δώσουν μηχανή εσπρέσο θα πρέπει να βρεις κατσαρίδα σε σφραγισμένη συσκευασία καφέ, να το αναφέρεις σ' αυτούς και να μην το διαδώσεις στο internet.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 18/5/2020 στις 2:58 ΜΜ, helena_n είπε

3) Στα σπίτια ναι, επικρατεί ο Νescafe σε κόκκους. Αλλά αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι ο κόσμος δε βγάζει 20+ ευρώ απ'τη τσέπη μαζεμένα. Σε καμιά καφετέρια όμως δε χρησιμοποιούν κόκκους. Κι όσες καφετέριες δούλευαν με Νescafe, θα αρχίσουν τώρα να χρησιμοποιούν κόκκους επειδή η Νestle λέει ότι γίνεται καλύτερη ομογενοποίηση; 🤪 Δεν υπάρχει περίπτωση.

Σε εμάς στη δουλειά πριν λίγους μήνες θυμάμαι είχε γίνει η αλλαγή σε κόκκους, μπορεί και πριν πολλούς μήνες. Μόλις είδα την αλλαγή και ήπια λέω τώρα μάλιστα, μπορώ να πίνω και να δίνω σε πελάτες σωστό νες και φραπέ επιτέλους.

Η αλλαγή πρέπει να έγινε για να ξέρει ακριβώς τι θα πιεί ο καταναλωτής όταν πάει σε μαγαζί. Ίσως και να έπρεπε να αφήσουν ένα προϊόν επιλογή με σκόνη καφέ για όσους τους αρέσει, αν και είναι σα να ζητάς έτοιμο καπουτσίνο φακελάκι αντί για αυθεντικό.

Η αλήθεια είναι πως αν τους έστελνα μήνυμα για κάτι στα παραπάνω link/email, θα ήταν για να τους πω μπράβο για την αλλαγή.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, scientlaz είπε

Να υπεκφυγω... σε τι?εχω πουθενα αναγκη?

Επισης παραπλανητικη ετικετα? εγραφε οτι εχει μεσα σκονη? 

Υπεκφεύγεις από το νόημα, δλδ το ότι προσπαθείς να αποθαρρύνεις την οπ (και κατά συνέπεια και άλλους) από το να επιστρέφουν προϊόντα με το επιχείρημα ότι "θα τα πληρώσει ο υπάλληλος από την τσέπη του", που δεν στέκει.

Όσο για το παραπλανητική ετικέτα είπα φέρεται, διότι δεν είναι ξεκάθαρο ζήτημα. Όταν επι δεκαετίες ένα προϊόν είναι έτσι, και ξαφνικά χωρίς κάποια προειδοποίηση στην συσκευασία ή αλλού διαπιστώνεται αλλαγή, θεωρώ πως δεν είναι παράλογο ο καταναλωτής να αισθάνεται εξαπατημένος

Επεξ/σία από cthulhucarbide
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα το ξεπερασει πιστευεις το αγοραστικο κοινο, το καιριο πληγμα που δεχτηκε η αξιοπρεπεια του, που καταργησαν την σκονη και προμηθευει την αγορα η Nestle μονο με κοκκους;

Ηρεμα ρωταω..

Επεξ/σία από N3M3SiS
  • Like 1
  • Haha 1
  • Confused 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

19 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Θα το ξεπερασει πιστευεις το αγοραστικο κοινο, το καιριο πληγμα που δεχτηκε η αξιοπρεπεια του, που καταργησαν την σκονη και προμηθευει την αγορα η Nestle μονο με κοκκους;

Ηρεμα ρωταω..

Νομίζω θα το ξεπεράσουμε πιο γρήγορα αν πας εδώ και βρεις κάτι άλλο να ασχοληθείς. :)

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Sad 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η κίνηση πάντως της Nestle να καταργηθεί η σκόνη είναι σωστή διότι δεν είναι λογικό να κυκλοφορεί διαφορετικά προϊόντα έστω και στην υφή με την ίδια εμπορική ονομασία ανάλογα με το μέγεθος συσκευασίας τους.

  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, VanJ είπε

Κάτσε... μισό... ποια μπορεί να είναι η ανάγκη, να σε αναγκάσει να πιεις κάτι που σε πειράζει στο στομάχι; Να είσαι στην έρημο Σαχάρα, να είσαι στα πρόθυρα αφυδάτωσης και αντί για νερό να έχεις πάνω σου μόνο φραπέ; Να μπει ένας κλέφτης και να σου πει: "η μου δίνεις τα λεφτά σου, ή θα σε βάλω να πιεις φραπέ";
Κι εμένα μ' αρέσει η σοκολάτα γάλακτος, αλλά δεν θα φάω bitter σοκολάτα 93% αν δεν βρεθεί lacta μπροστά μου... 
Στην ανάγκη λοιπόν πιες νερό. Πιες ένα τσάι, μια σοκολάτα. Αν νυστάζεις και έχεις διάβασμα πιες ένα red bull, πάρε ένα χυμό γκουαρανά. Δεν υπάρχει καμία ανάγκη που να σε αναγκάζει να πιείς ή να φας κάτι που δεν θέλεις!

@helena_n

 Ο απο πανω, το εθεσε σουπερ.

  • Confused 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, vali είπε

Η κίνηση πάντως της Nestle να καταργηθεί η σκόνη είναι σωστή διότι δεν είναι λογικό να κυκλοφορεί διαφορετικά προϊόντα έστω και στην υφή με την ίδια εμπορική ονομασία ανάλογα με το μέγεθος συσκευασίας τους.

Είμαι από αυτούς που καταλαβαίνουν την διαφορά μεταξύ σκόνης και κόκκων (εμένα δεν με απασχολεί, αλλά έχω στο περιβάλλον μου ανθρώπους που τους ενοχλεί ο nescafe σε κόκκους).
Με αυτό συμφωνώ όμως, έπρεπε να είναι ξεχωριστή ονομασία μεταξύ των 2.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς επειδή έχει μειωθεί σημαντικά η κατανάλωση νεσκαφέ στα μαγαζιά που πωλείται κυρίως η σκόνη, δεν συμφέρει στην εταιρεία πλέον η παραγωγή, γι'αυτό και επέλεξε να διατηρήσει μόνο τους κόκκους.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies για μια καλύτερη εμπειρία πλοήγησης στο site.