Προς το περιεχόμενο

H Nestle κατάργησε τον Νescafe σε σκόνη!


helena_n

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Errik είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Κανένα site τεχνολογίας: 

Κανένα όμως:

Insomnia.gr πρώτο θέμα εδώ και μια βδομάδα: H Nestle κατάργησε τον Νescafe σε σκόνη! 😭😱 

Ένας απο τους λόγους που αγαπάω το ινσομνια

Αδερφε μην υποτιμας την αξια του νηματος. Ειναι σοβαρο το θεμα. Σε παρακαλω πολυ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 300
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, poulinos είπε

αναφερει πουθενα + δειχνει εικονα που να ειναι σε σκονη ή σε κοκκο? αρα δεν ειναι παραπλανηση εκτοε αν αναφερει κατι απεξω και μεσα εχει αλλο. οτι. μπορει να ηταν καποτε σκονη και να εγινε κοκκος εφοσον δεν αναγραφεται δεν υποχρεωνει

 

3 ώρες πριν, N3M3SiS είπε

Ξεκαθαρο ειναι το ζητημα. Πουθενα στην εξωτερικη συσκευασια δεν παρουσιαζει το προιον ως κοκκο ή ως σκονη. Οποτε δεν εχει και καμμια δευσμευση για την υφη του προιοντος απεναντι στον καταναλωτη. Εξαλλου εγραφε κ ολας "ΝΕΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ". Αν καποιος πελατης θελει να μαθει περισσοτερα, ρωτας υπαλληλο ή εταιρεια. "Τι νεο εχει η συσκευασια"; Αν σου κανει η απαντηση, αγοραζεις.

Ομως το αγοραζω, ανοιγω, ψηλαφιζω κοκκους αντι για σκονη και επιστρεφω... Ουτε καν.

 

17 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Είναι θέμα παραγωγου εταιρείας, οι περισσότερες δεν δέχονται ανοιγμένες συσκευασίες προς επιστροφή από τον πωλητή αλλά χειρίζονται οι ίδιες το θέμα (γι αυτό έχουν και γραμμή παραπόνων) καθώς με "σπασμένο τηλέφωνο" δεν βγαίνει συνήθως άκρη...

Δεν αναφέρει κάπου σκόνη ενώ δεν έχει, για να μιλάμε για παραπλανητική πληροφορία.

261144_a.jpg.256694638565a15e4a9433b65affb61e.jpg

Επίσης κάτω δεξιά έχει εικόνα με κόκους αλλά ας πούμε οτι δεν φαίνεται μέσα στα γραφικά!

Όταν λέω οτι θα γίνει ανέκδοτο...

Πάμε μία τελευταία.

Όταν ένα προϊόν επί δεκαετίες είναι έτσι, και χωρίς προειδοποίηση γίνεται γιουβέτσι, είναι λογικό ο καταναλωτής να αισθάνεται αδικημένος.

Εγώ προσωπικά μπορεί να μην το επέστρεφα, αλλά δεν μπορώ να αδικήσω κάποιον που θα το κάνει.

Αυτό το φυλλάδιο που υπήρχε μέσα και έλεγε για τις αλλαγές πείτε έναν λόγο που δεν το έγραφε απέξω

Επεξ/σία από cthulhucarbide
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Πάμε μία τελευταία.

Όταν ένα προϊόν επί δεκαετίες είναι έτσι, και χωρίς προειδοποίηση γίνεται γιουβέτσι, είναι λογικό ο καταναλωτής να αισθάνεται αδικημένος.

Εγώ προσωπικά μπορεί να μην το επέστρεφα, αλλά δεν μπορώ να αδικήσω κάποιον που θα το κάνει.

Αυτό το φυλλάδιο που υπήρχε μέσα και έλεγε για τις αλλαγές πείτε έναν λόγο που δεν το έγραφε απέξω

Σε αυτό μόνο η Nestle μπορεί να απαντήσει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς τα κουτιά έχουν κατασκευαστεί πριν την αλλαγή. Από το να αχρηστέψουν τόσα έτοιμα κουτιά και να τα αντικαταστήσουν με νέα που αναφέρουν τις αλλαγές, είναι πολύ πιο οικονομικό να βάλουν σε κάθε υπάρχουσα συσκευασία το έντυπο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Όταν ένα προϊόν επί δεκαετίες είναι έτσι, και χωρίς προειδοποίηση γίνεται γιουβέτσι, είναι λογικό ο καταναλωτής να αισθάνεται αδικημένος.

Εγώ προσωπικά μπορεί να μην το επέστρεφα, αλλά δεν μπορώ να αδικήσω κάποιον που θα το κάνει.

Εν τω μεταξύ έχει γίνει flame εδώ σε 16 σελίδες το θέμα μιας επιστροφής ενός προιόντος λιανικής. Άλλοι συμφωνούν, άλλοι όχι. Πέρα τώρα από την πλάκα που προκαλεί το θέμα ότι είναι απλά ένα πακέτο καφέ σε σκόνη αντί για κόκκους, η TS έχει δίκιο απλά.... δεν της αρέσει, δεν το άνοιξε, δεν ήταν ότι περιέγραφε στο κουτι, το επιστρέφει και παίρνει τα λεφτά της. Τέρμα.

Μόνο στην Ελλάδα ένα μαγαζί λιανικής μπορεί να διαφωνήσει με κάτι τέτοιο. Σε κάθε άλλη χώρα ... return & refund, no questions asked συμβαίνει κάθε μέρα.
Uk στο delivery του μάρκετ ... είσαι ελεύθερος να κρατήσεις ότι θες όταν έρθουν σπίτι σου. Μπορείς να παραγγείλεις 30 μαρούλια ας πούμε και όταν φτάσουν σπίτι σου λες ... α 2 θα κρατήσω. No questions asked, τα παίρνει πίσω και παίρνεις refund.

Κάθεστε τώρα και τσακώνεστε για μια επιστροφή στην nestle και μάλιστα σε μια μεγάλη συσκευασία (που πόσα θα γυρίσουν πίσω από λιανική) ... **έστηκε η φοράδα στο αλώνι ... λες και δεν έχουν ήδη υπερκοστολογήσει το προιόν για να καλύψουν και μια μικρή χασούρα από αυτό το κουτί .... 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει αυτό με τα μαρούλια που λες είναι τίγκα ακραίο. Αναρωτιέμαι δεν ντρέπονται όσοι το κάνουν αυτό; Ή με ποια λογική να το κάνουν εξαρχής; Εκτός μόνο αν είχες κανονίσει πάρτυ και ακυρώθηκε λίγο πριν σου χτυπήσει το κουδούνι ο ντελιβεράς, αλλά αυτό θα ήταν μάλλον (πολύ) σπάνια περίπτωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, gthe είπε

Εν τω μεταξύ έχει γίνει flame εδώ σε 16 σελίδες το θέμα μιας επιστροφής ενός προιόντος λιανικής. Άλλοι συμφωνούν, άλλοι όχι. Πέρα τώρα από την πλάκα που προκαλεί το θέμα ότι είναι απλά ένα πακέτο καφέ σε σκόνη αντί για κόκκους, η TS έχει δίκιο απλά.... δεν της αρέσει, δεν το άνοιξε, δεν ήταν ότι περιέγραφε στο κουτι, το επιστρέφει και παίρνει τα λεφτά της. Τέρμα.

Μόνο στην Ελλάδα ένα μαγαζί λιανικής μπορεί να διαφωνήσει με κάτι τέτοιο. Σε κάθε άλλη χώρα ... return & refund, no questions asked συμβαίνει κάθε μέρα.
Uk στο delivery του μάρκετ ... είσαι ελεύθερος να κρατήσεις ότι θες όταν έρθουν σπίτι σου. Μπορείς να παραγγείλεις 30 μαρούλια ας πούμε και όταν φτάσουν σπίτι σου λες ... α 2 θα κρατήσω. No questions asked, τα παίρνει πίσω και παίρνεις refund.

Κάθεστε τώρα και τσακώνεστε για μια επιστροφή στην nestle και μάλιστα σε μια μεγάλη συσκευασία (που πόσα θα γυρίσουν πίσω από λιανική) ... **έστηκε η φοράδα στο αλώνι ... λες και δεν έχουν ήδη υπερκοστολογήσει το προιόν για να καλύψουν και μια μικρή χασούρα από αυτό το κουτί .... 

Σε περιπτωση που δεν το εχεις ηδη προσεξει απο τα εως τωρα γραφομενα, η συσκευασια ηταν ανοιχτη. Η εξωτερικη τουλαχιστον. Το χαρτονι, πως το λενε. Αν παρεις μια συσκευασια με 3 Rio Mare και σκισεις το χαρτονι, επιστρεφεις μετα τις 3 κονσερβες πισω, ετσι χυμα; Δυσκολο το βρισκω.

Επεξ/σία από N3M3SiS
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Σε περιπτωση που δεν το εχεις ηδη προσεξει απο τα εως τωρα γραφομενα, η συσκευασια ηταν ανοιχτη. Η εξωτερικη τουλαχιστον. Το χαρτονι, πως το λενε. Αν παρεις μια συσκευασια με 3 Rio Mare, σκισεις οτ χαρτονι, επιστρεφεις μετα τις 3 κονσερβες πισω, ετσι χυμα; Δυσκολο το βρισκω.

Τι σημασία έχει αν ήταν σκισμένη, αν πήρε μια κουταλιά καφέ και την έφαγε χύμα μέχρι να καταλάβει αν δεν είναι σκόνη, αν την σνίφαρε κτλ? Το πήγε πίσω, είπε ... ΔΕΝ αγόρασα αυτό που περίμενα, δεν βλέπω σαφή ένδειξη απέξω για αυτό την άνοιξα, "άμα πιω κόκκους κατά λάθος θα με πιάνει το στομάχι μου" κτλ ... έρχεται ο manager ένα level παραπάνω, εγκρίνει την αλλαγή με την παρατήρηση ... "να επιστραφεί στην nestle, γιατί ο πελάτης δεν είδε ξεκάθαρη σήμανση ότι το προιόν είναι σε κόκκους", την πιστώνει, την βάζει στην αποθήκη για επιστροφή στη nestle και τέρμα.

Από το μάρκετ το πήρε ... 3 αλυσίδες έχουμε όλες και όλες στην Ελλάδα, μεγάλες εταιρείες είναι. Φυσικά ο πελάτης έχει δίκιο πάντα.

11 λεπτά πριν, cthulhucarbide είπε

Εντάξει αυτό με τα μαρούλια που λες είναι τίγκα ακραίο. Αναρωτιέμαι δεν ντρέπονται όσοι το κάνουν αυτό; Ή με ποια λογική να το κάνουν εξαρχής; Εκτός μόνο αν είχες κανονίσει πάρτυ και ακυρώθηκε λίγο πριν σου χτυπήσει το κουδούνι ο ντελιβεράς, αλλά αυτό θα ήταν μάλλον (πολύ) σπάνια περίπτωση

Όταν έρχεται ο delivery σε ρωτάει εξαρχής ... τι θες να κρατήσεις, απλό. Προσωπικά ποτέ δεν επιστρέφω τίποτα γιατι ποτέ δεν παραγγέλνω χωρίς να σκεφτώ.

Επεξ/σία από gthe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, neo80 είπε

Ο nescafe έκανε το ντεμπούτο του το 1930 τότε ο κόσμος ήταν σε άθλια οικονομική κατάσταση, οτιδήποτε και να του προσφέρονταν θα το έπινε. 

The fight to stop Nestlé from taking America's water to sell in plastic bottles

Τώρα εχουμε 2020, καιρός να ξεγραψουμε αυτή την εταιρεία. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, giorgoskouro είπε

Τώρα εχουμε 2020, καιρός να ξεγραψουμε αυτή την εταιρεία. 

Την Nestle ? 

0xa0xa0xa  εχετε πολυ πλακα τελικα ορισμενοι ...

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, gthe είπε

Τι σημασία έχει αν ήταν σκισμένη, αν πήρε μια κουταλιά καφέ και την έφαγε χύμα μέχρι να καταλάβει αν δεν είναι σκόνη, αν την σνίφαρε κτλ? Το πήγε πίσω, είπε ... ΔΕΝ αγόρασα αυτό που περίμενα, δεν βλέπω σαφή ένδειξη απέξω για αυτό την άνοιξα, "άμα πιω κόκκους κατά λάθος θα με πιάνει το στομάχι μου" κτλ ... έρχεται ο manager ένα level παραπάνω, εγκρίνει την αλλαγή με την παρατήρηση ... "να επιστραφεί στην nestle, γιατί ο πελάτης δεν είδε ξεκάθαρη σήμανση ότι το προιόν είναι σε κόκκους", την πιστώνει, την βάζει στην αποθήκη για επιστροφή στη nestle και τέρμα.

Από το μάρκετ το πήρε ... 3 αλυσίδες έχουμε όλες και όλες στην Ελλάδα, μεγάλες εταιρείες είναι. Φυσικά ο πελάτης έχει δίκιο πάντα.

Όταν έρχεται ο delivery σε ρωτάει εξαρχής ... τι θες να κρατήσεις, απλό. Προσωπικά ποτέ δεν επιστρέφω τίποτα γιατι ποτέ δεν παραγγέλνω χωρίς να σκεφτώ.

Αν δεν ηταν ξεκαθαρο απο την συσκευασια το περιεχομενο, να μην αγοραζες. Δεν ανεγραφε πουθενα οτι εσυ θα αγορασεις σκονη. Εγραφε φαρδια πλατια επανω "νεα συσκευασια". Αν ειχες ενδοιασμους, ας ρωταγες πριν αγορασεις. Βλεπεις νεα συσκευασια, αγοραζεις, ανοιγεις, δεν σου αρεσει η νεα συσκευασια, επιστρεφεις. LoL, ουτε καν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γιατι οταν διαβασα το πρωτο ποστ μου ηρθαν στο μυαλο οι ΑΜΑΝ και ο Παππας να βαραει τη καμπανα και να Φωναζει.."Χριστιανοι, Χριστιανοι..μας εκουψαν τον καφε σε σκονη!!!

Την επομενη Κυριακη,,αποκλειστικα στο Insomnnia... O Αμβροσιος αφοριζει την Nestle!

..λοιπον, χυμα/σκονη προσωπικα μου τρυπαει στομαχι,,,o gold μια χαρα μου καθεται...παντως διαβαζοντας το θεμα θυμηθηκα αυτο..ποσο πιο καλτ...Διαφημιση Φραπε 1993

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, agnostos13 είπε

Δεν αναφέρει κάπου σκόνη ενώ δεν έχει, για να μιλάμε για παραπλανητική πληροφορία.

261144_a.jpg.256694638565a15e4a9433b65affb61e.jpg

Επίσης κάτω δεξιά έχει εικόνα με κόκους αλλά ας πούμε οτι δεν φαίνεται μέσα στα γραφικά!

Όταν λέω οτι θα γίνει ανέκδοτο...

H καρδούλα έχει κόκκους, η μπροστινή όψη έχει άκοπο σπυρί. Σημασία έχει ότι τόσα χρόνια είχε μέσα σκόνη και τώρα δεν έχει.

2 ώρες πριν, InAux είπε

Έπαιρνα συχνά τη συσκευασία των 750 και ήταν σε σκόνη. Πλέον η νέα είναι 700 και σε κόκκους. Απ' έξω γράφει αυτά

20200520_104714.jpg

20200520_104645.jpg

Για την 700g το ανέφερα ότι γράφει ξεκάθαρα "Νέα υφή". Ούτως η άλλως έχεις τη δυνατότητα με λίγο κούνημα να καταλάβεις το περιεχόμενο.

Η συσκευασία 2x550g, έγραφε "Νέα συσκευασία", όχι "Νέα υφή".

  

1 ώρα πριν, cthulhucarbide είπε

Αυτό το φυλλάδιο που υπήρχε μέσα και έλεγε για τις αλλαγές πείτε έναν λόγο που δεν το έγραφε απέξω

56 λεπτά πριν, katergaris79 είπε

Προφανώς τα κουτιά έχουν κατασκευαστεί πριν την αλλαγή. Από το να αχρηστέψουν τόσα έτοιμα κουτιά και να τα αντικαταστήσουν με νέα που αναφέρουν τις αλλαγές, είναι πολύ πιο οικονομικό να βάλουν σε κάθε υπάρχουσα συσκευασία το έντυπο. 

Κάτι τέτοιο παίζει σίγουρα γιατί η παραγωγή γίνεται στην Κύπρο και η συσκευασία στην Ελλάδα. Έμπλεξαν τα μπούτια τους.

 

Επεξ/σία από helena_n
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, helena_n είπε

H καρδούλα έχει κόκκους, η μπροστινή όψη έχει άκοπο σπυρί. Σημασία έχει ότι τόσα χρόνια είχε μέσα σκόνη και τώρα δεν έχει.

Για την 700g το ανέφερα ότι γράφει ξεκάθαρα "Νέα υφή". Ούτως η άλλως έχεις τη δυνατότητα με λίγο κούνημα να καταλάβεις το περιεχόμενο.

Η συσκευασία 2x550g, έγραφε "Νέα συσκευασία", όχι "Νέα υφή".

  

Κάτι τέτοιο παίζει σίγουρα γιατί η παραγωγή γίνεται στην Κύπρο και η συσκευασία στην Ελλάδα. Έμπλεξαν τα μπούτια τους.

Σημασία έχει τι αναφέρει τώρα η συσκευασία και όχι τι περιείχε κάποτε η συσκευασία...

Και σκόνη δεν αναφέρει πουθενά οτι έχει!

Ίσως παλιά το ανέφερε για πελάτες που έπαιρναν τις μικρότερες με τους κόκκους και στις μεγαλύτερες έβρισκαν σκόνη (αυτό ήταν το κουφό).

Τώρα που περιέχουν όλες οι συσκευασίες το ίδιο προϊόν είναι το αναμενόμενο!

ΥΓ. Σαφώς θα μπορούσε να αναφέρει και νέα υφή βέβαια για να είναι πιο ξεκάθαρο.

 

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...