Προς το περιεχόμενο

1,4 Turbo,με καλη οδηγικη συμπεριφορα μεχρι 9000Ε


Dantε

Προτεινόμενες αναρτήσεις

25 λεπτά πριν, Dantε είπε

Τσαμπα τρωγεστε για το ibiza,ετσι και αλλιως ουσιαστικα εχει αποκλειστει λογω dsg. 

To mito το ξερω οτι εχει το σασι του punto. Αυτο δεν αναιρει οτι οδηγικα ειναι ανωτερο από αλλα πιο συγχρονα αυτοκινητα. 

Και καλά κανείς. Παρε μια προσεγμένη μίτο κάπου στα 6 6,5κ ρίξε και αλλά 2 κ επάνω συντήρηση λάστιχα κλπ και με 8.5 το πολυ θα έχεις αυτό που θες.Ακομα και τωρα αμάξι δεκαετίας είναι όμορφο.Προχωρα στο πλάνο σου και μην ρωτάς κανενα . Μίτο και τελος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εάν εχεις σαν πλανο να το κρατήσεις πανω από 5 χρονια, καλύτερα να παρεις κάποιο με (επιβεβαιωμένα) εως 100,000χλμ. οτιδήποτε πανω από αυτά τα χλμ. είναι βάρος και κόστος σε επισκευές, και μετα η μεταπωλητικη του αξια είναι μονο για ανακύκλωση...... βέβαια πολλοί θα αρχίσουν να "ουρλιάζουν" αλλα κακα τα ψέματα τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι καταναλωτικά αγαθά με ημερομηνία λήξεως (που είναι τα χλμ.)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν εχεις σαν πλανο να το κρατήσεις πανω από 5 χρονια, καλύτερα να παρεις κάποιο με (επιβεβαιωμένα) εως 100,000χλμ. οτιδήποτε πανω από αυτά τα χλμ είναι βάρος και κόστος σε επισκευές, και μετα η μεταπωλητικη του αξια είναι μονο για ανακύκλωση...... βέβαια πολλοί θα αρχίσουν να "ουρλιάζουν" αλλα κακα τα ψέματα τα σύγχρονα αυτοκίνητα είναι καταναλωτικά αγαθά με ημερομηνία λήξεως (που είναι τα χλμ.)!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 minutes ago, NickTG said:

To Ibiza δηλαδή που ξεκίνησε να βγαίνει το 2008 ποιας δεκαετίας είναι? 

γιατί προσπαθείς να πιστείς από κάπου να φαγωθούμε;

είπα το πολύ γνωστό σε όλους ότι το Mito είναι το Punto του 2000κάτι
δεν ξέρω από πότε ξεκίνησε το Ibiza FR, αλλά φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι το τελευταίο Ibiza FR είναι σασί του 2017 μια δεκαετία+ μετά το Punto=Mito

αμέσως να τρωόμαστε για τα αυτονόητα

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, NickTG είπε

ΟΚ, γιατί αν για παράδειγμα ήθελες κάτι διασκεδαστικο το Scirocco ίσως να μην έκανε ενώ αν ήθελες κάτι περισσότερο για ταξίδια ίσως να μην έπρεπε να δεις καν τη μικρότερη κατηγορία. 

Γνώμη μου το scirocco έχει τρομερό οδηγικό πάτημα και τουλάχιστον εμένα μου φαίνεται το πιο διασκεδαστικό αμάξι που έχω οδηγήσει. Δεν μιλάμε για άλλες κατηγορίες τύπου αξίας 40 και 50κ αλλά για την κατηγορία του είναι σούπερ. Καλό γκαζακι και με λίγο πείραγμα γίνεται δυναμίτης. Χαμηλά τεκμήρια και τέλη, κατανάλωση χαλαρά σε ταξίδι βλέπω και κάτω από 6lt πολλές φορές.

Στήσιμο φρένα συμπεριφορά είναι σούπερ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 minutes ago, KoreanW said:

γιατί προσπαθείς να πιστείς από κάπου να φαγωθούμε;

είπα το πολύ γνωστό σε όλους ότι το Mito είναι το Punto του 2000κάτι
δεν ξέρω από πότε ξεκίνησε το Ibiza FR, αλλά φαντάζομαι καταλαβαίνεις ότι το τελευταίο Ibiza FR είναι σασί του 2017 μια δεκαετία+ μετά το Punto=Mito

αμέσως να τρωόμαστε για τα αυτονόητα

Προσπαθώ να φαγωθουμε επειδή επισημαίνω πως το Ibiza FR που αγοράζει με τα λεφτά αυτά κυκλοφορεί από το 2008? 

Πολύ φαντασία έχετε μερικοί. 

Το τελευταίο FR που όντως βασίζεται σε άλλη πλατφόρμα και βγήκε το 2017 τι ακριβώς μας ενδιαφέρει? Το δίνουν 9 χιλιάρικα? 

1 hour ago, Dantε said:

Προφανως ψαχνω και κατι διασκεδαστικο. 

 

Τότε θα πρέπει οπωσδήποτε να οδηγήσεις αυτά που σε ενδιαφέρουν. 

 

17 minutes ago, Liapisftw said:

Γνώμη μου το scirocco έχει τρομερό οδηγικό πάτημα και τουλάχιστον εμένα μου φαίνεται το πιο διασκεδαστικό αμάξι που έχω οδηγήσει. Δεν μιλάμε για άλλες κατηγορίες τύπου αξίας 40 και 50κ αλλά για την κατηγορία του είναι σούπερ. Καλό γκαζακι και με λίγο πείραγμα γίνεται δυναμίτης. Χαμηλά τεκμήρια και τέλη, κατανάλωση χαλαρά σε ταξίδι βλέπω και κάτω από 6lt πολλές φορές.

Στήσιμο φρένα συμπεριφορά είναι σούπερ.

Ότι πατάει καλά στο δρόμο και είναι πολύ σταθερό σε κάθε ταχύτητα δεν διαφωνώ. Ίσως μάλιστα στα 2 αυτά στοιχεία να ήταν το καλύτερο στην κατηγορία του όταν είχε βγει. 

Αλλά τουλάχιστον το Scirocco R που είχα οδηγήσει δεν θα το έλεγα διασκεδαστικο. 

Μπορείς όμως να πας αρκετά γρήγορα, αρκετά εύκολα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, NickTG είπε

Ότι πατάει καλά στο δρόμο και είναι πολύ σταθερό σε κάθε ταχύτητα δεν διαφωνώ. Ίσως μάλιστα στα 2 αυτά στοιχεία να ήταν το καλύτερο στην κατηγορία του όταν είχε βγει. 

Αλλά τουλάχιστον το Scirocco R που είχα οδηγήσει δεν θα το έλεγα διασκεδαστικο. 

Μπορείς όμως να πας αρκετά γρήγορα, αρκετά εύκολα. 

Εμένα έχει και το "ηλεκτρονικό μπλοκέ" της vw (xds) και είναι λίγο πιο παιχνιδιάρικο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα δω το λεον που εβαλα και θα κοιταξω και καποια μίτο απο οτι φαινεται. 

Τωρα αν σκασει κανα scirocco καλο,θ; Το τσεκαρω. 

Κανα περαιτέρω μοντελο,πιστευω δεν υπαρχει. 

 

ΥΓ. Αν διεθετα παραπάνω θα πηγαινα δαγκωτο σε fiesta st. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το MiTo έχει πολύ καλό τιμόνι, οπότε παίζει ρόλο για πίστα που σκέφτεσαι να το βάζεις. Από ζημιές όπως είπες multiair, αλλά και αισθητήρας γωνίας τιμονιού. Αισθητικά ωραία και η Giulietta. Πάντως ακόμα πιο παιχνιδιάρικο είναι και το Abarth 500, αλλά εκεί ξεφεύγεις στα χρήματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Ετσι για την ιστορια ,τελικα πηρα πριν κανα μηνα ενα μιτο 1.4 155 ιππους.

Εχει 103000 χλμ ηταν πρωτο χερι,φουλ εξτρα(πραγματικα οτι ειχε ο καταλογος πανω) και με βιβλιο σερβις.

Ηθελε καποια τυπικα πραγματα αλλα ηταν σε καλη κατασταση για μοντελο του 09.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην ΔΕΝ θα παρεις αυτοκινητο που μονο με προγραμμα ανεβαινει 30-40% σε αλογα και οσοι τα εχουν νομιζουν πως δεν παθαινουν τιποτα (πολλοι το κανουν και συνηθως τα προβληματα βγαινουν μετα αφοτου τα εχουν ξεφορτωθει).

Περα απο αυτο πρεπει να δεις μεγεθος.

Εγω θα σου ελεγα να παρεις ενα ΜΧ5 (προηγουμενη γεννια) και ας εχει λιγοτερα αλογα, καλυτερη συμπεριφορα απο ολα οσα ειπωθηκαν εδω. Βεβαια αν θελεις χωρους οχι δεν κανει αλλα αν δεν σε νοιαζει και τοσο αυτο πιστεψε με, αν μπεις σε καμπριο μετα δεν γυριζεις σε κλειστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dantε είπε

Ετσι για την ιστορια ,τελικα πηρα πριν κανα μηνα ενα μιτο 1.4 155 ιππους.

Εχει 103000 χλμ ηταν πρωτο χερι,φουλ εξτρα(πραγματικα οτι ειχε ο καταλογος πανω) και με βιβλιο σερβις.

Ηθελε καποια τυπικα πραγματα αλλα ηταν σε καλη κατασταση για μοντελο του 09.

Μπράβο φίλε καλοτάξιδο!!

Εντυπώσεις; Είσαι ευχαριστημένος; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...