Προς το περιεχόμενο

Εγγύηση από amason Ισπανίας


Hero1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχω κάνει μια αγορά από αμαζον Ισπανίας το προϊόν χάλασε αλλά είναι εντός εγγύησης (αγορά 10/19) δεν βρίσκω πουθενά πώς να επικοινωνήσω για το σέρβις μήπως ξέρει κανείς πως γίνεται η επικοινωνία ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα.

Όταν πας στις παραγγελίες σου (Mis pedidos) και πατήσεις το κουμπί Obtener asistencia technica στην παραγγελία σου, τι εμφανίζει;

Συνήθως αν το προϊόν έχει πουληθεί από το amazon μπορεί να σε βοηθήσουν αυτοί αλλιώς θα έχει τηλέφωνο/λινκ επικοινωνίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορείς να τους γράψεις κατευθείαν αγγλικά και στο chat τους. (Εκτός αν έπεσα εγώ τυχαία πάνω σε αυτόν που ήξερε αγγλικά)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θες να τους στείλεις e-mail, αυτός είναι ο απευθείας σύνδεσμος: https://www.amazon.es/gp/help/customer/contact-us/

Υπάρχει επιλογή "Would you like some help in English?" για επικοινωνία στα αγγλικά.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα συγνώμη για την καθυστέρηση δεν είχα ίντερνετ αυτό μου βγάζει όταν πηγαίνω στην παραγγελία τα έχω πατήσει όλα αλλα δεν βγάζω άκρη

Screenshot_2020-05-19-23-24-16-215_com.amazon.mShop.android.shopping.jpg

1 ώρα πριν, LaMereda είπε

Αν θες να τους στείλεις e-mail, αυτός είναι ο απευθείας σύνδεσμος: https://www.amazon.es/gp/help/customer/contact-us/

Υπάρχει επιλογή "Would you like some help in English?" για επικοινωνία στα αγγλικά.

Έχω στείλει μαιλ αλλά δεν μου έχουν απαντήσει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...