Προς το περιεχόμενο

Υπάρχει χρέωση ρήτρας διακοπής, σε περίπτωση μετακόμισης σε περιοχή που δεν υπάρχει κάλυψη?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι συνδρομητής στην NOVA (τελευταία ανανέωση τον Ιανουάριο του 2019).

Τέλη Μαϊου , μετακομίζω σε χωριό  που δεν υπάρχει κάλυψη από καμία άλλη εταιρεία πλην ΟΤΕ.

Θα πληρώσω ρήτρα διακοπής από την στιγμή που δεν ευθύνομαι εγώ για την διακοπή της συνεργασίας μας με την NOVA (εγώ έχω όλη την καλή διάθεση να συνεχίσω - αυτοί δεν μπορούν να δώσουν τηλεφωνία και Internet στην περιοχή που θα μένω); 

Επεξ/σία από yiankap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κανονικά η nova ειναι καθολικός πάροχος απο ότι ξέρω πρέπει να βρει τρόπο 

Λογικά μέσω πιάτου θα στο κάνει αν δεν μπορεί με γραμμή

Επεξ/σία από bill2015
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, bill2015 είπε

Κανονικά η nova ειναι καθολικός πάροχος απο ότι ξέρω πρέπει να βρει τρόπο 

Λογικά μέσω πιάτου θα στο κάνει αν δεν μπορεί με γραμμή

Καθολικός πάροχος δεν είναι η nova σε καλώδια αλλά ο ΟΤΕ αν δεν κάνω λάθος. Από αυτόν νοικιάζουν τις γραμμές για Adsl. Η nova δεν έχει κάνει καμία επένδυση εν αντίθεση με ΟΤΕ wind Vodafone που έβαλαν και οπτικές ίνες.

Επεξ/σία από tilaverboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνε εγγράφως αίτημα στη Nova, με όλο το ιστορικό, για να έχεις έγκυρη απάντηση. Αν σε 20 μέρες δεν την έχεις, κάνεις καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Διάβασε τις οδηγίες με ποιον τρόπο και ποια σειρά θα τα κάνεις για αίσιο αποτέλεσμα. Σύμφωνα με τον κανονισμό, στην δικιά σου περίπτωση η Nova έχει 2 επιλογές:

  1. Να σου δώσει υπηρεσία μέσω χοντρικής του ΟΤΕ (από την στιγμή που έχει αυτός υπηρεσία στην περιοχή).
  2. Να σε αποδεσμεύσει αζημίως.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα και συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση, μετακομίζω και δεν έχω πολύ χρόνο διαθέσιμο.

 

@jkoukos : που βρίσκω τον κανονισμό, ώστε να τον επικαλεστώ σαν  σχετικό στο έγγραφό μου;

Επεξ/σία από yiankap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Forthnet είναι καθολικός πάροχος αποκλειστικά για την τηλεφωνία και όχι γενικά στις τηλεπικοινωνίες. Ο φίλος δεν ανήκει σε αυτή την περίπτωση διότι υπάρχει δίκτυο τηλεφωνίας στη νέα διεύθυνση. Απλά δεν έχει παρουσία η Nova για να του παρέχει υπηρεσία. Υπάρχει τεράστια διαφορά.

@yiankap, δεν είναι ένας μόνο κανονισμός, αλλά μερικοί. Χοντρικά είναι ο Κανονισμός Γενικών Αδειών και αυτός της Φορητότητας. Παράλληλα υπάρχει και ο κανονισμός της Αδεσμοποίησης Τοπικού Βρόχου και Υποβρόχου και η Χονδρική Ευρυζωνική Πρόσβαση, όπου βάσει αυτών κάθε πάροχος μπορεί να παρέχει υπηρεσία μέσω δικού του εξοπλισμού (LLU), μέσω μεριζόμενης πρόσβασης (SLU) ή μέσω ΧΕΠ (νοικιάζοντας τα πάντα από τον ΟΤΕ).

Αν δεν μπορεί να σου δώσει υπηρεσία στη νέα διεύθυνση με κανέναν από τους παραπάνω τρόπους, τότε (και σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, ) υποχρεούται να σε αποδεσμεύσει αζημίως.

 

Επεξ/σία από jkoukos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Forthnet είναι καθολικός πάροχος σταθερής τηλεφωνίας, επί λέξει.

Οπότε στη νέα διεύθυνση, αν δεν βρει τεχνικό τρόπο να τού παρέχει τηλεφωνία και internet μέσω σταθερής, δεν είναι υποχρεωμένος κάποιος άλλος να το κάνει.

Επεξ/σία από kostasgr78
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και λέμε ότι ο φίλος δεν έχει πρόβλημα έλλειψης υπηρεσίας. Απλά η Nova δεν έχει παρουσία σε εκείνη την περιοχή για να δώσει υπηρεσίες από δικό της εξοπλισμό.

Τηλεφωνικό δίκτυο υπάρχει στην περιοχή από τον ΟΤΕ. Δεν χρειάζεται τον καθολικό πάροχο. Θα τον ήθελε, αν δεν υπήρχε τέτοιο δίκτυο. Πρέπει να καταλαβαίνουμε τις διαφορές και τι σημαίνει καθολικός πάροχος.

Ο φίλος έχει ενεργό τηλεφωνικό αριθμό και πακέτο σύνδεσης xDSL στο Internet από την Nova. Μετακομίζει, αλλά η Nova δεν μπορεί να του δώσει την ίδια υπηρεσία στην νέα περιοχή. Ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος σε τέτοιες περιπτώσεις.  Το τι λένε στο τηλέφωνο είναι άσχετο. Εγγράφως όμως δεν υπάρχει περίπτωση να του τα μασάνε, διότι υπάρχει και συνέχεια προς τις αρμόδιες αρχές.

Αν από την άλλη η σύνδεση ήταν VDSL και η Nova σε αυτή την περιοχή δίνει μόνο ADSL, τότε δεν υπάρχει αζημίως διακοπή των υπηρεσιών, αφού κάλλιστα μπορεί ο πελάτης να πάρει ADSL σύνδεση φυσικά με αντίστοιχο μειωμένο πάγιο που προβλέπει το πακέτο.

Και ούτε είναι τυχαία η σχετική μνεία στις συμβάσεις που η ίδια η Nova τις έχει γράψει. Ειδάλλως θα έκανε σχετική αναφορά για την Καθολική Υπηρεσία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα.

Πήγα σε κατάστημα NOVA σήμερα.

Μου είπαν ότι όταν θα πάω για την αίτηση διακοπής θα συμπληρώσουν μια επιλογή ΄"Μετακόμιση σε περιοχή εκτός κάλυψης δικτύου" και η διακοπή θα γίνει χωρίς χρέωση. Ρώτησα και για τη ΧΕΠ πρόσβαση και μου είπαν ότι ίσχυε πριν μερικά χρόνια όμως δεν ισχύει πλέον για το δίκτυο της NOVA.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...