Προς το περιεχόμενο

AVIS LEASING


loyros13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 219
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Για πες μπαρμπα γιωργη με ενδιαφερει. Και γενικα και avis.

Απ'οτι εχω δει εγω καμια εταιρεια εκτος απο τη VW δεν σου λεει το RV στο τελος της μισθωσης και ουτε το επιτοκιο.

Οι γατοι δεν παιρνουν το market risk στο τελος, και εαν τους ζητησεις να το κανουν ριχνουν εξευτελιστικα το RV ωστε στη ληξη να εχεις χτισει μπολικο equity και ειτε να το εξαγορασεις ειτε να σε βαλουν σε καινουργια συμβαση. 'Η σου λενε το RV αλλα χανεις το δικαιωμα και γινεται υποχρεωση. Ελληνικες πατεντες.

Και για μενα καλα ολα αυτα ετσι ειναι η αγορα στη Ελλαδα, αλλα ειναι παπατζιλικι να μην αναφερουν το επιτοκιο της συμβασης. Ετσι δεν μπορεις να ξερεις αν αποπληρωνεις το depreciation του αυτοκινητου ή το κοστος της χρηματοδοτησης και εαν ισχυει το δευτερο μπορει να συμφερει να πας κατευθειαν σε τραπεζα.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Leasing σε μεταχειρισμενο αξιζει περισσοτερο πιστευετε από οτι σε καινουριο; Το λεω με την αποψη οτι εχεις την "καλυψη" της εταιριας για ο,τι σου βγαλει το αμαξι οσο εισαι στο συμβολαιο.
Επισης εχω δει οτι τα ποσά/μήνα είναι μειωμένα και τα συμβόλαια 24μηνα αντι για 48μηνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

17 ώρες πριν, Orpheas1992 είπε

Leasing σε μεταχειρισμενο αξιζει περισσοτερο πιστευετε από οτι σε καινουριο; Το λεω με την αποψη οτι εχεις την "καλυψη" της εταιριας για ο,τι σου βγαλει το αμαξι οσο εισαι στο συμβολαιο.
Επισης εχω δει οτι τα ποσά/μήνα είναι μειωμένα και τα συμβόλαια 24μηνα αντι για 48μηνα.

αυτό σκέφτομαι και εγώ 150-160 ευρώ το μήνα για 2 χρόνια αλλά δε ξέρω αν γίνει η στραβή πόσο θα τρέξεις τελικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως κάτοχος leasing μεταχειρισμένων, 2 έχω, (δηλαδή όχι κάτοχος 😆) θα σου έλεγα ότι πλέον δεν πρόκειται να ξαναασχοληθώ ούτε με αγορά ούτε με οτιδήποτε άλλο με τα σημερινά δεδομένα (χαμηλοί μισθοί κτλ). Φρόντισε να προσέχεις να μην υπερβείς κατά πολύ τα χιλιόμετρα του συμβολαίου ή να βάλεις υψηλό όριο εξαρχής και να προσέχεις μικροατυχήματα (γρατζουνιές κτλ). Για ενα μικρό αυτοκίνητο πχ Corsa του 16-17 των 50k-100k χιλιομέτρων θα δώσεις 8000 σε μία τριετία μοιρασμένο σε προκαταβολή και μισθώματα. Προσοχή στα μεταχειρισμένα που έβαλε τώρα η Avis γιατί δεν είναι όλα οχήματα που ήταν leasing πριν αλλά ήταν rental οπότε θα είναι λίγο κουβάδες. Για εξαγορά δεν υπάρχει λόγος εκτός αν ερωτευτείς το αυτοκίνητο στην πορεία τόσο πολύ, αλλά θα χρειαστείς ένα υπολογίσιμο ποσό (5k-6k για το Corsa ας πούμε). Όταν το επιστρέψεις παίρνεις το επόμενο και είσαι good to go. Aν θες άλλη πληροφορία ευχαρίστως να σου πω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Anthony3091 είπε

να προσέχεις μικροατυχήματα (γρατζουνιές κτλ). 

τι παίζει με αυτό; διάβαζα ότι επειδή έχεις την απαλλαγή στα 800+ ευρώ τα περισσότερα τα πληρώνεις από τσέπη και πρέπει να τα δηλώνεις και αμέσως

8 λεπτά πριν, Anthony3091 είπε

Προσοχή στα μεταχειρισμένα που έβαλε τώρα η Avis γιατί δεν είναι όλα οχήματα που ήταν leasing πριν αλλά ήταν rental οπότε θα είναι λίγο κουβάδες

και για το leasing τα ίδια λένε ότι οι περισσότεροι τα μεταχειρίζονται σαν νοικιάρικα και είναι χάλια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως αυτο που συμπερανα εγω απο μια ερευνα αγορας ειναι οτι η δοση των ετειρειων leasing περιεχει ενα επιτοκιο της ταξεως του 9%-14% και αυτο κανει την χρηματοδοτηση με μεγαλη δοση στο τελος πολυ πιο ελκυστικη απο το leasing για νεα αυτοκινητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, leloslelou είπε

Παντως αυτο που συμπερανα εγω απο μια ερευνα αγορας ειναι οτι η δοση των ετειρειων leasing περιεχει ενα επιτοκιο της ταξεως του 9%-14% και αυτο κανει την χρηματοδοτηση με μεγαλη δοση στο τελος πολυ πιο ελκυστικη απο το leasing για νεα αυτοκινητα.

δε σε πιάνω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, circadian είπε

δε σε πιάνω

Οι εταιρειες ληζινγκ δεν εχουν στολο αυτοκινητων, δεν ειναι κατασκευαστης. Αυτο που κανουν ειναι οτι αγοραζουν χαμηλοτερα τα αυτοκινητα απο τον κατασκευαστη και τα μισθωνουν στον καταναλωτη. Τα χρηματα που χρησιμοποιουν για να αγορασουν τα αυτοκινητα δεν τους τα χαριζει καποιος, χρειαζεται να τα βρουν απο καπου, που σημαινει οτι εχει καποιο κοστος (επιτοκιο) γι αυτους. Σιγουρα αυτο ειναι πολυ πολυ χαμηλοτερο απο αυτο που χρεωνουν τον καταναλωτη.

Για αυτο το λογο εχουν και πλεονεκτημα οι τραπεζες των κατασκευαστων, γιατι μπορουν και χρηματοδοτουνται ενδοομιλικα με πολυ χαμηλοτερο κοστος ή μπορουν και παιρνουν τα αυτοκινητα σε πολυ χαμηλοτερη τιμη απο τους αλλους. Ή και τα δυο.

Τωρα, η δοση που σου υπολογιζει ο καθε παροχος αποτελειται απο 3 στοιχεια:

1) το κομματι που αποζημιωνει την εταιρεια για την απωλεια της αξιας του αυτοκινητου για τη διαρκεια που εσυ το μισθωνεις

2) ενα κομματι που ειναι το κοστος χρηματοδοτησης που σε χρεωνει η εταιρεια (επιτοκιο)

3) τελος ενα κομματι αντιστοιχει τους φορους.

Τωρα εαν εχεις χρηματοδοτησει και σερβις, ασφαλειες και αλλα εξτρα τοτε για αυτο το μερος του κεφαλαιου οι εταιρειες σε χρεωνουν διαφορετικο επιτοκιο καθως απο αυτο το κομματι βγαζουν και τα φανταστικη αποδοση για την επενδυση τους.

Σαν τελικο μικτο επιτοκιο εσυ μπορει να βλεπεις ενα χαμηλο νουμερο αλλα αυτο ειναι o σταθμισμενος μεσος ορος δυο επιτοκιων (ενα για το αυτοκινητο και ενα δευτερο για τις λοιπες υπηρεσιες).

Ορισμενοι παροχοι μπορει να χρησιμοποιουν το ιδιο επιτοκιο και στις δυο περιπτωσεις παντως.

H VW για παραδειγμα χρεωνει 3.5% στη χρηματοδοτηση του αυτοκινητου και 38% στις ασφαλειες, σερβις κλπ και σαν συνολο βγαινει 6.5% (επειδη 95% του ποσου χρηματοδοτησης αντιστοιχει στο αυτοκινητο κααι εχει χαμηλο επιτοκιο).

Στην περιπτωση του leasing, η αξια εξαγορας του αυτοκινητου την οποια δεν αποπληρωνεις μηνιαιως τοκιζεται κανονικα και γιαυτο ολοι λατρευουν αυτο το προιον, γιατι ολοι βγαζουν λεφτα απο αυτο αφου στην ουσια αποπληρωνεις ενα μικρο ποσοστο του αρχικου κεφαλαιου (αφου η αξια εξαγορας εξαιρειται) και συνεπως το εναπομεινον κεφαλαιο τοκιζεται κανονικοτατα.

Αν βαλεις και το γεγονος οτι οι εταιρειες η δεν σου λενε την τιμη εξαγορας αρχικα ή στην λενε θετοντας την πολυ συντηρητικα και αυξανοντας το μηνιαιο μισθωμα, τοτε εαν εσυ επιστρεψεισ το αυτοκινητο ααυτοι θα το πουλησουν στην αγορα πολυ παραπανω απο την αξια εξαγορας. Ετσι θα κλεισουν το χρεος σου και θα εχουν τσεπωσει και τη διαφορα.

Ετσι εχουν τρομερα μεγαλυτερη κερδοφορια σε συγκριση με την απλη χρηματοδοτηση που αποπληρωνεις ολο το κεφαλαιο κατα τη διαρκεια της συμβασης.

Σορρυ αν δεν ημουν πολυ ξεκαθαρος. Αν κατι δεν ειναι κατανοητο μπορω να εξηγησω περαιτερω.

 

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, circadian είπε

άρα εσύ λες καλύτερα αγορά με δόσεις παρά leasing?

οχι δεν ειπα κατι τετοιο. Αντιθετως, εαν βρεις ληζινγκ με ανθρωπινους ορους ειναι πολυ ελκυστικο προιον.

Αναλογως την περιπτωση, παιζουν ρολο διαφορες παραμετροι.
Αυτο που ειπα εγω ηταν να μην τρωμε αμασητα οτι δινουν οι εταιρειες.

 

Επεξ/σία από leloslelou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, leloslelou είπε

Οι εταιρειες ληζινγκ δεν εχουν στολο αυτοκινητων, δεν ειναι κατασκευαστης. Αυτο που κανουν ειναι οτι αγοραζουν χαμηλοτερα τα αυτοκινητα απο τον κατασκευαστη και τα μισθωνουν στον καταναλωτη. Τα χρηματα που χρησιμοποιουν για να αγορασουν τα αυτοκινητα δεν τους τα χαριζει καποιος, χρειαζεται να τα βρουν απο καπου, που σημαινει οτι εχει καποιο κοστος (επιτοκιο) γι αυτους. Σιγουρα αυτο ειναι πολυ πολυ χαμηλοτερο απο αυτο που χρεωνουν τον καταναλωτη.

Για αυτο το λογο εχουν και πλεονεκτημα οι τραπεζες των κατασκευαστων, γιατι μπορουν και χρηματοδοτουνται ενδοομιλικα με πολυ χαμηλοτερο κοστος ή μπορουν και παιρνουν τα αυτοκινητα σε πολυ χαμηλοτερη τιμη απο τους αλλους. Ή και τα δυο.

Τωρα, η δοση που σου υπολογιζει ο καθε παροχος αποτελειται απο 3 στοιχεια:

1) το κομματι που αποζημιωνει την εταιρεια για την απωλεια της αξιας του αυτοκινητου για τη διαρκεια που εσυ το μισθωνεις

2) ενα κομματι που ειναι το κοστος χρηματοδοτησης που σε χρεωνει η εταιρεια (επιτοκιο)

3) τελος ενα κομματι αντιστοιχει τους φορους.

Τωρα εαν εχεις χρηματοδοτησει και σερβις, ασφαλειες και αλλα εξτρα τοτε για αυτο το μερος του κεφαλαιου οι εταιρειες σε χρεωνουν διαφορετικο επιτοκιο καθως απο αυτο το κομματι βγαζουν και τα φανταστικη αποδοση για την επενδυση τους.

Σαν τελικο μικτο επιτοκιο εσυ μπορει να βλεπεις ενα χαμηλο νουμερο αλλα αυτο ειναι o σταθμισμενος μεσος ορος δυο επιτοκιων (ενα για το αυτοκινητο και ενα δευτερο για τις λοιπες υπηρεσιες).

Ορισμενοι παροχοι μπορει να χρησιμοποιουν το ιδιο επιτοκιο και στις δυο περιπτωσεις παντως.

H VW για παραδειγμα χρεωνει 3.5% στη χρηματοδοτηση του αυτοκινητου και 38% στις ασφαλειες, σερβις κλπ και σαν συνολο βγαινει 6.5% (επειδη 95% του ποσου χρηματοδοτησης αντιστοιχει στο αυτοκινητο κααι εχει χαμηλο επιτοκιο).

Στην περιπτωση του leasing, η αξια εξαγορας του αυτοκινητου την οποια δεν αποπληρωνεις μηνιαιως τοκιζεται κανονικα και γιαυτο ολοι λατρευουν αυτο το προιον, γιατι ολοι βγαζουν λεφτα απο αυτο αφου στην ουσια αποπληρωνεις ενα μικρο ποσοστο του αρχικου κεφαλαιου (αφου η αξια εξαγορας εξαιρειται) και συνεπως το εναπομεινον κεφαλαιο τοκιζεται κανονικοτατα.

Αν βαλεις και το γεγονος οτι οι εταιρειες η δεν σου λενε την τιμη εξαγορας αρχικα ή στην λενε θετοντας την πολυ συντηρητικα και αυξανοντας το μηνιαιο μισθωμα, τοτε εαν εσυ επιστρεψεισ το αυτοκινητο ααυτοι θα το πουλησουν στην αγορα πολυ παραπανω απο την αξια εξαγορας. Ετσι θα κλεισουν το χρεος σου και θα εχουν τσεπωσει και τη διαφορα.

Ετσι εχουν τρομερα μεγαλυτερη κερδοφορια σε συγκριση με την απλη χρηματοδοτηση που αποπληρωνεις ολο το κεφαλαιο κατα τη διαρκεια της συμβασης.

Σορρυ αν δεν ημουν πολυ ξεκαθαρος. Αν κατι δεν ειναι κατανοητο μπορω να εξηγησω περαιτερω.

τα ειπες ολα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, leloslelou είπε

...........

...........

...........

Σορρυ αν δεν ημουν πολυ ξεκαθαρος. Αν κατι δεν ειναι κατανοητο μπορω να εξηγησω περαιτερω.

Εγώ γενικότερα δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο που το σκέφτεσαι, το ότι προσπαθείς να εξισώσεις τη χρηματοδότηση με τη χρηματοδοτική μίσθωση και τη δόση του δανείου με το μίσθωμα ώστε να υπολογίσεις κάποιο αυθαίρετο νούμερο ως επιτόκιο μίσθωσης... Ε αυτό το βρίσκω εντελώς ανάποδο, δεν υπάρχει επιτόκιο μίσθωσης.

Επίσης για μένα ως καταναλωτή που παίρνει αυτοκίνητο με leasing μου είναι εντελώς αδιάφορο το πόσο αγοράζει η εταιρεία leasing από τον αντιπρόσωπο τα αυτοκίνητα, μου είναι εντελώς αδιάφορο το εάν τα αγοράζει με ίδια κεφάλαια ή στην περίπτωση που δανείζεται μου είναι εντελώς αδιάφορο αν πληρώνει επιτόκιο 0,5% ή 10%, μου είναι εντελώς αδιάφορο πόσο της κοστίζουν τα ασφάλιστρα και το κάθε σέρβις ή η κάθε αλλαγή ελαστικών, μου είναι εντελώς αδιάφορο το πόσα ακριβώς κερδίζει.

Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι η σύγκριση με το τι ακριβώς θα πλήρωνα στην περίπτωση που θα το αγόραζα με χρηματοδότηση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...