Προς το περιεχόμενο

AVIS LEASING


loyros13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, totalius είπε

Μεγάλος μύθος ότι τα κακομεταχειρίζονται τα Leasing . Ο ουγκανος που θα σπάσει το αγορασμένο θα σπάσει κ το Leasung . Ένας λογικός άνθρωπος που θα πρόσεχε το αγορασμένο θα προσέξει κ το Leasing . Κανεις δε θέλει να οδηγάει σπασμένο αμάξι για 3-4 χρόνια κ κανεις δεν έχει όρεξη να κυκλοφορεί με αυτοκίνητο αντικατάστασης όσο το Leasing θα το έχει συνεργείο . Κ ειδικά αν έχει οικογένεια να βάζει τα παιδιά του σε αυτό .
Στα 20 χρόνια που οδηγάω Leasing   εταιρικά ποτε δεν άκουσα κ δεν είδα σπασμένο αμάξι κ όλα σχεδόν ήταν στη πένα αφού κάθε μήνα οι περισσότερες εταιρείες δικαιολογούν κ ένα πλύσιμο . 
Αυτοί που γράφουν για σπασμένα Leasing είναι οι ίδιοι που θα έσπαγαν κάποια κ το αγορασμένο . 
Ομως το Leasing για ιδιώτη είναι ακόμη πολυτέλεια τουλάχιστον για την Ελλάδα . 

Από την προσωπική μου εμπειρία, φίλοι και γνωστοί, δεν το βλέπω μύθος.

Στη περιοχή μου τα περισσότερα παρκαρισμένα όπως να ναι (πάνω στο πεζοδρόμιο, με την ρόδα όλη έξω, το μισό επάνω το μισό κάτω, καταχτυπημένα) είναι leasing (έχουμε αρκετά εδώ γύρω). Φίλοι που έχουν leasing τους πληρώνουν το καύσιμο οπότε η χρήση τους είναι άτσαλη, κρατάνε μια ταχύτητα κάτω σε diesel κ.α., γενικά χρήση που δεν τους ενδιαφέρει... Ενώ το δικό τους μέσα στο parking...

Θα δώσω ένα παράδειγμα με το punto μου που το έχει γνωστός σε leasing:

Έχω αλλάξει 10 φορές λάδια φίλτρα στα 106χιλχλμ (η πρώτη στα 5χιλχλμ και τον προηγούμενο μήνα στα 105χιλχλμ), ενώ το leasing έχει αλλάξει 7 στις ~200χιλχλμ γιατί η Fiat λέει αλλαγή ανά 25χιλχλμ.

Βέβαια το δικό τους έχει book service ενώ το δικό μου ένα βιβλιαράκι που το συμπληρώνω εγώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 219
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

9 λεπτά πριν, filarhos είπε

Από την προσωπική μου εμπειρία, φίλοι και γνωστοί, δεν το βλέπω μύθος.

Στη περιοχή μου τα περισσότερα παρκαρισμένα όπως να ναι (πάνω στο πεζοδρόμιο, με την ρόδα όλη έξω, το μισό επάνω το μισό κάτω, καταχτυπημένα) είναι leasing (έχουμε αρκετά εδώ γύρω). Φίλοι που έχουν leasing τους πληρώνουν το καύσιμο οπότε η χρήση τους είναι άτσαλη, κρατάνε μια ταχύτητα κάτω σε diesel κ.α., γενικά χρήση που δεν τους ενδιαφέρει... Ενώ το δικό τους μέσα στο parking...

Θα δώσω ένα παράδειγμα με το punto μου που το έχει γνωστός σε leasing:

Έχω αλλάξει 10 φορές λάδια φίλτρα στα 106χιλχλμ (η πρώτη στα 5χιλχλμ και τον προηγούμενο μήνα στα 105χιλχλμ), ενώ το leasing έχει αλλάξει 7 στις ~200χιλχλμ γιατί η Fiat λέει αλλαγή ανά 25χιλχλμ.

Βέβαια το δικό τους έχει book service ενώ το δικό μου ένα βιβλιαράκι που το συμπληρώνω εγώ...

Εν μέρη εχεις δίκιο   …..τα leasing των πωλητων ειναι για ανακυκλωση μετα την χρήση, και ο λογος ειναι ότι βρισκονται σε διαρκη κίνηση, παρκαρουν οπουδηποτε για να προλαβουν τα ραντεβου τους, ειναι για τον πωλητη το γραφειο / ειστατοριο / διαχειριστης στρες (οταν δεν παει καλα το ραντεβου) κλπ κλπ. Επισης ειναι συνήθως μικρα hatchback.

Σε αντιθεση με στελέχη  επιχειρησεων που ειναι και οι εικονα τους προς τα εξω, ειναι αρκετα προσεγμενα, σαν παραδειγμα δικο μου ειναι ότι οταν ερχονται πελατες απο το εξωτερικο για επισκεψη, τους μεταφερω με το εταιρικο, φανταστειτε τι εντυπωση θα ειχαν εαν ηταν σε κακη κατασταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dinos1973 είπε

Εν μέρη εχεις δίκιο   …..τα leasing των πωλητων ειναι για ανακυκλωση μετα την χρήση, και ο λογος ειναι ότι βρισκονται σε διαρκη κίνηση, παρκαρουν οπουδηποτε για να προλαβουν τα ραντεβου τους, ειναι για τον πωλητη το γραφειο / ειστατοριο / διαχειριστης στρες (οταν δεν παει καλα το ραντεβου) κλπ κλπ. Επισης ειναι συνήθως μικρα hatchback.

Σε αντιθεση με στελέχη  επιχειρησεων που ειναι και οι εικονα τους προς τα εξω, ειναι αρκετα προσεγμενα, σαν παραδειγμα δικο μου ειναι ότι οταν ερχονται πελατες απο το εξωτερικο για επισκεψη, τους μεταφερω με το εταιρικο, φανταστειτε τι εντυπωση θα ειχαν εαν ηταν σε κακη κατασταση.

Άρα εσένα σε βλέπουν με το αυτοκίνητο σου, άρα όντως είναι η εικόνα σου!

Εδώ το μικρότερο που έχουν είναι gla ο από πάνω, αστρα sedan (ή το μεγαλύτερο sedan, δεν ξέρω γιατί δεν έχει διακριτικά) ο διπλανός. Τώρα ήρθε κι ένας μικρός με polo s κάτι...

 

Υ.Γ. Κι ο αδερφός μου που έχει leasing που το έχει 2-3 μήνες το έχει σε άψογη κατάσταση, παρά τα άπειρα χλμ που κάνει...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, filarhos είπε

Θα δώσω ένα παράδειγμα με το punto μου που το έχει γνωστός σε leasing:

Έχω αλλάξει 10 φορές λάδια φίλτρα στα 106χιλχλμ (η πρώτη στα 5χιλχλμ και τον προηγούμενο μήνα στα 105χιλχλμ), ενώ το leasing έχει αλλάξει 7 στις ~200χιλχλμ γιατί η Fiat λέει αλλαγή ανά 25χιλχλμ.

Βέβαια το δικό τους έχει book service ενώ το δικό μου ένα βιβλιαράκι που το συμπληρώνω εγώ...

Σύμφωνα με κάποιες μελέτες η συχνότερη αλλαγή λαδιών από το προβλεπόμενο προκαλεί μεγαλύτερη φθορά στον κινητήρα, με βάση το παραπάνω σωστά συντηρημένο είναι το leasing και όχι το δικό σου.

Το βιβλιαράκι σου πάντως, εφόσον μπαίνουν λάδια που καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, μια χαρά μπορεί να στο σφραγίζει ο μηχανικός σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, filarhos είπε

Έχω αλλάξει 10 φορές λάδια φίλτρα στα 106χιλχλμ (η πρώτη στα 5χιλχλμ και τον προηγούμενο μήνα στα 105χιλχλμ), ενώ το leasing έχει αλλάξει 7 στις ~200χιλχλμ γιατί η Fiat λέει αλλαγή ανά 25χιλχλμ.

Το leasing που κάνει το τακτικό service στην αντιπροσωπεία με τις προδιαγραφές της μαμάς,και δεν μιλαω μονο για τα λαδια αλλα γενικά,

είναι καλύτερα συντηρημενο από το δικό σου punto που του αλλάζεις λάδια όταν εσύ θεωρείς ότι πρέπει και προφανώς κάνεις τη συντήρηση που εσύ νομίζεις σωστή.

Ο καθένας ότι νομιζει σωστό πράττει.

Σε clk του 1998,με 310.000χλμ,λάδια αλλάζω κάθε 15.000 χλμ περίπου ή ανά 2 χρόνια περίπου,όπως προτείνει αυτός που μελέτησε και κατασκεύασε το μοτέρ.Προτιμω να πιστέψω αυτόν.

Η γυναίκα μου έχει leasing,το οποίο το οδηγώ και εγώ,όλα τα service στην αντιπροσωπεία,μόνο γνήσια ανταλλακτικά,90% οδήγηση σε εθνική οδό με μέση τα ταχύτητα 120-140χλμ,4 ετών σε άριστη κατάσταση με 170.000χλμ.

 

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Σύμφωνα με κάποιες μελέτες η συχνότερη αλλαγή λαδιών από το προβλεπόμενο προκαλεί μεγαλύτερη φθορά στον κινητήρα, με βάση το παραπάνω σωστά συντηρημένο είναι το leasing και όχι το δικό σου.

Το βιβλιαράκι σου πάντως, εφόσον μπαίνουν λάδια που καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, μια χαρά μπορεί να στο σφραγίζει ο μηχανικός σου.

Αυτές οι μελέτες είναι για τα θηρία.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Σύμφωνα με κάποιες μελέτες η συχνότερη αλλαγή λαδιών από το προβλεπόμενο προκαλεί μεγαλύτερη φθορά στον κινητήρα, με βάση το παραπάνω σωστά συντηρημένο είναι το leasing και όχι το δικό σου.

Το βιβλιαράκι σου πάντως, εφόσον μπαίνουν λάδια που καλύπτουν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, μια χαρά μπορεί να στο σφραγίζει ο μηχανικός σου.

Αυτό δεν ισχύει για τα λάδια...

Το λάδι είναι καλό καινούριο και για όσο καιρό κρατάει τις προδιαγραφές που χρειάζεται ο κινητήρας. Το ίδιο λάδι καινούριο δεν γίνεται να είναι το ίδιο μετά από 5-10-15-20χιλ χλμ. Μόνο τα διάφορα κατάλοιπα από την καύση, δεν μιλάμε για ολοκαίνουριους κινητήρες, είναι αρκετά για να το αλλοιώσουν και βέβαια έχουμε και την καθαριστική δράση που έχουν.

Ειδικά οι diesel κινητήρες που από τα πρώτα λεπτά μολύνουν τα λάδια με τα καυσαέρια και το πετρέλαιο τους. 

Υ.Γ. Μάλιστα έχουν και επιπλέον λειτουργικό που μετά από συγκεκριμένο χρόνο λειτουργίας και άλλες παραμέτρους από την τελευταία αλλαγή περιορίζουν τις στροφές του κινητήρα. Γράφει αν δεν το πας για αλλαγή στα επόμενα 500χλμ θα περιοριστουν οι στροφές στις 2500στρ/λεπτο και αν δεν το πας στα επόμενα 500χλμ θα μπει κόφτης στις 1500στρ/λεπτο. Γιατί το λάδι είναι μολυνσμένο και υπάρχει κίνδυνος για τον κινητήρα.

2 λεπτά πριν, jmmys είπε

Το leasing που κάνει το τακτικό service στην αντιπροσωπεία με τις προδιαγραφές της μαμάς,και δεν μιλαω μονο για τα λαδια αλλα γενικά,

είναι καλύτερα συντηρημενο από το δικό σου punto που του αλλάζεις λάδια όταν εσύ θεωρείς ότι πρέπει και προφανώς κάνεις τη συντήρηση που εσύ νομίζεις σωστή.

 

Η συντήρηση που κάνω είναι αυτή που λέει η εταιρεία που παράγει το αυτοκίνητο, απλώς έχω μειώσει στην προγραμματισμένη συντήρηση τις χιλιομετρικές ενδείξεις στο μισό. Κακό μόνο στην τσέπη μου ίσως κάνω. 

Από την άλλη μέσα στο βιβλιαράκι γράφει ότι αν κινείσαι εντός του κέντρου πόλεως ή εκεί που έχει σκόνη να μειώνονται στο μισό οι χιλιομετρικές αποστάσεις ή κάθε χρόνο. Αυτό το ακολουθεί κάποιος με leasing; Ή αν το πει στην εταιρία leasing ότι το δουλεύει εντός πόλης θα τους κάνουν πιο συχνά service;

Σε φίλο που κάνει 30+χλμ τον χρόνο του έλεγαν ότι είναι εντάξει τα λάστιχα που είχαν φτάσει σχεδόν στο όριο και μετά από 2-3 μήνες που έτρωγε το αυλάκι ασφαλείας του τα άλλαξαν.

Κάνουν ότι είναι υποχρεωμένοι να κάνουν, τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.

Υ.Γ. Όλοι οι φίλοι ταξιτζήδες αλλάζουν λάδια από 5-7,5χιλ χλμ και όλα έχουν πάνω από μισό εκατομύριο χλμ στην κίνηση της Αθήνας.

Υ.Γ. Όποτε θέλω πάω στο συνεργείο μου και μου φτιάχνει ένα book, δυστυχώς το κάνουν οι περισσότεροι όταν είναι να πουλήσουν... Για αυτό και όταν αγοράζω δεν τα κοιτάω... Για το δικό μου δεν με πολύ ενδιαφέρει γιατί είναι ήδη 6 ετών και όταν θα πουληθεί δεν νομίζω ότι θα ασχοληθεί κανείς να διαβάσει βιβλιαράκια για αυτοκίνητο με 300χιλχλμ,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίζει ρόλο που κινείται το αμαξι.

Αν η πλειοψηφία των χλμ είναι εκτός πόλης,δεν υπάρχει κανένα νόημα να αλλάζεις λάδια πριν από την πρόταση του κατασκευαστή.

Αν κινείται σχεδόν αποκλειστικά εντός πόλης με σταματα/ξεκίνα,π.χ ταξι που σωστα είπες,τότε ναι καλό είναι να αλλάζοντας πιο συχνά.

Αν είναι ένας συνδυασμός από αυτά τότε είναι μια η άλλη.

Το σημαντικό είναι να μπαίνουν τα σωστά λάδι και να μην μένουν χωρίς αλλαγή πάνω από 2 χρόνια ή 20.000χλμ,στο περίπου δηλαδή.Τωρα αν θα αλλάζονται όπως προτείνει ο κατασκευαστής ή νωρίτερα,εξαρτάται από τη χρήση του οχήματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, filarhos είπε

Αυτό δεν ισχύει για τα λάδια...

Το λάδι είναι καλό καινούριο και για όσο καιρό κρατάει τις προδιαγραφές που χρειάζεται ο κινητήρας. Το ίδιο λάδι καινούριο δεν γίνεται να είναι το ίδιο μετά από 5-10-15-20χιλ χλμ. Μόνο τα διάφορα κατάλοιπα από την καύση, δεν μιλάμε για ολοκαίνουριους κινητήρες, είναι αρκετά για να το αλλοιώσουν και βέβαια έχουμε και την καθαριστική δράση που έχουν.

Ειδικά οι diesel κινητήρες που από τα πρώτα λεπτά μολύνουν τα λάδια με τα καυσαέρια και το πετρέλαιο τους. 

Υ.Γ. Μάλιστα έχουν και επιπλέον λειτουργικό που μετά από συγκεκριμένο χρόνο λειτουργίας και άλλες παραμέτρους από την τελευταία αλλαγή περιορίζουν τις στροφές του κινητήρα. Γράφει αν δεν το πας για αλλαγή στα επόμενα 500χλμ θα περιοριστουν οι στροφές στις 2500στρ/λεπτο και αν δεν το πας στα επόμενα 500χλμ θα μπει κόφτης στις 1500στρ/λεπτο. Γιατί το λάδι είναι μολυνσμένο και υπάρχει κίνδυνος για τον κινητήρα.

Μάλλον δεν κατάλαβες, οι μελέτες στις οποίες αναφέρθηκα αφορούν λιπαντικά, όχι κάτι άλλο...

Επίσης όλα αυτά που περιγράφεις τα έχει λάβει υπόψιν ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου σου πριν βγάλει την οδηγία και για τις προδιαγραφές του λαδιού, και για το προβλεπόμενο διάστημα, και για τα προβλεπόμενα διανυθέντα χιλιόμετρα ανάμεσα σε κάθε αλλαγή, δεν το σκέφτηκες μόνο εσύ. Και μάλιστα ο κατασκευαστής δεν είναι χαζός ώστε να δίνει ότι να ναι προδιαγραφές για αλλαγή λαδιών, να παθαίνουν ζημιές, και μετά να τις χρεώνεται αυτός.

Υ.Γ. Τα γνωρίζω όλα αυτά, όπως επίσης εδώ και πολλά χρόνια το ίδιο το αυτοκίνητο προσαρμόζει την ειδοποίηση σέρβις γενικότερα ανάλογα με τις συνθήκες στις οποίες λειτουργεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, jmmys είπε

Το leasing που κάνει το τακτικό service στην αντιπροσωπεία με τις προδιαγραφές της μαμάς,και δεν μιλαω μονο για τα λαδια αλλα γενικά,

είναι καλύτερα συντηρημενο από το δικό σου punto που του αλλάζεις λάδια όταν εσύ θεωρείς ότι πρέπει και προφανώς κάνεις τη συντήρηση που εσύ νομίζεις σωστή.

Ο καθένας ότι νομιζει σωστό πράττει.

Σε clk του 1998,με 310.000χλμ,λάδια αλλάζω κάθε 15.000 χλμ περίπου ή ανά 2 χρόνια περίπου,όπως προτείνει αυτός που μελέτησε και κατασκεύασε το μοτέρ.Προτιμω να πιστέψω αυτόν.

Η γυναίκα μου έχει leasing,το οποίο το οδηγώ και εγώ,όλα τα service στην αντιπροσωπεία,μόνο γνήσια ανταλλακτικά,90% οδήγηση σε εθνική οδό με μέση τα ταχύτητα 120-140χλμ,4 ετών σε άριστη κατάσταση με 170.000χλμ.

 

δεν ισχύει για ολες τις εταιριες leasing αυτο. Για παραδειγμα η Hertz κανει τα service μονη τις και όχι σε εξουσιοδοτημενα. Για αλλες οπως η ALD τα κανει σε εξουσιοδοτημενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε όλα συμφωνώ αλλά έχουμε παραδείγματα με αστοχίες σε κινητήρες ακόμα και από εταιρίες που και καλά δεν σπάνε δεν χαλάνε...

Οι ζημιές που θα βγουν από παλιό λάδι θα τις δεις χρόνια αφότου έχει παρέλθει η εγγύηση.

Εκτός από τις έρευνες που λες, αν μπορείς δώσε κανένα λίνκ, δεν βρίσκω κακό να αλλάζω πιο συχνά λάδι και φίλτρο...

Υ.Γ. Δεν μιλάω φίλτρο αέρα που σε 6 μήνες αρχίζει και μυρίζει και όχι σε 2 χρόνια που λέει ελάχιστο...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, filarhos είπε

Εκτός από τις έρευνες που λες, αν μπορείς δώσε κανένα λίνκ, δεν βρίσκω κακό να αλλάζω πιο συχνά λάδι και φίλτρο...

Δεν πολυβγάζει νόημα αυτό που έγραψες, εκτός και αν εννοείς link από τις έρευνες, έχω παραθέσει παλιότερα σε άλλο θέμα:

Προφανώς έχεις μείνει κολλημένος κάποιες δεκαετίες πίσω που προβλεπόταν αλλαγή λαδιών κάθε 5 ή 10k km, δεν εξηγείται αλλιώς το ότι δεν βρίσκεις κακό το να αλλάζεις πιο συχνά λάδια ξοδεύοντας περισσότερα χρήματα από όσα θα έπρεπε και προκαλώντας μεγαλύτερη φθορά στον κινητήρα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν πολυβγάζει νόημα αυτό που έγραψες, εκτός και αν εννοείς link από τις έρευνες, έχω παραθέσει παλιότερα σε άλλο θέμα:

Προφανώς έχεις μείνει κολλημένος κάποιες δεκαετίες πίσω που προβλεπόταν αλλαγή λαδιών κάθε 5 ή 10k km, δεν εξηγείται αλλιώς το ότι δεν βρίσκεις κακό το να αλλάζεις πιο συχνά λάδια ξοδεύοντας περισσότερα χρήματα από όσα θα έπρεπε και προκαλώντας μεγαλύτερη φθορά στον κινητήρα σου.

 

Από την μία δεν μπορώ να κατεβάσω δωρεάν το paper που μου έδωσες ώστε να το διαβάσω για να έχω άποψη και από την άλλη μόνο από το abstract ξεχωρίσω ότι πήραν δείγμα από 3 οχήματα, ότι κι αν σημαίνει αυτό...

Αν έχεις βρει κι άλλα paper να τα διαβάσουμε!

 

Υ.Γ. Μέχρι να έχω επαρκείς αποδείξεις θα συνεχίσω να αλλάζω λάδια στον κινητήρα στο μισό από ότι λέει ο κατασκευαστής. Άσε που 10% καλύτερο να ήταν σε κινητήρα που βγάζει 600-700χιλχλμ ε άντε να χάσει 100χιχλμ κι εγώ 50€ τον χρόνο...

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@filarhos

 

Το στατιστικό δείγμα των 3 οχημάτων είναι απείρως μεγαλύτερο από το τίποτα, εκτός και αν έχεις να μας δείξεις κάποια άλλη έρευνα με μεγαλύτερο στατιστικό δείγμα που να επιβεβαιώνει τον δικό σου ισχυρισμό.

Πάντως το "εγώ θα συνεχίζω να τα αλλάζω όποτε θέλω γιατί... έτσι!" δεν είναι καν επιχείρημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

@filarhos

 

Το στατιστικό δείγμα των 3 οχημάτων είναι απείρως μεγαλύτερο από το τίποτα, εκτός και αν έχεις να μας δείξεις κάποια άλλη έρευνα με μεγαλύτερο στατιστικό δείγμα που να επιβεβαιώνει τον δικό σου ισχυρισμό.

Πάντως το "εγώ θα συνεχίζω να τα αλλάζω όποτε θέλω γιατί... έτσι!" δεν είναι καν επιχείρημα.

Κοίτα, με 3 δείγματα στατιστική μελέτη δεν κάνεις, ούτε για εργασία μαθητή δημοτικού δεν φτάνουν... 

Τελικά το paper το έχεις διαβάσει, να μου το στείλεις, η από το abstract βγάζεις συμπεράσματα; Ούτε τις συνθήκες που έγινε το πείραμα δεν ξέρουμε...

 

Δεν είναι επιχείρημα, είναι η απόφαση μου βάσει της λογική μου. Και η λογική μου μου λέει ότι σε όλα υπάρχει φθορά με τον χρόνο και την χρήση. Τώρα αν μια παράμετρος βελτιώνεται και όλες οι άλλες βγαίνουν εκτός προδιαγραφών θα επιλέξω όταν όλες είναι εντός.

 

Υ.Γ. Σκοπός μου ήταν να κάνουμε συζήτηση και να μάθουμε περισσότερα, αλλά όσο το παίρνεις προσωπικά χάνω το ενδιαφέρον μου και δεν ασχολούμαι. Προτείνω να ανοίξεις ένα νέο νήμα, η το ανοίγω εγώ αν δεν θέλεις, και να συζητήσουμε πάνω στα λάδια. Ενδεχομένως να έχουμε κι άλλες απόψεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...