Προς το περιεχόμενο
loyros13

AVIS LEASING

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις τώρα, sonikk είπε

η απαλλαγη τι ειναι ακριβως?  αποποιουμαι τις ευθυνες του τρακαρισματος? δηλαδη αν τρακαρω εναν και του κανω ζημια 3000 χιλιαρικα πληρωνω ενα ποσο αλλο πχ και ξεμπερδευεω? 

Η απαλλαγή αφορά τις ίδιες ζημιές (τη μικτή), αν φταις εσύ τότε η ασφαλιστική σου πληρώνει τη δική σου ζημιά αλλά από το ποσό της απαλλαγής και πάνω, αν υπάρχει απαλλαγή 300€ τότε εσύ πληρώνεις τα πρώτα 300 και η ασφαλιστική σου τα υπόλοιπα.

Τη ζημιά του άλλου την καλύπτει εξ ολοκλήρου η ασφαλιστική σου, ακόμα και όταν έχεις απλή.

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Joshua21 εχεις καμια ιδεα μηπως και για το αλλο ερωτημα που εκανα σε αλλο νημα αν ετυχε να δεις σχετικα με leasing interamerican ή κατι παρομοιο?  σημερα συζητωντας με εναν μου ειπε να ψαχτω για leasing μεσω τραπεζας. οι τραπεζες λεει μεσολαβουν στις γνωστες εταιρειες leasing  αλλα επειδη ασχολουνται με πολλους πελατες για leasing θεωρειται οτι ερχεται φθηνοτερα απο το να παω εγω ως μοναδα πx στην avis,hertz κτλ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

sonikk δεν έχω ιδέα, αν θέλεις ρώτα απευθείας τις τράπεζες αν προσφέρουν αυτοκίνητα με leasing, και αν ναι ζήτα προσφορές.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

sonikk δεν έχω ιδέα, αν θέλεις ρώτα απευθείας τις τράπεζες αν προσφέρουν αυτοκίνητα με leasing, και αν ναι ζήτα προσφορές.

αυριο,δηλαδη σημερα θα το ψαξω.προς το παρoν βρηκα πληροφοριες μονο για τραπεζα πειραιως. μα γιατι γραφουμε με bold????

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή πριν λίγο καιρό είδα μερικά πράγματα σε μια ελληνική εταιρεία leasing με την οποία συνεργάστηκα, έχω να πω ότι πολλά από αυτά που έχουν ειπωθεί είναι αρκετά σωστά. Ας τα δούμε σε σημεία:

1) Προφανώς ένα μεγάλο μέρος του μισθώματος είναι το χρηματοοικονομικό. Όσο ακριβότερο το αυτοκίνητο, τόσο ακριβότερο το κομμάτι αυτό (σε ακριβά αυτοκίνητα φτάνει μέχρι και 85% του μισθώματος). Το χρηματοοικονομικό υπολογίζεται, όπως σωστά γράφτηκε, από την αξία αγοράς του αυτοκινήτου (για την εταιρεία leasing - δηλαδή μετά την έκπτωση που αυτή παίρνει από τον εισαγωγέα) μέιον την αξία μεταπώλησης + τους τόκους. Η αρχική αξία αγοράς είναι το ποσό που τοκίζεται και για αυτό αν κάποιος έχει κάποια χρήματα να δώσει για προκαταβολή, το αρχικά τοκιζόμενο ποσό μικραίνει και άρα μειώνονται οι τόκοι που αποπληρώνονται μέσα από το μίσθωμα. Από αυτά που είδα στον κλάδο, το επιτόκιο που υπολογίζουν οι τοπ5 εταιρείες leasing στην Ελλάδα είναι 3-7% (διαφέρει ανα εταιρεία και ανά διάρκεια συμβολάιου)

2) Το άλλο κομμάτι είναι οι υπηρεσίες (μικτή ασφάλεια, συντήρηση, ελαστικά, τέλη κυκλοφορίας). Εκεί τα κόστη διαφέρουν ανά εταιρεία μίσθωσης αλλά και ανά αυτοκίνητο. Σε κάθε περίπτωση, λόγω οικονομιών κλίμακας (όπως επίσης σωστά αναφέρθηκε), οι εταιρείες leasing καταφέρνουν αυτό το κομμάτι να το πληρώνουν πολύ φτηνότερα (σαν καθαρό κόστος) από τον ιδιώτη.

3) Η αποψή μου είναι ότι οποιαδήποτε εταιρεία (από ΑΕ μέχρι ΙΚΕ - και ελεύθεροι επαγγεματίες) χρησιμοποιεί ιδιόκτητα αυτοκίνητα και δεν κάνει leasing, σφάλλει, επειδή χάνει tax shield.
Για ιδιώτες το θέμα είναι πιο περίπλοκο. Το σίγουρο σενάριο που συμφέρει κάποιον ιδιώτη το leasing είναι αν αυτός κάνει πολλά χιλιόμετρα ετησίως (20,000 ή παραπάνω) και θα πλήρωνε μικτή ασφάλεια ακόμα και στο ιδιόκτητο αυτοκίνητο. Όσο το προφίλ ξεφεύγει από αυτό το σενάριο, τόσο πιο μη συμφέρον γίνεται το leasing και αξίζει να το κάνει κάποιος μόνο με τη γνώση ότι θα πληρώνει ενα premium για να έχει "το κεφάλι του ήσυχο" σε οποιαδήποτε δυσκολία (βλάβη, τρακάρισμα, κλοπή, κόπος μεταπώλησης).

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mernides είπε

3) Η αποψή μου είναι ότι οποιαδήποτε εταιρεία (από ΑΕ μέχρι ΙΚΕ - και ελεύθεροι επαγγεματίες) χρησιμοποιεί ιδιόκτητα αυτοκίνητα και δεν κάνει leasing, σφάλλει, επειδή χάνει tax shield.

Δεν ειναι ακριβως ετσι. Εχεις υποθεσει  οτι καθε εταιρεια εχει σταθερο τζιρο καθε χρονο, οποτε και τα εξοδα του leasing μοιραζονται ισαξια καθε χρονο. Σε καθε περιπτωση αυτο δεν ειναι σωστο. Ενα πολυ προσφατο παραδειγμα ειναι η πανδημια. Αυτο σημαινει οτι για καποιες εταιρειες που περιμενουν αυξημενα εσοδα καποια χρονια (ειτε απο αυξημενες πωλησεις, ειτε απο εκπληρωση  συμβολαιων μεσα στο ετος) αρα και αυξημενους φορους,  ισως τους συμφερει η αγορα ιδιοκτητων αυτοκινητων  ωστε να πεσουν  φορολογικες κλιμακες και να ριξουν φορους κατι που δεν κατορθωνεται με το leasing. θελει εξατομικευση.

 

 

1 ώρα πριν, mernides είπε

3)Για ιδιώτες το θέμα είναι πιο περίπλοκο. Το σίγουρο σενάριο που συμφέρει κάποιον ιδιώτη το leasing είναι αν αυτός κάνει πολλά χιλιόμετρα ετησίως (20,000 ή παραπάνω) και θα πλήρωνε μικτή ασφάλεια ακόμα και στο ιδιόκτητο αυτοκίνητο.

Εν μερη σωστο. Ολα τα συγκριτικα στο να καταληξεις αν συμφερει γινονται με βαση την 4ετια.  Εκει βρισκεται η παγιδα, καθως παρ' οτι  συγκρινεις δυο ομοια πραγματα, λαμβανεις υποψιν οτι η πρωτη 4ετια ειναι που το αυτοκινητο εχει την μεγαλυτερη απομειωση αξιας. Η μειωση της εμπορικης του αξιας ειναι εκθετικη  τα πρωτα χρονια, κατι που αλλαζει αρδην στα επομενα σε πιο  ομαλη πτωση της αξιας. Υπαρχει αυτο το sweet spot στη μεταπωληση που λενε. Δηλ αν αλλαζες αυτο το διαστημα της 4ετιας και επελεγες να αλλαζεις αμαξι ανα 6ετια, η συγκριση μεταξυ leasing και ιδιοκτητου παιρνει αλλη τροπη.

Επεξ/σία από bjj-p

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 19/6/2020 στις 11:21 ΜΜ, Anthony3091 είπε

Btw ψιλά γράμματα, τι όρους ζητάει η κάθε μία για να σου μισθώσει όχημα, έχει πολύ ενδιαφέρον.

δηλαδή;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν και λίγο offtopic, για τους φίλους που θεωρούν οτι σε 4 χρόνια πάλι δεν θα έχουν προχωρήσει τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα

https://www.newsauto.gr/news/posa-ilektrika-echoun-polithi-fetos-stin-ellada/

Μπορεί τα 116 που έχουν πουληθεί να είναι ελάχιστα σε σχέση με τα 30000+ σε Γερμανια και Γαλλία.

Σε σχέση με τα προηγούμενες ενεργειακές καραμέλες (υβριδκα, υγραέριο κτλ) εδώ υπάρχει μεγαλύτερη σύμπλευση στρατηγικής των εμπλεκομένων μερών: συγκεκριμένη δέσμευση της ΕΕ (βλέπε φορολογικά κίνητρα και αντικίνητρα) αλλά κυρίως, των μεγαλύτερων κατασκευαστών - ο ομιλος VW π.χ. έχει δεσμευτεί για τουλάχιστων 50 ηλεκτρικά μοντέλα στις μάρκες του μεχρι το 2025 και αρκετά στην περιοχή των 20-22k ευρώ. Εξίσου σημαντικό (αν και δεν εχει ακουστεί ακόμα αρκετά) είναι η εξέλιξη των φορτιστών pay as you go και οι συμπράξεις μεταξυ εταιριών ενέργειας και δήμων και εταιριών καυσίμων, μέσα στην επόμενη χρονιά θα υπάρχουν αρκετές επιλογές φόρτισης σε δημόσια σημεία - πέρα από το σπίτι σου. 

Ήδη οι εταιρείες leasing έχουν ξεκινήσει να έχουν προσφορές για ηλεκτρικά οχήματα στα 250-290 χωρις ΦΠΑ, που είναι και η μέση κατηγορία εταιρικών-- (και έτσι γύρισα πάλι on topic!!)

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, bjj-p είπε

Δεν ειναι ακριβως ετσι. Εχεις υποθεσει  οτι καθε εταιρεια εχει σταθερο τζιρο καθε χρονο, οποτε και τα εξοδα του leasing μοιραζονται ισαξια καθε χρονο. Σε καθε περιπτωση αυτο δεν ειναι σωστο. Ενα πολυ προσφατο παραδειγμα ειναι η πανδημια. Αυτο σημαινει οτι για καποιες εταιρειες που περιμενουν αυξημενα εσοδα καποια χρονια (ειτε απο αυξημενες πωλησεις, ειτε απο εκπληρωση  συμβολαιων μεσα στο ετος) αρα και αυξημενους φορους,  ισως τους συμφερει η αγορα ιδιοκτητων αυτοκινητων  ωστε να πεσουν  φορολογικες κλιμακες και να ριξουν φορους κατι που δεν κατορθωνεται με το leasing. θελει εξατομικευση.

Η μόνη περίπτωση μια τέτοια αγορά να έχει ελάχιστο ρίσκο για μια εταιρεία είναι να αγοράσει μετρητοίς τα αυτοκίνητα. Αφού ακόμα και δάνειο να είχε, μια ή άλλη θα ήταν η μηνιαία δόση. Δήλαδη θα έχει μια εταιρεία να δώσει π.χ. 80.000€ cash για 4 αυτοκίνητα και δε θα τα επενδύσει στο core business της, αλλά θα τα κάνει αυτοκίνητα; Οποιοσδήποτε σοβαρός μάνατζερ θα τράβαγε τα μαλλιά του με κάτι τέτοιο. Και στην περίπτωση που χρειαζόταν να τα πουλήσει, λόγω της κατάστασης της αγοράς θα τα πουλούσε σκοτωμένα.

Οι εταιρείες που έχουν τέτοιες ιδιαίτερες συνθήκες cash flow μπορούν να συμφωνήσουν σε μεταβλητά μισθώματα. Π.χ. αντί για σταθερό μίσθωμα 300€, τον 1ο χρόνο να πληρώνει 375€/μήνα και τα υπόλοιπα 3 να πέφτει στα 275€. Οι εταιρείες leasing, όπως όλες οι εταιρείες, πέλατες θέλουν να έχουν, δεν πρόκειται απορρίψουν σοβαρό πελάτη. Άρα μια χαρά εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές η λύση με τα - προσυμφωνημένα πάντα - μεταβλητά μισθώματα.

Και προφανώς το γεγονός ότι το μίσθωμα περνιέται στα έξοδα, ενώ η αγορά αυτοκινήτου στις αποσβέσεις παγίων, έχει τεράστια σημασία για μια εταιρεία.

3 ώρες πριν, bjj-p είπε

Εν μερη σωστο. Ολα τα συγκριτικα στο να καταληξεις αν συμφερει γινονται με βαση την 4ετια.  Εκει βρισκεται η παγιδα, καθως παρ' οτι  συγκρινεις δυο ομοια πραγματα, λαμβανεις υποψιν οτι η πρωτη 4ετια ειναι που το αυτοκινητο εχει την μεγαλυτερη απομειωση αξιας. Η μειωση της εμπορικης του αξιας ειναι εκθετικη  τα πρωτα χρονια, κατι που αλλαζει αρδην στα επομενα σε πιο  ομαλη πτωση της αξιας. Υπαρχει αυτο το sweet spot στη μεταπωληση που λενε. Δηλ αν αλλαζες αυτο το διαστημα της 4ετιας και επελεγες να αλλαζεις αμαξι ανα 6ετια, η συγκριση μεταξυ leasing και ιδιοκτητου παιρνει αλλη τροπη.

Σίγουρα αυτός που θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο για μια 10ετία δεν έχει το προφίλ του πελάτη leasing. Αν όμως κάνει πολλά χιλιόμετρα, από ένα σημείο και μετά (π.χ. 130,000 χλμ) ρισκάρει να είναι χωρίς αυτοκίνητο 10 μέρες το χρόνο (2 βλάβες αρκούν). Προφανώς ο ιδιώτης, που αγοράζει αυτοκίνητο και κάνει 800χλμ το μήνα, παίρνει περισσότερο value με το να έχει το ίδιο ιδιόκτητο αυτοκίνητο για 10 χρόνια σε σχέση με το να κάνει leasing.

Από την άλλη βέβαια, από ένα σημείο και μετά, έχει στην κατοχή του κάτι κατώτερο από τα νέα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν, άρα πληρώνει μεν λιγότερα αλλά για ένα κατώτερο - σε βάθος χρόνου - προϊόν.

Επεξ/σία από mernides
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pp6210 είπε

αν και λίγο offtopic, για τους φίλους που θεωρούν οτι σε 4 χρόνια πάλι δεν θα έχουν προχωρήσει τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα

https://www.newsauto.gr/news/posa-ilektrika-echoun-polithi-fetos-stin-ellada/

Μπορεί τα 116 που έχουν πουληθεί να είναι ελάχιστα σε σχέση με τα 30000+ σε Γερμανια και Γαλλία.

Σε σχέση με τα προηγούμενες ενεργειακές καραμέλες (υβριδκα, υγραέριο κτλ) εδώ υπάρχει μεγαλύτερη σύμπλευση στρατηγικής των εμπλεκομένων μερών: συγκεκριμένη δέσμευση της ΕΕ (βλέπε φορολογικά κίνητρα και αντικίνητρα) αλλά κυρίως, των μεγαλύτερων κατασκευαστών - ο ομιλος VW π.χ. έχει δεσμευτεί για τουλάχιστων 50 ηλεκτρικά μοντέλα στις μάρκες του μεχρι το 2025 και αρκετά στην περιοχή των 20-22k ευρώ. Εξίσου σημαντικό (αν και δεν εχει ακουστεί ακόμα αρκετά) είναι η εξέλιξη των φορτιστών pay as you go και οι συμπράξεις μεταξυ εταιριών ενέργειας και δήμων και εταιριών καυσίμων, μέσα στην επόμενη χρονιά θα υπάρχουν αρκετές επιλογές φόρτισης σε δημόσια σημεία - πέρα από το σπίτι σου. 

Ήδη οι εταιρείες leasing έχουν ξεκινήσει να έχουν προσφορές για ηλεκτρικά οχήματα στα 250-290 χωρις ΦΠΑ, που είναι και η μέση κατηγορία εταιρικών-- (και έτσι γύρισα πάλι on topic!!)

Εξαρτάται πως ακριβώς αντιλαμβάνεσαι το "θα έχουν προχωρήσει τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα"...

Τα 116 αμιγώς ηλεκτρικά που πουλήθηκαν στην Ελλάδα δεν είναι απλώς ελάχιστα, είναι μηδαμινό ποσοστό σε σχέση με τις συνολικές πωλήσεις όλων των αυτοκινήτων (υπόψιν μέσα στο 2019 πουλήθηκαν συνολικά κάτι παραπάνω από 114.000 αυτοκίνητα και από αυτά μόλις 200 ήταν αμιγώς ηλεκτρικά), και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει μέσα στα επόμενα 4 χρόνια.

Επεξ/σία από Joshua21

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, mernides είπε

3) Η αποψή μου είναι ότι οποιαδήποτε εταιρεία (από ΑΕ μέχρι ΙΚΕ - και ελεύθεροι επαγγεματίες) χρησιμοποιεί ιδιόκτητα αυτοκίνητα και δεν κάνει leasing, σφάλλει, επειδή χάνει tax shield.

 

1 ώρα πριν, mernides είπε

Η μόνη περίπτωση μια τέτοια αγορά να έχει ελάχιστο ρίσκο για μια εταιρεία είναι να αγοράσει μετρητοίς τα αυτοκίνητα. Αφού ακόμα και δάνειο να είχε, μια ή άλλη θα ήταν η μηνιαία δόση. Δήλαδη θα έχει μια εταιρεία να δώσει π.χ. 80.000€ cash για 4 αυτοκίνητα και δε θα τα επενδύσει στο core business της, αλλά θα τα κάνει αυτοκίνητα; Οποιοσδήποτε σοβαρός μάνατζερ θα τράβαγε τα μαλλιά του με κάτι τέτοιο. Και στην περίπτωση που χρειαζόταν να τα πουλήσει, λόγω της κατάστασης της αγοράς θα τα πουλούσε σκοτωμένα.

Οι εταιρείες που έχουν τέτοιες ιδιαίτερες συνθήκες cash flow μπορούν να συμφωνήσουν σε μεταβλητά μισθώματα. Π.χ. αντί για σταθερό μίσθωμα 300€, τον 1ο χρόνο να πληρώνει 375€/μήνα και τα υπόλοιπα 3 να πέφτει στα 275€. Οι εταιρείες leasing, όπως όλες οι εταιρείες, πέλατες θέλουν να έχουν, δεν πρόκειται απορρίψουν σοβαρό πελάτη. Άρα μια χαρά εξυπηρετεί και τις δύο πλευρές η λύση με τα - προσυμφωνημένα πάντα - μεταβλητά μισθώματα.

Και προφανώς το γεγονός ότι το μίσθωμα περνιέται στα έξοδα, ενώ η αγορά αυτοκινήτου στις αποσβέσεις παγίων, έχει τεράστια σημασία για μια εταιρεία.

Μιλουσα για αγορα μετρητοις. Αναφερθηκες σε ολες τις κατηγοριες επιχειρησεων και εγω σου ειπα οτι δεν ειναι ολες ιδιες θελει εξατομικευση. Πχ ελ επαγγελματιας που εχει συμβολαιο με πληρωμη μεσα στο ετος και εισοδημα πανω απο 40.000 τοτε θα εχει φορο 44% + προκ. φορου και  εισφ. αλ..7,5% στο ποσο δαπανης για αυτοκινητο. Βλεπεις πως σε καμμια περιπτωση δεν συγκρινεται ακομη και με αυξηση του leasing  για το χρονο αυτο. Σε τι core business θελεις να επενδυσει αυτο ο ανθρωπος;

 

1 ώρα πριν, mernides είπε

Σίγουρα αυτός που θέλει να αγοράσει ένα αυτοκίνητο για μια 10ετία δεν έχει το προφίλ του πελάτη leasing. Αν όμως κάνει πολλά χιλιόμετρα, από ένα σημείο και μετά (π.χ. 130,000 χλμ) ρισκάρει να είναι χωρίς αυτοκίνητο 10 μέρες το χρόνο (2 βλάβες αρκούν). Προφανώς ο ιδιώτης, που αγοράζει αυτοκίνητο και κάνει 800χλμ το μήνα, παίρνει περισσότερο value με το να έχει το ίδιο ιδιόκτητο αυτοκίνητο για 10 χρόνια σε σχέση με το να κάνει leasing.

Από την άλλη βέβαια, από ένα σημείο και μετά, έχει στην κατοχή του κάτι κατώτερο από τα νέα αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν, άρα πληρώνει μεν λιγότερα αλλά για ένα κατώτερο - σε βάθος χρόνου - προϊόν.

Αν κανει πολλα χιλιομετρα (ειδικα αν δεν ειναι σταθερα καθε χρονο) θα πρεπει να θυμασαι οτι χρεωνονται αρκετα παραπανω. Επισης, δεν μιλησα για 10ετια που ειναι σιγουρα υπερ της κατοχης οχηματος, αλλα για πχ 6ετια-8ετια. Τα καινουρια μοντελα βγαινουν κοντα 5ετια (+-) οποτε δεν καταλαβαινω γιατι σε 6 χρονια θα εχει ενα κατωτερο προιον;

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενας ιδιωτης φορολογικα με ποιο τροπο καταχωρει ενα αυτοκινητο που εχει παρει με leasing στην φορολογικη του δηλωση?  υπο μια εννοια καταχωρειται οπως το να νοικιαζεις  σπιτι?  με παρομοιο τροπο δηλαδη? 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Εξαρτάται πως ακριβώς αντιλαμβάνεσαι το "θα έχουν προχωρήσει τα ηλεκτρικά στην Ελλάδα"...

Τα 116 αμιγώς ηλεκτρικά που πουλήθηκαν στην Ελλάδα δεν είναι απλώς ελάχιστα, είναι μηδαμινό ποσοστό σε σχέση με τις συνολικές πωλήσεις όλων των αυτοκινήτων (υπόψιν μέσα στο 2019 πουλήθηκαν συνολικά κάτι παραπάνω από 114.000 αυτοκίνητα και από αυτά μόλις 200 ήταν αμιγώς ηλεκτρικά), και αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει μέσα στα επόμενα 4 χρόνια.

άποψή σου, σεβαστή. Αλλα τα 116 αφορουν πωλησεις 2020 αρα μηνσυγκρινεις με συνολικες πωλησεις 2019, απο Οκτωβρη θα μπουν δυναμικα τα ηλεκτρικα σε εταιρικα leasing, οποτε του χρονου τετοια εποχη δεν θα ειναι μηδαμινο ποσοστο

κατα τη δικη μου αποψη σε 4 χρονια θεωρω οτι θα υπαρχουν 4-5 αυτοκινητα ( οχι κουβαδακια) στα 20 χιλιαρικα, θα υπαρχουν περισσοτερες επιλογες φορτισης και ικανοποιητικοτατες αυτονομιας τουλαχιστον για μεσα στην πολη. εχω επισης δει πλανο για mobile power banks στο μεγεθος μινι βαλιτσας, αλλα ειμαστε οφφ τοπικ 😎

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, pp6210 είπε

άποψή σου, σεβαστή. Αλλα τα 116 αφορουν πωλησεις 2020 αρα μηνσυγκρινεις με συνολικες πωλησεις 2019, απο Οκτωβρη θα μπουν δυναμικα τα ηλεκτρικα σε εταιρικα leasing, οποτε του χρονου τετοια εποχη δεν θα ειναι μηδαμινο ποσοστο

Το πρώτο πεντάμηνο 2020 πουλήθηκαν συνολικά 28.321 αυτοκίνητα εκ των οποίων 116 ήταν BEV, συνεπώς το μερίδιο αγοράς που έχουν μέχρι στιγμής είναι 0,41%, τουλάχιστον συμφωνούμε πως το ποσοστό είναι μηδαμινό.

Τώρα το "απο Οκτωβρη θα μπουν δυναμικα τα ηλεκτρικα σε εταιρικα leasing", πιο πολύ σε επιστημονική φαντασία μου φέρνει παρά σε άποψη. Τα εταιρικά leasing είναι κυρίως εργαλεία δουλειάς, δεν βλέπω κανένα απολύτως λόγο οι εταιρείες να προτιμήσουν BEV αντί για ICE.

1 ώρα πριν, pp6210 είπε

κατα τη δικη μου αποψη σε 4 χρονια θεωρω οτι θα υπαρχουν 4-5 αυτοκινητα ( οχι κουβαδακια) στα 20 χιλιαρικα, θα υπαρχουν περισσοτερες επιλογες φορτισης και ικανοποιητικοτατες αυτονομιας τουλαχιστον για μεσα στην πολη. εχω επισης δει πλανο για mobile power banks στο μεγεθος μινι βαλιτσας, αλλα ειμαστε οφφ τοπικ 😎

Επίσης θα έλεγα πως είναι αδύνατον σε 4 χρόνια τα BEV να εξοπλίζονται με μεγαλύτερες μπαταρίες σε σχέση με το σήμερα ώστε να έχουν καλύτερη αυτονομία, ενώ ταυτόχρονα η τιμή τους να πέσει σχεδόν στο μισό από όσο είναι τώρα. Οι "περισσότερες επιλογές φόρτισης" δεν λένε κάτι, με ταχυφόρτιση χάνεται το πλεονέκτημα της οικονομίας.

Όσο για το power bank σε μέγεθος βαλίτσας μάλλον για γέλια είναι, όχι γιατί δεν μπορεί να κατασκευαστεί κάτι τέτοιο, αλλά για το βάρος του. Για σκέψου λίγο πόσο θα ζυγίζει ένα τέτοιο power bank που θα έχει την ικανότητα να φορτίσει - έστω και σε μικρό ποσοστό - τη μπαταρία ενός nissan leaf η οποία ζυγίζει 300+ κιλά? Και το κυριότερο, πόσο θα κόστιζε κάτι τέτοιο?

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

τα ηλεκτρικα σαν τεχνολογια στην παρουσα φαση ειναι μουφα. οδηγησα σε test drive το nissan leaf στην περσινη εκθεση αυτοκινητου. φοβερο αμαξι.με συστηματα πεδησης ανακτησης ενεργειας κτλ. οδηγουσες και οταν αφηνες το γκαζι επιβραδυνε μονο του και παραλληλα φορτιζε ελαχιστα κ την μπαταρια.το ιδιο εκανε κ με τα φρενα αν θυμαμαι καλα.και χιλια δυο συστηματα.πολυ μπροστα απο την εποχη του για αμαξι.ενθουσιαστηκα.

ΑΛΛΑ.....καθε τρεις και λιγο να το τρεχουν για φορτιση. στο τελευταιο γυρο που εκανα ειχε 5% αυτονομια. με την ψυχη στο στομα να προλαβουμε να φτασουμε και να μην το αφησουμε στο πουθενα να σπρωχνουμε...

αν με αυτη τη τεχνολογια παει μπροστα η αγορα και ειδικα οι επαγγελματιες τοτε εγω θα γινω πλανηταρχης.φανταστειτε τωρα ενας επαγγελματιας που δουλευει σε μια εταιρεια στην αθηνα και κανει πολλα χιλιομετρα την ημερα.σου λενε αυτονομια πχ 350 χιλιομετρα αλλα πραγματα δεν ειναι ουτε 200. και 500 χιλιομετρα να σου πουν παλι τα μισα ειναι στην πραξη. αυτα ειναι κατασκευαστικες οδηγιες υπο συνθηκες πιστας. σε συνθηκες αθηνων,με μποτιλιαρισματα, με ανερευση παρκινγκ.σταματα ξεκινα χιλια δυο ειναι για πεταμα το ηλεκτρικο.

ισως συμφερει μονο για ιδιωτη που κανει λιγα χιλιομετρα την εβδομαδα δηλαδη πηγαινε-ελα στη δουλεια του και αγορες για ψωνια,σουπερ μαρκετ κτλ. και μονο αν μενει σε μεγαλη πολη μεσα. αλλα και παλι αχρηστο θα του βγει.φανταστειτε να εχετε ηλεκτρικο αμαξι και να θελετε ενα σκ να πατε εκτος αθηνων και να μην βρισκετε σταθμο φορτισης ή να σας αφησει στη μεση της εθνικης οδου να σας φανε οι αρκουδες και οι επιτηδειοι.

πρωτον οι υποδομες ειναι ανυπαρκτες.και δευτερον η τεχνολογια ειναι σε πρωιμο σταδιο. για εμενα ειναι πεταμενα λεφτα στη παρουσα φαση τα ηλεκτρικα.

υπαρχουν ενδιαμεσες λυσεις για τωρα που μαλλον συμφερουν περισσοτερο.πχ αυτοκινητα που παιρνουν μπρος με βενζινη αλλα λειτουργουν με ηλεκτρικη ενεργεια και οταν τελειωσει η βενζινη χρησιμοποιειται αυτη.τα λεγομενα υβριδικα. ή παρομοιες καταστασεις. 

τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι κατι σαν τα εξυπνα τηλεφωνα.καθε μια-δυο μερες εισαι με το αγχος της μπαταριας.με τη διαφορα οτι με το κινητο και να σου κλεισει δεν τρεχει και τιποτα.με το αμαξι αν μεινεις στο δρομο τι θα κανεις οταν σε πιεζει η δουλεια και τρεχεις να προλαβεις?

αφηστε δε που αν βιαζεσαι και θες να πας γρηγορα καπου και πατας βαθια το γκαζι τοσο γρηγοροτερα τελειωνει η μπαταρια του ηλεκτροκινητου. εγω με το nissan leaf που το ετρεχα σε κατι ευθειες πατωντας τερμα το γκαζι τελειωνε η μπαταρια του για πλακα. μεσα σε ενα τεταρτο της ωρας υπο πιεση μπορει να ειχα καψει και το 10-15% της μπαταριας. φανταστειτε να πηγαινα και σε καμια δουλεια δυο ωρων δηλαδη! θα ειχα μεινει μετα απο 30 τετραγωνα οικοδομικα!

για μενα βεβαια η καλυτερη λυση για οποιον κανει πολλα χιλιομετρα ή κανει ταξιδια ειναι ενα συστημα βενζινης με υγραεριο που εχει αυτονομια πανω απο 1000 χιλιομετρα ή ενα πετρελαιοκινητο.αλλα αυτο ειναι αλλη κουβεντα.

Επεξ/σία από sonikk
  • Like 1
  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.