Προς το περιεχόμενο
loyros13

AVIS LEASING

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 18/6/2020 στις 10:18 ΠΜ, circadian είπε

τι παίζει με αυτό; διάβαζα ότι επειδή έχεις την απαλλαγή στα 800+ ευρώ τα περισσότερα τα πληρώνεις από τσέπη και πρέπει να τα δηλώνεις και αμέσως

και για το leasing τα ίδια λένε ότι οι περισσότεροι τα μεταχειρίζονται σαν νοικιάρικα και είναι χάλια.

 

Δε χρειάζεται να δηλώσεις μικρο-φθορά αμέσως.

Προσωπικά έχω περάσει από ένα Corsa, μια 118d, και τώρα μια A180.

Πάρε για παράδειγμα μια πολύ μικρή γρατζουνιά που σου προκάλεσε τρίτος βγαίνωντας ενώ είσαι παρκαρισμένος. 

Με τη λήξη του συμβολαίου (ή εάν θέλεις να την επιδιορθώσεις), η AVIS είναι υποχρεωμένη να περάσει το εκάστοτε τμήμα από φανοποιείο ώστε να το νοικιάσει ξανά - ή τουλάχιστον να σου πάρει το κόστος της επιδιόρθωσης. Σε κάθε αυτοκίνητο και για κάθε προφυλακτήρα με χρέωσε από 90€.

Θα μπορούσα να τις είχα καλύψει με έναν μαρκαδόρο και δεν υπήρχε η παραμικρή περίπτωση να περνούσαν ποτέ παρατηρητέες.

 

Από την άλλη, μου έσκασε το μπροστά δεξιά λάστιχο στη BMW (Pirelli P Zero), το αντικατέστησα με το κανονικό λάστιχο της ρεζέρβας, έβαλα ένα μεταχειρισμένο των 20€ στη ρεζέρβα, και δε μου παν λέξη.

Επεξ/σία από snapshot-

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, sonikk είπε

για να το ξεκαθαρισουμε μια και καλη. αυτο συμβαινει ακομη και οταν στο πακετο που εχεις συμφωνησει στο leasing να  εχεις μικτη ασφαλεια? παλι θα πληρωσεις τα 300 ευρω? διοτι η εννοια της μικτης ειναι οτι και να φταις παλι η ασφαλιστικη σου πληρωνει.επομενως τα 300 ευρω κανονικα δεν θα επρεπε να υφιστανται ουτε για αστειο.

Το πρόβλημα με τη λογική σου είναι ότι αν δεν υπήρχε απαλλαγή στη μικτή τότε τον ασφαλισμένο δεν θα τον ένοιαζε για ζημιές και δεν θα πρόσεχε καθόλου, ή ακόμα και θα προκαλούσε ζημιές εσκεμμένα, ενώ τώρα που ξέρει ότι τα πρώτα 300 (ή όση είναι η απαλλαγή) θα τα πληρώσει από την τσέπη του προσέχει.

Και αυτό υπόψιν δεν έχει να κάνει με το leasing, είναι γενικός κανόνας που έχουν οι ασφαλιστικές για τη μικτή.

2 ώρες πριν, snapshot- είπε

Δε χρειάζεται να δηλώσεις μικρο-φθορά αμέσως.

Προσωπικά έχω περάσει από ένα Corsa, μια 118d, και τώρα μια A180.

Πάρε για παράδειγμα μια πολύ μικρή γρατζουνιά που σου προκάλεσε τρίτος βγαίνωντας ενώ είσαι παρκαρισμένος. 

Με τη λήξη του συμβολαίου (ή εάν θέλεις να την επιδιορθώσεις), η AVIS είναι υποχρεωμένη να περάσει το εκάστοτε τμήμα από φανοποιείο ώστε να το νοικιάσει ξανά - ή τουλάχιστον να σου πάρει το κόστος της επιδιόρθωσης. Σε κάθε αυτοκίνητο και για κάθε προφυλακτήρα με χρέωσε από 90€.

Θα μπορούσα να τις είχα καλύψει με έναν μαρκαδόρο και δεν υπήρχε η παραμικρή περίπτωση να περνούσαν ποτέ παρατηρητέες.

Από την άλλη, μου έσκασε το μπροστά δεξιά λάστιχο στη BMW (Pirelli P Zero), το αντικατέστησα με το κανονικό λάστιχο της ρεζέρβας, έβαλα ένα μεταχειρισμένο των 20€ στη ρεζέρβα, και δε μου παν λέξη.

Αμέσως πρέπει να δηλώσεις τη ζημιά μόνο αν πρόκειται να ενεργοποιηθεί η μικτή.

Πάντως πολύ λίγα σε χρέωσαν, εκτός βέβαια αν τα 90€ αφορούσαν ψευτοεπισκευή με μαρκαδόρο και γυάλισμα, και όχι βάψιμο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Αμέσως πρέπει να δηλώσεις τη ζημιά μόνο αν πρόκειται να ενεργοποιηθεί η μικτή.

Πάντως πολύ λίγα σε χρέωσαν, εκτός βέβαια αν τα 90€ αφορούσαν ψευτοεπισκευή με μαρκαδόρο και γυάλισμα, και όχι βάψιμο.

Σωστά, αν πρόκειται να ενεργοποιηθεί η μεικτή, η άμεση δήλωση είναι απαραίτητη.

Η ενεργοποίηση της μεικτής όμως, συνήθως δε γίνεται για απλές εργασίες φανοποίας, εκτός αν δηλωθεί ατύχημα. Ολικό βάψιμο ή και βάψιμο πολλαπλών μερών ενός οχήματος δε θεωρείται "απλή" εργασία φανοποίας. Υπάρχουν διάφορες συνιστώσεις, πολλές φορές και ανά διαφορετικό όχημα.

Είναι στην κρίση του καθενός το κατά πόσο "σοβαρή" ή "κοστοβόρα" είναι μια ζημιά ώστε να τη δηλώσει άμεσα ή όχι. Για την ακρίβεια, εμπεριέχονται οι περιπτώσεις στην πολιτική leasing.

Αν δε διαθέτεις κλειστό/ιδιωτικό χώρο στάθμευσης και το αυτοκίνητό σου αποκτήσει 1-2 μικρο-φθορές στο χρώμα λόγω τρίτων που δε προσέχουν, δε μπορείς να είσαι συνέχεια στο φανοποιείο. Και ένας προφυλακτήρας δεν έχει τρομερά μεγάλο κόστος επισκευής στο χρώμα του, ακόμη και σε pearl/metallic paint textures. 

Οπότε τα € 90 μη σου πω ότι μου φάνηκαν και πολλά (χρέωση φανοποιείου, όχι ψευτοεπισκευής).

Το συμπέρασμα είναι πως στην επιλογή του leasing, πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να πληρώσεις την επιστροφή της κατάστασης του ενοικιασμένου οχήματος στην βέλτιστη δυνατή κατά την παράδοση. Είτε μέσω της AVIS, είτε μέσω κάποιου πιστοποιημένου 3ου.

Ακόμη και η ίδια η AVIS θα σε ρωτήσει εάν θέλεις να αποδεχθείς τα ό,ποια κόστη επανόρθωσης σου δίνει στο πέρας του συμβολαίου, ή αν θα αναλάβεις τις εργασίες με δική σου οδό.

Επεξ/σία από snapshot-

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα βρίσκουν και τα κάνουν.Το προηγούμενο  που ειχα είχε πολυ μικρή απαλλαγή , 100€ .

Άρχιζε και εγραφε σημειωνε σε καποια φαση βγαζει ενα κόστος καπου στα 600€ για μικρογρατζουνιες και φθορες στα πατακια-καθισματα. Του λεω ρε φίλε είμαστε σοβαροί? με 100€ απαλλαγή παω τωρα να παρω τσιγάρα και στην επιστροφη το ριχνω σε ενα τοίχο, δινω 100€ και κατσε ψαξτο με την ασφάλεια μετα.  το ποσό έπεσε στα 200€

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

διαβαζω το αλλο νημα(γνωμες για automarin)-εγραψα και εγω κατι μηπως εχει καποιος εμπειριες απο δυο μαντραδες. καπου αναφερεται και το leasing. μιλαμε για μεγαλο πανηγυρι. οι μαντραδες και εμποροι αγοραζουν απο δημοπρασιες ή οπως αλλιως θελετε πειτε το αυτοκινητα απο  rentals και  leasing   και τα μοσχοπωλουν αφου πρωτα εχει πεσει κανονικη μεταλλαξη το αυτοκινητο. πιστευω οτι αυτα αφορουν β και γ διαλογης αυτοκινητα απο εταιριες leasing αλλα ειναι προσωπικη μου αποψη αυτο.

και μετα μου λετε εσεις για leasing. ποιος μου λεει οτι το αυτοκινητο δεν ειναι εισαγωγης καλιμπραρισμενο λιωμα και του εχουν κανει μεταμοσχευση υλικων.....

εμενα μπορει η εταιρια leasing να μου εγγυηθει οτι τα προβληματα που θα παρουσιασει και ειναι μεσα στη τιμη και στη συμφωνια θα επισκευαστουν χωρις αντιρρησεις και δεν θα κανει την παπια η καθε εταιρεια leasing?  ή θα μου πεταξουν καμια ατακα ρε φιλε απο leasing ψωνισες τι περιμενες?? γιατι αλλο να σου τυχει μηχανικο προβλημα σοβαρο ή σασμαν και αλλο οταν το πας στην εταιρια να σου πουν εμεις μονο για φιλτρα και λαδια ειμαστε εδω λαθος καταλαβατε.περαν τουτου ουδεν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αλήθεια   είναι ότι είναι ψιλόπολυτέλεια το Leasing έτσι όπως είναι στην Ελλάδα τουλάχιστον . Από την άλλη για κάποιον όπως εγώ που είχα μόνο Lessing εταιρικά αυτοκίνητα εδω κ 20 χρόνια είναι μια συνήθεια που δυσκολα κόβεται . Συνήθεια να μυρίζεις κάθε 3-4 χρόνια τη καινουργιλα του αυτοκινήτου και να οδηγάς πάντα κάτι καινούριο με ότι σημαίνει αυτό . Να μη σε απασχολούν συνεργείαασφάλειες σέρβις όλα στο πιάτο . Λάστιχα πάντα καινούργια . Να εχεις πάντα αυτοκίνητο αντικαταστασησ όταν πας συνεργείο . Γρατζουνιές μικρόφθορές δεν έχω πληρώσει ποτε τίποτα . 
Σαν ιδιώτης όμως θα το σκεφτόμουν πολύ παραπάνω κυρίως γιατί πιστεύω δε συμφέρει οικονομικά  ακόμα τουλάχιστον . Εκτός κ είσαι κανένας ατζαμής ή καινούριος οδηγός ο οποιος θα χρειάζεται συνέχεια συνεργείο .θα μένεις χωρίς αμάξι και θα πρέπει να πληρώνεις συνέχεια για επισκευές . 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, totalius είπε

 Γρατζουνιές μικρόφθορές δεν έχω πληρώσει ποτε τίποτα . 
 

Πως το εχεις καταφερει;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, bjj-p είπε

Πως το εχεις καταφερει;

Ίσως επειδή είχα πάντα εταιρικό Lessing με στόλο πολλών αυτοκινήτων να υπήρχε μια ανοχή . Στο τέλος όταν παρέδιδα το αυτοκίνητο έκανα κάποιες δηλώσεις για τις οποίες γρατζουνιές κ τίποτα άλλο .  Κ έχω συνεργαστεί με τρεις διαφορετικές εταιρείες leasing . Πάντα όμως ήμουν στην ίδια μεγάλη πολυεθνική με καμια 200-300  αυτοκίνητα στολο 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, totalius είπε

Ίσως επειδή είχα πάντα εταιρικό Lessing με στόλο πολλών αυτοκινήτων να υπήρχε μια ανοχή . Στο τέλος όταν παρέδιδα το αυτοκίνητο έκανα κάποιες δηλώσεις για τις οποίες γρατζουνιές κ τίποτα άλλο .  Κ έχω συνεργαστεί με τρεις διαφορετικές εταιρείες leasing . Πάντα όμως ήμουν στην ίδια μεγάλη πολυεθνική με καμια 200-300  αυτοκίνητα στολο 

Από ότι κατάλαβα εσύ ήσουν απλά ο οδηγός, και όχι αυτός που είχε υπογράψει τη σύμβαση για leasing, συνεπώς είναι πιθανόν να τα πλήρωνε η εταιρεία σου.

Αλήθεια, ποιο το νόημα για τις δηλώσεις που έκανες για τις γρατζουνιές?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον όπως λες τα αναλαμβάνει η εταιρεία . Οι δηλώσεις ήταν τυπική διαδικασία . Έπρεπε πάντα να έχω μια δικαιολογία για την οποια γρατζουνιά την οποία δήλωνα . 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, totalius είπε

Μάλλον όπως λες τα αναλαμβάνει η εταιρεία . Οι δηλώσεις ήταν τυπική διαδικασία . Έπρεπε πάντα να έχω μια δικαιολογία για την οποια γρατζουνιά την οποία δήλωνα . 

Συνεπώς εφόσον εγώ σαν ιδιώτης κλείσω συμφωνία leasing με την AVIS, όταν παραδώσω το αυτοκίνητο θα χρεωθώ κανονικά για κάθε μικροζημιά που έχει. Αυτό ήταν το point μου, αυτό φαντάζομαι πως ενδιαφέρει όποιον ψάχνει πληροφορίες για leasing σε αυτό το θέμα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απαλλαγή μου ξέρω ότι είναι στα 300 ευρώ Νομίζω ότι αν είσαι γενικά συνεπής και δεν αφήνεις να μαζεύονται πολλά δε θα χρειάζεται να πληρωνεις .Είναι κάτι όμως που θα στο ξεκαθαρίσουν αυτοί με βάση κ την απαλλαγή που θα έχεις . Από την Avis μια και είναι κ το θέμα πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος σε όλα Servis φανοποιείο Λάστιχα αυτοκίνητα αντικατάστασης όλα με ένα  τηλέφωνο τα κανονίζω άμεσα κσι ποτε δε μου παρουσίασε το παραμικρό πρόβλημα κάποιο αυτοκίνητο τα τελευταία χρόνια που έχω σπο αυτούς Leasing .

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
47 λεπτά πριν, totalius είπε

Ίσως επειδή είχα πάντα εταιρικό Lessing με στόλο πολλών αυτοκινήτων να υπήρχε μια ανοχή .

 

8 λεπτά πριν, totalius είπε

Η απαλλαγή μου ξέρω ότι είναι στα 300 ευρώ Νομίζω ότι αν είσαι γενικά συνεπής και δεν αφήνεις να μαζεύονται πολλά δε θα χρειάζεται να πληρωνεις .Είναι κάτι όμως που θα στο ξεκαθαρίσουν αυτοί με βάση κ την απαλλαγή που θα έχεις . Από την Avis μια και είναι κ το θέμα πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος σε όλα Servis φανοποιείο Λάστιχα αυτοκίνητα αντικατάστασης όλα με ένα  τηλέφωνο τα κανονίζω άμεσα κσι ποτε δε μου παρουσίασε το παραμικρό πρόβλημα κάποιο αυτοκίνητο τα τελευταία χρόνια που έχω σπο αυτούς Leasing .

δεν μπορεις να παιρνεις το τι ισχυει σε εταιρεια με στολο και να το μεταθετεις οτι μαλλον θα ισχυει και στον ιδιωτη αν ειναι συνεπης. Στη δικη σου περιπτωση μπορει να τα πληρωνε η εταιρεια ,μπορει αν ειναι μεγαλος πελατης να υπαρχει  ενδεχομενως διαπραγματευση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστό . Για την Avis πάντως μπορώ να πω ότι έχω βρει τα πιο συννενόησιμα άτομα από τα έως τώρα leasing .

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, totalius είπε

Σωστό . Για την Avis πάντως μπορώ να πω ότι έχω βρει τα πιο συννενόησιμα άτομα από τα έως τώρα leasing .

με την executivelease του σφακιανακη εχει τυχει να συνεργαστεις? και αν ναι,τι αποψη εχεις?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.