Προς το περιεχόμενο

Air Condition vs Climate


GrMikeD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ όταν είχα αμάξι με aircondition μπορούσα αν το βάλω στο φουλ κρύο να είμαι 10 βαθμούς και να οδηγάω με μπουφάν μέσα στο κατακαλόκαρο. (ή να το αφήσω ώρες στον ήλιο και μόλις μπω και το ανάψω, να πάει από του 70 στους 25 σε 1-2 λεπτά). Με τις βλακείες clima, το βάζω στο φουλ κρύο και ακόμα ζέστη έχει... Δεν ξέρω αν φταίει αυτό, ή οι εταιρείες βάζουν τώρα πιο αδύναμα μοτέρ σε αυτά για λόγους οικονομίας, ενώ παλιά δεν τα τσιγκουνεύονταν..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Just now, lary7 said:

Ενα αρκετά επεξηγηματικό βιντεάκι

είδα το βίντεο αλλά δε λέει κάπου ότι ο χειροκίνητος και ο αυτόματος κλιματισμός χρησιμοποιούν απαραίτητα διαφορετικούς συμπιεστές

ένας αυτόματος κλιματισμός θα μπορούσε να κάνει αποδοτικότερη χρήση των υποσυστημάτων,
αλλά στα σύγχρονα αυτοκίνητα ούτως ή άλλως και ένας χειροκίνητος κλιματισμός διασυνδέεται με τα υπόλοιπα συστήματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, kinq1 είπε

Εγώ όταν είχα αμάξι με aircondition μπορούσα αν το βάλω στο φουλ κρύο να είμαι 10 βαθμούς και να οδηγάω με μπουφάν μέσα στο κατακαλόκαρο. (ή να το αφήσω ώρες στον ήλιο και μόλις μπω και το ανάψω, να πάει από του 70 στους 25 σε 1-2 λεπτά). Με τις βλακείες clima, το βάζω στο φουλ κρύο και ακόμα ζέστη έχει... Δεν ξέρω αν φταίει αυτό, ή οι εταιρείες βάζουν τώρα πιο αδύναμα μοτέρ σε αυτά για λόγους οικονομίας, ενώ παλιά δεν τα τσιγκουνεύονταν..

Α γεια σου ρε μαν! Αυτό ακριβώς νιώθω και εγώ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα πραγματα είναι πολύ απλά. Στο κλιματιστικό βάζεις την θερμοκρασία που θέλεις και ξεκινάει να λειτουργεί μόλις την πιάσει σταθερά σταματάει. Στο aircondition δουλεύει ασταμάτητα. Τώρα πέρα από την πρακτικότητα που έχει το κλίμα αν εντρυφήσεις λίγο και στα εσωτερικά αυτά παίρνουν κίνηση από στρόφαλοφόρο. Αυτόματα καταλαβαίνεις πιο ζορίζει περισσότερο τον κινητήρα και καίει πιο πολλά καύσιμα. Σαφώς και το κλίμα είναι μια μελλοντική βελτιωμένη αναβαθμισμενη τεχνολογία του aircondition. Αυτά στο debate. Από κει και πέρα θεωρώ ότι υπάρχουν πολύ πιο σημαντικοί παραγοντες στην αγορά αυτοκινήτου από το αν έχει κάποιο από αυτά τα δύο 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για την γενικοτερη αισθηση μεσα στην καμπινα σημαντικοτερο ισως ρολο παιζουν και οι αεραγωγοι (ή η απουσία αυτων). Δλδ σε ενα μοντελο χωρις αεραγωγους πισω, οταν εχεις 4 ατομα πρεπει να αναβεις το aircon πιο δυνατα για να φτανει και στους πισω.

Θεωρω οτι σε ενα μοντελο με αεραγωγους μπροστα-πισω το κλιμα εχει σαφως καλυτερη αποδοση

Επεξ/σία από tutuyo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, KoreanW είπε

είδα το βίντεο αλλά δε λέει κάπου ότι ο χειροκίνητος και ο αυτόματος κλιματισμός χρησιμοποιούν απαραίτητα διαφορετικούς συμπιεστές

ένας αυτόματος κλιματισμός θα μπορούσε να κάνει αποδοτικότερη χρήση των υποσυστημάτων,
αλλά στα σύγχρονα αυτοκίνητα ούτως ή άλλως και ένας χειροκίνητος κλιματισμός διασυνδέεται με τα υπόλοιπα συστήματα

Μα δεν εχει νόημα να βάλεις έναν μεταβλητό συμπιεστή σε εναν χειροκίνητο κλιματισμό που το σύστημα δουλεύει ουσιαστικά on/off. Όλη η ουσία είναι το κόστος, που είναι μικρότερο στον χειροκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mp123 είπε

Μια φορά Εγω το καλοκαίρι οι 9/10  βλέπω έχουν ανοιχτά τα παράθυρα να μην κάψουν λίγο παραπάνω.Τι συζητάμε τωρα. Μόνο σε κανενα ταξίδι εθνική το δουλεύουν.

Σαφώς για λόγους κατανάλωσης και επιδόσεων (ειδικά σε μικρά αμάξια)...

2 ώρες πριν, GrMikeD είπε

Α γεια σου ρε μαν! Αυτό ακριβώς νιώθω και εγώ

Μα το a/c στέλνει συνεχόμενα κύματα ψυχρού αέρα στην καμπίνα, αν έχει καλή απόδοση λογικό να γίνει ψυγείο όπως και πιθανό είναι να γίνεις παγοκολόνα, καθώς δεν διαθέτει αισθητήρα εσωτερικής θερμοκρασίας...

Το clima αντίστοιχα στέλνει κύματα ανάλογα της θερμοκρασίας που θες να πετύχεις, έτσι αν η καμπίνα έχει 40οC και θες να πετύχεις 30οC ή 20οC τα κύματα θα προσαρμοστούν ανάλογα μέχρι να φέρουν την καμπίνα στην επιθυμητή θερμοκρασία...

Πάντως με clima δεν νομίζω οτι μπορείς να επιλέξεις θερμοκρασία 10οC και να θες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Σαφώς για λόγους κατανάλωσης και επιδόσεων (ειδικά σε μικρά αμάξια)...

Μα το a/c στέλνει συνεχόμενα κύματα ψυχρού αέρα στην καμπίνα, αν έχει καλή απόδοση λογικό να γίνει ψυγείο όπως και πιθανό είναι να γίνεις παγοκολόνα, καθώς δεν διαθέτει αισθητήρα εσωτερικής θερμοκρασίας...

Το clima αντίστοιχα στέλνει κύματα ανάλογα της θερμοκρασίας που θες να πετύχεις, έτσι αν η καμπίνα έχει 40οC και θες να πετύχεις 30οC ή 20οC τα κύματα θα προσαρμοστούν ανάλογα μέχρι να φέρουν την καμπίνα στην επιθυμητή θερμοκρασία...

Πάντως με clima δεν νομίζω οτι μπορείς να επιλέξεις θερμοκρασία 10οC και να θες!

Δεν έχει κύματα αδερφέ. Loader και unloaded έχει στις βαλβίδες συν ότι ανάλογος με το setpoint σε κάποιος βαθμούς πριν πιάσει το setpoint κατεβάζει σκάλα ο ανεμιστήρας.πολλα ηλεκτρονικά που αν χαλάσουν κλάφτα. Εγω το αιρ κον το βάζω στο 3 για 5 λεπτά το παγώνει μετά στο 2 και τέλος στο 1. Δεν θα κουραστώ να γυρίσω ένα κουμπί. Από το να δώσω 1500 παραπάνω είμαι πρόθυμος να το κάνω αυτό χωριά που δεν παθαίνει βλάβες όσο το κλίμα.

Επεξ/σία από mp123
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, di maria kun είπε

. Αυτόματα καταλαβαίνεις πιο ζορίζει περισσότερο τον κινητήρα και καίει πιο πολλά καύσιμα.

Θα ήθελες να μας πεις πιο αναλυτικά ? αν και ίσως είναι προφανές

Επεξ/σία από Ribopaido
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως κι εγώ που έψαχνα για μετάχειρο αυτοκίνητο, ήθελα να έχει κλιματισμό και τελικά βρήκα.

Αλλά αυτές τις μέρες έχω αρχίσει να διαπιστώνω ότι η αυτόματη λειτουργία του δεν έχει και πολύ νόημα τελικά.

Αν έχει πολλή ζέστη στο εσωτερικό, δεν έχει νόημα να το βάλεις π.χ. στους 23°C, γιατί θα έχεις γίνει μούσκεμα μέχρι να τους φτάσει.

Και αν το βάλεις στους 18°C ή τους 16°C για να μειώσεις το χρόνο δυσφορίας, οι ανεμιστήρες λειτουργούν στο full και σου σπάνε τα νεύρα.

Οπότε καταλήγεις να παίζεις με τις ρυθμίσεις, οπότε μου φαίνεται ότι δεν έχει και τόσο νόημα τελικά, τουλάχιστον για μικρές διαδρομές μέσα στην πόλη, που θεωρητικά πρέπει να είσαι διαρκώς σε εγρήγορση. Όντως στο ταξίδι παίζει να βλέπεις τη διαφορά μεταξύ κλιματισμού και aircondition.

Επίσης το διζωνικό που αναφέρθηκε, θεωρώ πως πέρα από την άμεση επαφή με τον αέρα, δηλαδή τον αέρα που σκάει απευθείας πάνω σου, είναι μια μπαρούφα.

Δηλαδή οδηγός και συνοδηγός έχουν απόσταση μισό μέτρο, και απολαμβάνουν διαφορετικά temps. Μπα.

Απλά αν οι ανεμιστήρες είναι σε ψηλή ταχύτητα και οι γρίλιες είναι ρυθμισμένες ώστε ο αέρας να χτυπάει πάνω σου (που το θεωρώ λάθος όπως και να 'χει), εκεί όντως μπορεί να υπάρχει μια αμεσότητα στην αίσθηση. Αν δεν, νομίζω πως δεν τίθεται θέμα θερμοκρασιακών ζωνών σε τόσο μικρό χώρο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άσχετα με το κλίμα , εγώ πιστεύω την αξίζει την διαφορά η τιμή γιατί παίρνεις και όλα τα παρακάτω :

Εξωτερικά χαρακτηριστικά επιπλέον
- Ζάντες ελαφρού κράματος 17" 5x2 ακτίνων Rock Metallic
- Μαύρο πλαίσιο κάτω από τα πλαϊνά παράθυρα
- Προβολείς ομίχλης ST-Line με στατικούς λαμπτήρες στροφήςεμπρός
- Χαρακτηριστικοί προφυλακτήρες και πλαϊνές ποδιές ST-Line,χαρακτηριστικές μάσκες πάνω και κάτω εμπρός, δύοαπολήξεις εξάτμισης ST-Line με γυαλιστερό μεταλλικόφινίρισμα, σήμα ST-Line στα φτερά
- Σπορ ανάρτηση
Εσωτερικά χαρακτηριστικά επιπλέον
- Σπορ καθίσματα με κόκκινη ραφή
- Σπορ δερμάτινο τιμόνι ST-Line με ευθύ κάτω μέρος(flat-bottom), λαβή μοχλού ταχυτήτων ST-Line με ένθεμααλουμινίου, σπορ πεντάλ από ανοξείδωτο χάλυβα, καλύμματαμαρσπιέ στις πόρτες με το σήμα ST-Line
- Σύστημα σταθερής ταχύτητας cruise control με έξυπνο σύστημα περιορισμού της ταχύτητας
- Κουμπί εκκίνησης του κινητήρα χωρίς κλειδί Ford Power

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, tsofras είπε

Άσχετα με το κλίμα , εγώ πιστεύω την αξίζει την διαφορά η τιμή γιατί παίρνεις και όλα τα παρακάτω :

Εξωτερικά χαρακτηριστικά επιπλέον
- Ζάντες ελαφρού κράματος 17" 5x2 ακτίνων Rock Metallic
- Μαύρο πλαίσιο κάτω από τα πλαϊνά παράθυρα
- Προβολείς ομίχλης ST-Line με στατικούς λαμπτήρες στροφήςεμπρός
- Χαρακτηριστικοί προφυλακτήρες και πλαϊνές ποδιές ST-Line,χαρακτηριστικές μάσκες πάνω και κάτω εμπρός, δύοαπολήξεις εξάτμισης ST-Line με γυαλιστερό μεταλλικόφινίρισμα, σήμα ST-Line στα φτερά
- Σπορ ανάρτηση
Εσωτερικά χαρακτηριστικά επιπλέον
- Σπορ καθίσματα με κόκκινη ραφή
- Σπορ δερμάτινο τιμόνι ST-Line με ευθύ κάτω μέρος(flat-bottom), λαβή μοχλού ταχυτήτων ST-Line με ένθεμααλουμινίου, σπορ πεντάλ από ανοξείδωτο χάλυβα, καλύμματαμαρσπιέ στις πόρτες με το σήμα ST-Line
- Σύστημα σταθερής ταχύτητας cruise control με έξυπνο σύστημα περιορισμού της ταχύτητας
- Κουμπί εκκίνησης του κινητήρα χωρίς κλειδί Ford Power

Λες ρε μαν ε?

Φοβάμαι η "σπορ ανάρτηση" μήπως βρίσκει ευκολότερα κάτω....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, GrMikeD είπε

Λες ρε μαν ε?

Φοβάμαι η "σπορ ανάρτηση" μήπως βρίσκει ευκολότερα κάτω....

κοιτα, πραγματι ειναι ενας προβληματισμος. απ την αλλη ομως, ελλαδα μονο νταλικα μπορει να κυκλοφορει χωρις να βρισκει, οποτε δε γλυτωνεις ετσι κ αλλιως 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σπορ ανάρτηση δεν σημαίνει απαραίτητα, πιο χαμηλωμένο αμάξωμα.. Λογικά είναι πιο "σκληρή" και δεν φιλτράει τόσο καλά τις ανωμαλίες του δρόμου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...