Προς το περιεχόμενο

Διαρροή λαδιού από άξονα διαφορικού


αmike12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους.

Πρόσεξα ότι το αυτοκίνητό μου(Ford Focus 1.4 2006)(Μπροστινοκίνητο) χάνει λάδια από τον άξονα που ενώνει διαφορικό με τροχούς.

Θέλω να ρωτήσω τι ζημιές μπορεί να προκαλέσει η διαρροή αυτή;

Πέρα από το διαφορικό επηρεάζει και το κιβώτιο ταχυτήτων ή τον συμπλέκτη;

Τέλος πόσα θα μου κοστίσει περίπου η αλλαγή της τσιμούχας του διαφορικού;

 

Υ.Γ. Φωτογραφία της διαρροής: https://ibb.co/Cs1NbQn

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το διαφορικό είναι ενσωματωμένο στο σασμάν/κιβώτιο ταχυτήτων. Οπότε άμα το σασμάν χάσει μεγάλη ποσότητα από τις βαλβολίνες του και το κυκλοφορείς πολύ καιρό, σιγά σιγά θα καταστραφούν τα ρουλεμάν του (θα αρχίσει να κάνει θόρυβο). Στο συμπλέκτη δεν πρόκειται να δημιουργήσει πρόβλημα.

Το ποσό της επισκευής είμαι μικρό. Πάνω-κάτω 10€ η τσιμούχα + 20-40€ εργασία*+ το κόστος της βαλβολίνης που έχει χαθεί. Δεν νομίζω να ξεπεράσεις τα 50€ εκτός εάν αλλάξεις και τις 2 τσιμούχες!

 

*ανάλογα το συνεργείο, ΦΠΑ, κτλ κτλ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα είναι τσιμούχα θα είσαι τυχερός, το κόστος είναι κανένα 40ρι εργασία-υλικά. ΑΝ όμως η διαρροή δεν είναι απο τσιμούχα τότε μπορεί να έχει θέμα το κιβώτιο όπου θα πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη και επίσης είναι δύσκολο να βρείς αξιόπιστο μάστορα να σου το φτιάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, lary7 είπε

Αμα είναι τσιμούχα θα είσαι τυχερός, το κόστος είναι κανένα 40ρι εργασία-υλικά. ΑΝ όμως η διαρροή δεν είναι απο τσιμούχα τότε μπορεί να έχει θέμα το κιβώτιο όπου θα πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη και επίσης είναι δύσκολο να βρείς αξιόπιστο μάστορα να σου το φτιάξει.

Αν δεν είναι τσιμούχα την κάτσαμε.

Θα το πάω στον μάστορα για service και θα τον ρωτήσω και γι'αυτό να δω τι θα μου πεί.

Να σε καλά πάντως για την απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα θέμα σε 6τάχυτο στο Golf και έφαγα τρελή ταλαιπωρία 1.5 χρόνο, πριν 2 μήνες κατάφερα να βγάλω άκρη και έφυγαν πάνω από 1000€ οπότε για αυτό σου λέω. Ότι χρειαστείς πες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει guys.

Στην αρχή η αλήθεια να λέγεται σκέφτηκα ότι δεν είναι κάτι πόσο λάδι θα χάσει από ένα τσιμουχάκι αλλά τώρα θα το πάω σίγουρα στον μηχανικό.

Για βαλβολίνες δεν ξέρω μιας και το αυτοκίνητο αγοράστηκε μεταχειρισμένο πριν από 8 μήνες και είχε κάνει το service του.(τουλάχιστον έτσι έγραφε το ταμπελάκι από τον μηχανικό του πρώην ιδιοκτήτη).

Έχει 165000χλμ.

Από τη μέρα που το αγόρασα δεν έχει κάνει πάνω από 5000χλμ μιας και δεν μετακινείτε πολύ οπότε ακόμη να πάει για service στον δικό μου μηχανικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, lary7 είπε

Αμα είναι τσιμούχα θα είσαι τυχερός, το κόστος είναι κανένα 40ρι εργασία-υλικά. ΑΝ όμως η διαρροή δεν είναι απο τσιμούχα τότε μπορεί να έχει θέμα το κιβώτιο όπου θα πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη και επίσης είναι δύσκολο να βρείς αξιόπιστο μάστορα να σου το φτιάξει.

Εσένα από που ήταν η διαρροή; ή τσιμουχα θα έχει πρόβλημα ή το ρουλεμάν ή έχει ρωγμή το σασμάν (από μηχανικής άποψης) μπορεί μετά να έχει από κανέναν αισθητήρα που κουμπώνει πάνω στο σασμάν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, giannos13 είπε

Το διαφορικό είναι ενσωματωμένο στο σασμάν/κιβώτιο ταχυτήτων. Οπότε άμα το σασμάν χάσει μεγάλη ποσότητα από τις βαλβολίνες του και το κυκλοφορείς πολύ καιρό, σιγά σιγά θα καταστραφούν τα ρουλεμάν του (θα αρχίσει να κάνει θόρυβο). Στο συμπλέκτη δεν πρόκειται να δημιουργήσει πρόβλημα.

Το ποσό της επισκευής είμαι μικρό. Πάνω-κάτω 10€ η τσιμούχα + 20-40€ εργασία*+ το κόστος της βαλβολίνης που έχει χαθεί. Δεν νομίζω να ξεπεράσεις τα 50€ εκτός εάν αλλάξεις και τις 2 τσιμούχες!

*ανάλογα το συνεργείο, ΦΠΑ, κτλ κτλ

θα συμφωνησω απολυτα με τα προλεγομενα, κατα πασα πιθανοτητα κανα τσιμουχακι/στεγανο, και αφου θα φτασεις κατω και αλλαξεις και τα 2 τσιμουχακια δες και τα ημιαξονια εαν ειναι οκ στον εσωτερικο μπηλιοφορο και αλλαξε και τις μποτες, απο την αλλη μερια στο μακρυ ημιαξονιο εχεις μποτα απλη η στεγανοποιητηκη με ρουλεμαν σαν των φιατ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως τα χλμ ειναι λιγα για  διαρροη.Μηπως δεν αλλαξε ποτε βαλβολινες και απο την χημικη οξυδωση καταστραφηκανε οι τσιμουχες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, toyo73 είπε

Παντως τα χλμ ειναι λιγα για  διαρροη.Μηπως δεν αλλαξε ποτε βαλβολινες και απο την χημικη οξυδωση καταστραφηκανε οι τσιμουχες.

εμενα κατι μου λεει οτι στο ημιαξονιο γυρο γυρο στην φωτογραφια σαν να χανει το ιδιο το ρουλεμαν το εξωτερικο, δεν μπορω να δω καλα

και παντα στο συγκεκριμενο ποστ μιλαω με υποθεσεις, να με ρωταγατε για λαντσια να σας ελεγα οτι θεετε)))) αλλα κ παλι απλη την βλεπω την ζημια και βαλβολινη σχετικα καθαρη

Επεξ/σία από bezan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, bezan είπε

θα συμφωνησω απολυτα με τα προλεγομενα, κατα πασα πιθανοτητα κανα τσιμουχακι/στεγανο, και αφου θα φτασεις κατω και αλλαξεις και τα 2 τσιμουχακια δες και τα ημιαξονια εαν ειναι οκ στον εσωτερικο μπηλιοφορο και αλλαξε και τις μποτες, απο την αλλη μερια στο μακρυ ημιαξονιο εχεις μποτα απλη η στεγανοποιητηκη με ρουλεμαν σαν των φιατ? 

Εντάξει φίλε ευχαριστώ.

Τώρα όσο για τις μπότες δεν γνωρίζω(δεν είμαι καν σίγουρος τι είναι η μπότα).

3 ώρες πριν, toyo73 είπε

Παντως τα χλμ ειναι λιγα για  διαρροη.Μηπως δεν αλλαξε ποτε βαλβολινες και απο την χημικη οξυδωση καταστραφηκανε οι τσιμουχες.

Δεν μπορώ να γνωρίζω αλλά είναι δυνατόν ο μηχανικός να μην έχει αλλάξει ποτέ βαλβολίνες σε αυτοκίνητο με πάνω από 100000χλμ.

Ελπίζω πως όχι

3 ώρες πριν, bezan είπε

εμενα κατι μου λεει οτι στο ημιαξονιο γυρο γυρο στην φωτογραφια σαν να χανει το ιδιο το ρουλεμαν το εξωτερικο, δεν μπορω να δω καλα

και παντα στο συγκεκριμενο ποστ μιλαω με υποθεσεις, να με ρωταγατε για λαντσια να σας ελεγα οτι θεετε)))) αλλα κ παλι απλη την βλεπω την ζημια και βαλβολινη σχετικα καθαρη

Φίλε ελπίζω να είναι κάτι μικρό αλλά όπως και να έχει θα το πάω στον μηχανικό να μου πεί και θα σας ενημερώσω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι είναι δυνατόν γιατι αν δεις στο βιβλιαράκι θα γράφει έλεγχο και όχι αλλαγή γιατί είναι εφ όρου ζωής οι βαλβολίνες.Εγω θα τις άλλαζα πάντως.

Φουσκα μπιλιοφόρου πρέπει να εννοεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, thanasisxask είπε

Εσένα από που ήταν η διαρροή; ή τσιμουχα θα έχει πρόβλημα ή το ρουλεμάν ή έχει ρωγμή το σασμάν (από μηχανικής άποψης) μπορεί μετά να έχει από κανέναν αισθητήρα που κουμπώνει πάνω στο σασμάν. 

Αφού άλλαξα τσιμούχα και η διαρροή συνεχίστηκε βρέθηκε οτι έχουν αρπάξει τα ρουλεμάν και είχε χάσει τα κέντρα του το κιβώτιο με αποτέλεσμα να χάνει. Ο μάστορας μου το έστειλε σε έναν σκιτζή που τάχα ηταν καλός, μου πήρε ένα κάρο λεφτά και μετά απο 1 χρόνο ξεκίνησε πάλι διαρροή. Την δευτερη φορά ήταν απο το διαφορικό (κουνιωταν το ημιαξόνιο) ο σκιτζής ζήτησε πάλι 350€ για να το φτιάξει, του είπα πάρε 3.... και αγόρασα ένα ανακατασκευασμένο απο γερμανία με 2 χρόνια εγγύηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...