Προς το περιεχόμενο

Διαρροή λαδιού από άξονα διαφορικού


αmike12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Ναι είναι δυνατόν γιατι αν δεις στο βιβλιαράκι θα γράφει έλεγχο και όχι αλλαγή γιατί είναι εφ όρου ζωής οι βαλβολίνες.Εγω θα τις άλλαζα πάντως.

Φουσκα μπιλιοφόρου πρέπει να εννοεί.

Υπαρχουν πολλοι Grouπατοι που δεν εχουν αλλαξει ποτε ακομη και 200.000+.Εχει γινει κε'ι'κ η βαλβολινη μεσα.Απορω με την λογικη  να μην αλλαζονται τα υγρα κιβωτιου η  βαλβολινες οπως εχουν επικρατησει να λεγονται.Τα γ@μημεν@ τα γραναζια δεν παραγουν γρεζια απο την φθορα και την επαφη.Ποσο θα κυκλοφορουν μεσα στο σασμαν-διαφορικο.Καποτε πρεπει να βγουν και να μπει καινουργιο λαδακι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ενα ηταν μονο το εφορου ζωης νομιζω, της 190Ε της μερσεντες που δεν αλλαζες βαλβολινες, οσο για ολα τα υπολοιπα πρεπει να αλλαζεις, και καλο εινια να αλλαζεις γιατι οπως γραφει ο φιλος toyo παραπανω, εχει γρεζια, εχει θερμμοκρασιες το σασμαν, χανουν της ιδιοτητα τους τα λαδια, και δεν ειναι και τιποτα μεγαλο κοστος οι βαλβολινες μπροστα στην επισκευη που ενδεχομενος να χρειαστει... και γενικα καλο ειναι οπως και τα καννονικα λαδια καθε 5-7κ να αλλαζουν σε ενα παλαιοτερο αυτοκινητο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποιος αγαπαει το αμαξακι τα αλλαζει.Οποιος θελει να το κρατησει 5-7 χρονια και μετα να το σουταρει,  τα αφηνει  ολα τα υγρα να γινουν μαρμελαδα.22 χρονια και 370.000 χιλιομετρα καμια βλαβη.Λιγο λαδι απο τα τσιμουχακια στο κρυο ξεκινημα και ενα σωληνακι του υδραυλικου  που εχανε. Με την ευκαρια αλλαγης του, αλλαξα και τα υγρα υδραυλικου τιμονιου, καπου εκει στα 280.000.Πιστευω εαν εβρισκα τροπο και ηξερα, θα αλλαζα και τα υγρα του τιμονιου, παρ' ολο που δεν αλλαζονται.Η οξυδωση ειναι αναποφευκτη και κανενα υγρο δεν ειναι αθανατο.Με λαδια στα 30.000 αντιψυκτικα στα 150.000 και βαλβολινες στα 200.000 εγω γελαω.

Προχθες αλλαξα μπουζι. Tα αλλαζω καθε 15.000 max 20.000.Tου π@υστη 12 ευρω κανουν.Τι 60.000-80.000. εως 120.000 που διαβαζω και βγαζω σπυρια.Φτιαχνεις ενα εσπρεσσακι και  βρισκεις ενα απογευμα και περνας ευχαριστα.Χωρια που η εξεταση των μπουζι ειναι η ακτινογραφια- εξεταση αιματος του  μοτερ.Ξερεις πως παει απο αναφλεξη-πυρακια-μειγματα-καταναλωση λαδιου κ.α.Υπαρχουν αρχεια το net με φωτο μπουζι.Η καλυτερη ισως διαγνωση.

Επεξ/σία από toyo73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδιά.

Εγώ απ' ότι ξέρω και έχω διαβάσει πρέπει να αλλάζονται οι βαλβολίνες max 100000km.

Όπως και να έχει ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Πρέπει να έχεις έναν καλό μηχανικό που να τον εμπιστεύεσαι.

Επειδή εγώ ακόμη δεν έχω άδεια(θα αποκτήσω σε λίγους μήνες) και το αυτοκίνητο δεν είναι δικό μου δεν πειράζω τίποτα πάνω του αλλά όταν γίνει δικό μου θα τα αλλάζω όλα μόνος μου για να είμαι σίγουρος για την δουλειά μιας και μου αρέσει και σχολούμαι με αμάξια(θα σπουδάσω mechanical ή automotive engineering).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, toyo73 είπε

Οποιος αγαπαει το αμαξακι τα αλλαζει.Οποιος θελει να το κρατησει 5-7 χρονια και μετα να το σουταρει,  τα αφηνει  ολα τα υγρα να γινουν μαρμελαδα.22 χρονια και 370.000 χιλιομετρα καμια βλαβη.Λιγο λαδι απο τα τσιμουχακια στο κρυο ξεκινημα και ενα σωληνακι του υδραυλικου  που εχανε. Με την ευκαρια αλλαγης του, αλλαξα και τα υγρα υδραυλικου τιμονιου, καπου εκει στα 280.000.Πιστευω εαν εβρισκα τροπο και ηξερα, θα αλλαζα και τα υγρα του τιμονιου, παρ' ολο που δεν αλλαζονται.Η οξυδωση ειναι αναποφευκτη και κανενα υγρο δεν ειναι αθανατο.Με λαδια στα 30.000 αντιψυκτικα στα 150.000 και βαλβολινες στα 200.000 εγω γελαω.

Προχθες αλλαξα μπουζι. Tα αλλαζω καθε 15.000 max 20.000.Tου π@υστη 12 ευρω κανουν.Τι 60.000-80.000. εως 120.000 που διαβαζω και βγαζω σπυρια.Φτιαχνεις ενα εσπρεσσακι και  βρισκεις ενα απογευμα και περνας ευχαριστα.Χωρια που η εξεταση των μπουζι ειναι η ακτινογραφια- εξεταση αιματος του  μοτερ.Ξερεις πως παει απο αναφλεξη-πυρακια-μειγματα-καταναλωση λαδιου κ.α.Υπαρχουν αρχεια το net με φωτο μπουζι.Η καλυτερη ισως διαγνωση.

χαχα, μια απο τα ιδια φιλε μου, οπως το οδηγας και το συντηρεις το ιδιο αποτελεσμα θα σου βγαλει το αμαξι

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...