Προς το περιεχόμενο

Skoda Scala ή Hyundai I30 ή .


nemesis000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, tsipakis said:

τα ποιο σκυλια ειναι τα σκοντα απο ολο το vag ασχετουλη 

αυτό είναι ένα τεράστιο ψέμα, skoda είναι ένα σήμα του ομίλου,η τεχνολογία, τα ανταλλακτικά και τα εργοστάσια είναι κοινά

αν οι ταρίφες αγοράζουν octavia και rapid είναι γιατί έχουν 5πορτο ευρύχωρο αμάξωμα , με τον ίδιο τρόπο που κάποτε αγόραζαν seat toledo πρώτης γενιάς

όσο για το scala είναι ένα station wagon με σασί polo-ibiza

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 121
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας μέχρι στιγμής. Το kamiq με έβαλε (ξανά) σε σκέψεις. Το kona έχει μικρούς χώρους και το εσωτερικο δεν μου αρέσει ιδιαίτερα.

Θα κάνω td kamiq και scala μέσα στην βδομάδα για να δω αν δικαιολογούνται τα +1700€ του kamiq κάπως στον δρόμο ή στην αίσθηση που σου αφήνει το αυτοκίνητο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Άσχετα με την τελική επιλογή του ts και τα σοβαρότερα κριτήρια μιας αγοράς αυτοκινήτου, αλλά καταφέρνουν και φτιάχνουν εξαιρετικής ασχήμιας οχήματα, θέλει προσπάθεια να είναι ήδη παλιό, ενώ μόλις κυκλοφόρησε.

Σαφώς, δε θα το αγόραζα ποτέ μόνο και μόνο λόγω εμφάνισης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tsipakis είπε

τα ποιο σκυλια ειναι τα σκοντα απο ολο το vag ασχετουλη 

φαντάσου δηλαδή επίπεδα (αν)αξιοπιστίας του γκρουπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Rfactor85 είπε

λόγο ότι έχω i30 2015 μοντέλο δεν θα το πρότεινα.είναι αξιόπιστο μεν άλλα έχει πολλά αρνητικά δε.

η σύγκριση είναι με ένα golf που είχα πριν το i30 και ο μοναδικός λόγος που το έδωσα ήταν λόγο της υψηλής κατανάλωσης.

όσων αφορά το hyundai χάνει σε όλους τους τομείς από οδική συμπεριφορά π.χ ασαφές κιβώτιο ,τιμόνι πολύ μέτριο ,μέτρια απόσβεση στα αμορτισέρ μέχρι και στα ηλεκτρικά του π.χ αδύναμα φώτα ,χειριστήρια φλας-καθαριστήρων με φτηνή αίσθηση. και άλλα θέματα όπως λαμαρίνα πολύ λεπτή και βαφή πραγματικά τσιγαρόχαρτο.

φαντάζομαι στο καινούριο μοντέλο ι30 ίσως έχουν βελτιωθεί κάποια πράγματα,αλλά όταν αγοράζεις ένα όχημα απ τα φθηνότερα της κατηγορίας του κάπου πρέπει να γίνουν περικοπες για να είναι φτηνό.

για μένα skoda δαγκωτό,εάν ειναι όμορφο η άσχημο αυτό θα κριθεί από τα γούστα του καθενός.

Όπως παλια είχε πει και ο μακαρίτης ο πατέρας μου: ¨εάν ήταν καλα τα κορεατικά ολος ο κόσμος θα τα αγόραζε¨

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, xgol είπε

Απο που προκύπτει η αναξιοπιστία του vag group?

Απο   τα   πηνια   αναφλεξης   τους   που  καιγονται   σαν  τα  κερακια   της   λαμπρης   καθε   τρεις  και   λιγο....

Ασε   που   στοιχιζουν   και   πανακριβα....

ΥΓ.Περιεγραψα   μονο   μια   μικρη   παρανυχιδα.....

12 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Όπως παλια είχε πει και ο μακαρίτης ο πατέρας μου: ¨εάν ήταν καλα τα κορεατικά ολος ο κόσμος θα τα αγόραζε¨

 

Οι  παλιοι   ισχυριζοντουσαν   οτι   τα   αμερικανικα   ηταν  τερατα   αντοχης   και  τεχνολογιας   ασχετα   αν  ηταν   ματρακαδες

με  φυλλα   σουστας   και   για   παλιοσιδερα.....

Γι   αυτο   τους   μαμησε   η  τογιοτα   και  η  χοντα   παλια.....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα και έχω Hondα. Θα διαβάσω όμως τα σχόλια και ίσως να μπορέσω να συνεισφέρω στη συζήτηση. Έχω δημοσιεύει παλιά και στο περιοδικό ΜΟΤΟ αλλά και στο 4Τροχοί. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως, θες η ανάρτηση, θες η (πολύ) μικρότερη εγγύηση, θες το ότι το Scala βασίζεται σε επιμηκυμένη πλατφόρμα segment B, μεταξύ των 2 μάλλον στο i30 θα πήγαινα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην ακούς κανέναν! 

Ο καθείς και η γνώμη του με τα δικά του κριτήρια, ΕΣΥ πληρώνεις ΕΣΥ οδηγας, test drive στα οχήματα που σε ενδιαφέρουν, σε αγκαλιάζουν σωστά στη θέση οδήγησης και σου παρέχουν τα ζητούμενα σου! το γούστο και το κοντό του καθενός θα ακούσεις εδώ μέσα και θα μπερδευτείς περισσότερο!

Προσωπικά ήθελα μόνο με φυσικό αέριο, πήγα είδα golf άκουσα τιμή και χαιρέτησα, είδα polo και το έβαλα υποψήφιο, arona αργούσε... και octavia τεράστιο, άνετο, ευρύχωρο κτλ αλλά όχι για την φάση που ήμουν και είμαι, εργένης με στόχο τα πολλά και οικονομικά χλμ., πήγα σε εκθέσεις, μπήκα σε όλα, μου έσκασε μια προσφορά 2.500€ για το seat ibiza tgi φθηνότερο από το polo, δεν είχε τον πλήρη εξοπλισμό που ήθελα αλλά 2 χρόνια +1 ημέρα μετά και 70.000χλμ, είμαι πολύ ευχαριστημένος, μετανιώνω που δεν πήρα όχημα με φυσικό αέριο νωρίτερα... 😉 δες όλη την γκάμα και βάλτα κάτω με τον εαυτό σου και μόνο (αντε και τη γυναίκα για ευνόητους λόγους) 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Απο   τα   πηνια   αναφλεξης   τους   που  καιγονται   σαν  τα  κερακια   της   λαμπρης   καθε   τρεις  και   λιγο....

Ασε   που   στοιχιζουν   και   πανακριβα....

ΥΓ.Περιεγραψα   μονο   μια   μικρη   παρανυχιδα.....

Οι  παλιοι   ισχυριζοντουσαν   οτι   τα   αμερικανικα   ηταν  τερατα   αντοχης   και  τεχνολογιας   ασχετα   αν  ηταν   ματρακαδες

με  φυλλα   σουστας   και   για   παλιοσιδερα.....

Γι   αυτο   τους   μαμησε   η  τογιοτα   και  η  χοντα   παλια.....

Kάποια επίσημα στατιστικά υπάρχουν, που να βγάζουν τα vag αναξιόπιστα?

Δεν έχω/είχα ποτέ αμάξι απο vag group, αλλά είτε μπορούμε να υποστηρίξουμε τα λεγόμενά μας με στατιστικά, είτε αυτά που λέμε δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ψάξε/ρώτα το Scala τι κωδικό σασμάν φοράει και σε πόσα (αν) έχει βγάλει πρόβλημα. Είναι γνωστό το θέμα με τα σασμάν της VAG όπως και με την καδένα, ακόμη και σε αυτοκίνητα με μόλις 50Κ χλμ. Κι ας λένε στην επίσημη ότι δεν χρειάζεται αντικατάσταση και ότι είναι για πάντα. Η βαλβιδόσουπα σίγουρη.

Για μέχρι 120-150Κ χλμ μάλλον δεν θα σου τύχει κάτι σοβαρό, αλλά για μετά θα πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Α! Και μακριά από DSG! Πολύ βολικό αλλά υπολόγισε 3Κ € για την πρώτη πενταετία σε επισκευές τουλάχιστον.

Για το άλλο δεν έχω άποψη.

Επεξ/σία από jsidir
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, xgol είπε

Kάποια επίσημα στατιστικά υπάρχουν, που να βγάζουν τα vag αναξιόπιστα?

Δεν έχω/είχα ποτέ αμάξι απο vag group, αλλά είτε μπορούμε να υποστηρίξουμε τα λεγόμενά μας με στατιστικά, είτε αυτά που λέμε δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

Ναι φυσικά.....μου το είπε ο ξάδερφος που το ξέρει από τον μπατζανάκη που μια μερα ειδε τον Μήτσο στο συνεργείο του Νικολά και κατι κοίταζαν πισω από το golf!

9 λεπτά πριν, jsidir είπε

Ψάξε/ρώτα το Scala τι κωδικό σασμάν φοράει και σε πόσα (αν) έχει βγάλει πρόβλημα. Είναι γνωστό το θέμα με τα σασμάν της VAG όπως και με την καδένα, ακόμη και σε αυτοκίνητα με μόλις 50Κ χλμ. Κι ας λένε στην επίσημη ότι δεν χρειάζεται αντικατάσταση και ότι είναι για πάντα. Η βαλβιδόσουπα σίγουρη.

Για μέχρι 120-150Κ χλμ μάλλον δεν θα σου τύχει κάτι σοβαρό, αλλά για μετά θα πρέπει να βάλεις βαθιά το χέρι στην τσέπη.

Α! Και μακριά από DSG! Πολύ βολικό αλλά υπολόγισε 3Κ € για την πρώτη πενταετία σε επισκευές τουλάχιστον.

Για το άλλο δεν έχω άποψη.

Δηλαδή, προς το τέλος τις ζωης του μπορει να σου βγάλει προβλήματα........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...