Προς το περιεχόμενο

efood - TIP για διανομέα


MakeGreeceSexyAgain

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν κάποιος δεν έχει και μετράει και το Ευρώ, το καταλαβαίνω να μη δώσει (ήμουν και εγώ εκεί κάποτε, αν και έδινα έστω 50λ). Αν κάποιος δεν είναι ευχαριστημένος με μία υπηρεσία και δε δώσει, το καταλαβαίνω επίσης. Αν όμως σου περισσεύουν και δε δίνεις, είσαι τσιγκούνης. Ναι, είσαι, μη πέφτεις από τα σύννεφα! Και αν μάλιστα γράφεις και ολόκληρα σεντόνια για να αποδείξεις ότι έχεις και ολοκληρωμένη σκέψη για τα 50 λεπτά ή το μονόευρω, σου έχω έκπληξη. Είσαι τσιγκούναρχος! Με την αξία σου! Μάζευε τα σε κουμπαρά για να πάρεις Ferrari.

Υ.Γ.  Είσαι αυτός που δε διαιρεί το λογαριασμό με τα άτομα στη ταβέρνα, αλλά κάθεται και υπολογίζει τι έφαγε για να τα δώσει ακριβώς. Ναι σας βλέπουμε, να ξέρετε. Η τσιγκουνιά δε κρύβεται και τον τσιγκούνη κανείς δεν τον αγάπησε.

Επεξ/σία από afragorn
  • Like 14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 226
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Μπορει καποιος να μας πει ποιος ειναι περιπου ο μισθος ενος διανομεα και ποσες περιπου παραδοσεις κανει σε ενα 8ωρο μεσο ορο ?

Για να απαντησω σε προηγουμενο ερωτημα το e-tip εχει νοημα οταν εχεις πληρωσει με καρτα και δεν εχεις ψιλα να το αφησεις με αυτο τον τροπο απο το να μην αφησεις καθολου.

22 λεπτά πριν, afragorn είπε

Αν κάποιος δεν έχει και μετράει και το Ευρώ, το καταλαβαίνω να μη δώσει (ήμουν και εγώ εκεί κάποτε, αν και έδινα έστω 50λ). Αν κάποιος δεν είναι ευχαριστημένος με μία υπηρεσία και δε δώσει, το καταλαβαίνω επίσης. Αν όμως σου περισσεύουν και δε δίνεις, είσαι τσιγκούνης. Ναι, είσαι, μη πέφτεις από τα σύννεφα! Και αν μάλιστα γράφεις και ολόκληρα σεντόνια για να αποδείξεις ότι έχεις και ολοκληρωμένη σκέψη για τα 50 λεπτά ή το μονόευρω, σου έχω έκπληξη. Είσαι τσιγκούναρχος! Με την αξία σου! Μάζευε τα σε κουμπαρά για να πάρεις Ferrari.

Υ.Γ.  Είσαι αυτός που δε διαιρεί το λογαριασμό με τα άτομα στη ταβέρνα, αλλά κάθεται και υπολογίζει τι έφαγε για να τα δώσει ακριβώς. Ναι σας βλέπουμε, να ξέρετε. Η τσιγκουνιά δε κρύβεται και τον τσιγκούνη κανείς δεν τον αγάπησε.

Οντως δεν υπαρχει λογος για σεντονια και συμφωνουμε οτι τον τσιγκουνη δεν τον αγαπησε κανεις, ειναι κακιστο ελαττωμα.

Απο που ομως ξεχωριζει ενας καλος deliveras ? Δηλαδη ποιο στοιχειο τον κανει να ξεχωριζει απο καποιον που δεν αξιζει το τιπ ? Σε ενα εστιατοριο ειναι προφανεις οι λογοι δεν χρειαζεται να το αναλυσουμε, μιλαω μονο για την περιπτωση του delivery.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, spyros_vas είπε

Μπορει καποιος να μας πει ποιος ειναι περιπου ο μισθος ενος διανομεα και ποσες περιπου παραδοσεις κανει σε ενα 8ωρο μεσο ορο ?

Για να απαντησω σε προηγουμενο ερωτημα το e-tip εχει νοημα οταν εχεις πληρωσει με καρτα και δεν εχεις ψιλα να το αφησεις με αυτο τον τροπο απο το να μην αφησεις καθολου.

Οντως δεν υπαρχει λογος για σεντονια και συμφωνουμε οτι τον τσιγκουνη δεν τον αγαπησε κανεις, ειναι κακιστο ελαττωμα.

Απο που ομως ξεχωριζει ενας καλος deliveras ? Δηλαδη ποιο στοιχειο τον κανει να ξεχωριζει απο καποιον που δεν αξιζει το τιπ ? Σε ενα εστιατοριο ειναι προφανεις οι λογοι δεν χρειαζεται να το αναλυσουμε, μιλαω μονο για την περιπτωση του delivery.

Από την ευγένεια; Το χαμόγελο; Τη ταχύτητα;

Και πάλι πάντως επανερχόμαστε στο αρχικό ζήτημα. Συζητάμε για το 1 Ευρώ! Κανείς δε φτώχυνε δίνοντας 1 Ευρώ. Δε θυμάμαι κάποιον τέλος του μήνα να λέει "αααχ ρε γαμώτη, άμα δεν είχα δώσει αυτά τα 5 Ευρώ στους ντιλιβεράδες, τώρα θα είχα να πληρώσω το Σουπερ Μαρκετ" :P

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, N3M3SiS είπε

Ειναι συνετο καμμια φορα, οταν δεν εχουμε τι να πουμε, να κανουμε ενα step back. Γκρινιαζεις και για το δωρο που χρεωνουν ταξι και κομμωτηρια στις γιορτες; Γιατι και εκει υποχρεωτικο ειναι, δνε το δινεις απο την καλη σου την καρδια. Στο βαζουν ταριφα στον λογαριασμο σου. Κανεις δεν το εχει κανει υποχρεωτικο - ακομα - στην Ελλαδα το φιλοδωρημα. Λεμε τι συμβαινει γενικα στον υπολοιπο κοσμο.

Οχι, ειναι τερας λογικης ο ντελιβερι απο πανω που εγραψε ολοκληρο σεντονι για τις δυσκολιες τις δουλειας,τα λειτουργικα του εξοδα , την κακοπληρωμενη του δουλεια και τους κινδυνους του δρομου. ΓΙατι ολοι οι υπολοιποι δουλευουμε με αερα κοπανιστο, χωρις εξοδα, σε μια καλοπληρωμενη δουλεια που οι εργοδοτες μας μιλανε με το σεις και με το σας. Οπως και οδηγος ταξι επισης με την μπυροκοιλια εξω, το τσιγαρο και το πενταβρωμικο ταξι που το αξιζει το 1€ του δωρου μου.

Ολες οι δουλειες εχουν δυσκολιες, η κουλτουρα ομως ειναι να αφησεις φιλοδορημα σε συγκεκριμενα επαγγελματα, ενω υπαρχουν και πολυ πιο κακοπληρωμενα/εξουθενωτικα επαγγέλματα. Εγω ειπα εξ αρχης πως καποιοι πιστευουν οτι ειναι αναγκαστικο, το οποιο

Α. Χαλαει το νοημα του φιλοδορηματος, το κανει μερος του λογαριασμού. Αν ειναι ετσι ας το κανουν οπως τα δωρα που θα χει υπολογιστει ηδη μεσα στη τιμη

Β. Μας φερνει ακριβως στη κατασταση που κραζουν οσους δεν αφηνουν φιλοδορημα. Και ρωταω γιατι να κραξεις καποιον για μια συνηθεια που δεν την κατανοει/συμφωνει?

Οπως ειπα δουλευα και δουλευω σε δουλειες με φιλοδορηματα, υπαρχει διαφορα μεταξυ της νοοτροπιας κανω τη δουλεια μου και αμα κατσει ωραια, και αλλο το να περιμενεις το φιλοδορημα και οποιος δε σ δινει του ριχνεις την ποιοτητα της εξυπηρετησης. Αυτο δείχνει αντιεπαγγελματισμο. Αν δεν εχεις δει τους αντιστοιχους συναδελφους και πως αντιμετωπιζουν την δουλεια τους (ή και τη ζωη τους γενικοτερα?) δε μπορω να σ εξηγησω τη διαφορα απ το πληκτρολογιο.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, afragorn είπε

Αν κάποιος δεν έχει και μετράει και το Ευρώ, το καταλαβαίνω να μη δώσει (ήμουν και εγώ εκεί κάποτε, αν και έδινα έστω 50λ). Αν κάποιος δεν είναι ευχαριστημένος με μία υπηρεσία και δε δώσει, το καταλαβαίνω επίσης. Αν όμως σου περισσεύουν και δε δίνεις, είσαι τσιγκούνης. Ναι, είσαι, μη πέφτεις από τα σύννεφα! Και αν μάλιστα γράφεις και ολόκληρα σεντόνια για να αποδείξεις ότι έχεις και ολοκληρωμένη σκέψη για τα 50 λεπτά ή το μονόευρω, σου έχω έκπληξη. Είσαι τσιγκούναρχος! Με την αξία σου! Μάζευε τα σε κουμπαρά για να πάρεις Ferrari.

Υ.Γ.  Είσαι αυτός που δε διαιρεί το λογαριασμό με τα άτομα στη ταβέρνα, αλλά κάθεται και υπολογίζει τι έφαγε για να τα δώσει ακριβώς. Ναι σας βλέπουμε, να ξέρετε. Η τσιγκουνιά δε κρύβεται και τον τσιγκούνη κανείς δεν τον αγάπησε.

Άραγε δίνεις και στους άπορους, μιας που σου περισσεύουν; Απλή απορία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απο φίλο μου που δουλέυι σε εταιρια delivery service και οχι σε delivery του μαγαζιου.. δλδ συνεργαζονται με 5-10-20 fastfoodadika και οταν θελουν ντελιβεραδες περνουν αυτους , μου ειπε οτι τα tips απο το efood δν τους τα δινουν. προσοχη, επειδη το εχω ακουσει απο πολλους καλυτεραστο χερι γτ τα μαγαζια δν τα δινυον 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, spyros_vas είπε

 

Απο που ομως ξεχωριζει ενας καλος deliveras ? Δηλαδη ποιο στοιχειο τον κανει να ξεχωριζει απο καποιον που δεν αξιζει το τιπ ? Σε ενα εστιατοριο ειναι προφανεις οι λογοι δεν χρειαζεται να το αναλυσουμε, μιλαω μονο για την περιπτωση του delivery.

Από την ευγένεια την ταχύτητα και το χαμόγελο.

Πριν μπούμε με τη γυναίκα μου να γεννήσει αποφάσισα να κεράσω το γραφείο που συνεργάζομαι. Τους ενημέρωσα μέρες πριν ότι ήθελα συγκεκριμένα πράγματα συγκεκριμένη ώρα και προπλήρωσα και φαντάζομαι τους διευκόλυνα στα logistics ενημερώνοντας τους 3 μέρες πριν. Η παραγγελία ήταν πάνω από 400€  καθημερινή μεσημέρι που δεν είναι και rush hour . Επειδή ήταν μεσημέρι δεν είχε αρκετούς διανομείς ήρθε ο ίδιος 4 5 φορές και του έλεγα αυτά θα τα πας στον πρώτο αυτά στο δεύτερο αυτά στον τρίτο κτλ. Όταν βλέπεις κάποιον να κάνει τέτοιο λογαριασμό για τη χαρά του και αντί να χαμογελάς να του λες κακομουτσουνιασμενος μας πέθανες εκεί που είχα σκοπό να του αφήσω ένα πενηντάρικο που θα το έδινα με μεγάλη χαρά όχι μόνο δεν άφησα cent αλλά πήρα τηλέφωνο στο μαγαζί και τον εκραξα για τη συμπεριφορά του.

Κανενας δεν κάνει χάρη κανενός 

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, afragorn είπε

Από την ευγένεια; Το χαμόγελο; Τη ταχύτητα;

Και πάλι πάντως επανερχόμαστε στο αρχικό ζήτημα. Συζητάμε για το 1 Ευρώ! Κανείς δε φτώχυνε δίνοντας 1 Ευρώ. Δε θυμάμαι κάποιον τέλος του μήνα να λέει "αααχ ρε γαμώτη, άμα δεν είχα δώσει αυτά τα 5 Ευρώ στους ντιλιβεράδες, τώρα θα είχα να πληρώσω το Σουπερ Μαρκετ" :P

Δεν υπαρχει λογος να περναμε σε οικονομικες αναλυσεις ομως γιατι μετα θα σου πει αλλος οτι αν ενας ντελιβερας παιρνει 1ε απο καθε παραδοση το μεροκαματο του (μαυρο παρεπιπτοντως) θα φτασει στον θεο.

Δεν υπαρχει σωστο η λαθος ομως. Καποιος συμφωνει με το να δωσει τιπ, καποιος το κανει ανα περιπτωση, καποιος διαφωνει και αλλοι ειναι τσιγκουναρχοι. Το λαθος ειναι ομως να το απαιτεις και αν δεν το παρεις να μην παρεχεις ουτε το απλο βασικο σερβις το οποιο εισαι υποχρεωμενος να παρεχεις.

Και συγνωμη η ευγενεια δε μπορει να ειναι κριτηριο να παρεις τιπ, ενω σε αλλες δουλειες ειναι κριτηριο απολυσης.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, stef157 είπε

Άραγε δίνεις και στους άπορους, μιας που σου περισσεύουν; Απλή απορία.

Χαχαχαχαχα δίνεις εσύ μήπως; Το 50λεπτο του ντιλιβερά το δίνεις εκεί; Ή απλά πετάς την εξυπνάδα σου για να πεις κάτι και να το παίξεις διαφορετικός; Το παραπάνω μήνυμα που έγραψες στο παιδί ήταν εντελώς εριστικό. Τα "εσύ" και τα "δουλειά σου είναι", τα επανέλαβες τόσες φορές λες και ο άλλος είναι το δουλάκι σου, επειδή κάνει αυτή τη δουλειά. Άραξε λίγο! Αυτά που έγραψε το παιδί είναι υπαρκτά προβλήματα του κλάδου που παραμένουν άλυτα δεκαετίες. Δε θα τα αλλάξει μόνος του. Μέχρι να λυθούν ή βοήθα τον ή μη μιλάς με τέτοιο τρόπο. Για τη μπάκα σου δουλεύει.

Για να σου λύσω πάντως την απορία, ναι δίνω ότι μπορώ και όταν μπορώ (κανένα ψιλό, ρούχα κ.λπ.) Γιατί αν και δε μου τρέχουν από τις τσέπες, συνειδητοποιώ πως κάποιοι είναι σε χειρότερη μοίρα και εγώ είμαι απλά τυχερός που δεν είναι αντίστροφοι οι ρόλοι. Και το να γίνω ντιλιβεράς, ναι δυστυχώς, είναι χειρότερο από το γραφειάκι ή το μαγαζί μου που κάθομαι με τη θέρμανση και το κλιματιστικό μου. Το κάνει κάποιος από ανάγκη ξεκάθαρα. Δεν έκανε κανείς καριέρα εκεί. Και κάθε φορά που βλέπω έναν 50αρη ντιλιβερά με πιάνει κόμπος στο στομάχι.

15 λεπτά πριν, Morosana είπε

Από την ευγένεια την ταχύτητα και το χαμόγελο.

Πριν μπούμε με τη γυναίκα μου να γεννήσει αποφάσισα να κεράσω το γραφείο που συνεργάζομαι. Τους ενημέρωσα μέρες πριν ότι ήθελα συγκεκριμένα πράγματα συγκεκριμένη ώρα και προπλήρωσα και φαντάζομαι τους διευκόλυνα στα logistics ενημερώνοντας τους 3 μέρες πριν. Η παραγγελία ήταν πάνω από 400€  καθημερινή μεσημέρι που δεν είναι και rush hour . Επειδή ήταν μεσημέρι δεν είχε αρκετούς διανομείς ήρθε ο ίδιος 4 5 φορές και του έλεγα αυτά θα τα πας στον πρώτο αυτά στο δεύτερο αυτά στον τρίτο κτλ. Όταν βλέπεις κάποιον να κάνει τέτοιο λογαριασμό για τη χαρά του και αντί να χαμογελάς να του λες κακομουτσουνιασμενος μας πέθανες εκεί που είχα σκοπό να του αφήσω ένα πενηντάρικο που θα το έδινα με μεγάλη χαρά όχι μόνο δεν άφησα cent αλλά πήρα τηλέφωνο στο μαγαζί και τον εκραξα για τη συμπεριφορά του.

Κανενας δεν κάνει χάρη κανενός 

ΧΑΧΑΧΑΧΑ γέλασα πολύ ρε φίλε. Λες μόνος σου πως ήρθε 4,5 φορές ο ίδιος, τον ανεβοκατέβασες σε τόσους ορόφους και δε του έδωσες τίποτα επειδή σου είπε πως τον έσχισες. ΜΗΔΕΝ tips και τον απασχόλησες καμιά ώρα λογικά! Ήθελες να του δώσεις, αλλά σε ξενέρωσε που σου την είπε;  Τι έπρεπε να σου πει; Μήπως ήθελες να κατεβάσει και τα παντελόνια;

Και αυτά τα "ήθελα, ΑΛΛΑ" τα ξέρουμε! 🤣

 

Χρειάζεστε μαθήματα σεβασμού μερικοί και φαίνεται από τα γραπτά σας και την ιδέα που έχετε για τον υπάλληλο απέναντι. Αν νομίζετε πως είναι δούλος σας επειδή "πληρώνεται", πρέπει να κουνήσετε λίγο το κεφάλι σας μπας και έρθετε στα σύγκαλά σας!

 

Υ.Γ. Μεγάλο ρητό αυτό που λέει πως ο χαρακτήρας ενός φαίνεται στο πως συμπεριφέρεται σε ένα σερβιτόρο.

  • Like 2
  • Confused 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Morosana είπε

Από την ευγένεια την ταχύτητα και το χαμόγελο.

Πριν μπούμε με τη γυναίκα μου να γεννήσει αποφάσισα να κεράσω το γραφείο που συνεργάζομαι. Τους ενημέρωσα μέρες πριν ότι ήθελα συγκεκριμένα πράγματα συγκεκριμένη ώρα και προπλήρωσα και φαντάζομαι τους διευκόλυνα στα logistics ενημερώνοντας τους 3 μέρες πριν. Η παραγγελία ήταν πάνω από 400€  καθημερινή μεσημέρι που δεν είναι και rush hour . Επειδή ήταν μεσημέρι δεν είχε αρκετούς διανομείς ήρθε ο ίδιος 4 5 φορές και του έλεγα αυτά θα τα πας στον πρώτο αυτά στο δεύτερο αυτά στον τρίτο κτλ. Όταν βλέπεις κάποιον να κάνει τέτοιο λογαριασμό για τη χαρά του και αντί να χαμογελάς να του λες κακομουτσουνιασμενος μας πέθανες εκεί που είχα σκοπό να του αφήσω ένα πενηντάρικο που θα το έδινα με μεγάλη χαρά όχι μόνο δεν άφησα cent αλλά πήρα τηλέφωνο στο μαγαζί και τον εκραξα για τη συμπεριφορά του.

Κανενας δεν κάνει χάρη κανενός 

"Μας πέθανες" ... την ημέρα που ο άνθρωπός κερνούσε για το νέο μέλος της οικογενειας του :D. Ξεκάθαρα βραβείο "υπάλληλου του μήνα" για τον διανομέα :P.


Τώρα πέρα από κάθε πλάκα, το tip όντως έχει να κάνει με την συμπεριφορά και την ποιότητα του service. Και ναι, δεν δίνω 100% tip σε όλους, αλλά σίγουρα θα δώσω σε ένα χαμογελαστό σερβιτόρο ειδικά αν κάνει τη δουλειά του ωραία και σωστά όταν θα έχω ένα μεγάλο τραπέζι που θα κερνάω για μια γιορτή και ο άνθρωπος θα βοηθήσει πολύ να πάνε όλα σωστά, σίγουρα θα δώσω αν μου προτείνει ένα ωραίο πιάτο και πραγματικά δω ότι το κάνει με φιλότιμο και όντως χαίρεται να σερβίρει, σίγουρα θα δώσω στο βενζινάδικο αν το παιδί με βοηθήσει λίγο με αέρα στα λάστιχα, μου κοιτάξει τα λάδια κτλ χωρίς εγώ να λερωθώ. Και σίγουρα θα δώσω και σε διανομέα αν φέρει κάτι σπίτι σωστά (έπιπλα ας πούμε βαρειά που μερικά παιδιά τα μεταφέρουν ακριβώς όπου θες άψογα και με χαμόγελο).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, afragorn είπε

Και το να γίνω ντιλιβεράς, ναι δυστυχώς, είναι χειρότερο από το γραφειάκι ή το μαγαζί μου που κάθομαι με τη θέρμανση και το κλιματιστικό μου. Το κάνει κάποιος από ανάγκη ξεκάθαρα. Δεν έκανε κανείς καριέρα εκεί. Και κάθε φορά που βλέπω έναν 50αρη ντιλιβερά με πιάνει κόμπος στο στομάχι.

Ισχύει ακριβώς αυτό που λες. Ανάλογα την παραγγελία θα δώσω από 50 λεπτά αν μιλάμε για καφέδες κλπ μέχρι 10€ παραγγελία δηλαδή, ή 1€ για φαγητό. Προσωπικά το tip το έχω βάλει πλέον ως μέρος της παραγγελίας, δεν το σκέφτομαι καν. Δεν με νοιάζει αν είναι "σωστό" ή όχι, αν είναι μέρος της κουλτούρας μας ή αν απλά "πλήρωνονται έτσι και αλλιώς". 

2-3 φορές μου έχουν φέρει βράδυ 50άριδες όπως είπες.. μία φορά μάλιστα ήμουν με φίλους μέσα με μουσική, γέλια κλπ και κάναμε 54 ευρώ λογαριασμό. Τα φέρνει ένας 55+ γεμάτος νερό, έβρεχε του κερατά.. Του δίνω 60 και του λέω εντάξει είμαστε, ειλικρινά είχα στεναχωρηθεί τόσο πολύ που και 70 να είχα, πάλι εντάξει είμαστε θα του έλεγα. Όταν βλέπετε delivera 50+, υπάρχει πολύ μεγάλο πρόβλημα.. δώστε ότι μπορείτε να πάρει ένα καφέ, μα έτσι και αλλιώς δεν θα μας σώσουν τα 1 και 2 ευρώ.

Και ένα περισσότερο όσοι είστε διακοπές, αφήστε κάτι στον σερβιτόρο. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι μακρυά απ'το σπίτι και τους φίλους τους για 5 μήνες σε δύσκολες συνθήκες ζέστης, άμμου κλπ ενώ εμείς αραχτοί στην ξαπλώστρα. 500-800€ θα σου πάνε οι διακοπές minimum, δεν χάθηκε και ο κόσμος αν δώσεις 15-20€ tips στο σύνολο των διακοπών σου....

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι πλήρωναν με κάρτα απλά παίρναν την πίτσα και γεια σας. Εχάναν οι ντελιβεράδες από το tip.

Εξαιρετική επιτέλους η δυνατότητα και από μύθους πολλούς.
Δεν αποδίδεται, το τρώει ο ιδιοκτητης και τέτοια.

Εγώ προσωπικά πριν το e-tip, την πίτσα οποτε πλήρωνα με κάρτα έδινα 2€ που είναι το standard tip μου.

Σας δίνω παραδείγματα ότι πολύ ντελιβεράδες τώρα με την κατάσταση της ανέπαφης παραλάβης, χάνουν και το tip καθώς τι θα κάνεις θα το αφήσεις στο πεζοδρόμιο ?

Οποτε αφήστε την κλάψα και πολύ το περνούν μια χαρά, εμενα με έχει πάρει τηλέφωνο το delivery να μου πει ότι σας άφησα την παραγγελια στην πόρτα και σας ευχαριστώ για το tip (ή τώρα που έρχονται και στην πόρτα μου το λένε κατ ιδιαν) . Άρα το παίρνουν.

Εάν δεν το παίρνουν είναι θέμα εργοδότη όπως και πριν, όπως ανέκαθεν.

Ξαναλέω το e-tip έδωσε boost στον διανομέα και πάλι.

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζοντας 5 σελίδες σχόλια, προς έκπληξή μου, συνειδητοποίησα το εξής: Κανείς δεν έχει αναφέρει το σωστό λόγο που κάποιος δίνει και κάποιος λαμβάνει tip. 

Η ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΗΤΡΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ. 

Ο σερβιτόρος, ντελιβεράς, κούριερ, βενζινάς κτλ, εάν γνωρίζει οτι θα πάρει φιλοδώρημα κάνοντας υπέρ του δέοντος καλά τη δουλειά του, τότε θα την κάνει έτσι ακριβώς. Αν γνωρίζει οτι δεν θα πάρει ούτε σεντ αν δεν λέει καλημέρα, αν σου πετάει το φαγητό, αν δεν χαμογελάει, αν δεν σου προσφέρει να σου καθαρίσει τα τζάμια γιατί έβαλες 50-60 ευρώ βενζίνη, τότε θα αποφύγει αυτές τις συμπεριφορές.

Το φαγητό μας και τη βενζίνη μας θα την πάρουμε. Αν όμως ο άνθρωπος με τον οποίο συναναστρέφεσαι (έστω και για δευτερόλεπτα) προσωπικά, κάνει την εμπειρία πιο ευχάριστη και που ξέρεις, σου φτιάξει και τη μέρα, τότε το πρέπον είναι να ανταμοιφθεί...

Έχω ζητήσει πίσω το τιπ γιατί σχεδόν μου πέταξε το φαγητό από το ασανσέρ και ούτε ευχαριστώ δεν είπε. Του είπα μάθε να λες ευχαριστώ και την επόμενη φορά θα σου δώσω τα διπλά (στεναχωρήθηκα αλλά πείσμωσα - σκεφτόμουν όμως οτι ίσως έτσι να τον κάνω καλύτερο άνθρωπο ). Δεν σου έκανα τίποτα, το φαγητό μου παρήγγειλα, αν δεν ήμουν εγώ και άλλοι τόσοι μπορεί να ήσουν άνεργος. Πες ένα καλησπέρα, ένα καληνύχτα, ένα καλή όρεξη, ένα ευχαριστώ. Πες ένα "τούμπανο το εργαλείο, πένα το αμάξι, πανέμορφο το αυτοκίνητό σας", δεν χάνεις τπτ, μπορεί να μη σου δώσω τιπς γιατί δεν συνηθίζεται, αλλά που ξέρεις, ίσως έρχομαι μόνο σε σένα για βενζίνη...Ρώτα με πως ήταν το φαγητό μου (όχι επειδή σε υποχρεώνει το αφεντικό). Πρότεινέ μου κάτι στον κατάλογο που δεν το έχω δει...Το καταλαβαίνω οτι στο τέλος της βάρδιας μπορεί να σαι πτώμα, να σαι εκνευρισμένος, το κεφάλι σου να ναι καζάνι. Όπως κι εγώ στη δουλειά μου όμως, θα μιλήσω ευγενικά, έστω και τυπικά. Το ελάχιστο που περιμένω είναι το ίδιο. Δεν έχω κολλήματα με πληθυντικούς ευγενείας κτλ, η ευγένεια πηγάζει από μέσα σου και ακούγεται στον τόνο της φωνής σου. Και πες με μάγκα μου, αγορίνα, μπρο, όπως γουστάρεις. Δεν σε ξέρω δεν με ξέρεις, αλλά η ευγένεια είναι στη φωνή. Ο κούριερ που κολλά χαρτάκια και με κοροιδεύει μέσα στη μούρη μου,  όχι τιπς δεν θα πάρει, θα φάει κράξιμο. Ο κούριερ που θα με πάρει στο κινητό και θα προσπαθήσει να με εξυπηρετήσει (να αφήσει αλλού το πακέτο, να με περιμένει, να κανονίσω άλλη μέρα και ώρα) θα του αφήσω τιπ (ή έστω τα ψιλά της αντικαταβολής).

ΟΧΙ γιατί είναι υποχρέωσή μου, αλλά γιατι το ΚΕΡΔΙΣΕ. 

Υ.Γ. Επίσης αναλογιστείτε το εξής: Εάν πας σε μια ταβέρνα, και δεν σου αρέσει το φαγητό, έχεις το δικαίωμα της επιλογής να μην ξαναπάς. Αν παραγγείλεις από κάπου φαγητό και ο ντελιβεράς είναι αγενέστατος, έχεις το δικαίωμα να αλλάξεις ντελιβερά; Άρα, το φιλοδώρημα είναι ο τρόπος εξασφάλισης της ποιότητας ΚΑΙ στο ντελίβερυ. 

Υ.Γ.2 Εάν όλοι εφαρμόζαμε τα παραπάνω, το επίπεδο υπηρεσιών που θα λαμβάναμε θα ήταν έτη φωτός μπροστά. Και αντίστοιχα οι δουλειές αυτές θα ανταμείβονταν πολύ καλύτερα απ'οτι δυστυχώς ανταμοίβονται τη σήμερον ημέρα. WIN-WIN. 

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, afragorn είπε

ΧΑΧΑΧΑΧΑ γέλασα πολύ ρε φίλε. Λες μόνος σου πως ήρθε 4,5 φορές ο ίδιος, τον ανεβοκατέβασες σε τόσους ορόφους και δε του έδωσες τίποτα επειδή σου είπε πως τον έσχισες. ΜΗΔΕΝ tips και τον απασχόλησες καμιά ώρα λογικά! Ήθελες να του δώσεις, αλλά σε ξενέρωσε που σου την είπε;  Τι έπρεπε να σου πει; Μήπως ήθελες να κατεβάσει και τα παντελόνια;

Μισο λεπτο γιατι καπου παμε να καταργησουμε την λογικη εχω την εντυπωση. Ηταν η θεση του ντελιβερα να σχολιασει κατι στον πελατη ? Να του την πει κιολας ?

Εσεις στις δουλειες σας οταν ενας πελατης σας ζηταει κατι εξεζητημενο του λετε μας πεθανες ? 

Το σωστο θα ηταν να πει ευχαριστουμε για την παραγγελια κυριε (400ε !!!) και να σας ζησει και ναι αν εκει δεν εδινε τιποτα, τοτε δικαιολογημενο απολυτα το κραξιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, afragorn είπε

ΧΑΧΑΧΑΧΑ γέλασα πολύ ρε φίλε. Λες μόνος σου πως ήρθε 4,5 φορές ο ίδιος, τον ανεβοκατέβασες σε τόσους ορόφους και δε του έδωσες τίποτα επειδή σου είπε πως τον έσχισες. ΜΗΔΕΝ tips και τον απασχόλησες καμιά ώρα λογικά! Ήθελες να του δώσεις, αλλά σε ξενέρωσε που σου την είπε;  Τι έπρεπε να σου πει; Μήπως ήθελες να κατεβάσει και τα παντελόνια;

Και αυτά τα "ήθελα, ΑΛΛΑ" τα ξέρουμε! 🤣

Χρειάζεστε μαθήματα σεβασμού μερικοί και φαίνεται από τα γραπτά σας και την ιδέα που έχετε για τον υπάλληλο απέναντι. Αν νομίζετε πως είναι δούλος σας επειδή "πληρώνεται", πρέπει να κουνήσετε λίγο το κεφάλι σας μπας και έρθετε στα σύγκαλά σας!

Υ.Γ. Μεγάλο ρητό αυτό που λέει πως ο χαρακτήρας ενός φαίνεται στο πως συμπεριφέρεται σε ένα σερβιτόρο.

Από τη στιγμή που είχα ενημερώσει το μαγαζί μέρες πριν ώστε να φροντίσει για τα logistics του και αυτοί δεν ενδιαφέρθηκαν να πάρουν ένα έξτρα άτομα μάντεψε ποιανού πρόβλημα είναι. Δεν ξέρω αν το γνωρίζεις αλλά ο κόσμος δουλεύει για το μισθό και όχι για το bonus και γω για την ίδια δουλειά μπορεί να κανω 4 5 το ίδιο πράγμα αλλά ποτε δεν θα πω σε αυτόν που με πληρώνει μας γαμησες. Ούτε δούλους ούτε αφεντικά αυτός πουλάει εγώ αγοράζω  και όπως εγώ δεν πρόκειται ποτέ να βγάλω τα νεύρα μου σε ανθρώπους που δεν μου φταίνε θέλω να μου συμπεριφέρονται το ίδιο. 

Εκει που θέλω δεν έχει ΑΛΛΑ,  δίνω και το χαίρομαι αρκεί ο άλλος να ξέρει να τα πάρει. Στο γάμο μου που τα παιδιά ήταν πολύ καλά και περάσαμε καλά  πήραν από μένα ένα χιλιάρικο, ένα χιλιάρικο εδωσε ο πατερας και ένα ο πεθερός μου (εκτός του Dj και του μετρ που ήταν τεμπελόσκυλα και δεν πήραν φράγκο). Επαγγελματισμός λέγεται και αν είσαι σωστός στη δουλειά σου θα σου έρθει το κάτι παραπάνω.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...