Προς το περιεχόμενο

Το ηλεκτρικό βαν Mercedes EQV διαθέσιμο στην Ευρωπαϊκή αγορά


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, ethereum είπε

δεν είναι μόνο για παραλαβή pick and go αυτό είναι το μόνο εύκολο , σκέψου οτι το γκρούπ   που θα πληρώσει το βανάκι μπορεί να το θέλει για τρείς μέρες συνεχούς χρήσης , θα προλάβει να φορτίσει και να βγάλει ένα δύσκολο πρόγραμμα ? αμφιβάλλω , η μόνη χρήση που βλέπω σε αυτο το βανάκι είναι για ξενοδοχεία στο κέντρο της πόλης που μετακινούν επιβάτες απο και προς αεροδρόμιο thats it ..

Φίλε μου απο τις χίλιες χρήσεις του συγκεκριμένου αυτοκινήτου μου ανέφερες ενα μειονέκτημα...

Ακόμη κι έτσι να είναι, τις ώρες κοιμάται ο οδηγός αυτό θα φορτίζει και η αυτονομία του θα είναι για 400 χιλιόμετρα. Εκτός και αν εννοείς την μια και μοναδική περίπτωση το βανακι να δουλεύει 24/24ωρο.

Εντάξει έτσι δεν κάνουμε συζήτηση... Έβγαλες άχρηστο ενα προιον γιατί σκέφτηκες μια ακραία περίπτωση...

Η σωστή λογική είναι αυτή που λες παρακάτω για μεταφορά εντός πόλης, αλλά και το βασικότερο: ο επαγγελματίας που θα το αγοράσει θα πρέπει να λάβει υπόψη του όλες τις παραμέτρους και μετά θα αποφάσισει. Μη μηδενιζουμε τα πάντα...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 44
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, stathis64 είπε

Άντε και το πήραμε το ωραίο αυτό βανακι που θα το φορτίζουμε και με τι κόστος?

Βασική ερώτηση, που αγνοούν οι περισσότεροι...

Την απάντηση την έδωσε ήδη ο Topicstrarter.... Φορτίζει σε οποιαδήποτε πρίζα του σπιτιού σου  ή της επιχείρησης σου, την ώρα που εσύ ξεκουραζεσαι ή κοιμάσαι κι ονειρεύεσαι.

Αν ξέρεις τα Watt κατανάλωσης του φορτιστή (όλες οι εταιρίες το παρέχουν), διαιρεις με 1000 για να βγάλεις τα κιλοβατ, πολλαπλασιαζεις  επί τις ώρες τις φόρτισης για να βγαλεις τις κιλοβατωρες και πολλαπλασιάζεις επι 0,22€ περίπου την κιλοβατώρα για να δεις πόσο σου κοστίζει μια φορτηση.

Ενδεικτικά αναφέρω ότι το VW e-Golf για μια πλήρη φόρτιση απαιτεί περίπου 3€ και έχει αυτονομία 230 km. Αυτό σημαίνει ότι για κάθε 100 km  "καίει" 1,3€!!!!  Ενώ ενα αντίστοιχο βενζινοκινητο με κατανάλωση 6 εως 7 lt/100 km καίει περίπου 9€!!!!

Αντίστοιχα, αν κάποιος ιδιώτης κάνει περίπου 5.000 τον χρόνο, μόνο για βενζίνες θα χρειαζόταν 450€, ενω για ενα ηλεκτρικό μόνο 65€ τον χρόνο δηλ 5,5€ τον μήνα. Φανταστείτε τωρα πόσα χιλιόμετρα κάνει ενα επαγγελματικό αμάξι και πόσο θα ήταν το κέρδος της επιχείρησης.

Αυτά όσον αφορά την κατανάλωση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων... Για το κόστος αλλαγής μπαταρίας, αλλά και για την διάρκεια ζωής της... ας το αφήσουμε καλύτερα προς το παρόν. Την λύση θα μας την δωσουν και πάλι οι Κινέζοι οταν θα πλημμυρίσουν την αγορά με imitation.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, TopicStrarter είπε

Δεν το πήρες γιατί δεν υπάρχει διαθέσιμο στην ελλάδα, τουλάχιστον απόσο μπορούσα να δω με ένα ψάξιμο στο site της ελληνικής αντιπροσωπείας.. 

Αν το πάρεις όμως το φορτίζεις σπίτι σου με κόστος κιλοβατώρας ΔΕΗ ή όποιου άλλου παρόχου εσύ χρησιμοποιείς 

 

56 λεπτά πριν, nhzt είπε

Φίλε μου απο τις χίλιες χρήσεις του συγκεκριμένου αυτοκινήτου μου ανέφερες ενα μειονέκτημα...

Ακόμη κι έτσι να είναι, τις ώρες κοιμάται ο οδηγός αυτό θα φορτίζει και η αυτονομία του θα είναι για 400 χιλιόμετρα. Εκτός και αν εννοείς την μια και μοναδική περίπτωση το βανακι να δουλεύει 24/24ωρο.

Εντάξει έτσι δεν κάνουμε συζήτηση... Έβγαλες άχρηστο ενα προιον γιατί σκέφτηκες μια ακραία περίπτωση...

Η σωστή λογική είναι αυτή που λες παρακάτω για μεταφορά εντός πόλης, αλλά και το βασικότερο: ο επαγγελματίας που θα το αγοράσει θα πρέπει να λάβει υπόψη του όλες τις παραμέτρους και μετά θα αποφάσισει. Μη μηδενιζουμε τα πάντα...

Δεν αναφερθηκα με σκοπό να θίξω το κείμενο της ανάρτησης ούτε το αυτοκίνητο θίγω όμως την σχεδόν ανύπαρκτη υποδομή για την εξυπηρέτηση - φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στη φόρτιση του ισχύει κάτι όπως στις συσκευές με τη γρήγορη φόρτιση.Υποδομη στο σπίτι είναι δύσκολο από όλες τις απόψεις συν το γεγονός ότι η φόρτιση θα είναι πάρα πολύ αργή για τις περισσότερες μπαταρίες αυτοκινήτου και κοστοβορα δεν είναι τοσο απλό όσο θέλουν να το παρουσιαζουν. Χρειαζονται εγκαταστάσεις υψηλής ισχυως μεγαλύτερες και από τριφασικό ρευμα. Είμαι στο χώρο ενοικίασης αυτοκινήτου πάνω από 25 χρόνια και γνωρίζω πολύ καλά αν θα βολεύει και που ένα τέτοιο βαν. Ειναι κάτι που μας απασχολεί πολύ καιρό σχετικά με τον εμπλουτισμό του στολου με ηλεκτρικά αυτοκινητα. Δεν θεωρώ αυτό η γενικά τα ηλεκτροκίνητα άχρηστα , απλά έχει πολύ δρόμο η ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας.

Αφήνω αυτό για όποιον θέλει να πάρει μια ιδέα περί φορτισηςhttps://www.heliev.gr/μερικές-πληροφορίες-για-τη-φόρτιση-το/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, stathis64 είπε

Δεν αναφερθηκα με σκοπό να θίξω το κείμενο της ανάρτησης ούτε το αυτοκίνητο θίγω όμως την σχεδόν ανύπαρκτη υποδομή για την εξυπηρέτηση - φόρτιση ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στη φόρτιση του ισχύει κάτι όπως στις συσκευές με τη γρήγορη φόρτιση.Υποδομη στο σπίτι είναι δύσκολο από όλες τις απόψεις συν το γεγονός ότι η φόρτιση θα είναι πάρα πολύ αργή για τις περισσότερες μπαταρίες αυτοκινήτου και κοστοβορα δεν είναι τοσο απλό όσο θέλουν να το παρουσιαζουν. Χρειαζονται εγκαταστάσεις υψηλής ισχυως μεγαλύτερες και από τριφασικό ρευμα. Είμαι στο χώρο ενοικίασης αυτοκινήτου πάνω από 25 χρόνια και γνωρίζω πολύ καλά αν θα βολεύει και που ένα τέτοιο βαν. Ειναι κάτι που μας απασχολεί πολύ καιρό σχετικά με τον εμπλουτισμό του στολου με ηλεκτρικά αυτοκινητα. Δεν θεωρώ αυτό η γενικά τα ηλεκτροκίνητα άχρηστα , απλά έχει πολύ δρόμο η ηλεκτροκίνηση στη χώρα μας.

Αφήνω αυτό για όποιον θέλει να πάρει μια ιδέα περί φορτισηςhttps://www.heliev.gr/μερικές-πληροφορίες-για-τη-φόρτιση-το/

με ~900 ευρώ βάζεις quickcharger της μερσεντές https://www.mobilityhouse.com/int_en/mercedes-benz-wallbox-home.html

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τα δεδομένα Mercedes, 72k€, ηλεκτρικό, να υπολογισθούν οι πιθανότητες επιτυχίας p1, p2 στην
a. p1 για πλατεία Κολωνακίου,
b. p2 για Μπουρναζίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

με ~900 ευρώ βάζεις quickcharger της μερσεντές https://www.mobilityhouse.com/int_en/mercedes-benz-wallbox-home.html

Σε περιπτωση προσωπικής χρήσης σκέψου να μένεις σε πολυκατοικία χωρίς πυλωτη η μονοκατοικία και γενικά χωρίς θέση παρκιν ...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, stathis64 είπε

Σε περιπτωση προσωπικής χρήσης σκέψου να μένεις σε πολυκατοικία χωρίς πυλωτη η μονοκατοικία και γενικά χωρίς θέση παρκιν ...

To καλώδιο είναι 6 μέτρα. 

 

Οπότε αν δεν έχεις πυλωτή, δεν έχεις γκαράζ, δεν έχεις θέση παρκαρίσματος μπροστά στο σπίτι σου ε μάλλον δεν θα έχεις και 70.000 ευρώ για να πάρεις βαν :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

To καλώδιο είναι 6 μέτρα. 

 

Οπότε αν δεν έχεις πυλωτή, δεν έχεις γκαράζ, δεν έχεις θέση παρκαρίσματος μπροστά στο σπίτι σου ε μάλλον δεν θα έχεις και 70.000 ευρώ για να πάρεις βαν :P 

Η αν έχεις λεφτά για το βαν έχεις να αλλάξεις σπιτι😄

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

To καλώδιο είναι 6 μέτρα. 

 

Οπότε αν δεν έχεις πυλωτή, δεν έχεις γκαράζ, δεν έχεις θέση παρκαρίσματος μπροστά στο σπίτι σου ε μάλλον δεν θα έχεις και 70.000 ευρώ για να πάρεις βαν :P 

υπ όψιν οτι το μήκος του καλωδίου μειώνει την ένταση του ρεύματος απ ότι μου έχει πει ηλεκτρολόγος μηχανικός που βάζει ηλιακά πάνελ , όσο πιο μακρύ είναι το καλώδιο ρεύματος χάνεις ένταση στο ρεύμα που σημαίνει περισσότερος χρόνος φόρτισης δηλ πιο ακριβό :)

Επεξ/σία από ethereum
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ethereum είπε

υπ όψιν οτι το μήκος του καλωδίου μειώνει την ένταση του ρεύματος απ ότι μου έχει πει ηλεκτρολόγος μηχανικός που βάζει ηλιακά πάνελ , όσο πιο μακρύ είναι το καλώδιο ρεύματος χάνεις ένταση στο ρεύμα που σημαίνει περισσότερος χρόνος φόρτισης

Ναι αυτό ισχύει σαν φυσικός κανόνας εδώ εννοείται πως το έχουν υπόψιν και το καλώδιο φορτίζει στα specs που έχει ο συγκεκριμένο φορτιστής. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, TopicStrarter είπε

Ναι αυτό ισχύει σαν φυσικός κανόνας εδώ εννοείται πως το έχουν υπόψιν και το καλώδιο φορτίζει στα specs που έχει ο συγκεκριμένο φορτιστής. 

το καλύτερο είναι να είσαι δίπλα στο inverter που φορτίζει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, ethereum είπε

το καλύτερο είναι να είσαι δίπλα στο inverter που φορτίζει

Δεν είναι after market αξεσουάρ το καλώδιο είναι μέρος του μηχανήματος η Mercedes λέει ότι φορτίζει 22kw άρα φορτίζει 22kw όταν βάλεις το καλώδιο αυτό στην υποδοχή του οχήματος απλά πράματα. 

 

Όσο αφορά τώρα την αντίσταση του καλωδίου δεν έχει τεράστια διαφορά αν μιλάμε για λίγα μέτρα επίσης δεν εξαρτάται μόνο απο το μήκος αλλά και απο την διάμετρο του καλωδίου

 

ένα καλώδιο 2 μέτρα έχει μικρότερη αντίσταση απο ένα καλώδιο που είναι 4 μέτρα. 

 

Αλλά ένα καλώδιο με πάχος 2 εκατοστά έχει μεγαλύτερη αντίσταση απο ένα καλώδιο με πάχος 4 εκατοστά με άλλα λόγια ένα μακρύτερο καλώδιο μπορεί να έχει μικρότερη αντίσταση απο ένα κοντότερο καλώδιο ΑΝ το μακρύτερο καλώδιο είναι πιο χοντρό απο το κοντό καλώδιο

 

Πιο συγκεκριμένα η αντίσταση είναι εξάρτηση του υλικού (που είναι μια σταθερά ανάλογα το υλικό πχ ο χαλκός έχει 1.68 *10^-8) * (μήκος/πάχος) 

 

 

Επεξ/σία από TopicStrarter
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...