Προς το περιεχόμενο

Το ηλεκτρικό βαν Mercedes EQV διαθέσιμο στην Ευρωπαϊκή αγορά


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, vasilipap είπε

Αμάξι χωρίς εκπομπές ρύπων που για να φτιαχτεί καταναλώθηκε όσο πετρέλαιο έχει κάψει το Datsun του παππού μου τα τελευταία 40 χρόνια.

Δεν ισχύει αυτό που λες αλλά ναι ενδεχομένως τέτοια αυτοκίνητα να μην είναι τόσο φιλικά ως προς το περιβάλλον αλλά αυτό εξαρτάται από την χώρα που βρίσκεσαι γιατί το ρεύμα που χρειάζονται για να φορτιστούν παράγεται με κάποιον τρόπο, αν στην χώρα που ζεις η κύρια παραγωγή ρεύματος γίνεται με καύση λιγνίτη ή πετρελαίου τότε ναι ενδέχεται να είναι πιο ρυπογόνα αλλά αν γίνεται μεσώ υδροηλεκτρικών εργοστασίων, ανεμογεννητριών, φωτοβολταϊκών  και ατομικής ενέργειας τότε είναι πιο φιλικά ως προς το περιβάλλον σε σύγκριση με τα συμβατικά οχήματα.  

Επεξ/σία από TopicStrarter
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 44
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

¨αλλά και μία ρύθμιση με την οποία μπορεί κάποιος να αερίσει το εσωτερικό του οχήματος, πριν από μία προγραμματισμένη αναχώρηση.¨    

Φιλική υπόδειξη: Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να αναφέρεται πάντα ο χρόνος φόρτισης της μπαταρίας. Είναι πολύ βασικό χαρακτηριστικό και ένα πολύ μεγάλο μειονέκτημα απέναντι στα οχήματα εσωτερικής κ

Δημοσιευμένες Εικόνες

18 ώρες πριν, stathis64 είπε

Σε περιπτωση προσωπικής χρήσης σκέψου να μένεις σε πολυκατοικία χωρίς πυλωτη η μονοκατοικία και γενικά χωρίς θέση παρκιν ...

Αγαπητέ μου συνεχίζεις να επαναλαμβάνεις τα μειονεκτήματα , αναφέροντας κάθε φορά από ένα. Τώρα το πρόβλημα της πυλωτής ή της μονοκατοικίας χωρίς πάρκινγκ... ΑΠΛΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ... ΜΑ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ.. Ειναι σα να λες οτι, ειναι πολύ δύσκολο για έναν στο Μετσοβο να θέλει να πάρει ιστιοπλοϊκό. Απλά δεν θα επιλέξει να πάρει ιστιοπλοϊκό.... Έλεος μερικοί....

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
31 λεπτά πριν, nhzt είπε

Αγαπητέ μου συνεχίζεις να επαναλαμβάνεις τα μειονεκτήματα , αναφέροντας κάθε φορά από ένα. Τώρα το πρόβλημα της πυλωτής ή της μονοκατοικίας χωρίς πάρκινγκ... ΑΠΛΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ... ΜΑ ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ.. Ειναι σα να λες οτι, ειναι πολύ δύσκολο για έναν στο Μετσοβο να θέλει να πάρει ιστιοπλοϊκό. Απλά δεν θα επιλέξει να πάρει ιστιοπλοϊκό.... Έλεος μερικοί....

Ηταν συνεχεια καποιας συζητησης καποια σκεψη  σχετικα παντα με την ηλεκτροκινηση αλλα  παλι δεν καταλαβαινω υπαρχει λογος να λεμε μονο τα προτερηματα? η επαναληψη τους δεν πειραζει? πειραζει να αναφερουμε τα μειονεκτηματα? 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 27/5/2020 στις 10:53 ΜΜ, nhzt είπε

Αν ξέρεις τα Watt κατανάλωσης του φορτιστή (όλες οι εταιρίες το παρέχουν), διαιρεις με 1000 για να βγάλεις τα κιλοβατ, πολλαπλασιαζεις  επί τις ώρες τις φόρτισης για να βγαλεις τις κιλοβατωρες και πολλαπλασιάζεις επι 0,22€ περίπου την κιλοβατώρα για να δεις πόσο σου κοστίζει μια φορτηση.

Δεν είναι σωστό αυτό γιατί προς το τέλος της φόρτισης το ρεύμα ελαττώνεται.

Μόνο με μετρητή ενέργειας θα γίνει σωστός υπολογισμός.

Στις 28/5/2020 στις 1:13 ΠΜ, TopicStrarter είπε

Δεν είναι after market αξεσουάρ το καλώδιο είναι μέρος του μηχανήματος η Mercedes λέει ότι φορτίζει 22kw άρα φορτίζει 22kw όταν βάλεις το καλώδιο αυτό στην υποδοχή του οχήματος απλά πράματα. 

Φυσικά και όχι.

"Charging power

2,3 to 22 kW

Voltage

3 x 230/ 400 V

Rated current

Configurable values: 8A, 10A, 13A, 16A, 20A, 30A oder 32A"

Εγώ καταλαβαίνω τριφασικό τουλάχιστον και ζήτημα είναι πόσες εγκαταστάσεις τα σηκώνουν αυτά που ζητάει. Αν πας σε κάποιο ενδιάμεσο setup και όχι στο maximum ο χρόνος φόρτισης αυξάνεται ανάλογα.

 

 
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άμα έχεις μονοφασική εγκατάσταση προφανώς δεν θα εγκαταστήσεις τριφασικό φορτιστή. Το καλώδιο φόρτισης είναι υπολογισμένο για το μέγιστο ρεύμα φόρτισης, δεν αλλάζει μαγικά η διατομή του με την αλλαγή της ρύθμισης. Οι φορτιστές αυτού του επίπεδου έχουν γενικά ενσωματωμένη μέτρηση ενέργειας.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ο φορτιστής, δηλαδή η συσκευή που μετατρέπει το AC της ΔΕΗ σε DC για την μπαταρία, βρίσκεται πάνω στο αυτοκίνητο

Το επιτοίχιο κουτί, όπως το Wallbox της Mercedes

wallbox.jpeg.4269c356453ad45f4246fb13f04151a8.jpeg

 

το μόνο που προσφέρει είναι κάποιες προστασίες, (υπερταση, υπόταση, RCD), αλλά στην ουσία απλά περνά το AC απο την πρίζα στο αυτοκίνητο, και απο κεί και πέρα τη μετατροπή σε DC την αναλαμβάνει ο onboard φορτιστής του αυτοκινήτου.

Επίσης, επειδη ούτε το wallbox αλλά ούτε το αυτοκίνητο ξέρει σε τί ικανότητας ρεύματος παροχή AC έχει συνδεθεί, γι αυτό ρυθμίζεται κατα την εγκατάσταση του Wallbox απο τον ηλεκτρολόγο:

s1_0.JPG.4057349e3066f0c37f52e8cabf3bf9b7.JPG

 

s1_1.JPG.ed420119ca4d55c73a18fc34c08851d8.JPG

Οπου ο περιορισμός του ρεύματος γίνεται απο τον onboard φορτιστή, απλά το Wallbox του μεταφέρει την πληροφορία οτι το μέγιστο ρεύμα που μπορεί να τραβήξει ανα φάση είναι 8,10,13 κτλ Αμπερ.

Επεξ/σία από Fubar.gr
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

37 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

το μόνο που προσφέρει είναι κάποιες προστασίες, (υπερταση, υπόταση, RCD), αλλά στην ουσία απλά περνά το AC απο την πρίζα στο αυτοκίνητο, και απο κεί και πέρα τη μετατροπή σε DC την αναλαμβάνει ο onboard φορτιστής του αυτοκινήτου.

Έτσι όπως το γράφεις αυτό ακούγεται σαν να λες ότι ειναι το ίδιο με το να φορτίζεις το αυτοκίνητό σου κατευθείαν απο την μπρίζα. Αλλά το κουτί για παράδειγμα αυτό ειναι αρκετά γρηγορότερο απο την μπρίζα δεν προσφέρει απλά προστασία τύπου UPS αλλά και μεγαλύτερη ταχύτητα φόρτισης μετατρέποντας "3 μπρίζες" σε ένα 400V DC σήμα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, TopicStrarter είπε

Έτσι όπως το γράφεις αυτό ακούγεται σαν να λες ότι ειναι το ίδιο με το να φορτίζεις το αυτοκίνητό σου κατευθείαν απο την μπρίζα. Αλλά το κουτί για παράδειγμα αυτό ειναι αρκετά γρηγορότερο απο την μπρίζα δεν προσφέρει απλά προστασία τύπου UPS αλλά και μεγαλύτερη ταχύτητα φόρτισης μετατρέποντας "3 μπρίζες" σε ένα 400V DC σήμα. 

Το κουτί δέν κάνει κάποια μετατροπή στο ρεύμα. Το type 2 connector που φορτίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά μία τριφασική πρίζα σαν αυτές:

1208916624_threephase.jpg.858757f8d80dbe769400763482811846.jpg

Εδώ το type 2

type2.jpg.6514aa922908b4cd8629c0337aa2a6c8.jpg

Το κουτί (εκτος απο τις προστασίες) το μόνο που κάνει είναι να στείλει το κατάλληλο σήμα (Control Pilot) ωστε το αυτοκίνητο να αρχίσει τη φόρτιση, το οποίο παράλληλα ορίζει και το μέγιστο ρεύμα φόρτισης. Κατα τα άλλα, οι 3 φάσεις και ο ουδέτερος συνδέονται αυτούσια απο τη ΔΕΗ στο αυτοκίνητο.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
37 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Το κουτί δέν κάνει κάποια μετατροπή στο ρεύμα.

υπάρχουν και άλλα κουτιά που τροφοδοτούν αυτοκίνητα με συνεχές ρεύμα, εξαρτάται την εφαρμογή.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, nvel είπε

υπάρχουν και άλλα κουτιά που τροφοδοτούν αυτοκίνητα με συνεχές ρεύμα, εξαρτάται την εφαρμογή.

Οι φορτιστές DC παρακάμπτουν τον ενσωματωμένο του αυτοκινήτου και φορτίζουν απευθείας την μπαταρία.

Ο μόνος λόγος να βάλεις DC είναι για να φορτίζεις γρηγορότερα απ όσο μπορεί ο ενσωματωμένος.

Πχ, ένα Nissan Leaf που ο ενσωματωμένος είναι ~3KW θα φορτίσει γρηγορότερα με έναν 10KW DC.

Αν το αυτοκίνητο έχει ήδη 10άρη φορτιστή απο τη μάνα του ή ακόμα μεγαλύτερο (το συγκεκριμένο van έχει 22KW), τότε ο φορτιστής DC είναι περιττό έξοδο.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
32 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Ο μόνος λόγος να βάλεις DC είναι για να φορτίζεις γρηγορότερα απ όσο μπορεί ο ενσωματωμένος.

και για να εκφορτίζεις τους συσσωρευτές στο δίκτυο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 ώρες πριν, Fubar.gr είπε

Το κουτί δέν κάνει κάποια μετατροπή στο ρεύμα. Το type 2 connector που φορτίζουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ουσιαστικά μία τριφασική πρίζα σαν αυτές:

1208916624_threephase.jpg.858757f8d80dbe769400763482811846.jpg

Εδώ το type 2

type2.jpg.6514aa922908b4cd8629c0337aa2a6c8.jpg

Το κουτί (εκτος απο τις προστασίες) το μόνο που κάνει είναι να στείλει το κατάλληλο σήμα (Control Pilot) ωστε το αυτοκίνητο να αρχίσει τη φόρτιση, το οποίο παράλληλα ορίζει και το μέγιστο ρεύμα φόρτισης. Κατα τα άλλα, οι 3 φάσεις και ο ουδέτερος συνδέονται αυτούσια απο τη ΔΕΗ στο αυτοκίνητο.

Ναι οκ μοιάζουν τα τσιγκελάκια...  το wallbox όμως συνδέεται και σε μονοφασική παροχή και προσφέρει πολύ γρηγορότερη φόρτιση απότι αν σύνδεες το αυτοκίνητό σου σε μια απλή μπρίζα 

 

https://www.globalfleet.com/en/taxation-and-legislation/smart-mobility/europe/analysis/3-questions-you-should-ask-choosing-wallbox?t[0]=Chargepoint&t[1]=Charging&t[2]=wallbox&t[3]=Electrification&t[4]=FEU104&curl=1

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 3/6/2020 στις 7:43 ΜΜ, nvel είπε

και για να εκφορτίζεις τους συσσωρευτές στο δίκτυο

προς το παρόν κάτι τέτοιο στην πράξη γίνεται μόνο με το προτόκολλο ChaDeMO, ενώ δεν αρκεί ένας DC φορτιστής για να το κάνεις αυτό, θέλει επιπλέον εξειδικευμένο inverter.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.