Προς το περιεχόμενο

viber desktop εξυπηρέτηση πελατών σε eshop


KenJiNx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα! Προσπαθώ να εξελίξω οικογενειακή επιχείρηση λιανικού εμπορίου, έχω δημιουργήσει μόνος μου eshop σε prestashop εδώ και 3 χρόνια, και πάει αρκετά καλά μπορώ να πω.

Για την εξέλιξη της παραγγελίας οι πελάτες ενημερώνονται αυτόματα με email από το σύστημα.  Εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα. Το target group συνήθως είναι γυναίκες μιας κάποιας ηλικίας, οπότε δεν παρακολουθούν σχεδόν ποτέ το email τους.
Σε μια άλλη παρόμοιου μεγέθους επιχείρηση (αλλά διαφορετικού προιόντος) παρατήρησα πως χρησιμοποιούν το viber σαν τρόπο επικοινωνίας και ενημέρωσης των πελατών τους.

Κατέβασα το viber desktop, στο οποίο όμως θα πρέπει να ενεργοποιήσω έναν λογαριασμό μέσω κινητού. Δε θέλω να βάλω κάποιον προσωπικό μας αριθμό. 
Μπορώ να πάρω μια καρτοsim με νέο αριθμό, και να δημιουργήσω νέο viber μέσω ενός android emulator ή μέσω ενός παλιού κινητού.

Θα πρέπει όμως αυτός ο αριθμός να παραμείνει ενεργός ή θα πρέπει να ανανεώνω το υπόλοιπο κάθε 2-3 μήνες για να μη φραγεί από την εταιρεία;
Μπορώ να το αφήσω να καταργηθεί και να συνεχίσει να λειτουργεί το viber desktop με τον ίδιο λογαριασμό ; 
Με συμφέρει να κάνω συμβόλαιο με κάποια εταιρεία με sim μόνο για αυτό το λόγο ;

Σκέφτεστε κάποια άλλη λύση για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!



 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, KenJiNx είπε

Καλησπέρα! Προσπαθώ να εξελίξω οικογενειακή επιχείρηση λιανικού εμπορίου, έχω δημιουργήσει μόνος μου eshop σε prestashop εδώ και 3 χρόνια, και πάει αρκετά καλά μπορώ να πω.

Για την εξέλιξη της παραγγελίας οι πελάτες ενημερώνονται αυτόματα με email από το σύστημα.  Εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα. Το target group συνήθως είναι γυναίκες μιας κάποιας ηλικίας, οπότε δεν παρακολουθούν σχεδόν ποτέ το email τους.
Σε μια άλλη παρόμοιου μεγέθους επιχείρηση (αλλά διαφορετικού προιόντος) παρατήρησα πως χρησιμοποιούν το viber σαν τρόπο επικοινωνίας και ενημέρωσης των πελατών τους.

Κατέβασα το viber desktop, στο οποίο όμως θα πρέπει να ενεργοποιήσω έναν λογαριασμό μέσω κινητού. Δε θέλω να βάλω κάποιον προσωπικό μας αριθμό. 
Μπορώ να πάρω μια καρτοsim με νέο αριθμό, και να δημιουργήσω νέο viber μέσω ενός android emulator ή μέσω ενός παλιού κινητού.

Θα πρέπει όμως αυτός ο αριθμός να παραμείνει ενεργός ή θα πρέπει να ανανεώνω το υπόλοιπο κάθε 2-3 μήνες για να μη φραγεί από την εταιρεία;
Μπορώ να το αφήσω να καταργηθεί και να συνεχίσει να λειτουργεί το viber desktop με τον ίδιο λογαριασμό ; 
Με συμφέρει να κάνω συμβόλαιο με κάποια εταιρεία με sim μόνο για αυτό το λόγο ;

Σκέφτεστε κάποια άλλη λύση για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!



 

Για να καταλάβω, έχεις επιχείρηση και το πρόβλημα είναι τα 10€ το δίμηνο για να μένει ενεργή η SIM;

Επίσης, για να είμαστε τυπικοί, αυτό που σκέφτεσαι παραβιάζει τους όρους χρήστης του Viber, οι επιχειρήσεις που το χρησιμοποιούν για αυτόν τον σκοπό που περιγράφεις, πρέπει να χρησιμοποιούν το Viber for Business https://www.viber.com/en/business/ και όχι απλό λογαριασμό με dummy SIM

Επεξ/σία από DimVavas
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/6/2020 στις 1:49 ΜΜ, KenJiNx είπε

Καλησπέρα! Προσπαθώ να εξελίξω οικογενειακή επιχείρηση λιανικού εμπορίου, έχω δημιουργήσει μόνος μου eshop σε prestashop εδώ και 3 χρόνια, και πάει αρκετά καλά μπορώ να πω.

Για την εξέλιξη της παραγγελίας οι πελάτες ενημερώνονται αυτόματα με email από το σύστημα.  Εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα. Το target group συνήθως είναι γυναίκες μιας κάποιας ηλικίας, οπότε δεν παρακολουθούν σχεδόν ποτέ το email τους.
Σε μια άλλη παρόμοιου μεγέθους επιχείρηση (αλλά διαφορετικού προιόντος) παρατήρησα πως χρησιμοποιούν το viber σαν τρόπο επικοινωνίας και ενημέρωσης των πελατών τους.

Κατέβασα το viber desktop, στο οποίο όμως θα πρέπει να ενεργοποιήσω έναν λογαριασμό μέσω κινητού. Δε θέλω να βάλω κάποιον προσωπικό μας αριθμό. 
Μπορώ να πάρω μια καρτοsim με νέο αριθμό, και να δημιουργήσω νέο viber μέσω ενός android emulator ή μέσω ενός παλιού κινητού.

Θα πρέπει όμως αυτός ο αριθμός να παραμείνει ενεργός ή θα πρέπει να ανανεώνω το υπόλοιπο κάθε 2-3 μήνες για να μη φραγεί από την εταιρεία;
Μπορώ να το αφήσω να καταργηθεί και να συνεχίσει να λειτουργεί το viber desktop με τον ίδιο λογαριασμό ; 
Με συμφέρει να κάνω συμβόλαιο με κάποια εταιρεία με sim μόνο για αυτό το λόγο ;

Σκέφτεστε κάποια άλλη λύση για καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών ;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!



 

Το πιο ενδεδειγμένο είναι το SMS Marketing (έτσι αν ψάξεις θα βρεις αρκετά sites στην Ελλάδα). Δεν χρειάζεσαι ούτε συνδρομή, ούτε κάρτα, ούτε λήξεις/ενεργοποιήσεις. Αγοράζεις κάποια sms (χοντρικά 5 cents/sms) και τα στέλνεις με όνομα αποστολέα το όνομα της επιχείρησης και όχι κάποιο νούμερο.

Αυτό είναι η πιο απλή version, μπορείς να κάνεις πολλά ακόμα σαν ενέργειες marketing όπως και αυτοματισμούς, αλλά για κάτι με περιορισμένο budget - που φαντάζομαι ότι σε ενδιαφέρει - είναι το πιο προσιτό και εύκολο, μιας και τα περισσότερα websites sms marketing έχουν και video-οδηγούς.

Το viber έχει περιορισμούς που δεν χρειάζεται να αναλυθούν τώρα, αλλά δεν θα σε εξυπηρετήσει σαν λύση, πέραν του ότι viber έχουν πολλοί λιγότεροι χρήστες από κινητό τηλέφωνο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...