Προς το περιεχόμενο

COUGAR MX330-G και πρόβλημα με ξεφλούδισμα χρώματος


nikolakisteo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας φίλοι μου.

Θα ήθελα να ρωτήσω ποια είναι η αντιπροσωπία της COUGAR στην Ελλάδα ????

Ρωτάω γιατί σε αγορά του παραπάνω κουτιού την 09/10/2019 δηλαδή σε 6 μήνες και κάτι άρχισε να ξεφλουδίζει το χρώμα και να φαίνεται ότι έχει σκουριάσει. Απευθύνθηκα σε γνωστό μεγάλο κατάστημα που το αγόρασα και αφού το παρέλαβαν και το έστειλαν στην αντιπροσωπία της COUGAR τους απάντησαν ότι είναι δικό μου σφάλμα και ότι έχει σκουριάσει από την υγρασία του σπιτιού. Σημειωτέον στον ίδιο χώρο έχω ένα THERMALTAKE περίπου 3 χρόνια και ένα ZALMAN 1 χρόνο που δεν έχουν πάθει τίποτα. Πιστεύω πως το κατάστημα δεν το έστειλε στην αντιπροσωπία γιατί όταν τους ρώτησα αν μπορώ να δω το χαρτί του ελέγχου από την αντιπροσωπία της COUGAR μου είπαν πως δεν μπορούν να μου το δείξουν λόγο προσωπικών δεδομένων.

Δεν με ενδιαφέρει τόσο το κουτί, με πειράζει ο εμπαιγμός και η αδιαφορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανοιξε  ticket στο support της επισιμης σελιδας τους , και αντιπροσωπία να υπαρχει δεν νομιζω να βγαλεις ακρη.

https://cougargaming.com/support/contact/upload/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μόνο με την κατασκευάστρια για άμεσα αποτελέσματα 

εδω δεν υπάρχει aftersales μονο αν τους συνφερει και βέβαια δεν ακολουθούν ούτε καν τις ευρωπαϊκές οδηγίες , βγάλε φωτογραφίες στείλε την υπόθεση στο καταναλωτή και οτι σου πούνε και σου λένε γραπτός

θα πας το μηχάνημα με παράδοση για ελέγχο και αντικατάσταση και θα πάρεις τα χαρτια της μη αλλαγης μετα καταγγελία καταναλωτή

το θέμα είναι και να μην βρεις άκρη άμεσα δεν μπορούν να βραβεύονται και να επιδοτούντε για κοινωνική πρακτική

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως έγραψα το πήγα στο κατάστημα που το αγόρασα για έλεγχο και αντικατάσταση με καινούργιο γιατί έχει εγγύηση 2 χρόνια και μου απάντησαν τηλεφωνικός να το παραλάβω γιατί δεν δέχονται αντικατάσταση από την cougar λόγο δικής μου υπαιτιότητας. Όταν τους είπα ότι επιθυμώ να έχω γραπτεί την απάντηση της κατασκευάστριας εταιρείας ή τουλάχιστον να την δω,  μου απάντησαν ότι δεν μπορούν να μου την δώσουν και ότι η απαντητική επιστολή παραμένει στην εταιρεία. Δεν ζήτησα να μου δώσουν το έγγραφο πάρα μόνο να μου το δείξουν.

αυτό με παραξένεψε και πιστεύω πως ούτε καν έστειλαν το κουτί για έλεγχο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Ναι κάνουν διαφορά γι'αυτό όλα γραπτός έχουν θέμα με αποθήκη και άλλα προβλήματα αν δεν παραλάβεις γιαυτο ζητανε υπογραφες κ.α.

Το θέμα ότι παρέλαβες ήταν λάθος 

Αυτά βέβαια είναι πεδίο καταναλωτικών οργανώσεων άλλα έχουν άλλες προτεραιότητες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...