Προς το περιεχόμενο
di maria kun

ΠΡΟΒΛΗΜΑ με ποντους στο box food κ whats up

Προτεινόμενες αναρτήσεις

(βαζω το θεμα εδω γιατι αφορα 2 εφαρμογες αν για καποιο λογο ειναι της κοσμοτε ας μεταφερθει)

 

παιδες εχω το εξης θεμα κανω ανανεωση μεσα απο την εφαρμογη whatsup πατωντας μαλιστα εκει που λεει ανανεωσε τωρα και κερδισε 3600 ποντους box,αλλα δεν μπαινουν,δοκιμασα σε δυο διαφορετικα hats up νουμερα απο δυο διαφορετικες συσκευες,εχει κανεις αναλογο θεμα??αυτοματα μετα την ανανεωση δεν μπαινουν???η πρεπει να κανω κατι αλλο

να αναφερω

-εχω ηδη δωσει αδεια στα δικαιωματα και στις 2 εφαρμογες για τοποθεσια

-τα sign in ειναι απο τα νουμερα κινητων κανονικα οχι απο καποιο μειλ,ειναι ηδη δηλ ''κομπλαρισμενα''νουμερο-συσκευη και οι εφαρμογες μαζι

μιλησα με εξυπηρετηση και μου ειπαν θα το ελενγξουν

-περα απο την ανανεωση χρηματων εχω ενεργοποιησει και προγραμμα χρονου ομιλιας(αν παιζει καποιο ρολο)

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όταν κάνεις ανανέωση σου έρχεται sms με κωδικό για το box. πας στο site/app και βάζεις τον κωδικό και τους παίρνεις τους πόντους. εγώ έτσι πήρα 2 φορές

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kατι συμβαινει με τους ποντους τελευταια στο BOX

Eγω εκανα παραγγελια και ενω μου αφαιρεσε τους ποντους για εκπτωση, με χρεωσε ολο το ποσο στην καρτα. Εχουν περασει 10 μερες και μου λενε ότι "το αίτημά σας είναι ακόμα υπό διερεύνηση".

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 4/6/2020 στις 1:17 ΜΜ, circadian είπε

όταν κάνεις ανανέωση σου έρχεται sms με κωδικό για το box. πας στο site/app και βάζεις τον κωδικό και τους παίρνεις τους πόντους. εγώ έτσι πήρα 2 φορές

το μονο σμσ που μου ηρθε και ηταν στη λιστα διαλογης γιαυτο δεν το ειχα δει αρχικα,ειναι ενας 5ψηφιος κωδικος Reload it,ο οποιος φαιντεαι και στην εφαρμογη αλλα δινει αλλα δωρα (mb χρονο ομιλιας κτλ)και οχι ποντους,αυτο μαλλον ειναι ανεξαρτητο ε????

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έρχεται άλλο sms με άλλο κωδικό. ενώ για το reload it ο αποστολέας είναι WhatUp για το box είναι WHAT'S UP.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω ακριβώς το ίδιο θέμα. Δεν έρχεται το μήνυμα που έχει τον κωδικό για το box. Από την εξυπηρέτηση της cosmote μου λένε ότι ποτέ δεν έστελνε μήνυμα το what's up και οι πόντοι περνούσαν αυτόματα από το box. Θα τρελαθουμε τελείως. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω γι'αυτα, παντως εμενα σημερα μου εστειλε η κοπελια αυτα τα 100 MB του what's up, ηρθε μυνημα και τα megabyte δεν μπηκαν ποτε!

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, martzicadespell είπε

Τα mb από το box?

Οχι το #pare_moirase του what's up.
Δοκιμασαμε και σημερα να στειλουμε αλλα 100mb, ηρθε μνμ και στους δυο, αλλα τα MB παλι αφαντα..
Και πηγε 3/3 δεν αφηνει να στειλει αλλα MB.
Οποτε καπου τα εχει πιει γενικα η cosmote...

Επεξ/σία από ExTaCy1337

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι αστείο αυτό που συμβαίνει. Μια φορά να κάνουν τη δουλειά τους σωστά.

Επεξ/σία από martzicadespell

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σας. Παρατηρω οτι εχετε το ιδιο προβλημα οπως και εγω. Εχω δυο νουμερα whats up. Στο ενα στις 3 ανανεωσεις μου ηρθε μονο στην πρωτη ανανεωση οι ποντοι. Στις αλλες δυο ανανεωσεις που εκανα καθε μηνα δεν μου ηρθανε ποτε. Επισης και στο δευτερο νουμερο δεν μου εχει ερθει τιποτα. Εχω επικοινωνηση μαζι τους μεσω fb με την cosmote και μου ειχανε πει πριν 2 εβδομαδες οτι εξεταζουμε το θεμα και συντομα θα υπαρχει απαντηση. Εχουν περασει πανω απο 1.5 μηνα απο την τελευταια ανανεωση που τους ενοχλησα την πρωτη φορα και πανω απο 2 εβδομαδες απο την τελεταια μας επικοινωνια μαζι τους. Τωρα προσπαθω παλι να εποικοινωνησω λεγοντας οτι θα κανω καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη αλλα δεν απανταει κανενας εδω και 3 ημερες. Εχετε βγαλει καποια ακρη εσεις? μιλαμε φουλ για εξαπατηση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 5/6/2020 στις 6:36 ΠΜ, panosfl22 είπε

Eγω εκανα παραγγελια και ενω μου αφαιρεσε τους ποντους για εκπτωση, με χρεωσε ολο το ποσο στην καρτα.

Μια απο τα ίδια.Ακόμα "υπο διερεύνηση".

Στις 2/8/2020 στις 10:11 ΠΜ, miltgiorg είπε

Εχετε βγαλει καποια ακρη εσεις? μιλαμε φουλ για εξαπατηση.

2 ανανεώσεις προχθές,πόντοι box δεν ήρθαν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα μου απαντησαν τελικα και μου ειπαν οτι ειναι ακοαμ προς διευρυνηση. Δεν τηνε χω κανει ακομα την καταγγελια στον συνηγορο αλλα θα την κανω συντομα ( Ειναι τυχερη που δεν εχω χρονο )

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.