Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Κινητήρας 999cc 1,0L διάρκεια ζωής περίπου


Anagnwstis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, Loinen είπε

πρεπει να σε πληρωνει το βαρος σου σε χρυσο αυτη η δουλεια.

Δε πάω καθημερινά, 1 φορά το μήνα περίπου, φέτος ήρθα εδώ πάνω... πριν έκανα 150χλμ καθημερινά πήγαινε - έλα γι αυτό και πήρα φ.α. αλλά πλέον εδώ καίω βενζίνη... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 66
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Προτιμώ ένα μοτέρ που δίνει ροπή σε ένα ωφέλιμο φάσμα στροφών εναρμονισμένο στις καθημερινές μου ανάγκες.Πόσα pot βαράνε μέσα στο αλουμινένιο μπλόκ με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Επίσης οποιοδήποτε

πάτα;  10ρι; 

Ας μη βγαίνουμε off topic, για αυτοκίνητα συζητάμε εδώ...

Δημοσιευμένες Εικόνες

Για πολλά χρόνια δούλευα σε εταιρεία που διαχειριζόταν αρκετές χιλιάδες αυτοκίνητα στόλο όπου και απομυθοποίησα πολλά στερεότυπα για τα καλά και τα κακά αυτοκίνητα.

Όλα τα αυτοκίνητα της τελευταίας δεκαετίας είναι αξιόπιστα. Σαφέστατα και μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου με ένα 1000άκι, και να κρατήσει για αρκετά χιλιόμετρα. Τρανή απόδειξη όλα τα μικρά αυτοκίνητα που έχουν οι εταιρείες ενοικιάσεως, τα οποία αφού κάνουν καμμιά 150.000 χιλιόμετρα γύριζαν τα χλμ (δεν ξέρω αν το κάνουν ακόμα) και τα πουλάγανε σε επώνυμες μάντρες κατά εκατοντάδες και δεν έπαιρνε κανένας χαμπάρι. Φυσικά ένα αυτοκίνητο 2 1/2 ετών, 3 τουριστικές περιόδοι, με γυρισμένα χλμ και χαμηλή τιμή φαινόταν ευκαιρία. Επίσης, πολλοί υπάλληλοι αυτών των εταιρειών τα αγοράζουν για δικά τους. Αφού το όχημα έχει κάνει απόσβεση, η αξία μεταπώλησης ήταν πολύ χαμηλή, γιατί έπρεπε να φύγει άμεσα. Προσωπική μου εμπειρία λοιπόν, και μιας και το θέμα αφορά τα μικρά αυτοκίνητα, είναι ότι ένα μικρό αυτοκίνητο μπορεί να κάνει αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, πάντα με τη σωστή συντήρηση, και δεν εννοώ συντήρηση, ότι το πήγα στην αντιπροσωπεία και είμαι ξένοιαστος.

Αξίζει να πω εδώ ότι, επειδή αγοράζαμε δεκάδες με εκατοντάδες κομμάτια ανά μοντέλο, τύχαινε το εξής. Κάποιες παρτίδες τις οποίες ξεχώριζες από τον αριθμό πλαισίου, βγάζανε συγκεκριμενες βλάβες. Μπορεί τα υπόλοιπα οχήματα αυτού του μοντέλου να μην έβγαζαν πρόβλημα. Ο ιδιώτης δεν μπορεί να έχει αυτή την εικόνα και έτσι εύκολα μπορεί να πει κάποιος ότι συχτήρησα με αυτό το αμάξι ένω ένας άλλος να είναι ευχαριστημένος.

Ένα άλλο στατιστικό που είχαμε, για τις μικρές κατηγορίες, είναι ότι τα χαμηλού κόστους αγοράς οχήματα, κρατάγαν το χαμηλό κόστος συντήρησης μέχρι την πώληση. Ένας από τους λόγους ήταν, επειδή δεν είχαν πονηρές ηλεκτρονικές βλάβες σε κοινούς αισθητήρες, πχ χάλασε ο αισθητήρας του εκκεντροφόρου κλπ.

  • Like 7
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, froyd είπε

...

Και το τούρμπο επίσης μειώνει τη ζωή του κινητήρα

Κλασσική περίπτωση τα σμαρτ που στις 60.000 χρειάζονται επισκευή κινητήρα λόγω κακής οδήγησης

Άλλοι κινητήρες με turbo δεν υπάρχουν στην αγορά εκτός του smart;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 1000αρια αυτοκινητα ειναι καλα για πολη και  περιαστικες μετακινησεις μονο

και ειτε ειναι ατμοσφαιρικα ειτε με υπερσυμπιεστη ο κινητηρας τους στα 100 με 150 χιλιαδες χλμ θα βγαλει βλαβη 

Για μεγαλυτερες αποστασεις μετακινησης τα 1400αρια ειναι μονοδρομος ενα προσεγμενο 1400  μπορει ανετα ο κινητηρας του να βγαλει 250.000 

Για μακρινα ταξιδια προτιμουμε αυτοκινητα με 1600 κυβικα εκατοστα και πανω κινητηρες που εχουν ζωη 400-500 χιλιαδες χλμ 

Οι Αμερικανοι εχουν ενα παλιο ρητο ΤΙΠΟΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ  δηλαδη τα πολλα κυβικα προσφερουν μακρυζωια στον κινητηρα στην Ελλαδα ειναι απαγορευενοι λογο τεκμηριων και υωηλης τιμης βενζινης

  • Haha 1
  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Petroskasap είπε

Τα 1000αρια αυτοκινητα ειναι καλα για πολη και  περιαστικες μετακινησεις μονο

και ειτε ειναι ατμοσφαιρικα ειτε με υπερσυμπιεστη ο κινητηρας τους στα 100 με 150 χιλιαδες χλμ θα βγαλει βλαβη 

Για μεγαλυτερες αποστασεις μετακινησης τα 1400αρια ειναι μονοδρομος ενα προσεγμενο 1400  μπορει ανετα ο κινητηρας του να βγαλει 250.000 

Για μακρινα ταξιδια προτιμουμε αυτοκινητα με 1600 κυβικα εκατοστα και πανω κινητηρες που εχουν ζωη 400-500 χιλιαδες χλμ 

Οι Αμερικανοι εχουν ενα παλιο ρητο ΤΙΠΟΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ  δηλαδη τα πολλα κυβικα προσφερουν μακρυζωια στον κινητηρα στην Ελλαδα ειναι απαγορευενοι λογο τεκμηριων και υωηλης τιμης βενζινης

Αυτή η αυθαίρετη αυθεντία,τα ΧΧΧΧcc είναι μονόδρομος (άρα τα ΧΧΧΧ-100cc είναι λίγα) με ξεπερνά.

Ευτυχώς που τα 100-150Κ km είναι ένας γήινος αριθμός,οπότε περιμένουμε τις  σχετικές μελέτες.Δέν πιστεύω πως τουλάχιστον ΕΝΑ έγκριτο περιοδικό αυτοκίνησης ,δέν έχει κάνει κάτι ανάλογο σαν δοκιμή,έτσι;

Οι Αμερικάνοι δέν χρειάστηκε να εξελίξουν αποδοτικούς κινητήρες επι δεκαετίες, γιατί υπήρχε πάντα διαθέσιμο φτηνό καύσιμο να καίνε τα τερατώδη V6 τρίλιτρα ...των 200 ίππων.Επίσης,οι Αμερικάνοι δέν ξέρουν και δέν θα μάθουν να οδηγούν χειροκίνητο ακόμα και αν εξαρτώταν η επιβίωση τους απο αυτό.Φέρνεις ώς παράδειγμα μια κουλτούρα ανθρώπων με εκ διαμέτρου αντίθετες ανάγκες.Παρεμπιπτόντως,μια χαρά πουλάνε και οι μικροί κινητήρες στην χώρα της δημοκρατίας,του φαλακρού αετού και των θαμμένων στην άμμο ινδιάνων..

  • Like 5
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μ'αρεσουν αυτές οι ατοπες συγκρίσεις, δεν οδηγούν πουθενά🙂

Και γιατί να παίρνουμε παράδειγμα από τους μπιφτεκοφαγους και όχι από τους πραγματικούς σενσει της αυτοκίνησης, τους Γιαπωνέζους, που διδάσκουν ότι εκεί που τελειώνει η ατμόσφαιρα ξεκινάει... ΤΟ TURBO!

ΥΓ περιμένω και άλλα τσιτατα αντί επιχειρημάτων

Επεξ/σία από tutuyo
  • Haha 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 8/6/2020 στις 6:44 ΜΜ, Anagnwstis είπε

Άρα κάτω από 1300 δεν πολυαξιζει αν κάνω και κανένα ταξίδι άρα άκυρο για τα 999

υπαρχει 1000αρακι που παει ανετα 500.000χλμ

και πας ταξιδι μεχρι Ρωσια και ερχεσαι πισω..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
59 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Μ'αρεσουν αυτές οι ατοπες συγκρίσεις, δεν οδηγούν πουθενά🙂

Και γιατί να παίρνουμε παράδειγμα από τους μπιφτεκοφαγους και όχι από τους πραγματικούς σενσει της αυτοκίνησης, τους Γιαπωνέζους, που διδάσκουν ότι εκεί που τελειώνει η ατμόσφαιρα ξεκινάει... ΤΟ TURBO!

ΥΓ περιμένω και άλλα τσιτατα αντί επιχειρημάτων

Θα διαφωνήσω καθαρά ιστορικά γιατί το τούρμπο από τους μπιφτεκοφαγους ήρθε αν δεν κάνω λάθος , και οι Γιαπωνέζοι τελευταίοι έφτασαν αν δεν κάνω πάλι λάθος. ( Στα αυτοκίνητα , οι μηχανές είναι άλλο καπέλο)

Σε όλες τις μάρκες είχαμε τούρμπο και περιμέναμε την Honda, Suzuki, Mazda να βάλει κανά τούρμπο. Παίζει η εξαίρεση να ήταν η Mitsubishi

Ειδικά η τελευταία ( Mazda) ακόμη με διλιτρους ατμόσφαιρα είναι, αλλά έχει τον Wankel οπότε την συγχωρούμε 🥰

Επεξ/σία από tsofras
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Petroskasap είπε

Τα 1000αρια αυτοκινητα ειναι καλα για πολη και  περιαστικες μετακινησεις μονο

και ειτε ειναι ατμοσφαιρικα ειτε με υπερσυμπιεστη ο κινητηρας τους στα 100 με 150 χιλιαδες χλμ θα βγαλει βλαβη 

Για μεγαλυτερες αποστασεις μετακινησης τα 1400αρια ειναι μονοδρομος ενα προσεγμενο 1400  μπορει ανετα ο κινητηρας του να βγαλει 250.000 

Για μακρινα ταξιδια προτιμουμε αυτοκινητα με 1600 κυβικα εκατοστα και πανω κινητηρες που εχουν ζωη 400-500 χιλιαδες χλμ 

Οι Αμερικανοι εχουν ενα παλιο ρητο ΤΙΠΟΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ  δηλαδη τα πολλα κυβικα προσφερουν μακρυζωια στον κινητηρα στην Ελλαδα ειναι απαγορευενοι λογο τεκμηριων και υωηλης τιμης βενζινης

το βασιζεις καπου αυτο εμπειρικα η το ειπε πχ καποιος φιλος -  θειος απο Αμερικη κλπ?

γιατι εγω μπορω να βαλω το  χερι μου στην φωτια οτι 1100cc hyundai -KIA  θα σε βγαλει 500.000 χωρις επισκευη με σωστη συντηρηση

αντιθετως για μια αλλη μαρκα αρκετα πιο ακριβη  και 1400 δεν θα φτασει τα μισα χωρις να δωσεις αλλα ποσα σε συντηρηση βλαβες κλπ

οποτε αν δεν εχετε καποια στατιστικα περι αυτοκινητων μην λεμε αερολογιες..

φιλικα παντα το λεω !

Επεξ/σία από stel106
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Θα διαφωνήσω καθαρά ιστορικά γιατί το τούρμπο από τους μπιφτεκοφαγους ήρθε αν δεν κάνω λάθος , και οι Γιαπωνέζοι τελευταίοι έφτασαν αν δεν κάνω πάλι λάθος.

Σε όλες τις μάρκες είχαμε τούρμπο και περιμέναμε την Honda, Suzuki, Mazda να βάλει κανά τούρμπο. Παίζει η εξαίρεση να ήταν η Mitsubishi

Ειδικά η τελευταία ακόμη με διλιτρους ατμόσφαιρα είναι

Άσε μας ρε φίλε😄

0626071745.jpg

Επεξ/σία από tutuyo
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 ώρες πριν, NT1G είπε

Άλλοι κινητήρες με turbo δεν υπάρχουν στην αγορά εκτός του smart;

Νομιζω πως η γενικη φιλοσοφια του κινητηρα του σμαρτ ηταν λαθος

σε ενα αυτοκινητο πολης για τοσο μικρες αποστασεις, δεν βαζεις κινητηρα τουρμπο, ο οποιος οσο να ναι θελει ενα σχετικο ζεσταμα-κρυωμα.

Επισης ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που αντι να κανει downsizing και τουρμπο, εκανε το ακριβως αντιστροφο...

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Νομιζω πως η γενικη φιλοσοφια του κινητηρα του σμαρτ ηταν λαθος

σε ενα αυτοκινητο πολης για τοσο μικρες αποστασεις, δεν βαζεις κινητηρα τουρμπο, ο οποιος οσο να ναι θελει ενα σχετικο ζεσταμα-κρυωμα.

Επισης ειναι το μοναδικο αυτοκινητο που αντι να κανει downsizing και τουρμπο, εκανε το ακριβως αντιστροφο...

Το θέμα είναι ότι οι Ιάπωνες έχουν τέτοιου είδους κινητήρες δεκαετίες τώρα, 600 κυβικά turbo 60 άλογα για μικρά αυτοκίνητα για την πόλη. Η υλοποίηση του smart πρέπει να είχε θέμα. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Petroskasap είπε

Τα 1000αρια αυτοκινητα ειναι καλα για πολη και  περιαστικες μετακινησεις μονο

και ειτε ειναι ατμοσφαιρικα ειτε με υπερσυμπιεστη ο κινητηρας τους στα 100 με 150 χιλιαδες χλμ θα βγαλει βλαβη 

Για μεγαλυτερες αποστασεις μετακινησης τα 1400αρια ειναι μονοδρομος ενα προσεγμενο 1400  μπορει ανετα ο κινητηρας του να βγαλει 250.000 

Για μακρινα ταξιδια προτιμουμε αυτοκινητα με 1600 κυβικα εκατοστα και πανω κινητηρες που εχουν ζωη 400-500 χιλιαδες χλμ 

Οι Αμερικανοι εχουν ενα παλιο ρητο ΤΙΠΟΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ  δηλαδη τα πολλα κυβικα προσφερουν μακρυζωια στον κινητηρα στην Ελλαδα ειναι απαγορευενοι λογο τεκμηριων και υωηλης τιμης βενζινης

αισίως 300.000 χλμ  σε Yaris του 2001 1000 με 68 HP.......(βενζίνη όπου φθηνότερα .λάδια συνθετικά 15000 με 20000 )

Επεξ/σία από axe3d
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.