Προς το περιεχόμενο

Κινητήρας 999cc 1,0L διάρκεια ζωής περίπου


Anagnwstis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χωρίς στατιστικά στο χέρι απο τις αυτοκινητοβιομηχανίες  ότι και να λέμε είναι λόγια του αέρα . 
Σε γενικές γραμμές μικρός κυβισμός και πολλά άλογα δεν σημαίνει απαραίτητα μικρότερο κύκλο ζωής για τον κινητήρα. Η τεχνολογία έχει προχωρήσει και θα προχωράει συνεχώς . Μπορεί ένας 1000άρης κινητήρας να είναι εξίσου αξιόπιστος ή πιο αξιόπιστος απο έναν ατμοσφαιρικό 2lt . Μπορεί και το αντίθετο . Σχετικά είναι όλα και ένα πράγμα που παίζει σημαντικό ρόλο είναι τα standards ποιότητας που θα εφαρμόσει ο κάθε κατασκευαστής (πέρα απο τον επίπεδο της τεχνολογίας του σήμερα) . 
Πάντως ford ecoboost 1000cc 100- 120hp  που στην αρχή αρκετοί λέγαν ότι αυτό το μοτέρ δεν πρόκειται να αντέξει πάνω απο 100.000 χλμ και άλλα κουλά, αποδείχθηκαν σε γενικές γραμμές μοτέρ διαμάντια  . 

2 ώρες πριν, NT1G είπε

Το θέμα είναι ότι οι Ιάπωνες έχουν τέτοιου είδους κινητήρες δεκαετίες τώρα, 600 κυβικά turbo 60 άλογα για μικρά αυτοκίνητα για την πόλη. Η υλοποίηση του smart πρέπει να είχε θέμα. 

Ακριβώς . Δε γίνεται να γενικεύουμε . Επειδή ένα μοτέρ 600 κυβικά 60 άλογα πιθανόν είχε τα θέματα του τί πάει να πει αυτό ;  Ότι η τεχνολογία της εποχής του είναι αναξιόπιστη ;  Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που διαμορφώνουν την αξιοπιστία ενός κινητήρα . Τυχόν σχεδιαστικά λάθη απο το R&D, το budget που έχει σκοπό ή μπορεί να διαθέσει μια αυτοκινητοβιομηχανία για R&D για ένα μοτέρ που θέλει να βγάλει στην αγορά , το τελικό κόστος παραγωγής του μοτέρ, ο διαθέσιμος χρόνος για R&D πριν μπει σε παραγωγή κ.α .   Υπάρχουν πολλοί περιορισμοί και ποιοτικοί στόχοι απο εταιρεία σε εταιρεία.

Επεξ/σία από Dare-Devil
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

9 ώρες πριν, Dare-Devil είπε

Χωρίς στατιστικά στο χέρι απο τις αυτοκινητοβιομηχανίες  ότι και να λέμε είναι λόγια του αέρα . 
Σε γενικές γραμμές μικρός κυβισμός και πολλά άλογα δεν σημαίνει απαραίτητα μικρότερο κύκλο ζωής για τον κινητήρα. Η τεχνολογία έχει προχωρήσει και θα προχωράει συνεχώς . Μπορεί ένας 1000άρης κινητήρας να είναι εξίσου αξιόπιστος ή πιο αξιόπιστος απο έναν ατμοσφαιρικό 2lt . Μπορεί και το αντίθετο . Σχετικά είναι όλα και ένα πράγμα που παίζει σημαντικό ρόλο είναι τα standards ποιότητας που θα εφαρμόσει ο κάθε κατασκευαστής (πέρα απο τον επίπεδο της τεχνολογίας του σήμερα) . 
Πάντως ford ecoboost 1000cc 100- 120hp  που στην αρχή αρκετοί λέγαν ότι αυτό το μοτέρ δεν πρόκειται να αντέξει πάνω απο 100.000 χλμ και άλλα κουλά, αποδείχθηκαν σε γενικές γραμμές μοτέρ διαμάντια  . 

Ακριβώς . Δε γίνεται να γενικεύουμε . Επειδή ένα μοτέρ 600 κυβικά 60 άλογα πιθανόν είχε τα θέματα του τί πάει να πει αυτό ;  Ότι η τεχνολογία της εποχής του είναι αναξιόπιστη ;  Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που διαμορφώνουν την αξιοπιστία ενός κινητήρα . Τυχόν σχεδιαστικά λάθη απο το R&D, το budget που έχει σκοπό ή μπορεί να διαθέσει μια αυτοκινητοβιομηχανία για R&D για ένα μοτέρ που θέλει να βγάλει στην αγορά , το τελικό κόστος παραγωγής του μοτέρ, ο διαθέσιμος χρόνος για R&D πριν μπει σε παραγωγή κ.α .   Υπάρχουν πολλοί περιορισμοί και ποιοτικοί στόχοι απο εταιρεία σε εταιρεία.

Εμπιστεύεσαι ακόμα τη βιομηχανία; αυτή που μας έλεγε ότι τα ντίζελ είναι πιο οικολογικά από τα βενζινοκίνητα; Σίγουρα, τα τούρμπο του 2020 είναι πιο αξιόπιστα, και κάποια παλαιότερα τούρμπο βγήκαν καλά, να σου θυμήσω όμως τις πρώτες γενιές TSI που ανοίγανε σαν τριαντάφυλλα.

Και φυσικά όλα είναι θέμα οδήγησης. Η γιαγιά μου που πάει ήρεμα με χαμηλές στροφές, δεν θα φάει τόσο γρήγορα τον κινητήρα όπως ένας εικοσάχρονος μεγαλωμένος με τις ταινίες Fast n furious

Στις 9/6/2020 στις 9:06 ΠΜ, tutuyo είπε

Επος!

Αυτο το θρεντ ειναι απολαυση.

Ο TS ζηταει αποψεις για ενα μεταχειρισμενο VW UP με 130κ χιλιομετρα, για την αξιοπιστια του

Και διαβαζει καποιον που λεει οτι οι μικροι κινητηρες ζοριζονται περισσοτερο γιατι δουλευουν συνεχως σε υψηλες στροφες γιατι προφανως ο TS θα το δουλευει συνεχως στα κοκκινα ανεβαινωντας την Ριτσωνα. Ειλικρινα θελω να μου πεις τις συνεχεις συνθηκες που ενα μοτερ θα δουλευει στα κοκκινα.

Και προσθετει οτι ειδικα οι μικροι με turbo ζοριζονται ΑΚΟΜΗ περισσοτερο γιατι ... σιγα μην επιχειρηματολογησει, google is your friend, overclocking, turbo μονο απο 2λιτρο και πανω και ενας αλλος εσπασε το 1600αρι μοτερ του στα 56κ😆

Δλδ ειχαν το μοτερ το χιλιαρι στην VW και λεγανε "Οχι ρε γμτ ζοριζεται το καημενο, πως θα το λυσουμε αυτο το θεμα? ΤΟ ΒΡΗΚΑ, θα κοτσαρουμε τουρμπο ωστε να ζοριζεται ακομη περισσοτερο!"

Αρα να το παρει το UP η να προτιμησει κατι σε Supra?

Κολοκύθια

Οποιοδηποτε μοτερ αν το παρει ενας ηλιθιος μπορει να μειωσει την ζωη του κινητηρα, ασχετως εαν ειναι μικρο,μεγαλο, μπλε η κιτρινο. Ολα εχουν καποιες ανοχες, εαν τις ξεπερασεις γεια σας.

Οχι το τουρμπο δεν μειωνει την ζωη του κινητηρα, αλλιως θα ειχε εγκαταληφθει ως τεχνολογια εδω και 60 χρονια και δεν θα ειχε εμπορικες εφαρμογες.

Ασχετο εντελως το παραδειγμα με τα σμαρτακι, οποιοδηποτε μοτερ θα χρειαστει επισκευη λογω κακης οδηγησης

Προς TS. Επειδη το ειχα ενα φεγγαρι το αμαξακι, ημουν σχετικα ευχαριστημενος. Ικανοποιητικος ο κινητηρας, του δεν με προβληματισε ποτε οσο το οδηγουσα με 2 ατομα+ 1 παιδικο καθισματακι. Προφανως οι χωροι δεν ειναι το ατου του, αλλα για τις συνηθισμενες ασχολιες, κινηση απο και προς σχολεια,φροντηστηρια,ψωνια ειναι μια χαρα. Περιεργως μου αρεσε αρκετα το κιβωτιο του Ειχα ακουσει (μπορει να ειναι και αρβυλο) οτι εχουν θεμα με το ρελαντι, να το τσεκαρεις

Εγώ αυτό που είπα στον TS είναι να δει τον προηγούμενο οδηγό. Τα αυτοκίνητα με αδύναμους κινητήρες στα χέρια ενός οδηγού που θέλει να είναι γρήγορος, προφανώς θα έχουν ταλαιπωρηθεί περισσότερο. Αυτά που γράφεις είναι διαστρέβλωση των σχολίων μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/6/2020 στις 5:54 ΜΜ, Dark_Nightfall είπε

Turbo έχει νόημα για μένα από 2λιτρο και πάνω ,βαριέμαι να σου εξηγήσω γιατί.Μπορεί κάλλιστα εσύ η ο οποιοσδήποτε που ενδιαφέρεται να πάει να αγοράσει τρικύλινδρο turbo 1000cc και κάθε 3 -5 χρόνια να το αλλάζει με κάποιο αντίστοιχο της εποχής, κανέναν πρόβλημα.Όσο για την παραπληροφόρηση google is your friend όποιος θέλει επιβεβαιώνει η διαψεύδει.

Να πω και εγώ τη γνώμη μου.

Opel Corsa E 1.0L turbo 90hp.

5 χρόνια κάτοχος, 71000χλμ. , πολλά ταξίδια σε εθνική, νησιά, διακοπές και βεβαίως πόλη.

Ροπή εξαιρετική και από τις χαμηλές, οπότε πιο ξεκούραστα δουλεύει το μοτέρ συν ότι είναι εξατάχυτο οπότε... στα 120 km/h οι στροφές είναι μόνο 2.500

Οι συμβουλές μου, πέρα φυσικά από τα προβλεπόμενα service, είναι ήπια οδήγηση μέχρι να ζεσταθεί ο κινητήρας και μετά από ταξίδι πριν το σβήσιμο υπομονή μέχρι να κρυώσει το turbo.

Οικονομικό-ροπάτο-αθόρυβο κάνει αυτά που υπόσχεται- βέβαια δεν είναι να το...πνίξεις στο γκάζι γιατί όπως όλα τα μοτέρ και σασμάν θέλει σεβασμό. Για τέτοια δουλειά είναι το opc.

Προτείνω downsizing εννοείται για οικονομία και απόδοση πλην όμως των TSI του group vag γιατί η αλήθεια είναι πως πολλά έχω ακούσει και είμαι προκατειλημμένος 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παίδες, τα λίγα κυβικά και turbo είναι ένας καταπληκτικός συνδυασμός! Και δεν θα έχει ποτέ των ποτών πρόβλημα το μοτερ!

......και μετά ήρθαν τα Smart και οι δεκάδες αγγελίες "πωλείται με πρόβλημα στο μοτερ"  :D:D:D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, topaz είπε

παίδες, τα λίγα κυβικά και turbo είναι ένας καταπληκτικός συνδυασμός! Και δεν θα έχει ποτέ των ποτών πρόβλημα το μοτερ!

......και μετά ήρθαν τα Smart και οι δεκάδες αγγελίες "πωλείται με πρόβλημα στο μοτερ"  :D:D:D

Ας μη βγαίνουμε off topic, για αυτοκίνητα συζητάμε εδώ...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπου διάβασα ότι τα λίγα κυβικά με turbo είναι οικονομικά... εξαρτάται αποκλειστικά αν κινείσαι με πίεση υπερπλήρωσης ή απλά το δουλεύεις με υποπίεση (off boost). Με λίγα λόγια αν δεν το πατας, δεν καίει, αλλά σέρνεται -1000 κυβικά είναι τι περίμενες- αν το πατάς, καίει περισσότερα από ένα μοντέρνο ατμοσφαιρικό μοτερ με τα ίδια άλογα. Επίσης κάπου διάβασα ότι πρέπει να κρυώσει το turbo κλπ... τα σύγχρονα turbo και σίγουρα αυτά που σέβονται τον εαυτό τους ψύχονται από το κύκλωμα ψύξης οπότε εκτός και αν ήρθες λιωμα - τρίμματα και πύρωσε το σύμπαν, δεν χρειάζεται περαιτέρω "κρύωμα". Κάποιος φίλος - κάτοχος έγραψε ότι είναι ευχαριστημένος από το 1000αρι turbo του, μέχρι στιγμής έχει 70k χλμ... είναι δυνατόν να πάθει κάτι ένα μοτερ, κάτω από τις 100k ή 150k αν προτιμάτε; Δηλαδή το αυτονόητο είναι επιτυχία; Όχι βέβαια. Αν τώρα έχουν κυκλοφορήσει κάτι τρελές επιτυχίες του στυλ turbo + compressor και καθε 20k και ζημιά, ε, αυτό είναι η εξαίρεση (θλιβερη) και όχι ο κανόνας. Άλλος έγραψε ότι "είναι δυνατόν οι εταιρείες -που μας αγαπάνε σαν παιδιά τους- να έβγαλαν κινητήρες με turbo και να έχουν πρόβλημα;" Η απάντηση είναι ότι όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν λύσεις του είδους -με χαμηλούς ρύπους δλδ- για να εναρμονιστούν με τους εκάστοτε κανόνες της EU, USA και ότι αλλο θες πες. Εξού και όλες οι εταιρείες έχουν εδώ και χρόνια αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, γιατί ρίχνουν το μέσο όρο των ρύπων τους αν δεις το στόλο τους συνολικά. Ως αναφορά "το turbo πάει στα πολλά κυβικά" είναι και αυτό γενίκευση. Έχουμε δει μοτέρ διαμάντια όπως π.χ. ο 1.8Τ 20V του GroupVAG ή ο 1.8 compressor της Mercedes. Απ την άλλη, έχω και γω εμπιστοσύνη στην σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία. Αν όμως ήθελα ένα αμάξι με π.χ. 120 αλογα, θα προτιμουσα να τα βγάζει ατμοσφαιρικά, παρά τουρμπάτα. Αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα... όταν μιλάει η φτερωτή, η ατμόσφαιρα κάνει τουμπεκί λένε, όπως επίσης λένε no replacement for displacement. Με αγάπη προς όλους! :D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχα τα λες ωραία.

Για το μοτέρ, που δεν παθαίνει τίποτα κάτω από τα 100κ χλμ, μην παίρνεις και όρκο, δίπλα είναι ο άλλος στο θρεντ με το γιαρις που το πήρε στο χέρι

Προφανώς το downsizing είναι η λύση στα αυστηρότερα όρια, αλλά κάποτε και οι εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων έπρεπε να περιοριστούν. Για αυτό άλλωστε έχει αρχίσει να κυνηγιεται και το ντίζελ και φυσικά σίγουρα θα υπάρξουν αλλαγές και εκεί, τι μορφής ακόμη δεν ξέρουμε αλλά πιθανολογουμε απαγόρευση. Εκτός και εάν υπάρξει ένας σούπερ ντουπερ τρόπος να ελέγξεις τις εκπομπές NO2

Τώρα εάν οι αγελάδες μολύνουν περισσότερο είναι άλλο καπέλο, αλλά άντε βάλτα με τους μπιφτεκοφαγους

Εν τέλει πρέπει να είμαστε και λίγο ρεαλιστές. Η Carinαρα το πάλαι ποτέ 93 είχε 1600cc, κατανάλωση 10 και 13-14 κιλά ροπής, τότε ήταν ο κορυφαίος πολυβαλβιδος,τώρα απλά γελάς

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Χαχα τα λες ωραία.

Για το μοτέρ, που δεν παθαίνει τίποτα κάτω από τα 100κ χλμ, μην παίρνεις και όρκο, δίπλα είναι ο άλλος στο θρεντ με το γιαρις που το πήρε στο χέρι

 

Aπο τον 11του 2009 λες να έχει κάτω απο 100κ χλμ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Aπο τον 11του 2009 λες να έχει κάτω απο 100κ χλμ?

Κάτσε ρε, γράφει ότι τελευταίο χρόνο της εγγύησης άρχισε να έχει προβλήματα, πόσα χρόνια δίνει η Toyota, 6 νομίζω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Κάτσε ρε, γράφει ότι τελευταίο χρόνο της εγγύησης άρχισε να έχει προβλήματα, πόσα χρόνια δίνει η Toyota, 6 νομίζω

Λεει ότι τότε κατάλαβε ότι υπάρχει πρόβλημα.Και ναι ήταν προβληματικά ,οπως είχε συμβεί και πιο παλιά με τα MR2 που έσπαγαν οι προκαταλύτες.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@topaz

Αναφορά σε κείμενο

Κάπου διάβασα ότι τα λίγα κυβικά με turbo είναι οικονομικά... εξαρτάται αποκλειστικά αν κινείσαι με πίεση υπερπλήρωσης ή απλά το δουλεύεις με υποπίεση (off boost). Με λίγα λόγια αν δεν το πατας, δεν καίει, αλλά σέρνεται -1000 κυβικά είναι τι περίμενες- αν το πατάς, καίει περισσότερα από ένα μοντέρνο ατμοσφαιρικό μοτερ με τα ίδια άλογα.

Θα απαντήσω ως κάτοχος και όχι ως "κάπου διάβασα":

Το ότι είναι μικρός ως κινητήρας, είναι όντως (999cc). Συν το γεγονός ότι είναι ένας κύλινδρος λιγότερος άρα έχει και κατανάλωση αλλά και εκπομπές (τέλη κυκλοφορίας) λιγότερες. Ως αποτέλεσμα βέβαια των παραπάνω είναι και η φτηνότερη ασφάλεια.

Είναι ένα αυτοκίνητο 90hp (υπάρχουν και άλλα δυνατότερα στην αγορά) το οποίο φυσικά δεν είναι να το πας με 150-180 km/h -όπως και κανένα αυτοκίνητο σε δημόσιους δρόμους άλλωστε.

Όμως την επιτάχυνση που έχει δε θα τη βρεις σε άλλους αντίστοιχους ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Τα 170Nm ροπής που έχει είναι πολύ δυνατά για μια ασφαλή προσπέραση είτε από χαμηλές ταχύτητες είτε ρεπρίζ από τα 80 km/h. Το καινούργιο 208 έχει 205Nm στα 100hp, μιλάμε για τρελή δύναμη δεδομένου του όγκου του κινητήρα.

Αναφορά σε κείμενο

τα σύγχρονα turbo και σίγουρα αυτά που σέβονται τον εαυτό τους ψύχονται από το κύκλωμα ψύξης οπότε εκτός και αν ήρθες λιωμα - τρίμματα και πύρωσε το σύμπαν, δεν χρειάζεται περαιτέρω "κρύωμα"

Αντιγράφω από το εγχειρίδιο:

Προσοχή
Μετά τη λειτουργία σε υψηλές στροφές ή με μεγάλο φορτίο κινητήρα, αφήστε τον κινητήρα να λειτουργήσει για λίγο με μικρό φορτίο ή στη νεκρά επί 30 δευτερόλεπτα περίπου πριν τον σβήσετε, για να προστατεύσετε το στροβιλοσυμπιεστή.

Αναφορά σε κείμενο

Κάποιος φίλος - κάτοχος έγραψε ότι είναι ευχαριστημένος από το 1000αρι turbo του, μέχρι στιγμής έχει 70k χλμ... είναι δυνατόν να πάθει κάτι ένα μοτερ, κάτω από τις 100k ή 150k αν προτιμάτε; Δηλαδή το αυτονόητο είναι επιτυχία; Όχι βέβαια.

Εγώ είμαι αυτός που το είπα. Μα δεν προπαγανδίζω. Τόσα έχω κάνει, ε για αυτά που έχω κάνει λέω τις εντυπώσεις μου. Για αυτό ρωτάει άλλωστε και ο TS, για να μαζέψει γνώμες.

Δες εδώ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΕ ΟΧΗΜΑΤΑ TOYOTA YARIS KAI AURIS

τι τραβάει ο άλλος μόλις έληξε η εγγύηση, που σημαίνει (υποθέτω) από τον 5ο/6ο χρόνο;;;Δηλαδή πάνω κάτω στα ίδια χιλιόμετρα. Οπότε ναι, είναι δυνατόν να συμβούν αστοχίες σε ορισμένες παρτίδες.

Άλλωστε και στο car.gr υπάρχουν πόσα Ford με κινητήρα ecoboost (από τους πρώτους διδάξαντες) και έχουν 150k + χιλιάδες χιλιόμετρα, δεδομένου του νεαρού της ηλικίας τους.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@charilaos

αγαπητέ από τα λεγόμενα σου συμπεραίνω ότι έχεις ελάχιστη ώς μικρή εμπειρία πάνω στο αντικείμενο "αυτοκίνηση". Οπότε δεν υπάρχει λόγος να πω σε αντιπαράθεση με σένα και τα λεγόμενα σου. Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα εύχομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, topaz είπε

@charilaos

αγαπητέ από τα λεγόμενα σου συμπεραίνω ότι έχεις ελάχιστη ώς μικρή εμπειρία πάνω στο αντικείμενο "αυτοκίνηση". Οπότε δεν υπάρχει λόγος να πω σε αντιπαράθεση με σένα και τα λεγόμενα σου. Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα εύχομαι.

Επίσης για τις ευχές.

Καμία αντιπαράθεση εννοείται. Τη γνώμη μου λέω σε ένα φόρουμ συζητήσεων.

Ούτε προσέβαλα κανέναν ούτε αποκάλεσα κάποιον άσχετο επειδή δε συμφωνεί με τις απόψεις μου.

Τέλος, ούτε γνωρίζεις τι επάγγελμα κάνω, και πόσα χρόνια, ώστε να αξιολογείς κιόλας την εμπειρία μου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@charilaos

αφού σου είπα βάσει των όσων λες, εγώ συμπεραίνω ότι έχεις μικρή εμπειρία στο θέμα. Τι με ενδιαφέρει τι επαγγέλεσαι και πόσα χρόνια κλπ. Τεσπά απόψεις ανταλλάσσουμε, ολα καλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λιγότερο απο 1000cc ο TwinAir της fiat 875 κυβικά  τούρμπο 105 άλογα . Σκυλί . Στην πόλη με κίνηση όμως είσαι στα 8 λίτρα .
Πλέον λόγω ρύπων / κατανάλωσης τον έχουν ρίξει στα 85 άλογα με ροπή από 1800 στροφές . Διαμαντάκι μοτέρ .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...