Προς το περιεχόμενο

Κινητήρας 999cc 1,0L διάρκεια ζωής περίπου


Anagnwstis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 ώρες πριν, tutuyo είπε

Χαχα τα λες ωραία.

Για το μοτέρ, που δεν παθαίνει τίποτα κάτω από τα 100κ χλμ, μην παίρνεις και όρκο, δίπλα είναι ο άλλος στο θρεντ με το γιαρις που το πήρε στο χέρι

Προφανώς το downsizing είναι η λύση στα αυστηρότερα όρια, αλλά κάποτε και οι εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων έπρεπε να περιοριστούν. Για αυτό άλλωστε έχει αρχίσει να κυνηγιεται και το ντίζελ και φυσικά σίγουρα θα υπάρξουν αλλαγές και εκεί, τι μορφής ακόμη δεν ξέρουμε αλλά πιθανολογουμε απαγόρευση. Εκτός και εάν υπάρξει ένας σούπερ ντουπερ τρόπος να ελέγξεις τις εκπομπές NO2

Τώρα εάν οι αγελάδες μολύνουν περισσότερο είναι άλλο καπέλο, αλλά άντε βάλτα με τους μπιφτεκοφαγους

Εν τέλει πρέπει να είμαστε και λίγο ρεαλιστές. Η Carinαρα το πάλαι ποτέ 93 είχε 1600cc, κατανάλωση 10 και 13-14 κιλά ροπής, τότε ήταν ο κορυφαίος πολυβαλβιδος,τώρα απλά γελάς

1118233716_.jpg.b5adf83bfd1ab6393d842a43583089fe.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 10/6/2020 στις 10:29 ΜΜ, tutuyo είπε

 

Εν τέλει πρέπει να είμαστε και λίγο ρεαλιστές. Η Carinαρα το πάλαι ποτέ 93 είχε 1600cc, κατανάλωση 10 και 13-14 κιλά ροπής, τότε ήταν ο κορυφαίος πολυβαλβιδος,τώρα απλά γελάς

15 κιλα ειχε και ηταν κορυφαιος 16αρης ατμοσφαιρικος που δεν ξεπεραστηκε ακομη και σημερα.Την carina e  ψαχναν να την βρουν με το κυαλι ολα τα 16αρια-18αρια και τα περισσοτερα διλιτρα ατμοσφαρικα οικογενειακα τις εποχης και οχι μονο.Ειδικα  σε ποιο ελαφρυες καροτσες π.χ corolla, που ηταν λιγο πανω απο 1000 κιλα πυροβολαγε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...

Απ ότι κατάλαβα αυτή η αντιπαράθεση ανάμεσα σε turbo - ατμόσφαιρα, δεν πρόκειται ποτέ να καταλήξει κάπου, παρά μόνο μετά από κάποια χρόνια που θα αρχίσει να διαφαίνεται ποια πλευρά είχε δίκαιο...

Εγώ αυτό που με πονηρεύει στο όλο θέμα των μικρών υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων είναι πως δεν ήταν καθαρή επιλογή των αυτοκινητοβιομηχανιών (τουλάχιστον των περισσότερων) να πάνε ξαφνικά σε τόσο μικρούς κινητήρες, αλλά υποχρεώθηκαν από τους Ευρωπαικούς Κανονισμούς - Κυβερνήσεις - Κράτη κλπ, να ρίξουν τους ρύπους στα πρότυπα που όρισαν οι "σωτήρες της φύσεως"...

Αυτό δεν σας λέει κάτι?  

Δεν λέω πως δεν υπάρχει τεχνολογία από πίσω....αλλά αν είναι αναγκαστική - εκβιαστική τεχνολογία, τότε αν μη τι άλλο, σε βάζει σε σκέψεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, Antman είπε

αλλά αν είναι αναγκαστική - εκβιαστική τεχνολογία, τότε αν μη τι άλλο, σε βάζει σε σκέψεις...

Ναι , σκέφτομαι ότι θα είχαμε 2λιτρα και 3λιτρα πετρέλαια στη γειτονιά . Δε μου λείπουν :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, korakios είπε

Ναι , σκέφτομαι ότι θα είχαμε 2λιτρα και 3λιτρα πετρέλαια στη γειτονιά . Δε μου λείπουν :)

Αν ειχες εμπειρια οδηγησης απο καποιο 2λιτρο ή 3λιτρο πετρελαιο, τοτε σιγουρα θα σου ελειπαν 😉😏

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Antman είπε

Απ ότι κατάλαβα αυτή η αντιπαράθεση ανάμεσα σε turbo - ατμόσφαιρα, δεν πρόκειται ποτέ να καταλήξει κάπου, παρά μόνο μετά από κάποια χρόνια που θα αρχίσει να διαφαίνεται ποια πλευρά είχε δίκαιο...

Εγώ αυτό που με πονηρεύει στο όλο θέμα των μικρών υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων είναι πως δεν ήταν καθαρή επιλογή των αυτοκινητοβιομηχανιών (τουλάχιστον των περισσότερων) να πάνε ξαφνικά σε τόσο μικρούς κινητήρες, αλλά υποχρεώθηκαν από τους Ευρωπαικούς Κανονισμούς - Κυβερνήσεις - Κράτη κλπ, να ρίξουν τους ρύπους στα πρότυπα που όρισαν οι "σωτήρες της φύσεως"...

Αυτό δεν σας λέει κάτι?  

Δεν λέω πως δεν υπάρχει τεχνολογία από πίσω....αλλά αν είναι αναγκαστική - εκβιαστική τεχνολογία, τότε αν μη τι άλλο, σε βάζει σε σκέψεις...

10 χρόνια TSI  και Ecoboost , ακόμα δεν βγήκαν συμπεράσματα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Antman είπε

Απ ότι κατάλαβα αυτή η αντιπαράθεση ανάμεσα σε turbo - ατμόσφαιρα, δεν πρόκειται ποτέ να καταλήξει κάπου, παρά μόνο μετά από κάποια χρόνια που θα αρχίσει να διαφαίνεται ποια πλευρά είχε δίκαιο...

Εγώ αυτό που με πονηρεύει στο όλο θέμα των μικρών υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων είναι πως δεν ήταν καθαρή επιλογή των αυτοκινητοβιομηχανιών (τουλάχιστον των περισσότερων) να πάνε ξαφνικά σε τόσο μικρούς κινητήρες, αλλά υποχρεώθηκαν από τους Ευρωπαικούς Κανονισμούς - Κυβερνήσεις - Κράτη κλπ, να ρίξουν τους ρύπους στα πρότυπα που όρισαν οι "σωτήρες της φύσεως"...

Αυτό δεν σας λέει κάτι?  

Δεν λέω πως δεν υπάρχει τεχνολογία από πίσω....αλλά αν είναι αναγκαστική - εκβιαστική τεχνολογία, τότε αν μη τι άλλο, σε βάζει σε σκέψεις...

Δεν υπαρχει εκβιαστικη τεχνολογια, καθε νεα τεχνολογια ειναι "αναγκαστικη" διοτι ερχεται να γεμισει μια αναγκη.

Εδω υπηρξε η αναγκη για καθαροτερους κινητηρες, αλλα με παραλληλη διατηρηση της ισχυς τους

Ετσι εξελιχθηκε το αυτοκινητο και οι ΚΕΚ ολα αυτα τα χρονια. Καποτε ειχες καρμπυρατερ και τσοκ.

Το τουρμπο ειναι το επομενο βημα της εξελιξης του βενζινοκινητηρα. Οπως το επομενο βημα ειναι η συνεργασια θερμικων-ηλεκτρικων μοτερ, οπως το επομενο βημα θα ειναι τα πληρως ηλεκτρικα

O Ecoboost πρωτολανσαριστηκε το '12 αν δεν κανω λαθος. Στα ποσα χρονια μπορουμε να πουμε οτι ειναι αξιοπιστος?

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Seat arosa μοντέλο 2000, τα τελευταία 15 χρόνια κάνει σχεδόν καθημερινά τη διαδρομή Χαλκίδα_Αθήνα, έχει έως τώρα 472.000 χλμ (από τα 220.000 χλμ είναι με υγραέριο) και συνεχίζει ακάθεκτο. Όλα τα service του κανονικότατα. Δομικά και μηχανικά άριστο (ούτε καν εσωτερικά τριξίματα). Εξωτερικά και εσωτερικά άψογο (κάτι μικρά γρατζουνίσματα). Έχουμε μείνει έκπληκτοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/1/2021 στις 10:27 ΠΜ, tutuyo είπε

O Ecoboost πρωτολανσαριστηκε το '12 αν δεν κανω λαθος. Στα ποσα χρονια μπορουμε να πουμε οτι ειναι αξιοπιστος?

Για τους πολέμιους, ποτέ.

Δε πάει να περάσουν 25-30 χρόνια, ακόμα το ίδιο "δεν έχει φανεί η αξιοπιστία" θα λένε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα το vw up έχει 215.000 χιλιόμετρα. Τι άλλαξα στα 10 χρόνια;

1. Αλλαγή πεταλούδας 

2. Αλλαγή δίσκο πλατό ρουλεμάν συμπλέκτη

 3. Αλλαγή ψυγείου είχε τρυπήσει γιατί το πήγα στα κόκκινα για τη κηδεία ενός παιδικού μου φίλου.

4. Αλλαγή στον ιμάντα χρονισμού στο προβλεπόμενο σέρβις.

5. Τρύπησε η εξάτμιση γιατί μπήκα σε κάτι χωράφια από εκεί πήγαινε ο δρόμος στην επιστροφή από την Ουρανούπολη. Ξινό μας βγήκε το Όρος με τον πεθερό μου. Μας έστειλαν από την αντιπροσωπεία έξω να πάω να το κολλήσω.

6. Δωρεάν αλλαγή αερόσακου από την αντιπροσωπεία. Ήταν σε ανάκληση. Άργησε ένα μήνα γιατί ήρθε από Γερμανία με τρένο απαγορευόταν να μπει σε αεροπλάνο.

7. 90% σέρβις σε μαμά αντιπροσωπεία και ότι μου λέγανε να αλλάξω προκαταβολικά το άλλαζα. 0 κατανάλωση λαδιού. 

Μοναδικός καρκίνος για αυτό το αμάξι είναι δίσκοι για το φρενάρισμα γιατί στραβώνουν απίστευτα εύκολα. Έχω αλλάξει σε αντιπροσωπεία και έξω συνολικά 5-6 φορές υπάρχει κατασκευαστικό σφάλμα στους δίσκους. Κατά τα άλλα αν πας μέσα στην πόλη με μικρές ταχύτητες δεν παθαίνει τίποτα. Ωστόσο από μηχανή το αμάξι δεν έβγαλε κανένα μα κανένα θέμα. Καμία σχέση με το παλιό μου Peugeot 207.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...