Προς το περιεχόμενο

Η Apple θα ανακοινώσει στη WWDC τη μετάβαση των Mac στους δικούς της επεξεργαστές


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 180
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Gioandro είπε

Το παράλογο που είπες πολλές φορές, νομίζω στο επισήμανα δύο φορές παραπάνω. Δεν θα στο πω και τρίτη.

Τώρα όσο για τον kernel, δεν ξέρω κατά πόσο ios και macos τρέχουν τον ίδιο kernel.

Αυτό που είπες δύο φορές βασίζεται στο ότι δεν το ξέρεις αν τα τρία λειτουργικά θα έχουν τον ίδιο πυρήνα και άρα θα χρησιμοποιούν τα ίδια εργαλεία... 

Δεν μένει να παρουσιαστεί το macOs for arm για να δούμε ποιος ξέρει και ποιός φαντάζεται...

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, AtiX είπε

Αυτό που είπες δύο φορές βασίζεται στο ότι δεν το ξέρεις αν τα τρία λειτουργικά θα έχουν τον ίδιο πυρήνα και άρα θα χρησιμοποιούν τα ίδια εργαλεία... 

Δεν μένει να παρουσιαστεί το macOs for arm για να δούμε ποιος ξέρει και ποιός φαντάζεται...

 

1 ώρα πριν, Gioandro είπε

Χωρίς να είμαι ειδικός, αλλά έχοντας κάποιες γενικές γνώσεις περί υπολογιστικών συστημάτων, νομίζω πως το πόσο καλά tools θα δώσει η εταιρία έχει να κάνει και με την ευκολία της αρχιτεκτονικής ως προς τον προγραμματισμό.

 

1 ώρα πριν, Gioandro είπε

Εγώ όμως δεν μίλησα για το αν υπάρχουν ή όχι. Παραπάνω ένας φίλος σου είπε ότι κάποια αρχιτεκτονική είναι πιο δύσκολη στον προγραμματισμό από κάποια άλλη, κι εσύ του είπες ότι κάνει λάθος και ότι η ευκολία έχει να κάνει μόνο με τα tools. Και τώρα ξαναδιάβασε τι σου έγραψα.

Ειλικρινά, είναι τόσο δύσκολο; Σου είπα γενικά για το αν η δυσκολία προγραμματισμού σε μια αρχιτεκτονική έχει σχέση με την ίδια την αρχιτεκτονική ή όχι. Εσύ έλεγες ότι η αρχιτεκτονική δεν παίζει ρόλο και σου είπα γιατί παίζει εν τέλη ρόλο. Ελπίζω να κατάλαβες.

Επεξ/σία από Gioandro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Gioandro είπε

Το παράλογο που είπες πολλές φορές, νομίζω στο επισήμανα δύο φορές παραπάνω. Δεν θα στο πω και τρίτη.

Τώρα όσο για τον kernel, δεν ξέρω κατά πόσο ios και macos τρέχουν τον ίδιο kernel.

 

1 ώρα πριν, Gioandro είπε

Χωρίς να είμαι ειδικός, αλλά έχοντας κάποιες γενικές γνώσεις περί υπολογιστικών συστημάτων, νομίζω πως το πόσο καλά tools θα δώσει η εταιρία έχει να κάνει και με την ευκολία της αρχιτεκτονικής ως προς τον προγραμματισμό.

 

1 ώρα πριν, Gioandro είπε

Αυτό σου λέω ανθρωπέ μου, η δυσκολία έχει να κάνει με τα εργαλεία, τα εργαλεία έχουν να κάνουν και με την αρχιτεκτονική, άρα και η δυσκολία έχει να κάνει και με την αρχιτεκτονική. Λογικός λογισμός.

Επίσης τα εργαλεία για macos πιστεύω θα είναι διαφορετικά από ios/ipados γιατί μιλάμε για διαφορετικά λειτουργικά. Θα έχουν όμως κάποιες ομοιότητες. Δεν θα είναι όμως σαν του ios με του ipados που είναι στην ουσία το ίδιο λειτουργικό με κάποια πρόσθετα features.

Βρε αδερφέ, σε 3 σχόλια νομίζεις και δεν ξέρεις αλλά είσαι και βέβαιος. Μήπως να το έψαχνες λίγο πριν απαντήσεις; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, dali13gr είπε

Βρε αδερφέ, σε 3 σχόλια νομίζεις και δεν ξέρεις αλλά είσαι και βέβαιος. Μήπως να το έψαχνες λίγο πριν απαντήσεις; 

Φίλε μου έχω λάθος σε αυτό που λέω; Είπα ότι δεν είμαι ειδικός, όχι ότι δεν έχω γνώση επί του θέματος. Αν έχω κάπου λάθος, παρακαλώ πες μου που και σε τι. Ευχαριστώ.

Επεξ/σία από Gioandro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Gioandro είπε

Ειλικρινά, είναι τόσο δύσκολο; Σου είπα γενικά για το αν η δυσκολία προγραμματισμού σε μια αρχιτεκτονική έχει σχέση με την ίδια την αρχιτεκτονική ή όχι. Εσύ έλεγες ότι η αρχιτεκτονική δεν παίζει ρόλο και σου είπα γιατί παίζει εν τέλη ρόλο. Ελπίζω να κατάλαβες.

Φίλε μου βάλ'τα σε μια σειρα γιατί μάλλον τα μπερδεύεις, οπότε ας το πάρουμε ένα ένα...

Η αρχιτεκτονική arm δεν παίζει ρόλο... παραδείγματα το iOS και το Android που χιλιάδες developers γράφουν εφαρμογές για αυτά και δεν είδα κανέναν να παραπονιέται... επειδή ένας είπε ότι είναι δύσκολο δεν σημαίνει ότι και είναι...

Το λειτουργικό δεν παίζει ρόλο από την στιγμή που έχουν κοινό πύρινα... παράδειγμα το iOS & ipadOS και όλες οι εφαρμογές που περιέχονται στο store της Apple...

Και για την αρχιτεκτονική αλλά και για το λειτουργικό η apple έχει ήδη έτοιμα τα εργαλεία και κανένας developer δεν θα μείνει ξεκρεμαστος...

Υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορέσει να δυσκολέψει την δημιουργία εφαρμογών στο macOS for arm????

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, dali13gr είπε

Έχεις κάποιες τεχνικές γνώσεις να μας πεις πόσο δύσκολο είναι με τα εργαλεία που δίνει η Apple;

Οχι αλλα εχω πανω απο 9 mac στην κατοχη μου. Οι developers ασχοληθηκαν γιατι ανεβηκαν οι πωλησεις. Οι πωλησεις ανεβηκαν γιατι επιτελους ο μεσος χρηστης μπορεσε επιτελους να δουλεψει σε προγραμματα της προκοπης που δεν ειχε ποτε η Apple. Βαλτα αυτα στη σειρα και θα σεις οτι δεν χρειαζεται να εισαι και σπιρτο για να καταλαβεις ποιος ηταν ο λογις αν οχι οι επεξεργαστες της intel

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Gioandro είπε

Φίλε μου έχω λάθος σε αυτό που λέω;

Ναι. Γιατί η δυσκολία δεν έχει να κάνει με την αρχιτεκτονική αλλά με τα εργαλεία. Και το xcode της Apple μαζί με τη γλώσσα Swift είναι state of the art όσον αφορά στη multiplatform υποστήριξη. Δεν έχει σημασία η αρχιτεκτονική εφόσον η εταιρεία σου παρέχει κοινές library και API. Από τη σελίδα του xcode:

Αναφορά σε κείμενο

Native on all Apple platforms. Your apps gain incredible native performance and take advantage of the proven technologies, controls, and user experiences of Apple platforms to feel fully integrated.

Αναφορά σε κείμενο

Xcode makes it easy to get a huge head start on turning your existing iPad app into a native Mac app. Your Mac and iPad apps share the same project and source code, so any changes you make translates to both platforms. And your newly created Mac app runs natively, utilizing the same frameworks, resources, and even runtime environment as apps built just for Mac.

 

4 λεπτά πριν, gregory22 είπε

Οχι αλλα εχω πανω απο 9 mac στην κατοχη μου. Οι developers ασχοληθηκαν γιατι ανεβηκαν οι πωλησεις. Οι πωλησεις ανεβηκαν γιατι επιτελους ο μεσος χρηστης μπορεσε επιτελους να δουλεψει σε προγραμματα της προκοπης που δεν ειχε ποτε η Apple. Βαλτα αυτα στη σειρα και θα σεις οτι δεν χρειαζεται να εισαι και σπιρτο για να καταλαβεις ποιος ηταν ο λογις αν οχι οι επεξεργαστες της intel

Κι εγώ έχω αλλάξει 10 αμάξια αλλά ακόμα μηχανικός δεν έγινα. Οπότε δες δύο γραμμές πιο πάνω. Είπαμε, μια υποτυπώδης έρευνα δεν είναι κακή βρε παιδιά. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, AtiX είπε

Φίλε μου βάλ'τα σε μια σειρα γιατί μάλλον τα μπερδεύεις, οπότε ας το πάρουμε ένα ένα...

Η αρχιτεκτονική arm δεν παίζει ρόλο... παραδείγματα το iOS και το Android που χιλιάδες developers γράφουν εφαρμογές για αυτά και δεν είδα κανέναν να παραπονιέται...

Το λειτουργικό δεν παίζει ρόλο από την στιγμή που έχουν κοινό πύρινα... παράδειγμα το iOS & ipadOS και όλες οι εφαρμογές που περιέχονται στο store της Apple...

Υπάρχει κάτι άλλο που θα μπορέσει να δυσκολέψει την δημιουργία εφαρμογών στο macOS for arm????

Φίλε μου με όλο το θάρρος, εσύ μπερδεύτηκες. Δεν είπα πουθενά ότι ο προγραμματισμός στο arm Mac θα είναι δύσκολος. Έχουμε και λέμε:

3 ώρες πριν, MikeKata είπε

Ποιο δεν είδες; Το ότι το έκαναν praise για αυτό το λόγο οι developers; Το ότι όταν βγήκε το PS3 με Cell αρχιτεκτονική, άργησαν πολύ να βγουν ΑΑΑ games μαζικά και τα περισσότερα ήταν μέσα στα bugs; Σε αντίθεση με το PS4 που ήταν απείρως πιο επιτυχημένο.

 

3 ώρες πριν, AtiX είπε

Πότε θα καταλάβεις ότι δεν έχει σχέση η αρχιτεκτονική ένας επεξεργαστή αλλά τα tools που δίνει η εταιρία για να αναπτύξει κάποιος developer μια εφαρμογή...

Ο φίλος παραπάνω σου είπε ότι το ps3 ήταν δύσκολο στον προγραμματισμό λόγω αρχιτεκτονικής. Εσύ του είπες ότι η δυσκολία δεν έχει να κάνει με την αρχιτεκτονική αλλά με τα εργαλεία. Πράγμα το οποίο είναι λάθος, διότι τα εργαλεία έχουν να κάνουν και με την αρχιτεκτονική, οπότε η δυσκολία έχει να κάνει κάτι με την αρχιτεκτονική. Τα έβαλα σε μια σειρά; Τώρα έγινα κατανοητός τι λάθος έλεγες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Gioandro είπε

Φίλε μου με όλο το θάρρος, εσύ μπερδεύτηκες. Δεν είπα πουθενά ότι ο προγραμματισμός στο arm Mac θα είναι δύσκολος. Έχουμε και λέμε:

Ο φίλος παραπάνω σου είπε ότι το ps3 ήταν δύσκολο στον προγραμματισμό λόγω αρχιτεκτονικής. Εσύ του είπες ότι η δυσκολία δεν έχει να κάνει με την αρχιτεκτονική αλλά με τα εργαλεία. Πράγμα το οποίο είναι λάθος, διότι τα εργαλεία έχουν να κάνουν και με την αρχιτεκτονική, οπότε η δυσκολία έχει να κάνει κάτι με την αρχιτεκτονική. Τα έβαλα σε μια σειρά; Τώρα έγινα κατανοητός τι λάθος έλεγες;

Το ps3 δεν έχει arm... arm εχει ας πούμε το switch... 

Βάλ'τα σε μια σειρά και μην επιμένεις σε κάτι που στηρίζεται σε λάθος δεδομένα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, dali13gr είπε

Ναι. Γιατί η δυσκολία δεν έχει να κάνει με την αρχιτεκτονική αλλά με τα εργαλεία. Και το xcode της Apple μαζί με τη γλώσσα Swift είναι state of the art όσον αφορά στη multiplatform υποστήριξη. Δεν έχει σημασία η αρχιτεκτονική εφόσον η εταιρεία σου παρέχει κοινές library και API. Από τη σελίδα του xcode:

Κι εγώ έχω αλλάξει 10 αμάξια αλλά ακόμα μηχανικός δεν έγινα. Οπότε δες δύο γραμμές πιο πάνω. Είπαμε, μια υποτυπώδης έρευνα δεν είναι κακή βρε παιδιά. 

Η ιστορια επαναλαμβανεται ρε φιλε δεν το βλεπεις; Με οπλο τις πωλησεις της η εταιρεια θα προσπαθησει να κανει κατι το οποιο απετυχε....για μενα ειναι αυτογκολ. Επισης αν ηταν να γινεις μηχανικος για μαθεις πως ειναι καλο ενα  για σενα ενα αυτοκινητο τοτε κλαιν!

Επεξ/σία από gregory22
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, gregory22 είπε

Η ιστορια επαναλαμβανεται ρε φιλε δεν το βλεπεις; Με οπλο τις πωλησεις της η εταιρεια θα προσπαθησει να κανει κατι το οποιο απετυχε....για μενα ειναι αυτογκολ. Επισης αν ηταν να γινεις μηχανικος για μαθεις πως ειναι καλο ενα  για σενα ενα αυτοκινητο τοτε κλαιν!

Κάποιο επιχείρημα δεν βλέπω... τα γνωστά του insomnia...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, gregory22 είπε

Η ιστορια επαναλαμβανεται ρε φιλε δεν το βλεπεις; Με οπλο τις πωλησεις της η εταιρεια θα προσπαθησει να κανει κατι το οποιο απετυχε....για μενα ειναι αυτογκολ. Επισης αν ηταν να γινεις μηχανικος για μαθεις πως ειναι καλο ενα  για σενα ενα αυτοκινητο τοτε κλαιν!

Δεν μπορεί να επαναληφθεί η ιστορία γιατί δεν υπάρχουν τα ίδια δεδομένα. Μετά την αλλαγή του sales model από μεμονωμένες εφαρμογές σε κεντρική διάθεση μέσω App Store, οι developer υποστήριξαν την πλατφόρμα γιατί μπορούσαν να βγάλουν λεφτά. Από τον πιο μικρό μέχρι τον πιο μεγάλο. Έγινε εύκολη η αγορά εφαρμογής ή υπηρεσίας και αυτό τράβηξε τους developer μαζί με τα εργαλεία που τους έδωσε η Apple.

Παλαιότερα τα πράγματα ήταν πιο πρωτόγονα, οι developer πήγαιναν στη μεγαλύτερη πλατφόρμα. Πλέον, δεν παίζει τόσο ρόλο το πλήθος των χρηστών όσο το ποσό εύκολο και πόσο διατεθειμένοι είναι να αγοράσουν.

Η πλατφόρμες της Apple είναι κλειδωμένες είτε φοράνε x86 είτε ARM επεξεργαστές, δεν έχει ανάγκη να πάει σε ARM για κλειδώσει τα PC της.

Ούτε έχει πρόβλημα από το hackintosh που αντιπροσωπεύει ένα απειροελάχιστο ποσοστό user base και σίγουρα οι περισσότεροι που πάνε σε hackintosh είναι γιατί δεν μπορούν ή δεν θέλουν να πληρώσουν αυτά που ζητάει η εταιρεία. Δεν τους θέλει αυτούς τους πελάτες, θέλει πελάτες που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν το premium που χρεώνει. Αν ήθελε, έβγαζε ναυαρχίδα κινητό με 700€ και δυνατό laptop με 800€.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, AtiX είπε

Το ps3 δεν έχει arm... arm εχει ας πούμε το switch... 

Βάλ'τα σε μια σειρά και μην επιμένεις σε κάτι που στηρίζεται σε λάθος δεδομένα...

Δεν μίλησα για την arm. Μίλησα γενικά για αρχιτεκτονικές επεξεργαστών. Έλεος. Ποια λάθος δεδομένα; Ρε βγάλε τις παρωπίδες, δεν κάνω επίθεση στην Apple.

37 λεπτά πριν, dali13gr είπε

Ναι. Γιατί η δυσκολία δεν έχει να κάνει με την αρχιτεκτονική αλλά με τα εργαλεία. Και το xcode της Apple μαζί με τη γλώσσα Swift είναι state of the art όσον αφορά στη multiplatform υποστήριξη. Δεν έχει σημασία η αρχιτεκτονική εφόσον η εταιρεία σου παρέχει κοινές library και API. Από τη σελίδα του xcode.

Δηλαδή το ps3 ήταν δύσκολο στον προγραμματισμό λόγω εργαλείων; Για να το θέσω καλύτερα, μπορούσε η sony να φτιάξει καλύτερα εργαλεία με βάση την αρχιτεκτονική του ps3, ώστε η δυσκολία να ήταν στα επίπεδα του pc;

Επεξ/σία από Gioandro
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

 

Αναφορά σε κείμενο

 

11 λεπτά πριν, Gioandro είπε

Δηλαδή το ps3 ήταν δύσκολο στον προγραμματισμό λόγω εργαλείων; Για να το θέσω καλύτερα, μπορούσε η sony να φτιάξει καλύτερα εργαλεία με βάση την αρχιτεκτονική του ps3, ώστε η δυσκολία να ήταν στα επίπεδα του pc;

Ασφαλώς. Δες το παρακάτω άρθρο.

Αναφορά σε κείμενο

"With PS3 we didn't really start creating developer tools until the hardware was done, and it turns out that was too late, and so it was pretty tough making the launch titles."

https://www.cnet.com/news/ps4-declassified-how-sony-used-its-ps3-mistakes-to-build-the-ultimate-developers-console/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...