Προς το περιεχόμενο

Αλλοιωμένο (Χαλασμένο) προιον από SuperMarket


maxdore217

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα στην Παρέα .

Ανοίγω αυτό το θέμα για να ενημερωθώ (ίσως και άλλοι μαζί) στην διαδικασία που πρέπει να γίνει (πχ. ανάκλυση παρτίδας ή καταγγελία) όταν κάποιο προιόν που είναι στα χέρια μας παρουσιάζει άσχημη εικόνα , μυρωδιά , αλλοιώσεις που δεν θα έπρεπε να υπήρχαν ή ότι ακόμα μπορεί να υπάρχει και να είναι διαφοετικό από αυτό που ξέρουμε ή αυτό που μας λέει ότι αγοράζουμε (ακόμα και διαφετικό προιον από αυτό που λέει η συσκευασία ).  

Στα γρήγορα λοιπόν για να γίνει κατανοητή η ερώτηση μου (δίνω και ένα παράδειγμα) : παίρνω πχ  Φέτες γαλοπούλας και έχουν μυριωδιά (διαφορετική από αυτήν που όλοι γνωρίζουμε) , προφανώς δεν τις καταναλώνεις :) ωστόσο αρκετός κόσμος τις πετάει και δεν ασχολείται περισσότερο με το θέμα  (και καλά θα κάνει να μην ασχοληθεί και με αυτό το θέμα! αυτός ο κόσμος  γιατί προφανώς δεν γνωρίζει τις διαδικασίες για να ενημερώσεις κάποιον φορέα ή δεν τον ενδιαφέρει τι καταναλώνει .  

Αυτό λοιπόν έχεις ως αποτέλεσμα ακατάλληλες παρτίδες από προιόντα να φεύγουν κανονικά στο εμπόριο πριν γίνει κάποια ανάκληση (και Αν γίνει δλδ).

Προφανώς δεν μιλάω για περιπτώσεις : Πήρα Λευκό τυρί και ήταν περισσότερο αλμυρό από την Τάδε ετικέτα (ούτε για διαφορές ακριβού με φθηνού προιόντος).

Πιθανές διαδικασίες/προτάσεις θα τοποτηθούν στο αρχικό ποστ (από κάτω) για ενημέρωση του κόσμου .

Ευχαριστώ προκαταβολικά και ελπίζω να μην βγούμε εκτός θέματος .

Update λοιπόν :

 

Υ.Γ.  Επειδή συγκεκριμένα άτομα θέλουν να τρολλάρουν το παρόν όπως και άλλα θέματα , κλασσικά πλέον ( εδώ να πούμε ότι οι άδειες παραγωγής στις εταιρίες χορηγούνται κατόπιν συγκεκριμένων προδιαγραφών που θα πρέπει να τηρούν πιστά ....τόσο σε γνεύση , εικόνα , συσκευασία  όσο και σε συστατικά και πολλά άλλα ).

ΥΓ2. Το παράδειγμα (προιόν αρχικού πόστ) μόνο τυχαία δεν γράφτηκε! ούτε φρυγανίες είπα , ούτε χύμος ούτε άλλα αστεία που διάβασα... Αν ο άλλος δεν μπορεί να καταλάβει ότι το χαλασμένο κρέας ( μπορεί να σε στείλει νοσοκομείο να το ψάξει αυτό )  , φυσικά μπορεί να μην φταίει η εταιρία παραγωγής αλλά το τμήμα εμπορίου ή και μεμονομένο κατάστημα σε κάθε περίπτωση το αποτέλεσμα δεν αλλάζει ( οι υπεύθυνοι αλλάζουν ). 

 

 

  

 

Επεξ/σία από maxdore217
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 80
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
  1. Πας σουπερ μαρκετ.
  2. Επιστρέφεις προϊόν και λες και τον λόγο.
  3. Αντιλαμβάνεσαι ότι αυτή είναι η έκταση των δυνατοτήτων σου ως μεμονωμένος απλός καταναλωτής.
  4. Τέλος.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε μου ο σκοπός του νήματος δεν είναι να πάρω πίσω τα 2€ που μπορεί να χάλασα ( αλλά να μην πάθει δηλητηρίαση κάποιος από αυτό,  μπορεί να μην το δει που ξέρεις ).

Αυτό που λες φυσικά και θα το κάνουν και θα σου πουν και ευχαριστώ εφόσον θα τους ενημερώσεις ότι το νου σας αυτό για χαλασμένος μου φαίνεται!

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίρνεις τηλ την εταιρία στο τηλέφωνο που γράφει επάνω στην συσκευασία (για σοβαρές εταιρίες). Στο αντικαθιστούν και συνήθως σου φέρνουν και κάποια άλλα προιόντα τους να δοκιμάσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το λογικο ειναι να ενημερωσεις την εταιρια αλλα και το supermarket.

Και τους δυο...

Την εταιρια για να ελεγξει εαν εχουν αλλο παραπονο με την συγκεκριμενη παρτιδα ή ειναι μεμονομενο γεγονος.

Το super market γιατι μπορει να ειναι δικο τους λαθος κατα την παραλαβη ,συντηρηση χαλασμενο ψυγειο κτλ. και να γινει εσωτερικος ελεγχος.

Το να ενημερωσεις μονο την εταιρια για να σου στειλει πισω "πακετο" με προιοντα πλεον δεν παιζει.

Παλια επαιζε . Θυμαμαι την μανα μου πριν 30 χρονια ειχε βρει μαμουνια μεσα σε τριμμα φρυγανιας και οταν τους πηρε τηλεφωνο της εστειλαν κουτα με φρυγανιες,παξιμαδια,μπισκοτα κτλ.

Περσυ που αγορασα  NesCafe που ηταν μαυρος μεσα (καμμενος) απλα μου εστειλαν ενα καινουργιο.

 

Επεξ/σία από k_w_t
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά μπορείς να πάρεις τηλέφωνο την αρμόδια υπηρεσία (υγειονομικού ελέγχου) της Περιφέρειας (παλιές Νομαρχίες) και να τους ενημερώσεις αν θεωρείς ότι υπάρχει υγειονομικό πρόβλημα ή ακόμα και να το κάνεις εγγράφως και να πάρεις αριθμό πρωτοκόλλου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Conan2046 είπε

Βασικά μπορείς να πάρεις τηλέφωνο την αρμόδια υπηρεσία (υγειονομικού ελέγχου) της Περιφέρειας (παλιές Νομαρχίες) και να τους ενημερώσεις αν θεωρείς ότι υπάρχει υγειονομικό πρόβλημα ή ακόμα και να το κάνεις εγγράφως και να πάρεις αριθμό πρωτοκόλλου. 

Και μεχρι να εξετασει την υποθεση ο ΕΦΕΤ που ειναι ο αρμοδιος φορεας ζησε Μαη μου...

Θα βγει καμια ανακοινωση του τυπου "ΑΝΑΚΑΛΕΙΤΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΒΟΥΒΑΛΙΤΣΑ με ημερομηνια παραγωγης 18/6/2020" και το ημερολογιο θα γραφει 2021.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Όλες οι απαντήσεις είναι πιο κοντά στην Κοκκινοσκουφίτσα παρά στο 2020.

Παίρνεις στο υγειονομικό και τους λες ότι ίσως υπάρχει μια παρτίδα ληγμένων γιαουρτιών που στην τελικά απλά θα πάνε όλον τον κόσμο αίμα. -> Γελάνε
Παίρνεις τα κεντρικά της εταιρείας και τους λες ίσως υπάρχει μια παρτίδα ληγμένων γιαουρτιών που στην τελικά απλά θα πάνε όλον τον κόσμο αίμα. -> "Θα το τακτοποιήσουμε", δεν γίνεται τίποτα.
Παίρνεις στο σουπερ μαρκετ και τους λες ότι ίσως υπάρχει μια παρτίδα ληγμένων γιαουρτιών που στην τελικά απλά θα πάνε όλον τον κόσμο αίμα. -> "Θα το δούμε", δεν μπορούν να ρισκάρουν να χάσουν τόσο προϊόν από μια μόνο καταγγελία.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Όλες οι απαντήσεις είναι πιο κοντά στην Κοκκινοσκουφίτσα παρά στο 2020.

Παίρνεις στο υγειονομικό και τους λες ότι ίσως υπάρχει μια παρτίδα ληγμένων γιαουρτιών που στην τελικά απλά θα πάνε όλον τον κόσμο αίμα. -> Γελάνε
Παίρνεις τα κεντρικά της εταιρείας και τους λες ίσως υπάρχει μια παρτίδα ληγμένων γιαουρτιών που στην τελικά απλά θα πάνε όλον τον κόσμο αίμα. -> "Θα το τακτοποιήσουμε", δεν γίνεται τίποτα.
Παίρνεις στο σουπερ μαρκετ και τους λες ότι ίσως υπάρχει μια παρτίδα ληγμένων γιαουρτιών που στην τελικά απλά θα πάνε όλον τον κόσμο αίμα. -> "Θα το δούμε", δεν μπορούν να ρισκάρουν να χάσουν τόσο προϊόν από μια μόνο καταγγελία.

Τα ΣΜ δεν χανουν τίποτα,θα τα μαζεψουν και θα τα επιστρέψουν στην εταιρία.Δεν συμφέρει την εταιρία να τα χαλάσει με την αλυσίδα ΣΜ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που κάνω εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις: επιστροφή στο SM το προϊόν με την απόδειξη αγοράς, ενημέρωση του αρμοδίου (συνήθως Δντη-Υδντη) και αντικατάσταση του προϊόντος με ίσης αξίας ή επιστροφή χρημάτων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, Conan2046 είπε

Βασικά μπορείς να πάρεις τηλέφωνο την αρμόδια υπηρεσία (υγειονομικού ελέγχου) της Περιφέρειας (παλιές Νομαρχίες) και να τους ενημερώσεις αν θεωρείς ότι υπάρχει υγειονομικό πρόβλημα ή ακόμα και να το κάνεις εγγράφως και να πάρεις αριθμό πρωτοκόλλου. 

Ωραίος. Είναι μια αρχή γιατί κάποια στιγμή προσπαθούσα να βρω τι λάθος έγραψα.....τώρα επειδή μερικοί θέλουν να λένε για το μετά ( τι δλδ θα κάνει η υγειονομική αρχή αυτό να πούμε ότι είναι άλλη δουλειά και όχι δικιά μας  ... πάντως εγώ το χρέος μου θα το έχω κάνει! Το να πάρω την τάδε εταιρία που έχω δει ότι 2-3 φορές ίσως και γνωρίζοντας το έχουν τροφοδοτήσει την αγορά με κατώτερο προιόν ( δεν νομίζω να είναι η λύση ) . 

 

Ούτε το να ζητήσω  αντικατάσταση ( με νοιάζει) ...  Σκοπός μου είναι το Χ μέλος που λέει εδώ πας και σου δίνουν το μαρούλι πίσω ( να τον προλάβω να μην βρεθεί σε κανένα νοσοκομείο ) όπως το ίδιος μπορεί να πάθει ο κάθε ένας .

21 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Όλες οι απαντήσεις είναι πιο κοντά στην Κοκκινοσκουφίτσα παρά στο 2020.

Παίρνεις στο υγειονομικό και τους λες ότι ίσως υπάρχει μια παρτίδα ληγμένων γιαουρτιών που στην τελικά απλά θα πάνε όλον τον κόσμο αίμα. -> Γελάνε
Παίρνεις τα κεντρικά της εταιρείας και τους λες ίσως υπάρχει μια παρτίδα ληγμένων γιαουρτιών που στην τελικά απλά θα πάνε όλον τον κόσμο αίμα. -> "Θα το τακτοποιήσουμε", δεν γίνεται τίποτα.
Παίρνεις στο σουπερ μαρκετ και τους λες ότι ίσως υπάρχει μια παρτίδα ληγμένων γιαουρτιών που στην τελικά απλά θα πάνε όλον τον κόσμο αίμα. -> "Θα το δούμε", δεν μπορούν να ρισκάρουν να χάσουν τόσο προϊόν από μια μόνο καταγγελία.

Φίλε μου ούτε έτσι είναι όπως το λες ... αλλά χαλάς και το όλο θέμα με το να μου λες για τα λεφτά που δεν είναι το ζητούμενο  ( λέω μήπως μερικοί καλή ώρα σας εμένα σε γλυτώσουμε κάποια μέρα από κανένα νοσοκομείο γιατί δεν είναι όλα παω τουαλέτα ρίχνω τα άντερα μου και όλα καλά! οπότε αν δεν ξέρεις κάτι μην το γράφεις  ) άσε να βρούμε την διαδικασία και μην απαντάμε για κοκκινοσκουφίτσες και πράσινα άλογα ( σε παρακαλώ δλδ)

Επεξ/σία από maxdore217
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
7 λεπτά πριν, maxdore217 είπε

Ωραίος. Είναι μια αρχή γιατί κάποια στιγμή προσπαθούσα να βρω τι λάθος έγραψα.....τώρα επειδή μερικοί θέλουν να λένε για το μετά ( τι δλδ θα κάνει η υγειονομική αρχή αυτό να πούμε ότι είναι άλλη δουλειά και όχι δικιά μας  ... πάντως εγώ το χρέος μου θα το έχω κάνει! Το να πάρω την τάδε εταιρία που έχω δει ότι 2-3 φορές ίσως και γνωρίζοντας το έχουν τροφοδοτήσει την αγορά με κατώτερο προιόν ( δεν νομίζω να είναι η λύση ) . 

Ούτε το να ζητάω αντικατάσταση των  φρυγανίες ...  Σκοπός μου είναι το Χ μέλος που λέει εδώ πας και σου δίνουν το μαρούλι πίσω ( να τον προλάβω να μην βρεθεί σε κανένα νοσοκομείο ) όπως το ίδιος μπορεί να πάθει ο κάθε ένας ... 

Φίλε μου ούτε έτσι είναι όπως το λες ... αλλά χαλάς και το όλο θέμα με το να μου λες για τα λεφτά που δεν είναι το ζητούμενο  ( λέω μήπως μερικοί καλή ώρα σας εμένα σε γλυτώσουμε κάποια μέρα από κανένα νοσοκομείο γιατί δεν είναι όλα παω τουαλέτα ρίχνω τα άντερα μου και όλα καλά! οπότε αν δεν ξέρεις κάτι μην το γράφεις  ) άσε να βρούμε την διαδικασία και μην απαντάμε για κοκκινοσκουφίτσες και πράσινα άλογα ( σε παρακαλώ δλδ)

Χαχαχα οκ όπως θες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμενα που μου ετυχε χαλασμενο γιαουρτι, και εστειλα στο ινκα, και στον εφετ,και στην ιδια εταιρεια, μετα απο εναν μηνα, μου ηρθε ενα email απο τον εφετ οτι το ελεγξανε και δεν βρεθηκε τπτ και καμια παρατυπια και μετα με περνει τηλ η εταιρεια κ μου ειπε οτι ηταν χαλασμενα τα ψυγεια-φορτηγα που μετεφεραν το προιον στη περιοχη μου κ να το παω πισω στο σ/μ που το αγορασα.  Ευχαριστουμε πολυ. 

Ουτε δωρα ουτε καφασια με γιαουρτια ουτε τπτ

Αντε βγαλε ακρη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Πας πισω τη ληγμενη γαλοπουλα.

2. Ζητας να σου δωσουν αλλη ή ζητας πισω τα 1,21 ευρω σου (γιατι πηρες απο τη φτηνη).

3. Φευγεις.

Σιγα μην κινητοποιηθει και το FBI και το CIA μαζι...Μερικοι μαλλον εχετε πολυ ελευθερο χρονο. :P

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, JohnGTA είπε

Όλες οι απαντήσεις είναι πιο κοντά στην Κοκκινοσκουφίτσα παρά στο 2020.

Παίρνεις στο υγειονομικό και τους λες ότι ίσως υπάρχει μια παρτίδα ληγμένων γιαουρτιών που στην τελικά απλά θα πάνε όλον τον κόσμο αίμα. -> Γελάνε
Παίρνεις τα κεντρικά της εταιρείας και τους λες ίσως υπάρχει μια παρτίδα ληγμένων γιαουρτιών που στην τελικά απλά θα πάνε όλον τον κόσμο αίμα. -> "Θα το τακτοποιήσουμε", δεν γίνεται τίποτα.
Παίρνεις στο σουπερ μαρκετ και τους λες ότι ίσως υπάρχει μια παρτίδα ληγμένων γιαουρτιών που στην τελικά απλά θα πάνε όλον τον κόσμο αίμα. -> "Θα το δούμε", δεν μπορούν να ρισκάρουν να χάσουν τόσο προϊόν από μια μόνο καταγγελία.

Οποτε η καλυτερη λυση ειναι: Φωτογραφια του γιαουρτιου με την μουχλα ...

Ανεβασμα στα Social με Tag #ΒΟΥΒΑΛΙΤΣΑ #SuperMarket ΠΡΙΓΚΗΠΟΠΟΥΛΟΣ μεχρι να γινει VIRAL ...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...