Προς το περιεχόμενο

Μετά το CHAOS έρχεται το νέο hyper car APEIRON με 3.000 ίππους


giorgos4ever

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Δεν εχω να αποδειξω κατι, αν εσυ πιστευεις πως το μονο τεστ που κανουν στα αυτοκινητα ειναι το crash test τοτε εχεις βαθια μεσανυχτα οσο αφορα το αυτοκινητο.

Φώτισέ μας τότε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ότι έβγαλε αυτοκίνητο και εσείς κοιτάτε αν θα κάνει και crash test, αν διαβάζει το θέμα ο Πανοπουλος θα κρατάει την κοιλιά του από τα γέλια. 

Επεξ/σία από thanasisxask
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Το ότι έβαλε αυτοκίνητο και εσείς κοιτάτε αν θα κάνει και crash test, αν διαβάζει το θέμα ο Πανοπουλος θα κρατάει την κοιλιά του από τα γέλια. 

Που το είδες το αυτοκίνητο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή διαβάζω διάφορα από άτομα που αυτοαποκαλούνται «γνώστες» του αντικειμένου επειδή αλλάζουν λάδια μόνοι τους στο αμάξι, το 99% των τεστ πλέον γίνονται εικονικά και σε υπολογιστή.

Δεν ξοδεύουν πλέον λαμαρίνες (πόσο μάλλον carbon) οι εταιρείες για να «παίζουν» συγκρουόμενα.

Ένα τελικό τεστ γίνεται real-life (και αν) το οποίο λίγο πολύ έχει γνωστά αποτελέσματα καθώς έχει επαναληφθεί πολλές φορές σε προσομοίωση.

Και επειδή κάποιοι επιμένουν να μην καταλαβαίνουν δείτε ως παράδειγμα την κατασκευή ενός κτίσματος (κτίριο-γέφυρα κλπ).

Ο μηχανικός θα κάνει προσομοίωση της κατασκευής στον Η/Υ ωστέ να λάβει feedback και να καταφέρει να τη βελτιστοποιήσει στον μεγαλύτερο βαθμό ωστέ να φτάσει στην τελική μελέτη της κατασκευή του.

Δεν χτίζει ένα αντίγραφο πρόχειρα και περιμένει το σεισμό για να δει αν αντέχει ωστέ να το εγκρίνει!

Κατά τα άλλα αναμενόμενες οι αναλύσεις περι φραπελιάς και νερού καματερού από ορισμένους...και σίγουρα θα διαβάσουμε πολλές ακόμα τέτοιες αναλύσεις «ουσίας»!

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

πάντα υπάρχουν αποκλίσεις ανάμεσα στα τεστ προσομοίωσης του υπολογιστή και στην πραγματικότητα

και οι μεγάλοι κατασκευαστές γι' αυτό το λόγο δεν αρκούνται μόνο στον υπολογιστή,
αλλά διαθέτουν από σήραγγες αεροδυναμικής μέχρι πεδία εκτέλεσης δοκιμών πρόσκρουσης

το να λέμε το αντίθετο, είναι φαιδρό λυπάμαι

πολύ περισσότερο δε, που όταν θέλεις να λες ότι κυνηγάς και θες να πετύχεις το απόλυτο
δε μπορείς να μεταχειρίζεσαι υποδεέστερα εργαλεία, μεθόδους και τεχνικές σχεδίασης-κατασκευής,
κι αυτός είναι ένας από τους βασικούς λόγους που στο άκουσμα του πακέτου hyper-Πανόπουλος , εγείρεται τόση αμφιβολία

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

https://www.euroncap.com/en δηλαδή αυτά τα τεστ είναι virtual ?

Όχι αλλά δεν είναι προαπαιτούμενο τεστ το συγκεκριμένο για να βγει ένα αμάξι στην κυκλοφορία ούτε γίνεται για όλα τα μοντέλα...

Περισσότερο εθελοντικό είναι από μεριάς κατασκευαστών και κυρίως για λόγους marketing!

13 λεπτά πριν, KoreanW είπε

πάντα υπάρχουν αποκλίσεις ανάμεσα στα τεστ προσομοίωσης του υπολογιστή και στην πραγματικότητα

και οι μεγάλοι κατασκευαστές γι' αυτό το λόγο δεν αρκούνται μόνο στον υπολογιστή,
αλλά διαθέτουν από σήραγγες αεροδυναμικής μέχρι πεδία εκτέλεσης δοκιμών πρόσκρουσης

το να λέμε το αντίθετο, είναι φαιδρό λυπάμαι

Αν μιλάμε για σημαντικές αποκλείσεις τότε τα μοντέλα προσομοίωσης είναι λάθος!

Επίσης πόσες Bugatti Chiron έχουν διαλυθεί σε πεδία εκτέλεσης δοκιμών και στα τέστ του euro-NCAP...γνωρίζεις;

Το να χαρακτηρίζεις ως φαιδρή μια άποψη επειδή διαφωνείς και δεν μπορείς να την αντικρούσεις με επιχειρήματα καταλαβαίνεις οτι δεν σε εξυψώνει στα μάτια του κόσμου έτσι;

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, agnostos13 said:

Αν μιλάμε για σημαντικές αποκλείσεις τότε τα μοντέλα προσομοίωσης είναι λάθος!

Επίσης πόσες Bugatti Chiron έχουν διαλυθεί σε πεδία εκτέλεσης δοκιμών και στα τέστ του euro-NCAP...γνωρίζεις;

Το να χαρακτηρίζεις ως φαιδρή μια άποψη επειδή διαφωνείς και δεν μπορείς να την αντικρούσεις με επιχειρήματα καταλαβαίνεις οτι δεν σε εξυψώνει στα μάτια του κόσμου έτσι;

Το τί με εξυψώνει ή μάλλον το ψευδώνυμό μου, ας το αφήσουμε.Παρομοίως για το τί συνιστά επιχειρηματολογία από τον καθένα μας.
Ο καθένας μας κρίνεται από αυτά που λέει.

Το μόνο λογικό είναι πως αν ο κάθε Πανόπουλος θέλει να πιάσει το απόλυτο στα πάντα,
χρειάζεται τα αντίστοιχα εργαλεία, τεχνικές, προσωπικό, εγκαταστάσεις, εμπειρία, προμηθευτές (Έλληνες παρακαλώ), χρόνο, πόρους κοκ.
Κάποιος που πιστεύει ότι όλα αυτά γίνονται με π@ρδές μέσα από τον υπολογιστη, 
ε είναι απλά άξιος να τα πιστεύει όλα αυτά.

Φαιδρό είναι να υποστηρίζει κανείς ότι ο υπολογιστής υποκαθιστά την πραγματικότητα.
Από την αεροδυναμική, έως την αντοχή ή την ασφάλεια.
Για διάφορους λόγους. Από τη σχεδίαση των μοντέλων που την κάνουν άνθρωποι, από αστοχία στις παραμέτρους που λαμβάνονται υπόψη μέχρι την υπολογιστική ισχύ.

Για να μιλήσουμε γενικά, αν ο υπολογιστής μπορούσε να υποκαταστήσει την πραγματικότητα χωρίς αποκλίσεις,
δε θα χρειαζόταν να τρέξει η Bugatti μέχρι τα 400km/h σε πίστα για να επιβεβαιώσει πχ την αποτελεσματικότητα και την αντοχή.
Και δεν πιάνω την κουβέντα περί Euroncap, WLTP κοκ. Άνευ αντικειμένου ΄ολα αυτά από τη στιγμή που υπάρχουν υπολογιστές...
Και κάποιος μπορεί ελευθερα να νομίζει ότι είναι αστικός μύθος τα πεδία δοκιμών των κατασκευαστών,...

Με αναγκάζεις να ποστάρω ένα βίντεο που το θεωρώ από φαιδρό έως publicity stunt,
παρόλα αυτά έχει κυκλοφορήσει με συγκεκριμένο σκεπτικό
και θέλω να μάθω αν ο Πανόπουλος θα κάνει περισσότερα στον ελάχιστο χρόνο στη δική του πίστα ή στα δικά του εργαστήρια και πεδία εκτέλεσης δοκιμών.

Μάλλον όχι γιατί στη βιοτεχνία του υπάρχουν υπολογιστές
και πεδία δοκιμών όχι.

Οι 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Επειδή διαβάζω διάφορα από άτομα που αυτοαποκαλούνται «γνώστες» του αντικειμένου επειδή αλλάζουν λάδια μόνοι τους στο αμάξι, το 99% των τεστ πλέον γίνονται εικονικά και σε υπολογιστή.

Δεν ξοδεύουν πλέον λαμαρίνες (πόσο μάλλον carbon) οι εταιρείες για να «παίζουν» συγκρουόμενα.

Ένα τελικό τεστ γίνεται real-life (και αν) το οποίο λίγο πολύ έχει γνωστά αποτελέσματα καθώς έχει επαναληφθεί πολλές φορές σε προσομοίωση.

Και επειδή κάποιοι επιμένουν να μην καταλαβαίνουν δείτε ως παράδειγμα την κατασκευή ενός κτίσματος (κτίριο-γέφυρα κλπ).

Ο μηχανικός θα κάνει προσομοίωση της κατασκευής στον Η/Υ ωστέ να λάβει feedback και να καταφέρει να τη βελτιστοποιήσει στον μεγαλύτερο βαθμό ωστέ να φτάσει στην τελική μελέτη της κατασκευή του.

Δεν χτίζει ένα αντίγραφο πρόχειρα και περιμένει το σεισμό για να δει αν αντέχει ωστέ να το εγκρίνει!

Κατά τα άλλα αναμενόμενες οι αναλύσεις περι φραπελιάς και νερού καματερού από ορισμένους...και σίγουρα θα διαβάσουμε πολλές ακόμα τέτοιες αναλύσεις «ουσίας»!

Τεστ γίνονται σε εικονικά μοντέλα, αλλά το 99% από που το έβγαλες;

Μέχρι να προσομοιώσει το 100% των ατόμων των υλικών, των μικρο και μακροscale φυσικών νόμων και όλων των πιθανών περιβαλλοντολογικών/εξωτερικών παραγόντων θα πρέπει να εκτελούμε κάποιες πραγματικές δοκιμές.

Ειδάλλως παίζουμε παιχνίδια σε Η/Υ, δεν κάνουμε σοβαρή έρευνα. 

|

Είναι ωραίο πάντως που κατέχεις το αντικείμενο test engineering. 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τεστ προσομοίωσης στον υπολογιστή είναι απλά ένα μόνο στάδιο στη διαδικασία σχεδίασης-κατασκευής.
Το να καταργήσουμε τα υπόλοιπα και να λέμε πως κυνηγάμε την τελειότητα, είναι υπερφίαλο για να μην πω κάτι χειρότερο.

Όχι μόνο στην αυτοκίνηση, αλλά και σε άλλα πεδία όπως στις κατασκευές ή σε άλλους χώρους όπως στην ακαδημαϊκή έρευνα.
πραγματικά μοντέλα σε κλίμακα μέχρι που φτιάχνουν.

Να μη σχολιάσω κανένα συνφορουμίτη που είναι ελεύθερος να πιστεύει ό,τι θέλει,
απορώ με τον Πανόπουλο αν η πίστη του στους υπολογιστές πηγάζει από το ότι ασχολείται με τον «προγραμματισμό».
Πραγματικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, LongTom είπε

Τεστ γίνονται σε εικονικά μοντέλα, αλλά το 99% από που το έβγαλες;

Μέχρι να προσομοιώσει το 100% των ατόμων των υλικών, των μικρο και μακροscale φυσικών νόμων και όλων των πιθανών περιβαλλοντολογικών/εξωτερικών παραγόντων θα πρέπει να εκτελούμε κάποιες πραγματικές δοκιμές.

Ειδάλλως παίζουμε παιχνίδια σε Η/Υ, δεν κάνουμε σοβαρή έρευνα. 

|

Είναι ωραίο πάντως που κατέχεις το αντικείμενο test engineering. 

Οι πραγματικές δοκιμές (=πειράματα) γίνονται με σκοπό να επιβεβαιωθούν ή να βελτιωθούν τα υπάρχοντα μοντέλα...

Εφόσον έχει τεκμηριωθεί ένα μοντέλο επιστημονικά (λαμβάνοντας υπόψιν τα όποια πειράματα έγιναν κατά την έρευνα) πλέον δεν χρειάζεται κάθε φορά που υλοποιείται το συγκεκριμένο μοντέλο να γίνοται πειράματα εκ νέου.

Στο βίντεο που παραθέτεις εμφανίζεται ένα τέτοιο πείραμα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/6/2020 στις 11:15 ΠΜ, davarisx είπε

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω μερικοί τι ζόρι τραβάτε με το εν λόγο project και ότι είναι όλα Ελληνικά και κράζετε.

Όποιος έχει τα ουμπαλα ας κάνει το ίδιο.

Κάποτε στην Ελλάδα βγάζαμε κινητήρες,τρακτέρ,αυτοκίνητα,αλλά λόγο ανθελληνικών κυβερνήσεων κλείσανε τα πάντα για να βάλουμε  τα καλά Γερμανικά στην πατρίδα μας.

Τα αυτοκίνητα αυτά δεν είναι για τυχαίους ανθρώπους.

Μπράβο σε όλο το team που παλεύουν και για μένα θα πετύχουν όπως και ο Κορρές.

Ο Κορέας από ότι είχα ψάξει δεν κατάφερε να το βγάλει σε παραγωγή το όχημα που σχεδίασε/κατασκεύασε ,.. τώρα όσο αφορά το Πανόπουλο , δεν σου θυμηζει έστω και λίγο Σώρρα ;!;!; Αλήθεια τώρα . Κάθεται και τάζει στη κυριολεξία άλογα και μεταβλητούς μάζας και ένα σκασμό περίεργα πράγματα . Από τη στιγμή που είπε ότι η pagani δεν βγάζει hyper car και γενικά δεν υπάρχει κάποιο hyper car , εμμμ εκεί το πήρα χαμπάρι ότι ο τύπος είναι τρελός . Εδώ καλά καλά Δεν έχουμε δει το πρώτο του «hypercar» φτιάχνει και δεύτερο ;!;!; Δεν ξέρω , μακάρι να τα βγάλει σε παραγωγή . Έστω να ξέρουμε ότι υπάρχουν . Πάντως ο Πανόπουλος φλεξαρει άσχημα τα σχέδια του ( γιατί σχέδια είναι ) και έχει πολύ τουπέ . 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, KoreanW είπε

Τα τεστ προσομοίωσης στον υπολογιστή είναι απλά ένα μόνο στάδιο στη διαδικασία σχεδίασης-κατασκευής.
Το να καταργήσουμε τα υπόλοιπα και να λέμε πως κυνηγάμε την τελειότητα, είναι υπερφίαλο για να μην πω κάτι χειρότερο.

Όχι μόνο στην αυτοκίνηση, αλλά και σε άλλα πεδία όπως στις κατασκευές ή σε άλλους χώρους όπως στην ακαδημαϊκή έρευνα.
πραγματικά μοντέλα σε κλίμακα μέχρι που φτιάχνουν.

Να μη σχολιάσω κανένα συνφορουμίτη που είναι ελεύθερος να πιστεύει ό,τι θέλει,
απορώ με τον Πανόπουλο αν η πίστη του στους υπολογιστές πηγάζει από το ότι ασχολείται με τον «προγραμματισμό».
Πραγματικά.

Εγω σταματησα να ασχολουμαι οταν καταλαβα πως ακρη δεν θα βγαλω. Προφανως και καποιοι εδω μεσα ειναι fans του Πανοπουλου οποτε το αφηνω εκει το ολο θεμα.

1 ώρα πριν, bringmevictims είπε

Ο Κορέας από ότι είχα ψάξει δεν κατάφερε να το βγάλει σε παραγωγή το όχημα που σχεδίασε/κατασκεύασε ,.. τώρα όσο αφορά το Πανόπουλο , δεν σου θυμηζει έστω και λίγο Σώρρα ;!;!; Αλήθεια τώρα . Κάθεται και τάζει στη κυριολεξία άλογα και μεταβλητούς μάζας και ένα σκασμό περίεργα πράγματα . Από τη στιγμή που είπε ότι η pagani δεν βγάζει hyper car και γενικά δεν υπάρχει κάποιο hyper car , εμμμ εκεί το πήρα χαμπάρι ότι ο τύπος είναι τρελός . Εδώ καλά καλά Δεν έχουμε δει το πρώτο του «hypercar» φτιάχνει και δεύτερο ;!;!; Δεν ξέρω , μακάρι να τα βγάλει σε παραγωγή . Έστω να ξέρουμε ότι υπάρχουν . Πάντως ο Πανόπουλος φλεξαρει άσχημα τα σχέδια του ( γιατί σχέδια είναι ) και έχει πολύ τουπέ . 

Κατσε μην στο τελος αγορασει καμια Pagani και βαλει απλα το κουβουκλιο του απο πανω :P

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...