Προς το περιεχόμενο

Μετά το CHAOS έρχεται το νέο hyper car APEIRON με 3.000 ίππους


giorgos4ever

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
58 λεπτά πριν, _BASSstarlet_ είπε

Εάν τελικά, αντί για τελική τα 500 χιλιόμετρα, πιάνει 450 θα θεωρηθεί αποτυχία;

Αν κρατουσε το στομα του κλειστο οχι, τωρα που το παιζει αφ υψηλου και εχει μειωσει ποσα ατομα και εταιρειες της αυτοκινησης οτιδηποτε λιγοτερο τον κανει φαφλατα.

Παντως το θεμα δε ειναι μονο να πιανει τα 500 αλλα να μην διαλυθει ολοκληρο. Αν καθε που ανοιγεις το γκαζι θελει συνεργείο τοτε μιλαμε για dragster

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

28 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

Αναλογα σε πιο κομματι αναφερεσαι. Αμα μιλάμε για οδηγικη παιδεια μαλλον τους πιάνει κρυος ιδρωτας απ τις σκηνες τρομου που εχουν δει εδω...

Το αν εχουμε περιοπτη θεση ειμαι λιγο διχασμενος. Πρωτα πρωτα προσωπικες επιτυχιες τις θεωρω ακριβως προσωπικες, αλλα οι περισσοτεροι δε το βλεπουν ετσι. Απ τη στιγμη που οσοι εχουν μυαλο φευγουν τρεχοντας απ την ελλαδα τοτε μαλλον χαρη σ αυτους εχουν σχετικα καλη εικονα οι ξενοι. Αντιθετα αν πηγαινε στο εξωτερικο ο μεσος θαμωνας καφενειου μαλλον θα μας ειχαν ριξει πυρηνικα..

Επισης επειδη το ξαναπες, το προσβαλει ατομα το ειπα για το πανοπουλο που λεει αυτα που λεει. Οκ το δικο σου σχολιο ειναι παρεξηγισιμο αλλα καταλαβαινω δε το εννοεις με κακο σκοπο. Ακομα ομως πιστευω οτι το σχολιο σου ηταν λαθος στο συγκεκριμενο θεμα, και εξηγω..

Κανενας πανοπουλος δε θα μας σωσει, ενα υπεραμαξι δεν ειναι κατι που θα προσφερει θεσεις εργασιας. Αν θελουμε να ξεφυγουμε απ το τρυπακι οπου ο τουρισμος ειναι λιγο πολυ η βασικη μας "εξαγωγη" τοτε αλλες κινησεις πρεπει να δουμε. Ας εφτιαχνε μονο τους κινητηρες πχ. Γενικα καποιος που το χει να βρει "τρυπα" να χωθει και να ανοιξει μια κερδοφορα βιομηχανια θελουμε, ή μαλλον πολλους τετοιους ανθρωπους θελουμε και πολλες "τρυπες"

Φυσικα κανένας Πανόπουλος δεν θα μας σώσει αυτό εννοείτε.Αλλα ας δώσουμε μια ευκαιρία στον άνθρωπο. Άλλο να είσαι επιφυλακτικός άλλο να προδικάζεις τον άλλο στην αποτυχία που είναι χαρακτηριστικό μας..Τουλαχιστον προσπαθεί να κάνει κάτι.Τωρα τι θα βγει δεν ξέρουμε. Τουλάχιστον προσπαθεί.Δεν έχει κανείς από εμάς επενδύσει σε αυτό. Άρα τι έχουμε να χάσουμε ; Και να πετύχει δεν σημαίνει πως θα γίνει κατασκευαστής οπως η Φεράρι. Οκ θα πουλήσει κάποια κομμάτια σε συλλέκτες και αυτό είναι.Ουτε θα σώσει την οικονομία της χώρας. Οκ μιλάει υπεροπτικά. Ολα αυτά στο παιχνίδι είναι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα σχεδόν 500κμτα χουν πιάσει ήδη κάποιες εκδόσεις bugatti chiron ss 300,koenigssegg Vimar ή agera rs

Ίσως και Hennessey Venom F5 ,SSC Tuatara  ...

ολα αυτά έχουν περίπου 1700hp....

tο πρόβλημα είναι ότι πριν λίγα χρόνια διαφήμιζε Κιτ για gallardo murcielago mclaren με χιλιάδες αλογα..δεν τα βλέπουμε κάπου...

Τώρα ήρθε με δηλώσεις τύπου επιστήμονα αλλά χωρίς γνωσεις μόνο για να εντυπωσιάσει αφελης π.χ. ...θα έχει κινούμενη μάζα...δηλ επιφάνειες μεταβαλλομενες ;)

Ας κάνει ότι θέλει άμα δεν τα παίρνει από τσέπη μας 5χιλ άλογα να βγάλει το ίδιο κανει. Κανείς νομίζω δεν ζηλεύει ή θέλει το καλό του...την ώρα μας περνάμε και εμείς κ αυτος

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτό που δεν ξέρει ο Πανόπουλος (καθότι από φυσική δεν το έχει ο άνθρωπος)
είναι ότι κινούμενη μάζα είναι κι ένα Ζάσταβα...

...ε εντάξει καμιά φορά το Ζάσταβα μπορεί κ να μην είναι καν κινούμενη μάζα
οπότε επιτυχία για τον Πανόπουλο θα είναι να αποδείξει ότι το δικό του δεν είναι ούτε photoshop ούτε Ζάσταβα :lol:

για υπερτουτού και τελικές, το βλέπουμε αργότερα όταν νοικιάσει καμιά πίστα που να αντέχει τα πειράματά του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποιοι γράφετε "όταν το βγάλει". 

Εγώ θα το έκανα "εάν βγει κάτι παραπάνω από μέτρια 3D rendering και μια φούχτα εκθεσιακά πλαστικά 3D printed απάρτια".

 

7 ώρες πριν, Oxygene είπε

Δεν θέλω να στην πω, αλλά και ο Ολοκληρωτικός και ο Διαφορικός Λογισμός είναι κομμάτια του Απειροστικού Λογισμού

Καλά στο νήμα του ΧΑΟΤΙΚΟΥ-ΑΠΕΙΡΟΣΤΙΚΟΥ δεν ασχολούμαστε με τέτοιες λεπτομέρειες. 

Εδώ μόνο οι χιλιάδες ίπποι μετράνε και ότι είμαστε όλοι ΕΛΛΗΝΕΣ.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα προτιμούσα ο κ. Πανόπουλος και ο κάθε κύριος (δεν είναι προσωπικό δλδ) να σχεδίαζε και να υλοποιούσε με απόλυτη επιτυχία ένα οικονομικό αυτοκίνητο πόλης, με μικρό μέγεθος, υβριδικό κατά προτίμηση και οπωσδήποτε αξιόπιστο, πριν ασχοληθεί με τα hypercar των χιλιάδων ίππων, εκατομμυρίων ευρώ κλπ. Το πιο πιθανό τα συγκεκριμένα δημιουργήματα να τα δούμε στο Need for Speed στην καλύτερη των περιπτώσεων. Απ εκεί και πέρα, το να έχεις ένα κολλητάρι δημοσιογράφο και να του δίνεις συνεντεύξεις δίχνοντας του σχέδια στον υπολογιστή, σε καμία των περιπτώσεων σε κάνει κατασκευαστή υπεραυτοκινήτων και φυσικά κανένας δεν σε πέρνει στα σοβαρά. Στα σοβαρά θα σε πάρει το αγοραστικό κοινό που στοχεύεις όταν κάνεις συγκεκριμένους χρόνους σε συγκεκριμένες πίστες. Όλα τα άλλα είναι φρου φρου και αρώματα. Επίσης, το να κάνεις ένα google search και να βρεις την τελευταια λέξη της τεχνολογίας σε κάθε τομέα, δεν σε κάνει ούτε γνώστη, ούτε κατασκευαστή υπεραυτοκινήτου (ούτε βέσπας, αλλα τεσπα). Η εξέλιξη ενός τέτοιου project σημαίνει δεκάδες εκατομμύρια κάτι που το βλέπω πολύ δύσκολο (ακόμη και στο NFS) να τα μαζεύει ο κάθε κ. Πανόπουλος... 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, topaz είπε

Θα προτιμούσα ο κ. Πανόπουλος και ο κάθε κύριος (δεν είναι προσωπικό δλδ) να σχεδίαζε και να υλοποιούσε με απόλυτη επιτυχία ένα οικονομικό αυτοκίνητο πόλης, με μικρό μέγεθος,

Αυτο που γραφεις ειναι τεραστια κουβεντα. Εαν ο κυριος Πανοπουλος εχει τετοιο ταλεντο στην κατασκευη αυτοκινητων ωστε να στοχευει τοσο ψηλα με hypercars (καμια αντιρρηση), ισως θα ηταν πιο πρόσφορο και κυριως πιο Ελληνικο να παρουσιασει ενα αμαξι οπως το περιγραφεις.

Εκει ναι, να ζητησει ομοψυχια και της αμεριστη συμπαρασταση μας, να προσφερει στην χωρα του υπηρεσιες και προιοντα που οι αλλες χωρες μονο ονειρευονται και να βελτιωσει την ζωη ολων μας.  Προς το παρον το να αναγουμε σε εθνικο θεμα καποια 3D renderings και 3 υπολογιστες ειναι εκτος πραγματικοτητας.

 

Και σε καθε περιπτωση η Ελληνικη παροιμια που ισουται με 9 ξενες, λεει οτι τα πολλα λογια ειναι φτωχεια

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, _BASSstarlet_ είπε

Εάν τελικά, αντί για τελική τα 500 χιλιόμετρα, πιάνει 450 θα θεωρηθεί αποτυχία;

Και αν χρησιμοποιηθούν πριτσίνια Ιταλίας επίσης...

22 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Αυτο που γραφεις ειναι τεραστια κουβεντα. Εαν ο κυριος Πανοπουλος εχει τετοιο ταλεντο στην κατασκευη αυτοκινητων ωστε να στοχευει τοσο ψηλα με hypercars (καμια αντιρρηση), ισως θα ηταν πιο πρόσφορο και κυριως πιο Ελληνικο να παρουσιασει ενα αμαξι οπως το περιγραφεις.

Εκει ναι, να ζητησει ομοψυχια και της αμεριστη συμπαρασταση μας, να προσφερει στην χωρα του υπηρεσιες και προιοντα που οι αλλες χωρες μονο ονειρευονται και να βελτιωσει την ζωη ολων μας.  Προς το παρον το να αναγουμε σε εθνικο θεμα καποια 3D renderings και 3 υπολογιστες ειναι εκτος πραγματικοτητας.

Και σε καθε περιπτωση η Ελληνικη παροιμια που ισουται με 9 ξενες, λεει οτι τα πολλα λογια ειναι φτωχεια

Όταν έλεγε για «ελληνικό αμάξι» από ότι κατάλαβα εννούσε οτι θα το αναπτύξουν Έλληνες, όχι οτι θα το αγοράσουν Έλληνες...

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Και αν χρησιμοποιηθούν πριτσίνια Ιταλίας επίσης...

Όταν έλεγε για «ελληνικό αμάξι» από ότι κατάλαβα εννούσε οτι θα το αναπτύξουν Έλληνες, όχι οτι θα το αγοράσουν Έλληνες...

Σωστο. Μα αφου αποφασισε να παιξει το "Ελλαδα/Ελληνικο" angle, πιο δυνατο μαρκετινγκ θα ηταν το "Φτιαγμενο απο Ελληνες, για ολους τους Ελληνες" απο το σκετο "Φτιαγμενο απο Ελληνες"

Νομιζω οτι η αναφορα/εξισωση των 1 Ελληνας=9 ξενοι αποσκοπουσε στο να χτυπησει το θυμικο του κοσμου, για αυτο και το τονισε

Τεσπα τι συζηταμε τωρα. Καλη του επιτυχια και ας εχει και πριτσινια Ιταλικα η Quartz οθονη Γαλλιας.

 

Επεξ/σία από tutuyo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην   τα   απαξιωνουμε   ρε   παιδια   τα   ZASTAVA....

Μια   χαρα   εξυπηρετησαν   την   ελληνικη   αυτοκινηση   τρεις   δεκαετιες   τουλαχιστον.

Μακαρι   να   μπορουσαμε   να  τα   βγαζαμε   και  εμεις.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πας καλά τι ZASTAWA να βγάζαμε και εμείς;

Εμείς θα εκτοξευθούμε στα ανθρακονήματα και στα τυπωμένα.

(Αφού πρώτα κάνουμε δώρο το Καστελλόριζο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο για το 9 Ελληνες = 90 Ξενοι...
Διαβαστε το σχολιο του, παρακατω στο youtube..

* όσοι μας κατακρίνουν ότι είπα ότι 9 Έλληνες κάνουν για 90 ξένους, ναι ζήτω συγνώμη ήταν ανακρίβεια της στιγμής. Η σωστότερη αναλογία είναι 9 Έλληνες 190 ξένοι η και 900 η ακόμα παραπάνω. Σε οποίους δεν αρέσει κρίμα αυτή είναι η αλήθεια. Σε όσους θέλουν να βγάλουν μόνοι τους την αντιστοιχία και θέλουν τον λόγο που το λέω ας κάνουν τους υπολογισμούς και ας μας απαντήσουν.

 

https://www.youtube.com/watch?v=JTaO42Z1eWY&t=38s



 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Quote

* όσοι μας κατακρίνουν ότι είπα ότι 9 Έλληνες κάνουν για 90 ξένους, ναι ζήτω συγνώμη ήταν ανακρίβεια της στιγμής. Η σωστότερη αναλογία είναι 9 Έλληνες 190 ξένοι η και 900 η ακόμα παραπάνω. Σε οποίους δεν αρέσει κρίμα αυτή είναι η αλήθεια. Σε όσους θέλουν να βγάλουν μόνοι τους την αντιστοιχία και θέλουν τον λόγο που το λέω ας κάνουν τους υπολογισμούς και ας μας απαντήσουν.

Ναι το ΄χουμε πει, έχει αλλάξει η ισοτιμία, με τη μετατροπή τώρα έχει χτυπήσει limit up!

Περί Ζάσταβα.
Δεν είδα κανείς να έχει γράψει στο τόπικ κάτι απαξιωτικό για τα Ζάσταβα,,  αυτά που ήταν είναι (όσο κι αν σε κάποιον μπορεί συναισθηματικά να του χτυπάει) 
τα Ζάσταβα δεν ήταν και το απώγειο της αυτοκίνησης ούτε στον καιρό τους ούτε στο βάθος του χρόνου,
τώρα αν καταξιώνονται αυτοκινητιστικά και όχι κοινωνιολογικά, επειδή τα ψώνισαν κάποιοι συμπολίτες μας λόγω κόστους ΟΚ.
Κι άσχετα από την ελληνική κατάντια της αποβιομηχάνισης και τους Πανουτσογιωτομπαλίδηδες που πουλάνε παπατζιλίκια.

Και περί «όλα ελληνικά» (800k+ viiews έχει πιάσει btw το video),
ήταν ξεκάθαρος ο Πανόπουλος
«Σχεδίαση, κατασκευή όλη εμείς... Ο,τιδήποτε έχει το αυτοκίνητο επάνω είναι κατασκευασμένο Ελλάδα από μάς όλα.»


«ΣαρημπαλίδηςΠήρες την απόφαση... να κάνεις κάτι το οποίο εγώ νομίζω μάς ακούγεται πολύ τρελό για τα ελληνικά τουλάχιστον δεδομένα και για τα δεδομένα της Ελλάδας - δηλαδή όπως είπες αυτός ο χώρος είναι εδώ στην Ελλάδα στην Αττική - και αποφάσισες να κάνεις ένα υπεραυτοκίνητο.
Πανόπουλος: Ακριβώς.
ΣαρημπαλίδηςΈνα hypercar.
Πανόπουλος: Ναι.
ΣαρημπαλίδηςΙσχύει;
Πανόπουλος: Ισχύει απλά... Το hypercar εγώ το έχω με άλλη έννοια στο μυαλό μου.
ΣαρημπαλίδηςΔηλαδή;
Πανόπουλος: Έχει παρεξηγηθεί λίγο ο όρος hypercar.
Σαρημπαλίδης: Τί είναι το hypercar...
Πανόπουλος Το supercar απ' το hypecar είναι τελείως διαφορετικό πραγματικά. Το hypercar θεωρητικά είναι ένα αυτοκίνητο με εξωτικά υλικά, πολύ πιο γρήγορο από ένα supercar και πιο ιδιαίτερο σε όλα του τα κομμάτια. Μέχρι στιγμής στο εξωτερικό ό,τι υπάρχει, για μένα δε θεωρείται hypercar....
Σαρημπαλίδης: Για να μάς καταλάβει και ο κόσμος...
Πανόπουλος: Ναι.
Σαρημπαλίδης: Ας πούμε ένα supercar είναι μία Ferrari, μία Lamborghini κοκ.
Πανόπουλος: Ναι.
Σαρημπαλίδης: Ένα hyppercar ποιό είναι; Ένα Pagani; Ένα Koenigsegg; Αυτά μπορούν να θεωρηθούν hypercar; Μία Bugatti;
Πανόπουλος: Για μένα θεωρητικά και πρακτικά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποιο hypercar που να με αντιπροσωπεύει να πω αυτό το αυτοκίνητο θέλω να το αγοράσω και να με εξιτάρει πιο πολύ από ο,τιδήποτε υπάρχει.
ΣαρημπαλίδηςΆρα δηλαδή μιλάμε τώρα για ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει κάποια υλικά πολύ ιδιαίτερα - να υποθέσω και πάρα πολύ ακριβά - τα οποία συνήθως δεν τα συναντούμε και πολύ συχνά στο κομμάτι του αυτοκινήτου.
Πανόπουλος: Ναι.
ΣαρημπαλίδηςΠού τα συναντούμε αυτά...
Πανόπουλος: Τα hypercar που υπάρχουν αυτή τη στιγμή είναι ή κάποιο αυτοκίνητο φτιαγμένο με ανθρακονήματα ή με αλουμίνιο, με μοτέρ από άλλο κατασκευαστή, με τουρμπίνες του εμπορίου, με ανταλλακτικά του εμπορίου, και αυτό... και πουλάνε το hypercar.
ΣαρημπαλίδηςΕδώ τώρα συγνώμη μου δίνεις τώρα πάσα να σε ρωτήσω κάτι.
Πανόπουλος: Ναι.
ΣαρημπαλίδηςΤα υλικά αυτά που λες, δηλαδή έχουμε και λέμε, πέρα από τα υλικά το μοτέρ η κατασκευή όλα αυτά πού γίνονται; Ελλάδα...;
Πανόπουλος: Όλα Ελλάδα.
ΣαρημπαλίδηςΉ εξωτερικό;
Πανόπουλος: Τα κάνουμε εμείς.
ΣαρημπαλίδηςΔηλαδή συγνώμη. Μοτέρ ελληνικό;
Πανόπουλος: Ναι.
ΣαρημπαλίδηςΠοιός το σχεδιάζει;
Πανόπουλος: Σχεδίαση, κατασκευή όλη εμείς.
ΣαρημπαλίδηςΔεν έχουμε...;
Πανόπουλος: Ο,τιδήποτε έχει το αυτοκίνητο επάνω είναι κατασκευασμένο Ελλάδα από μάς όλα.
Σαρημπαλίδης: Δεν ακούγεται τρελό;
Πανόπουλος: Είναι. Εγώ ήθελα να καλύψω το κενό για μένα των hypercar. Θέλω να φτιάξω ένα αυτοκίνητο που να είναι πραγματικό, δηλαδή καινοτόμο σε όλες τις ιδέες του, σε υλικά και σε ιπποδυνάμεις.»

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, tutuyo είπε

Σωστο. Μα αφου αποφασισε να παιξει το "Ελλαδα/Ελληνικο" angle, πιο δυνατο μαρκετινγκ θα ηταν το "Φτιαγμενο απο Ελληνες, για ολους τους Ελληνες" απο το σκετο "Φτιαγμενο απο Ελληνες"

Νομιζω οτι η αναφορα/εξισωση των 1 Ελληνας=9 ξενοι αποσκοπουσε στο να χτυπησει το θυμικο του κοσμου, για αυτο και το τονισε

Τεσπα τι συζηταμε τωρα. Καλη του επιτυχια και ας εχει και πριτσινια Ιταλικα η Quartz οθονη Γαλλιας.

Μικρή αγορά η Έλλαδα για να στοχεύσεις αποκλειστικά σε  Έλληνες αγοραστές και να είσαι βιώσιμος (ως κατασκευαστής καθημερινών αυτοκινήτων)...

Άσε που ο μέσος ελληνάρας σήμερα σκέφτεται σαν τον Λαλάκη τον Είσαγόμενο...οπότε δεν πρόκειτε να πουλήσεις ούτε στην Ελλάδα...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...