Προς το περιεχόμενο

ZTE H288A (Nova)


theanonymous

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@Heatspreader: Ξέρεις μήπως πως ακριβώς λειτουργεί το TR-069 στους providers? Εννοώ ότι όταν αγοράσω ένα νέο router από τον provider (όπως τον 288Α που αγόρασα πρόσφατα), ο provider καταλαβαίνει από το serial προφανώς ότι αυτός είναι πλέον ο Router μου και κατεβάζει τις απαραίτητες ρυθμίσεις. Αν εγώ μπορώ να βρω έναν παλιότερο router που κάποια στιγμή είχα αγοράσει από τον provider και είχα "κουμπώσει" στη γραμμή μου (άρα το serial ήταν γνωστό στον provider), και ο οποίος δεν έχει προλάβει να αναβαθμιστεί στα τελευταία Firmware που μπλοκάρουν τις συνδέσεις μέσω SSH (στα παλιότερα Firmware υπήρχαν διάφορα κόλπα που μπορούσες να κάνεις και να μπεις μέσω SSH και να πάρεις το configuration του Router άρα και τους κωδικούς SIP για τηλεφωνία), πως μπορώ να "πείσω" το σύστημα της provider να τον "δεχτεί" πάλι πίσω? Διαφορετικά, υπάρχει άραγε τρόπος να αλλάξει κάποιος το serial ενός Router ώστε βάζοντας έναν παλιότερο Router με το serial ωστόσο του τελευταίου, να ξεγελάσει το σύστημα του provider ώστε να του pushάρει τις ρυθμίσεις τις οποίες μετά θα μπορέσω να δώ συνδεόμενος μέσω SSH? Όλα αυτά τα ρωτάω, γιατί όλες οι προσπάθειες που έκανα να κάνω decode τα config.bin που βγαίνουν με export τόσο σε ΖΤΕ όσο και Technicolor απέτυχαν παταγωδώς (μεταξύ άλλων, δοκίμασα και με διάφορα προγράμματα που κάνουν decode, αλλά τζίφος).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

@gecon27
Το Router έχει ένα σειριακό. Αν εσύ πας τώρα ξαφνικά στο κατάστημα και το αγοράσεις, ο Provider το πιο πιθανό είναι πως δεν το ξέρει. Άρα θα πρέπει να τους καλέσεις και να τους πεις το σειριακό ώστε να παίξει η τηλεφωνία. Το Internet θα παίξει όπως και να έχει βάζοντας τις κατάλληλες ρυθμίσεις μέσα από το διαχειριστικό.

Το Router που γίνεται αποστολή και το παραλαμβάνεις με αναβάθμιση ή νέα σύνδεση, γνωρίζουν πως πρόκειται για δικό σου και το σειριακό είναι περασμένο. Έτσι όταν θα το βάλεις για πρώτη φορά, θα μεταφερθείς στη σελίδα του Provider και θα συμπληρώσεις το username και το password της σύνδεσης σου. Έτσι, θα «δεθεί» ο εξοπλισμός και θα παίξει η τηλεφωνία και φυσικά το Internet. Δεν θα χρειαστεί να μπεις καθόλου στο διαχειριστικό.

Αν το Router που σου στέλνει ο Provider και γνωρίζει ότι είναι για εσένα, άρα και το σειριακό είναι περασμένο, το βάλεις και δεν περάσεις τα στοιχεία σου στη σελίδα του Provider, αλλά μέσα από το διαχειριστικό, θα παίξει το Internet, αλλά όχι το τηλέφωνο.

Για να έχεις τηλέφωνο η διαδικασία είναι η παραπάνω. Δεν γίνεται να βάλεις σε άλλο Router ρυθμίσεις τηλεφωνίας, είτε αυτές τις έχει τραβήξει από το config, είτε οτιδήποτε.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατανοητά όλα αυτά, thanks. Το θέμα είναι άραγε ο provider κρατάει λίστα με όλα τα registered serials που έχουν περάσει κατά καιρούς από το λογαριασμό μου (αγορασμένα πάντα από τον ίδιο provider), ώστε εγώ να μπορώ να κουμπώσω όποιον θέλω? Πιστεύω πως όχι. Μάλλον κάθε νέο serial που μπαίνει κάνει overwrite τον προηγούμενο/νους.

By the way, όταν αγοράζεις σε κατάστημα του provider έναν Router, *πάντα* στον συσχετίζει επιτόπου με τον λογαριασμό σου, οπότε δεν χρειάζεται να τους επικοινωνήσεις τηλεφωνικα΄το serial. Μακάρι να γινόταν αυτό γιατί έτσι θα μπορούσα να ενεργοποιησω ξανά έναν παροπλισμένο Router (αγορασμένο πάντα από τον ίδιο provider), που έχοντας παλιότερο Firmware θα μου επέτρεπε πιθανώς να κάνω ανάκτηση των κωδικών SIP που θα κατέβαζε εκ νέου μετά την επανασύνδεσή του στο δίκτυο. Αλλά μιλώντας με το τεχνικό τμήμα της Forthnet δεν μπορούν να το κάνουν αυτό. Φαίνεται ότι η διαδικασία "κουμπώματος" του serial γίνεται στο κατάστημα με την αγορά, ή στα κεντρικά σε περίπτωση που στο αποστείλουν με ταχυδρομείο. Anyways, thanks.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, BrocasHelm είπε

Μπορείς και το αλλάζεις και ας απλός user, αλλά το έχουν και λίγο κρυμμένο. Πας local network -> LAN -> DHCP server. Μετά δίνεις ότι θες και το παίρνει. Και αν βγάλει ένα σφάλμα, μην σκας, το έχει αποθηκεύσει, το βλέπεις αν ξαναφορτώσεις την σελίδα, οπότε δεν θα έχεις και θέμα με το pihole (δοκιμαστικά έβαλα το 192.168.2.2 πχ ενώ δεν υπάρχει καν τέτοια συσκευή σε αυτό το δίκτυο, αφού το έχω απλά ως modem σε bridge mode και όλη την δουλειά στο 192.168.1.XXX την κάνει το R7000 που έχω).

1048722689_.png.9f32576c23d0db1f2b73398d2e6beabc.png

Αυτό που γράφεις το είχα δοκιμάσει και ενω βγάζει το σφάλμα και μετά δείχνει να το αποθηκεύει ουσιαστικά δεν έχει πάρει τις ρυθμίσεις.  Εσύ όπως λές στην κάνει όλη την δουλειά το δεύτερο ρούτερ που έχεις βάλει αν δοκιμάσεις με το h288A μόνο του νομίζω θα δείς ότι δεν έχει αποτέλεσμα. Όπως και να έχει εγώ θα επικοινωνήσω και με την τεχνική υποστήριξη απο δευτέρα να ρωτήσω αν όντως θέλει κωδικούς admin και θα ενημερώσω. 

Μίλησα τελικά με nova και μου είπαν αυτο, [ελικα απο οτι με ενημερωσαν δεν ειναι κλειδωμενο το συγκεκριμενο ρουτερ. Ειναι ρυθμιση που μπορειτε να κανετε, αλλα δεν υποστηριζουμε τετοιες ρυθμισεις και συνεπώς δεν γνωρισουμε να σας πουμε πως μπορει να γινει. ]     Οπότε ουσιαστικά μου λέει ότι γίνεται η ρύθμιση αλλά δεν ασχολούνται. Βέβαια έτσι όπως έγινε η συζήτηση ήταν λές και το άκουγαν πρώτη φορά οπότε δεν εμπιστεύομαι πολύ και αυτά που μου λένε. 

Επεξ/σία από alex723243
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα ειναι guarantee. Η Wind το χει ειτε κλειδωμενο ειτε θελει αλλα user/pass για το webui  του ρουτερ. Δεν υπαρχει καν επιλογη για port forward. Στην τεχν(χαχααχαχαχ)-ικη εξυ(χαχαχααχ)πηρετηση του chat μου ζητουσαν serial αριθμο και αφμ του κατοχου για να το κανουν απομακρυσμενα (δεν δινω τιποτα απο fb chat) και οταν πηρα στο 13700 και συνδεθηκα με τεχν(χαχααχ)ικο παιδακι 15χρονο δεν καταλαβαινε καν τι του λεγα. Ελεγε αφου παιζει η υπηρεσια δεν ειναι δικο μας θεμα (εκει τον πηρε και τον σηκωσε) Λες και τα ρουτερ θα τα παρουν παππουδες και γιαγια δες κα ιοχι κανενας ανθρωπος που θα χρειαστει και κατι πιο advanced. Και καλα θα με παρουν στο επομενο διωρο (σιγουρραααα) για να δουν αν υπαρχει προβλημα (ετσι το χαρακτηρησε αφο υμου πε κανε restart να εμφανιστει το μενου χααχαχαχαχ) Οταν ασχετοι σε οποιδηποτε τομεα πιανουν θεσεις εκτος του αντικειμενου τους (για αυτο ειμαστε Ζιμπαμπουε)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@euronmyous
Από τη στιγμή που υπηρεσία που σου πουλάει ο εκάστοτε πάροχος, δηλαδή πρόσβαση στο Internet και τηλεφωνία λειτουργούν, οτιδήποτε άλλο, σωστά δεν τον αφορά.
Ακόμα και το WiFi δεν θα έπρεπε να τον αφορά και ως ένα βαθμό πράγματι δεν τους αφορά.

Αν εσύ θες να ψάξεις ρυθμίσεις στο Router για προχωρημένους, ώστε να κάνεις Bridge, κλπ, θα τις βρεις μόνος σου.
Θα γνωρίζεις ότι Θα πρέπει να μπεις με Admin ή Root δικαιώματα στο Router για να κάνεις αυτό που θες και βεβαίως κάνοντας τέτοιες ρυθμίσεις, ο πάροχος δεν θα σε υποστηρίξει σε περίπτωση προβλήματος. Θα πρέπει να επαναφέρεις το Router στις εργοαστασιακές του ρυθμίσεις.

Όπως η ΔΕΗ και η ΕΥΔΑΠ σου φέρνουν ρεύμα και νερό αντίστοιχα ως ένα σημείο στο σπίτι, έτσι και ο πάροχος της τηλεφωνίας, σου φέρνει την υπηρεσία μέχρι την εισαγωγή του κτηρίου.
Τώρα από τη στιγμή που σου δίνει δικό του εξοπλισμό, όπως σου είπα και παραπάνω, κοιτάει αν έχεις Internet και τηλεφωνία. Όλα τα άλλα περισσεύουν.

Στο 267N πάντως πρέπει να μπεις με username Forthnet και τον κατάλληλο κωδικό για να δεις τις επιπλέον ρυθμίσεις.

Σε Router της Vodafone έπρεπε να μπεις με username Root.

Επεξ/σία από Heatspreader
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, Heatspreader είπε

@euronmyous
Από τη στιγμή που υπηρεσία που σου πουλάει ο εκάστοτε πάροχος, δηλαδή πρόσβαση στο Internet και τηλεφωνία λειτουργούν, οτιδήποτε άλλο, σωστά δεν τον αφορά.
Ακόμα και το WiFi δεν θα έπρεπε να τον αφορά και ως ένα βαθμό πράγματι δεν τους αφορά.
 

Πρεπει να την εχεις αυτην την απαντηση σε ενα txt και να την πετας copy paste σε πολλα ερωτηματα γιατι την εχω πετυχει και αλλου .... δουλευα καιρο σε αλλη αντιστοιχη εταιρια και οχι μονο εξυπηρετουσα τετοια αιτηματα αλλα εχω καθησει μεχρι και διωρο παραπανω (παροτι ωριοταν  ο προισταμενος απο πανω, τον εγραψα κανονικα) μονο και μονο για να λυσω το προβλημα- αιτημα. Οποιος με πετυχαινε στο τηλ απλα εξυπηρετουνταν. Και οχι γιατι με ενοιαζε το ονομα της εταιριας που δουλευα (γραμμενο το ειχα). Με ενδιεφερε οταν εκλεινα εγω τον πελατη να θεωρω οτι τον εξυπηρετησα οσο δεν παιρνει . Εφτασα στο σημειο να παρω την μηχανη μετα απο βαρδυα και να παω σπιτι ηλικιωμενου  μονο και μονο να δω γιατι δεν επαιζαν ρυθμισεις σε pvr οτι και να αλλαζε (εφταιγε ο σκληρος) Τα υπολοιπα τα ακουω βερεσε.... οπου υπαρχει  θεληση υπαρχει και βοηθεια ..Roger Over και τελος

Επεξ/σία από euronmyous
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@euronmyous
Εσύ μπορείς να πας στο σπίτι οποιουδήποτε και να του περιποιηθείς και το γκαζόν. Είναι δικό σου θέμα.

Οι πάροχοι δεν εξυπηρετούν τέτοια ζητήματα και φυσικά δεν πρέπει να κάνεις 2 ώρες, γιατί κάποιος έχει κομμένο τηλέφωνο και πρέπει να εξυπηρετηθεί, αντί να κάνεις τα καπρίτσια του καθενώς.
Όπως σου είπα και παραπάνω ο πάροχος σου πουλάει συγκεκριμένα πράγματα. Αν αυτά λειτουργούν τελειώνει το θέμα. Αν δεν ξέρει ο άλλος να φτιάξει το έπιπλο που έχει παραγγείλει δεν είναι δουλειά του παρόχου να το κάνει. Εσύ βεβαίως μπορείς να το κάνεις και θα είναι πολύ καλό.

Ο υπάλληλος που μιλάς καταρχάς μπορεί να μην γνωρίζει και σωστά να μην γνωρίζει επειδή δεν χρειάζεται, όπως δεν γνωρίζει να φτιάχνει μουσακά.
Αν ο άλλος έχει ένα Rack δηλαδή θα πρέπει να του το σετάρεις;
Υπάρχουν συγκεκριμένες αρμοδιότητες και γι' αυτό πληρώνεται και γι' αυτό σου φώναζε ο υπεύθυνος.

Και εν πάση περιπτώσει, το ότι εσύ κάνεις κάτι παραπάνω, δεν σημαίνει ότι οι άλλοι κάνουν κάτι λιγότερο και είναι άσχετοι και «15χρονα χαχαχα». Εσύ κάνεις κάτι παραπάνω, οι άλλοι κάνουν αυτό που πρέπει με βάση τις αρμοδιότητες τους, όπως ορίζει ο εργοδότης.

Επεξ/σία από Heatspreader
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Heatspreader είπε

@euronmyous
Εσύ μπορείς να πας στο σπίτι οποιουδήποτε και να του περιποιηθείς και το γκαζόν. Είναι δικό σου θέμα.

Οι πάροχοι δεν εξυπηρετούν τέτοια ζητήματα και φυσικά δεν πρέπει να κάνεις 2 ώρες, γιατί κάποιος έχει κομμένο τηλέφωνο και πρέπει να εξυπηρετηθεί, αντί να κάνεις τα καπρίτσια του καθενώς.
Όπως σου είπα και παραπάνω ο πάροχος σου πουλάει συγκεκριμένα πράγματα. Αν αυτά λειτουργούν τελειώνει το θέμα. Αν δεν ξέρει ο άλλος να φτιάξει το έπιπλο που έχει παραγγείλει δεν είναι δουλειά του παρόχου να το κάνει. Εσύ βεβαίως μπορείς να το κάνεις και θα είναι πολύ καλό.

Ο υπάλληλος που μιλάς καταρχάς μπορεί να μην γνωρίζει και σωστά να μην γνωρίζει επειδή δεν χρειάζεται, όπως δεν γνωρίζει να φτιάχνει μουσακά.
Αν ο άλλος έχει ένα Rack δηλαδή θα πρέπει να του το σετάρεις;
Υπάρχουν συγκεκριμένες αρμοδιότητες και γι' αυτό πληρώνεται και γι' αυτό σου φώναζε ο υπεύθυνος.

Και εν πάση περιπτώσει, το ότι εσύ κάνεις κάτι παραπάνω, δεν σημαίνει ότι οι άλλοι κάνουν κάτι λιγότερο και είναι άσχετοι και «15χρονα χαχαχα». Εσύ κάνεις κάτι παραπάνω, οι άλλοι κάνουν αυτό που πρέπει με βάση τις αρμοδιότητες τους, όπως ορίζει ο εργοδότης.

την ρηση .. την τριχα τριχια την ξερεις ... μαλλον γιατι εισαι πρωταθλητης στο τραβηγμα....  αν εσυ διαβασες για γκαζον ,μουσακα και rack δες καμια εκομπη του μαμαλακη γιατι μαλλον πεινας. 

Καπριτσιο δεν ειναι να πρεπει να παιξει κατι εφοσον ολες οι ενεργειες ειναι σωστες και δεν παιζει (αλλο αν ο πελατης ειναι ανικανος και εσυ επιμενεις) ,.... θα παιξει με το ζορι γιατι ειμαι εγω... αν ησουν εσυ, εξυπηρετησε τον σε 6 - 7 λεπτα οπως και θελουν οι παροχοι. Ουσιαστικα δεν εξυπηρετεις γιατι απλα αναθετεις αλλου το προβλημα και κανεις τον κυματοθραυστη για να μην μιλησει με τον υπευθυνο αφου εισαι η ασπιδα του .... συνεπως η γνωμη σου οκ την ειπες , μπραβο σου που υπερασπιζεσαι τον παραχο ... κανε printscreen και δειξε το στον παροχο να παρεις μειωση στο λογαριασμο σου.

 

Αν δεν ξερει. να παει αν μαθει η να πει δεν γνωριζω η δεν ασχολουμαστε με το συγκεκριμενο θεμα .... δεν ησουν μπροστα στο τηλ να δεις 4 τηλ σερι τι μ@λ@κιες λεγανε. Δεν ηξερα να χαφτω την καθε δικαιολογια (το κοιτανε οι τχνικοι μας τωρα μα τωρα τους βλεπω μεσα με τα κατσαβιδια τα μακρυα φτανουν ως το ρουτερ σας) να φανω εγω ο μαλεας που δεχεται οτι του σερβριρουν Εσυ μαλλον το κανειςκαι υπερασπιζεσαι παροχους και εταιριες (και σε αλλα post το ιδιο κανεις) εγω ΟΧΙ.

Το οτι ξερεις τι κανουν ολοι οι εργαζομενοι σε ολους τους παροχους, μαλλον δουλευεις σε κανα big brother με καμερες, μπραβο θα χεις δουλιτσα ... αντε απαντα πουθενα αλλου τωρα γιατι αδιαφορα μου ναι οσα λες και χωρις ταση για βοηθεια .... εισαι και εσυ keyboard warrior (ετσι για να λεμε ασυναρτησιες να αυξανονται τα μνμ στο Profile) 

Επεξ/σία από euronmyous
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

.....οποιος εχει αντιστοιχο θεμα .... θελει η τυχη η επιμονη να ζητατε το ιδιο θεμα συνεχεια. ΔΕΝ τους ζητατε να σας βοηθησουν να σεταρετε ενα απλο port forwarding ΤΟΥΣ ζητατε να εχετε την δυνατοτητα να το κανετε μονοι σας, ποσο μαλλον οταν αλλοι παραοχοι το δινουν ξεκλειδωτο η χωρις την χρηση root/special admin account. 

  KAI ως δια μαγειας με πηραν τηλ και αυτη η δυσκολη εργασια εγινε μετα απο δηθεν upgrade στο firmware (ετσι ειπε το τζιμανι του δετερου τεχνικου κλιμακιου) Εγινε λοιπον upgrade και δεν εχασα τις ρυθμισεις μου (μου ειπε μονος του οτι αποκλειεται να υπαρχουν μεσα).  Ο μονος τροπος για να γινει αυτο θα ναι να παιρνει το ρουτερ με zero touch configuration εκτος απο την συνδεση με τον παροχο (credentials δλδ) και το conf του voip και οχι μονο αυτο αλλα να μου καναν και back up ωστε μετα το firm upgrade (μισαωρο στο οποιο οπως με ενημερωσαν εγινε η διαδικασια, εγω ειχα στο  ανθρωπο σπιτι να μιλαει συνεχεια - ετυχε, χωρις να χαθουν οι υπηρεσιες ουτε στιγμη - αρα οχι restart το router εκ μακροθεν) να μου ξανακαναν import τα settings. Αν εγινε αυτο μπραβο αξια η προσπαθεια (αλλα το πιο πιθανο δεν εγινε ετσι)

Anyway τα μενου εμφανιστηκαν (dmz/filtering/port forwarding) οι custom ρυθμισεις που ειχα για dhcp/wlan κτλ μειναν ιδιες (δεν το πιανω πως, εκτος απο τον τροπο που εξηγησα πιο πανω) εκδοση του firmware που ειχα - εχω τωρα αγνωστο γιατι δεν ηξερε να μου πει (ουτε εχω μπει ακομα στο ρουτερ να δω) Οποιος δεν θελει να το κανει bridge και να δωσει εξτρα  λεφτα για 2ρη συσκευη (αν ειναι μονο το port-forwarding που θελει - μπορει να θελει να βλεπει καμερες απεξω κα..) ας πραξει αναλογως. Εχω δικαστικο πεπραγμενο πλεον  οτι γινεται χχαχαχαχαααχαααχ..  Υπενθυμιζω για WIND Για Nova δεν ξερω καν αν χρεαιζεται.

   Roger and over!

Επεξ/σία από euronmyous
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/9/2020 στις 7:13 ΜΜ, alex723243 είπε

Αυτό που γράφεις το είχα δοκιμάσει και ενω βγάζει το σφάλμα και μετά δείχνει να το αποθηκεύει ουσιαστικά δεν έχει πάρει τις ρυθμίσεις.  Εσύ όπως λές στην κάνει όλη την δουλειά το δεύτερο ρούτερ που έχεις βάλει αν δοκιμάσεις με το h288A μόνο του νομίζω θα δείς ότι δεν έχει αποτέλεσμα. Όπως και να έχει εγώ θα επικοινωνήσω και με την τεχνική υποστήριξη απο δευτέρα να ρωτήσω αν όντως θέλει κωδικούς admin και θα ενημερώσω. 

Μίλησα τελικά με nova και μου είπαν αυτο, [ελικα απο οτι με ενημερωσαν δεν ειναι κλειδωμενο το συγκεκριμενο ρουτερ. Ειναι ρυθμιση που μπορειτε να κανετε, αλλα δεν υποστηριζουμε τετοιες ρυθμισεις και συνεπώς δεν γνωρισουμε να σας πουμε πως μπορει να γινει. ]     Οπότε ουσιαστικά μου λέει ότι γίνεται η ρύθμιση αλλά δεν ασχολούνται. Βέβαια έτσι όπως έγινε η συζήτηση ήταν λές και το άκουγαν πρώτη φορά οπότε δεν εμπιστεύομαι πολύ και αυτά που μου λένε. 

Τελικά ο Heatspreader είχε δίκιο για τις ρυθμίσεις dns σου βγάζει σφάλμα αλλά τις παίρνει αφού κάνεις και μια επανεκκινηση το ρούτερ. Είχε πρόβλημα το raspberry pi μου γι'αυτο  νόμιζα ότι δεν παίνρει τις ρύθμιση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

έχω το παλιό ZXHN H168N εδώ και αρκετά χρόνια στην αρχή με την 50άρα και μετά με την 100άρα... 

Να πάρω το 288 αν έχει κάτι σημαντικό να μου προσφέρει ή να το αφήσω ως έχει μέχρι να πεθάνει; 😁😁

και ένα screenshot φρέσκο από τα στατιστικά μου 

thx

2020-10-02_172825_192.168.1.1.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά καλησπέρα έχω γράψει και στο άλλο θέμα για επιλογή router. Μόλις πηρα χαμπαρι ότι η Nova δίνει το ZTE H288A με 20€. Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει πως μπορώ να το προμηθευτώ; Αυτή τη στιγμή έχω το TG788vn με 100αρα σύνδεση αλλα το wifi στα 2.4 με τις συσκευες που εχω (10-15 online εκ των οποιων οι 3 Lan, οι λοιπες wifi) ολοενα και μπουκωνει. Αξίζει να το αντικαταστήσω με αυτό του θέματος; Σκεφτόμουν να πάρω ένα τυπικό router των 40€ κυρίως για τα 5Ghz αλλα αν μπορω με μια συσκευή θα το προτιμούσα, αρκει να μην ειναι "σαπια" σε σχεση με το κατα τη γνωμη μου σχετικα "τιμιο" TG788vn v2...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 23/6/2020 στις 1:47 ΜΜ, theanonymous είπε

Οδηγός για Bridge Mode στο H288A

Αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το H288A μόνο για την τηλεφωνία και κάποιο δικό μας για το internet, ακολουθούμε τα παρακάτω.

1) Μπαίνουμε στο web interface (192.168.1.1) του H288A με κωδικούς forthnet.

2) Στην διαδρομή Internet -> WAN, θα δούμε κάποια DSL Connections. Διαγράφουμε ένα από τα παρακάτω - στο βήμα αυτό θα χάσουμε για λίγο τη σύνδεση στο Internet:
>Αν έχουμε σύνδεση από καμπίνα, διαγράφουμε το Internet LE
>Αν έχουμε σύνδεση από αστικό κέντρο (Α/Κ), διαγράφουμε το Internet VLU/VPU

3) Δημιουργούμε ένα νέο connection κάνοντας κλικ στο μπλε σταυρό (Create New Item)
>Βάζουμε ο,τι θέλουμε στο connection name
>Επιλέγουμε Type=Bridge Connection
>Στο VLAN ID βάζουμε 835 για σύνδεση από καμπίνα ή 1102 για σύνδεση από Αστικό Κέντρο
>Πατάμε apply

4) Στη διαδρομή Internet -> Port Binding, διαλέγουμε την σύνδεση που μόλις φτιάξαμε, επιλέγουμε μια θύρα LAN στην οποία σκοπεύουμε να συνδέσουμε το δικό μας router (έτσι ώστε να "δέσουμε" με εκείνη τη σύνδεση) και πατάμε apply.

Τώρα μπορούμε να συνδέσουμε το δικό μας router στη θύρα αυτή και να το ρυθμίσουμε σε PPPoE βάζοντας τους κωδικούς internet της σύνδεσής μας.
Το H288A πλέον κάνει τον συγχρονισμό και λειτουργεί και η VoIP τηλεφωνία. Κλείνουμε το WiFi του με το κουμπάκι που έχει στο πίσω μέρος. Δεν χρειάζεται κάποια άλλη ρύθμιση.

Στο δικό μου δεν μπορώ να προσθέσω σύνδεση. 

Γίνεται κάτι λάθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...