Προς το περιεχόμενο

ZTE H288A (Nova)


theanonymous

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, sndev είπε

δλδ θεωρείς οτι είναι πρόβλημα του router?

οχι γιατι μου αλλαξαν router 

Προφανως ειναι θεμα ρυθμισεων οι οποιες ομως ειναι κλειδωμενες απο την Nova (οπως channel width κτλ) 
Πιθανον να ειναι και θεμα παρεμβολων (δεν το γνωριζω αν και το αλλο modem δουλευει μια χαρα) αλλα αν ειναι θεμα παρεμβολων τοτε αυτο ειναι θεμα του εξοπλισμου γενικα, ελειπης θωρακιση κτλ 
επισης δεν ειμαι ο μονος χρηστης που εχει το ιδιο προβλημα ... 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 609
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Οδηγός για Bridge Mode στο H288A Αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το H288A μόνο για την τηλεφωνία και κάποιο δικό μας για το internet, ακολουθούμε τα παρακάτω. 1) Μπαίνουμε στο web interface (

H Nova έχει ξεκινήσει να δίνει το ZTE H288A σε οικιακούς πελάτες, ενώ μέχρι τώρα δινόταν μόνο σε επαγγελματικές συνδέσεις.   Χαρακτηριστικά VDSL2 με υποστήριξη 35b / V.plus / SuperVecto

1) Βεβαίως και η εταιρία σου δίνει εγγύηση ποιότητας για το προϊόν που σου πουλάει. Η ελάχιστη ταχύτητα συγχρονισμού είναι στα 78Mbit για το πακέτο των 100Mbit. Αν τώρα το κτήριο έχει πρόβλημα στην κα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα κατέβηκα σημερα με το ρουτερ στην πυλωτή και το εβαλα κατευθειαν πανω στα καλωδια του ΟΤΕ και το αποτελεσμα ηταν να εχω 86Mbps :( τρεις φορες που το δοκιμασα επιασε και τις τρεις 86 , οταν παω σπιτι και το βαλω ειμαι στα 70-76 :(  τι κανουμε τωρα ?  

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα,

Σήμερα κατά τις 06:30 το πρωϊ έγινε αποσύνδεση και από εκεί που είχα 110/11 με attainable 120, συγχόνισα 85/11 με attainable 95. Όσες προσπάθειες και να έκανα εκεί έμεινε. Το παράξενο είναι πως εγώ μένω Άλιμο και στο adslgr ανέφερε ένας χρήστης από Π.Φάληρο (ίδιο Α/Κ, απλά το αναφέρω διότι η nova ακόμη παίζει με DTM σε κόσμο εδώ) την ίδια ώρα πως έπεσε ο συγχρονισμός του στα 85.

Κανείς από Άλιμο/Π.Φάληρο να μας πει αν βλέπει διαφορά;

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
54 λεπτά πριν, gvard είπε

Καλησπέρα,

Σήμερα κατά τις 06:30 το πρωϊ έγινε αποσύνδεση και από εκεί που είχα 110/11 με attainable 120, συγχόνισα 85/11 με attainable 95. Όσες προσπάθειες και να έκανα εκεί έμεινε. Το παράξενο είναι πως εγώ μένω Άλιμο και στο adslgr ανέφερε ένας χρήστης από Π.Φάληρο (ίδιο Α/Κ, απλά το αναφέρω διότι η nova ακόμη παίζει με DTM σε κόσμο εδώ) την ίδια ώρα πως έπεσε ο συγχρονισμός του στα 85.

Κανείς από Άλιμο/Π.Φάληρο να μας πει αν βλέπει διαφορά;

Εγώ είμαι αυτός!

😛

 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 27/9/2020 στις 2:56 ΜΜ, gecon27 είπε

Καλησπέρα σε όλους,

Θέλω και εγώ πάση θυσία το DSL να τερμνατίζεται στο δικό μου Router (Draytek) και ο ΖΤΕ να μπει δεύτερος μόνο για την τηλεφωνία. Δοκίμασα να το κάνω αυτό με τον 288Α και δυστυχώς η τηλεφωνία δεν δούλεψε. Πιστεύω και εγώ ότι μάλλον είναι περιορισμός στο Firmware. Συγκεκριμένα ο ZTE αν δεν είναι πρώτος, το λαμπάκι της τηλεφωνίας δεν ενεργοποιείται με τίποτα, σαν να μην δοκιμάζει καν να συνδεθεί για τηλεφωνία, ενώ πρόσβαση στο Internet υπάρχει. Με ενδιαφέρει αυτό που γράφει ο φίλος Heatspreader για τα δορυφορικά. Μπορεί κανείς να το επιβεβαιώσει? Έχει κάποιος δορυφορικό όπου ο 267Ν ή ο 288Α είναι δεύτερος? Αν ναι, ποια είναι η έκδοση FIrmware που "φοράει"?

Σημείωση 1: Ο λόγος που θέλω ο Draytek να είναι πρώτος είναι ότι παρατήρησα ότι όταν ανεβάζω μεγάλα αρχεία στο OneDrive (π.χ. 7-8 αρχεία από 15GB το καθένα), o ΖΤΕ "μπουκώνει", δεν μπορεί να χειριστεί τα παράλληλα sessions, και άκουσον άκουσον, μπλοκάρει το κατέβασμα σελίδων/αρχείων! Με άλλα λόγια, δεν μπορώ να κάνω browsing. Παίζει για λίγα δευτερόλεπτα, μετά από λίγο δεν παίζει, μετά απο κανά λεπτό παίζει ξανά, κοκ. Μόλις σταματήσω το OneDrive όλα παίζουν μια χαρά. Το πρόβλημα παρουσιάζεται με όλους τους ΖΤΕ που έχω δοκιμάσει, συμπεριλαμβανομένων των 267Ν και του 288Α. Αν βάλω πρώτο τον Draytek το πρόβλημα αυτό με το OneDrive δεν υπάρχει.

Σημείωση 2: Απευθύνθηκα στην ΕΕΤΤ προκειμένου να ελέγξει τους providers γιατί δεν δίνουν τους κωδικούς της VOIP τηλεφωνίας. Η απάντηση των providers ήταν ότι δεν δίνουν τους κωδικούς για λόγους ασφαλείας και ακεραιότητας του δικτύου τους, για προστασία του συνδρομητή από απάτη εις βάρος του, για λόγους αδυναμίας απομακρυσμένης βλαβοδιαχείρησης και τεχνικής υποστήριξης, και για πιθανή δυσλειτουργία τηλεφωνίας και ψηφιακών εθκολιών (FAX, POS, συναργερμοί, κλπ). Η ΕΕΤΤ με ενημέρωσε ότι δεν έχει ορίσει ακόμα τη θέση του "Σημείου Τερματισμού Δικτύου" (ΣΤΔ), του σημείου εκείνου δηλαδή που σταματά το δημόσιο δίκτυο ηλεκτρονικών επικοινωνιών του provider και ξεκινά το εσωτερικό δίκτυο του συνδρομητή. Έχει γίνει ωστόσο σχετική προεργασία από το Σώμα Ευρωπαίων Ρυθμιστών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών (BEREC), στην οποία συμμετείχε και η ΕΕΤΤ, και εκδόθηκαν σχετικές οδηγίες προσδιορισμού του σημείου ΣΤΔ (βλέπε https://berec.europa.eu/eng/document_register/subject_matter/berec/reports/9032-berec-report-on-the-outcome-of-the-public-consultation-on-draft-berec-guidelines-on-common-approaches-to-the-identification-of-the-network-termination-point-in-different-network-topologies). Η ΕΕΤΤ θα προχωρήσει σε προσδιορισμό του ΣΤΔ στο πλαίσιο της εφαρμογής των διατέξεων του νέου Κώδικα Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών της ΕΕ, βασιζόμενη αφενός στις ανωτέρω οδηγίες και αφετέρου διενεργώντας για το θέμα αυτό Δημόσια Διαβούλευση, στην οποία θα μπορούν να συμμετέχουν τόσο πολίτες όσο και οι λοιποί ενδιαφερόμενοι φορείς (providers και κατασκεταστές εξοπλισμού). Αυτό που σκέφτομαι τώρα να κάνω είναι να στείλω νέα επιστολή στην οποία να καλώ την ΕΕΤΤ να ζητήσει το λόγο από τους providers γιατί δεν επιτρέπουν τη σύνδεση του παρεχόμενου εξοπλισμού ως δεύτερο στη σειρά. Δεν νομίζω ότι κάτι τέτοιο αντιτίθεται στους λόγους που υποστήριξαν και που ανέφερα συνοπτικά παραπάνω.

Τελικά κατάφερα να το κάνω να παίξει. Το μυστικό ήταν ότι στη Nova το VoIP θέλει VLAN ID 836. Για να γίνει αυτό πρέπει να δημιουργηθεί ένα Virtual WAN (πέρα του φυσικού WAN για PPPoE), το οποίο παίρνει IP address της μορφής 10.x.x.x. Εν συνεχεία πρέπει να γίνει configured σε bridge mode (το έβαλα στην port 3 στον Draytek) και να συνδεθεί με καλώδιο στην WAN port του ΖΤΕ. Τώρα έχω επιτέλους τερματισμό του VDSL και routing αποκλειστικά από τον Draytek, και ο ZTE χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τηλεφωνία. Έχω βάλει screenshots με το configuration σε αυτό το linkΤο WiFi του ZTE το έκανα disable για να μην κάνει interfere με το WiFi του Draytek. Αν ο Draytek υποστήριζε και 5GHz WiFi, θα ήταν η απόλυτη τελειότητα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 25/9/2020 στις 11:39 ΜΜ, dskoul είπε

Καλησπερα! 
εχω το Η288a απο περυσι το Δεκεμβρη. 

ως τωρα λειτουργούσε κανονικοτατα.
πριν μερικές μερες σταματησε να συνδεεται στο 5Ghz 

Δοκιμασα restart, αλλαξα καναλι (και στο auto), αλλαξα ονομα στο ssid, τιποτα δεν δούλεψε. 

καμια ιδεα ? η΄ να παρω τηλέφωνο την nova να ζητήσω αντικατασταση ? 

Καλησπέρα, έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα 3 εβδομάδες τώρα, από την πρώτη μέρα που αναβαθμίστηκε η γραμμή και έβαλα το ρουτερ στην πρίζα. Παρακάτω το input μου στα αντίστοιχα σχόλια για να είναι και όλα μαζεμένα.

Στις 26/9/2020 στις 4:15 ΜΜ, alex723243 είπε

Κάνε για αρχή μια επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων από πίσω με μια καρφίτσα ρεσετ γράφει( το κρατάς 10 δευτερόλεπτα μέχρι να σβήσουν τα λαμπάκια) και ξαναδοκιμάσε. 

Η επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων φαίνεται να διορθώνει προσωρινά το πρόβλημα, ωστόσο σε βάθος χρόνου (περίπου ημέρα) επανεμφανίζεται.

Στις 26/9/2020 στις 8:24 ΜΜ, dskoul είπε

Το εκανα ... μεσα απο το software ... 
Συνδεθηκα για 5 λεπτα ... μετα παλι τα ιδια .... 

Αν κλεισω το μοντεμ και το ξανα-ανοιξω ... συνδεεται για 5 λεπτα ... και μετα χανει και τη συνδεση και δεν φαινεται ενεργο το ssid ... 

Αυτό με τα 5 λεπτά σε μένα συμβαίνει αφού γίνει το hard reset, και μετά κάνω απλό reboot ή (κάποιες φορές αν αλλάξω κανάλι)

Στις 26/9/2020 στις 11:36 ΜΜ, alex723243 είπε

Παίζει να έχει θέμα τότε το ρουτερ σου,  από όσο ρώτησα έχει δύο χρόνια κανονικά εγγύηση. Άν χρειάζεσαι τα 5Ghz τόσο πολύ θα σου έλεγα να το πάς σε ένα κατάστημα nova να το ελέγξουν και να στο κάνουν αντικατάσταση με καινούριο εφόσον έχει πρόβλημα. Προσωπικά τα 5GHZ δεν τα χρησιμοποιώ καθώς έχεις μεγάλες απώλειες αν υπάρχουν εμπόδια μπροστά και δεν είναι τόσο σταθερό.

Θα συμφωνήσω ότι αξίζει. Στη δίκη μου περίπτωση όταν έκανα την αναβάθμιση από 24αρα σε 50αρα (χρήστης μόνο Ίντερνετ και δεν έχω ανάγκη για τηλεφωνία) μου ανέφεραν μεταξύ άλλων ότι η αγορά νέου ρουτερ είναι υποχρεωτική παρότι είχα το ZTE 169n της nova επίσης vdsl - πράγμα που τελικά το απέρριψε το ίδιο το τεχνικό τους τμήμα - και από τη στιγμή που πλήρωσα 20€ για ένα ρουτερ που στην πράξη το μόνο που προσφέρει παραπάνω είναι το 5g αν μη τι άλλο θα πρέπει να λειτουργεί 

Στις 27/9/2020 στις 12:27 ΠΜ, dskoul είπε

Χρειαζεται γιατι κανω μεταφορα μεγαλων αρχειων ... 
αλλο τα 10mb του 2.4 και αλλο τα 40mb του 5Ghz

Οπως και να εχει ... δηλωσα βλαβη και θα ερθει απο εβδομαδα τεχνικος .... 

Σε εμένα αρνούνται κατηγορηματικά να στείλουν τεχνικό , μου είπαν να πάω στο πλησιέστερο κατάστημα και να το ελέγξουν εκεί 

Στις 17/10/2020 στις 3:55 ΠΜ, marlborakis είπε

Τελικά βρήκες λύση στο προβλημα σου; έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα και μου άλλαξαν τρεις φορές ρουτερ... Και στα 3 κάνει το ίδιο 

Στο κατάστημα με hard reset έπαιζε κανονικά για ένα 3 ώρο (μισή ώρα ήμουν και εγώ παρών) με εξαίρεση μια μικρή αποσύνδεση δευτερολέπτου - ίσως και να ευθύνονταν η συσκευή μου 

Στις 17/10/2020 στις 4:22 ΠΜ, dskoul είπε

Καλησπερα! 

Περιμενω να ερθει ο τεχνικος για να διαπιστωσει το προβλημα. 
διοτι αρνηθηκαν να μου το αλλαξουν χωρις να το εξετασουν. 
αν και το μοντεμ ειναι εντος εγγυησης ... 

εχω ραντεβου την δευτερα ! 


εσενα ? ηρθε τεχνικος ή απλα στο αλλαξαν ? 

1)

Στις 17/10/2020 στις 4:25 ΠΜ, marlborakis είπε

Εμενα μου το άλλαξαν τρεις φορές αλλά και τις τρεις είχα το ίδιο προβλγμα με εσένα... Συνδεομουν και μετά από λίγο το έχανα τελείως το 5Ghz και το έβλεπε μετά από 29 λεπτά περίπου...αλαξα θέση στο ρουτερ έβγαλα ασύρματο τηλέφωνο από δίπλα αλλά τίποτα... Μου είπαν ότι θέλει firmware update αλλά δεν μπορούν να το κάνουν εκείνοι και θα στείλουν τεχνικό... 

2)

Στις 17/10/2020 στις 4:26 ΠΜ, dskoul είπε

Στο αλλαξαν χωρις να βεβαιωσει τεχνικος οτι δεν βλεπεις τα 5GHz ? 

 

3)

Στις 17/10/2020 στις 4:28 ΠΜ, marlborakis είπε

Ναι. Μιλούσα με τα κεντρικά και άνοιξαν αίτημα για αλλαγή... Σε μια μέρα μου το άλλαξαν δύο φορές 

4)

Στις 17/10/2020 στις 4:31 ΠΜ, dskoul είπε

Ειλικρινα ... 
με παιδευουν μια βδομαδα τωρα και αρνουνται να το αλλαξουν (ενω ειναι εντος εγγυησης) χωρις να το δει τεχνικος ... 

Ενω σε εσενα στο αλλαξανε χωρις την παρουσια τεχνικου ... 

αντε να δουμε ...
αν και αρχιζω να πιστευω οτι ειναι "οτι να 'ναι" το service ....  

Ειλικρινά για τα 4 παραπάνω σχόλια είναι τρελό αυτό που διαβάζω, τους έχω πρήξει, μέχρι και videos με το πρόβλημα τους έχω στείλει , ακόμη και live στο 13731 πετύχαμε αποσύνδεση των συσκευών, έπειτα επανασύνδεση μετά από αλλαγή καναλιού και ξανά αποσύνδεση. Ωστόσο πάλι αρνούνται κατηγορηματικά είτε να μου στείλουν νέο ρουτερ, είτε να μου επιστρέψουν τα 20€ ή έστω να έρθει κάποιος τεχνικός μήπως βρει λύση  

Στις 17/10/2020 στις 4:36 ΠΜ, marlborakis είπε

Ακριβώς είναι ότι να ναι... Δεν ξέρουν τι τους γίνετε...οαντως να ξέρεις ότι την τελευταία φορά που μίλησα μου είπαν ότι θα έρθει τεχνικός και ίσως χρειαστεί να το κάνει update... Δεν μπορούν λένε να το κάνουν εκείνοι... 

Όχι μόνο δεν ξέρουν , είναι πολύ χειρότερα από ότι φαίνεται. Ξεκινάω από τα πιο απλά, αφού τους έχω ενημερώσει για το πρόβλημα και σε πιο αριθμό να με καλέσουν, τους έχω ενημερώσει επιπλέον μέσω του live chat (μην και μπερδευτούν), έχω ενημέρωσει την καρτέλα επικοινωνιας μου, το αναφέρω κατηγορηματικά και στη φόρμα παραπόνων που τους έστειλα, επιμένουν να με παίρνουν σε 2ο αριθμό (υπέθεσα ότι το κάνουν για να τους καλώ εγώ με χρέωση στο 13831). Επιπλέον επειδή έχω αγανακτήσει και το ψάχνω νομικά τους ζήτησα να μου στείλουν στο e-mail τη φορμα για να μου αποστείλουν ολες τις  ηχογραφημενες μας συνομιλίες, παρότι μου είπαν ότι θα το κάνουν, τελικά ούτε αυτό (εκεί βεβαιώθηκα ότι είναι απλά τραγικοί και δεν το κάνουν για να βγάζουν εξτραδακι από τις κλήσεις). Προσωπικά μου είχαν πει ότι αν δεν μείνω ευχαριστημένος θα έχω δυνατότητα υπαναχώρησης και θα επιστρέψω στην προηγούμενη κατάσταση, ενώ είχαν γίνει και αμέτρητα τηλέφωνα για να μην λάβω εξ αρχής νέο ρουτερ καθώς πρακτικά μου ήταν άχρηστο και μεταξύ άλλων μου είχαν αναφέρει ότι μπορώ να το επιστρέψω και να ζητήσω τα 20€, όπως τώρα με ενημερώνουν τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει και θα με χρεώσουν κανονικά τα τέλη σύνδεσης/αναβάθμισης και δεν θα μου επιστραφεί το ποσό για το ρουτερ

Στις 18/10/2020 στις 3:24 ΜΜ, marlborakis είπε

Λοιπόν βρήκα τη λύση μόνος μου στο προβλημα!!! Βέβαια περιμένω να έρθει τεχνικός αύριο για να κάνει το update αλλά αν θες να λειτουργεί θα το βάλεις σε αυτή τη ρύθμιση. Από χτες το απόγευμα παίζει χωρίς ούτε μια αποσυνδεση 

Screenshot_20201018-152246_Chrome.png

1)

Στις 19/10/2020 στις 12:59 ΜΜ, SilentVoice είπε

Τελικά όντως είχα παρεμβολές.

Ηταν το Baby Monitor !!! Εκπέμπει σε δικό του wifi και αυτό στα 2.4G !

Το έβγαλα και πιάνω κανονικά τα 40mbps , όταν το βάζω πέφτει στα 1-5mbps 😕 όσα κανάλια και να δοκίμασα να αλλάξω.

2)

Στις 19/10/2020 στις 5:14 ΜΜ, dskoul είπε

Εκει που το εχεις ... λειτουργει στην ιδια ταχυτητα με το 2.4GH 
οποτε δεν κερδιζεις τιποτα! 

Εμενα σημερα μου αλλαξαν το modem ... 
Δουλεψε για μιση ωρα ... και παλι τα ιδια ... 

Περιμενω στην αναμονη ... ετοιμος για τσακωμο ... 

Όσον αφορά τα σχόλια 1-2 κρατα μικρό καλάθι για το συμπέρασμα που έβγαλες, ειδικά εάν στο είπε σαν αιτία το τεχνικό τμήμα του παρόχου. Εμένα προσπαθούσαν να με πείσουν ότι ευθύνεται το Philips hue bridge (έξυπνος φωτισμός) τι και αν μάταια προσπαθούσα να τους εξηγήσω ότι είναι συνδεδεμένο ενσύρματα, με τις συσκευές επικοινωνεί με zigbee και ότι το WiFi που έχει ακόμη και εάν είναι always on τρέχει στα 2.4g. Εν τελεί για να το αποδείξω, το αποσύνδεσα τελείως, προφανώς χωρίς καμία διαφορά.

Στις 20/10/2020 στις 4:46 ΜΜ, marlborakis είπε

Σήμερα ήρθε τεχνικός. Μίλησε με τα κεντρικά έκαναν κάποιες ρυθμίσεις από εκεί και τώρα δουλεύει κανονικά. Πάρε τηλέφωνο να σου το φτιάξουν 

 @marlborakis τελικά πιο firmware σου εγκατέστησε; 

Στις 20/10/2020 στις 4:50 ΜΜ, dskoul είπε

οταν λες κεντρικα τι εννοεις ? 

εγω παιρνω τηλεφωνο στο 13731 
χθες μου ειπαν οτι πρωτη φορα το ακουνε αυτο το προβλημα και οτι δεν υπαρχει firmware ...

σε ποιο τηλφωνο τους παιρνεις ? 

επισης μπορεις να τσεκαρεις ποιο firmware εχεις τωρα ? 

Screenshot 2020-10-20 165235.jpg

Και εγώ αυτό έχω

Στις 21/10/2020 στις 10:31 ΠΜ, darkman είπε

Υπαρχει και αυτο το firmware V1.1.0_GR5.debug_ENG Αλλα δεν ξερω τι κανει και αν λυνει το πρόβλημα που εχεις , το περασαν σε εναν γνωστό και απο 76Mbps Γραμμή επιασε 109Mbps (100αρα) . 

Έχει κάποιος το εν λόγω firmware (σε 50αρα) ξέρουμε εάν βοηθάει στο πρόβλημα @dskoul?

Στις 26/10/2020 στις 2:44 ΜΜ, dskoul είπε

Καλησπερα 

Οπως εχω ηδη προαναφερει το modem μου Η288a εδω και περιπου ενα μηνα δεν βλεπει την 5GHz band. 
Στις 19.10 εγινε αλλαγη του modem με ενα καινουργιο. Η 5GHz μπαντα επαιξε για περιπου 5 ωρες και μετα χαθηκε ξανα. 

Σημερα πραγματοποιηθηκε και δευτερη επισκεψη απο τεχνικο. Μιλησε με το τεχνικο τμημα της NOVA. 
Δοκιμασαμε και αλλα σημεια μεσα στον χωρο για τον φοβο των παρεμβολων. 
Επισης δοκιμασαμε και στο μπαλκονι!!! αλλα και στην ταρατσα!!! 
Δεν εβλεπε καθολου την 5GHz band ή αν την εβλεπε για λιγο και μετα χανοταν. 
Ο τεχνικος εμεινε σχεδον 2 ωρες στο χωρο και πραγματικα προσπαθησε να λυσει το προβλημα. 
Μπροστα στον τεχνικο δοκιμαστηκε αλλο modem το οποιο συγχρονιζε μια χαρα, απλα δεν ειχε τηλεφωνια. 


Απο το τηλεφωνο λοιπον ειπαν στον τεχνικο να μου πει (το ακουσα γιατι ο ανθρωπος μιλουσε με ανοικτη ακροαση) οτι υπαρχουν παρεμβολες και να λειτουργω μονο την 2.4GHz.  
Αυτο .... 
οπως καταλαβαινετε τους εξεφρασα την δυσαρεσκεια μου διοτι αν μου ειχαν πει οτι θα λειτουργω μονο την 2.4GHz θα ειχα παει σε αλλο παροχο. 
απλα απο εδω και περα δεν ξερω πως να προχωρησω ... 
ΥΓ προκειται για επαγγελματικο χωρο και οχι σπιτι και οντως η 5GHz χρεαζεται

1)

Στις 26/10/2020 στις 3:01 ΜΜ, sndev είπε

δλδ θεωρείς οτι είναι πρόβλημα του router?

2)

Στις 26/10/2020 στις 5:55 ΜΜ, dskoul είπε

οχι γιατι μου αλλαξαν router 

Προφανως ειναι θεμα ρυθμισεων οι οποιες ομως ειναι κλειδωμενες απο την Nova (οπως channel width κτλ) 
Πιθανον να ειναι και θεμα παρεμβολων (δεν το γνωριζω αν και το αλλο modem δουλευει μια χαρα) αλλα αν ειναι θεμα παρεμβολων τοτε αυτο ειναι θεμα του εξοπλισμου γενικα, ελειπης θωρακιση κτλ 
επισης δεν ειμαι ο μονος χρηστης που εχει το ιδιο προβλημα ... 

Για τα 1) & 2) άρα καταλήγουμε ότι είναι κατά βάση θέμα firmware, σίγουρα δεν βοηθαν οι παρεμβολές , αλλά δεν γίνεται σε κάποιους να λειτουργεί και σε άλλους όχι. Σε εμένα όταν αποσυνδέεται δεν εμφανίζει το δίκτυο καν, ακόμη και να είμαι απόσταση 1 εκατοστό από ρουτερ.

Πραγματικα δεν είναι τα 20€ είναι όλη αυτή η ταλαιπωρία και κοροϊδία. Στην τελική αφού το προϊόν που πουλάν δεν ανταποκρίνεται σε αυτά που τάξανε (ένας λόγος παραπάνω εάν ευθύνονται με το firmware) ας το πάρουν πίσω και να επιστρέψουν τα 20€ ή ας κάνουν μια έκπτωση στη συνδρομή εάν λογιστικά τους είναι δύσκολο η επιστροφή, εάν υπάρχει διάθεση λύσεις υπάρχουν. Ωστόσο από αυτά που διαβάζω και εδώ... ή σηκώνεις τα χέρια ψηλά ή η νομική οδός είναι μονόδρομος.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, Sofakos είπε

Όσον αφορά τα σχόλια 1-2 κρατα μικρό καλάθι για το συμπέρασμα που έβγαλες, ειδικά εάν στο είπε σαν αιτία το τεχνικό τμήμα του παρόχου. Εμένα προσπαθούσαν να με πείσουν ότι ευθύνεται το Philips hue bridge (έξυπνος φωτισμός)

Την δοκιμή με το Baby monitor την έκανα μόνος μου αφού πήρα το 288 και το επιβεβαίωσα.

Πριν πάμε για αλλαγή στο τηλέφωνο ο 'τεχνικος' μου είχε πει ότι μπορεί να παρεμβαλει η τηλεόραση. Και του είχα εξηγήσει πως δεν παίζει αυτό γιατί και τηλεόραση με wifi να είχα, θα ήταν συνδεδεμένη απλά στο ίδιο δίκτυο.

Θυμήθηκα και αυτήν την ιστορία που είχα διαβάσει.

https://iguru.gr/2020/09/22/mia-palia-tileorasi-erichne-internet-ena-olokliro-chorio-gia-18-mines/

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Sofakos είπε

Καλησπέρα, έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα 3 εβδομάδες τώρα, από την πρώτη μέρα που αναβαθμίστηκε η γραμμή και έβαλα το ρουτερ στην πρίζα. Παρακάτω το input μου στα αντίστοιχα σχόλια για να είναι και όλα μαζεμένα.

Η επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων φαίνεται να διορθώνει προσωρινά το πρόβλημα, ωστόσο σε βάθος χρόνου (περίπου ημέρα) επανεμφανίζεται.

Αυτό με τα 5 λεπτά σε μένα συμβαίνει αφού γίνει το hard reset, και μετά κάνω απλό reboot ή (κάποιες φορές αν αλλάξω κανάλι)

Θα συμφωνήσω ότι αξίζει. Στη δίκη μου περίπτωση όταν έκανα την αναβάθμιση από 24αρα σε 50αρα (χρήστης μόνο Ίντερνετ και δεν έχω ανάγκη για τηλεφωνία) μου ανέφεραν μεταξύ άλλων ότι η αγορά νέου ρουτερ είναι υποχρεωτική παρότι είχα το ZTE 169n της nova επίσης vdsl - πράγμα που τελικά το απέρριψε το ίδιο το τεχνικό τους τμήμα - και από τη στιγμή που πλήρωσα 20€ για ένα ρουτερ που στην πράξη το μόνο που προσφέρει παραπάνω είναι το 5g αν μη τι άλλο θα πρέπει να λειτουργεί 

Σε εμένα αρνούνται κατηγορηματικά να στείλουν τεχνικό , μου είπαν να πάω στο πλησιέστερο κατάστημα και να το ελέγξουν εκεί 

Στο κατάστημα με hard reset έπαιζε κανονικά για ένα 3 ώρο (μισή ώρα ήμουν και εγώ παρών) με εξαίρεση μια μικρή αποσύνδεση δευτερολέπτου - ίσως και να ευθύνονταν η συσκευή μου 

1)

2)

3)

4)

Ειλικρινά για τα 4 παραπάνω σχόλια είναι τρελό αυτό που διαβάζω, τους έχω πρήξει, μέχρι και videos με το πρόβλημα τους έχω στείλει , ακόμη και live στο 13731 πετύχαμε αποσύνδεση των συσκευών, έπειτα επανασύνδεση μετά από αλλαγή καναλιού και ξανά αποσύνδεση. Ωστόσο πάλι αρνούνται κατηγορηματικά είτε να μου στείλουν νέο ρουτερ, είτε να μου επιστρέψουν τα 20€ ή έστω να έρθει κάποιος τεχνικός μήπως βρει λύση  

Όχι μόνο δεν ξέρουν , είναι πολύ χειρότερα από ότι φαίνεται. Ξεκινάω από τα πιο απλά, αφού τους έχω ενημερώσει για το πρόβλημα και σε πιο αριθμό να με καλέσουν, τους έχω ενημερώσει επιπλέον μέσω του live chat (μην και μπερδευτούν), έχω ενημέρωσει την καρτέλα επικοινωνιας μου, το αναφέρω κατηγορηματικά και στη φόρμα παραπόνων που τους έστειλα, επιμένουν να με παίρνουν σε 2ο αριθμό (υπέθεσα ότι το κάνουν για να τους καλώ εγώ με χρέωση στο 13831). Επιπλέον επειδή έχω αγανακτήσει και το ψάχνω νομικά τους ζήτησα να μου στείλουν στο e-mail τη φορμα για να μου αποστείλουν ολες τις  ηχογραφημενες μας συνομιλίες, παρότι μου είπαν ότι θα το κάνουν, τελικά ούτε αυτό (εκεί βεβαιώθηκα ότι είναι απλά τραγικοί και δεν το κάνουν για να βγάζουν εξτραδακι από τις κλήσεις). Προσωπικά μου είχαν πει ότι αν δεν μείνω ευχαριστημένος θα έχω δυνατότητα υπαναχώρησης και θα επιστρέψω στην προηγούμενη κατάσταση, ενώ είχαν γίνει και αμέτρητα τηλέφωνα για να μην λάβω εξ αρχής νέο ρουτερ καθώς πρακτικά μου ήταν άχρηστο και μεταξύ άλλων μου είχαν αναφέρει ότι μπορώ να το επιστρέψω και να ζητήσω τα 20€, όπως τώρα με ενημερώνουν τίποτα από τα παραπάνω δεν ισχύει και θα με χρεώσουν κανονικά τα τέλη σύνδεσης/αναβάθμισης και δεν θα μου επιστραφεί το ποσό για το ρουτερ

1)

2)

Όσον αφορά τα σχόλια 1-2 κρατα μικρό καλάθι για το συμπέρασμα που έβγαλες, ειδικά εάν στο είπε σαν αιτία το τεχνικό τμήμα του παρόχου. Εμένα προσπαθούσαν να με πείσουν ότι ευθύνεται το Philips hue bridge (έξυπνος φωτισμός) τι και αν μάταια προσπαθούσα να τους εξηγήσω ότι είναι συνδεδεμένο ενσύρματα, με τις συσκευές επικοινωνεί με zigbee και ότι το WiFi που έχει ακόμη και εάν είναι always on τρέχει στα 2.4g. Εν τελεί για να το αποδείξω, το αποσύνδεσα τελείως, προφανώς χωρίς καμία διαφορά.

 @marlborakis τελικά πιο firmware σου εγκατέστησε; 

Και εγώ αυτό έχω

Έχει κάποιος το εν λόγω firmware (σε 50αρα) ξέρουμε εάν βοηθάει στο πρόβλημα @dskoul?

1)

2)

Για τα 1) & 2) άρα καταλήγουμε ότι είναι κατά βάση θέμα firmware, σίγουρα δεν βοηθαν οι παρεμβολές , αλλά δεν γίνεται σε κάποιους να λειτουργεί και σε άλλους όχι. Σε εμένα όταν αποσυνδέεται δεν εμφανίζει το δίκτυο καν, ακόμη και να είμαι απόσταση 1 εκατοστό από ρουτερ.

Πραγματικα δεν είναι τα 20€ είναι όλη αυτή η ταλαιπωρία και κοροϊδία. Στην τελική αφού το προϊόν που πουλάν δεν ανταποκρίνεται σε αυτά που τάξανε (ένας λόγος παραπάνω εάν ευθύνονται με το firmware) ας το πάρουν πίσω και να επιστρέψουν τα 20€ ή ας κάνουν μια έκπτωση στη συνδρομή εάν λογιστικά τους είναι δύσκολο η επιστροφή, εάν υπάρχει διάθεση λύσεις υπάρχουν. Ωστόσο από αυτά που διαβάζω και εδώ... ή σηκώνεις τα χέρια ψηλά ή η νομική οδός είναι μονόδρομος.

Χωρις πολλα σχολια .. κυριως γιατι καταλαβαινω το πως αισθανεσαι 

1. η δικια μου σύνδεση ειναι επαγγελματικη, ισως γι αυτο ήρθε τεχνικος

2. το οτι το πηγες στο μαγαζι της nova και επαιζε Χωρίς "φορτιο" και χωρις καμια σύνδεση πανω του ... δεν λεει κατι  ....
3. απο την συνομιλια του τεχνικού με το κέντρο της nova ακουσα οτι τωρα τελευταια εχουν αρκετες τέτοιες περιπτωσεις 

4. μετα απο ενα δίωρο που εκατσε ο τεχνικος (την δευτερη φορα) και αφου ειχαμε απελπιστει ολοι, τους ειπα να μου στείλουν γραπτως οτι δεν μπορουν να το φτιαξουν ....
τότε εγινε το αδιανοητο!!!  Εδωσαν οδηγίες στον τεχνικο (το ακουσα με τα αυτακια μου γιατι ο τεχνικος μετα απο τοση ωρα μιλούσε με ανοικτη ακροαση) να μου πει οτι ειναι παρεβολες ... 

Φυσικα εκνευριστηκα και δεν το δεχτηκα! Ο τεχνικος στο χαρτι του, εγραψε οτι η βλαβη προερχεται απο παρεμβολες και εφυγε .... 
φανταζομαι οτι τους ενόχλησε το γεγονός οτι ζητησα ΓΡΑΠΤΗ απαντηση

5. Επειδη πανω απο ολα ειναι η ψυχικη μου υγεια .... τους εγραψα εκει που δεν πιανει μελανι ... και αγορασα ενα router της xiaomi και κανω την δουλεια μου (μπορει και καλυτερα απο πριν) 
ξερω οτι με εκλεψαν 20Ευρω το Η288a και 35Ευρω το καινουργιο router
εχω ενα χρόνο ακομα συμβολαιο ... μετα θα έρθει ο τελικος λογαριασμος !

ΥΓ1: Σε εμένα όταν αποσυνδέεται δεν εμφανίζει το δίκτυο καν, ακόμη και να είμαι απόσταση 1 εκατοστό από ρουτερ.
αυτο ακριβως συμβαινει και με εμενα ... Πρακτικα κανει τη λειτουργια του 5GHz αδυνατη 

ΥΓ2: Μπορω μονο να φανταστω σε ποσους αλλους εχει συμβει και ειτε δεν το εχουν καταλαβει ειτε απλα τους λενε μια μπουρδα, ειτε δεν ασχοληθηκαν ....  
 

Επεξ/σία από dskoul
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, Sofakos είπε

 

Έχει κάποιος το εν λόγω firmware (σε 50αρα) ξέρουμε εάν βοηθάει στο πρόβλημα @dskoul?

 

Εγω λιγο που το εψαξα δεν υπαρχει και οταν τους ρωτησα μου ειπαν οτι το περνανε αυτοι απομακρισμενα, σε εμενα έδιναν την εντολη αλλα τιποτα το ρουτερ δεν εκανε update ,  για καποιο λογο που ουτε αυτοι  ήξεραν .  
Εδω ειναι εικονα απο ενος φιλου που του το περασε τεχνικός στο σπιτι αλλα σε 100αρα .

 

Screenshot_41.jpg

Επεξ/σία από darkman
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, darkman είπε

Εγω λιγο που το εψαξα δεν υπαρχει και οταν τους ρωτησα μου ειπαν οτι το περνανε αυτοι απομακρισμενα, σε εμενα έδιναν την εντολη αλλα τιποτα το ρουτερ δεν εκανε update ,  για καποιο λογο που ουτε αυτοι  ήξεραν .  
Εδω ειναι εικονα απο ενος φιλου που του το περασε τεχνικός στο σπιτι αλλα σε 100αρα .

Screenshot_41.jpg

ειναι σε beta αυτο το firmware?
Γιατι  εγω απο τοτε π πηρα το 288a σε σχεση με το 267n εχω χασει σε συχρωνισμο...απο 97 σε 87 πηγα.

Επεξ/σία από tontorikos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, tontorikos είπε

ειναι σε beta αυτο το firmware?
Γιατι  εγω απο τοτε π πηρα το 288a σε σχεση με το 267n εχω χασει σε συχρωνισμο...απο 97 σε 87 πηγα.

Δεν το ξερω αλλα ο φιλος μου επιανε 76 και μετα το update εφτασε στο 109 τωρα τι να σου πω :( 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
21 λεπτά πριν, darkman είπε

Δεν το ξερω αλλα ο φιλος μου επιανε 76 και μετα το update εφτασε στο 109 τωρα τι να σου πω :( 

μιλαμε για nova παροχο ετσι?
γτ νμζω το εχει και η wind...

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, darkman είπε

Ναι Nova 3play 100αρα 

Αυτο π βρηκα σε ενα φορουμ..γτ εκατσα και το εψαξα το βαζουν σε οσους εχουν θεμα γτ συνδεονται με καμπινες της wind..και δεν μπορουν να συγχρονισουν! Λογικα θα ναι καποιο beta...υπομονη καποια στιγμη θα το παρουμε πιστευω και οι υπολοιποι..!

Επεξ/σία από tontorikos
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.