Προς το περιεχόμενο

ZTE H288A (Nova)


theanonymous

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 3/8/2020 στις 11:41 ΠΜ, fasolasi2 είπε

Κάνε πως φευγεις και θα κάνουν τεμενάδες, απο τα κεντρικά

Θέλουν την εύκολη λύση για τους τεχνικούς τους, ( αν είναι όλοι τεχνικοί ΔΕΝ ειναι απόλυτο ), να έχουν την λίστα των ετοίμων λύσεων.

Δεν μπορώ να φύγω δυστυχώς!!!εχω συμβόλαιο ακόμα και πρέπει να πληρώσω για να φύγω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 682
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Οδηγός για Bridge Mode στο H288A Αν θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το H288A μόνο για την τηλεφωνία και κάποιο δικό μας για το internet, ακολουθούμε τα παρακάτω. 1) Μπαίνουμε στο web interface (

H Nova έχει ξεκινήσει να δίνει το ZTE H288A σε οικιακούς πελάτες, ενώ μέχρι τώρα δινόταν μόνο σε επαγγελματικές συνδέσεις.   Χαρακτηριστικά VDSL2 με υποστήριξη 35b / V.plus / SuperVecto

για ενα διαστημα εδιναν και το to link 9970.σιγα σιγα πανε στο 288 ειδικα οσοι εχουν voip. το εχω αρκετο καιρο. λογω chipset μπορει να δειτε μικροτερο συγχρονισμο η μικροτερο attainable αλλα κατα τα α

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 11/8/2020 στις 11:00 ΜΜ, Heatspreader είπε

Δεν το δίνουν σε γραμμές ADSL.

Το δίνουν εφόσον υπάρχει διαθέσιμο.

Έχουν δώσει σε παππούλη με adsl και του το σέταρα εγώ.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σε όλους. 

Σήμερα ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου από 24 σε 100 της nova,πήρα το 288 router έκανα την σύνδεση βάση του manual(Κεντρική πρίζα ρούτερ τηλεφωνο)δεύτερη πρίζα άλλο τηλέφωνο με φίλτρο..Όλα όπως γράφει το manual αλλά τα αποτελέσματα απογοητευτικά όπως παραθέτω στην εικόνα. 

Πήρα το servise μου το μέτρησε βγάζοντας τα τηλέφωνα ανέβηκε 6 μονάδες και με παρέπεμψε σε τεχνικό, δεν το δέχτηκα διότι το θεωρώ χάσιμο χρόνου και χρηματος. 

Υπάρχει πιστεύεται κάποιος τρόπος να διορθώσω αυτό το χάλι ή να κάνω καταγγελία να φύγω?.

Περίμενα ότι 100 δεν θα έπιανα μιας και με 24- 9 έπιανα,αλλά 75-80 το περίμενα όχι αυτό το χάλι.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

 

20200820_001428.jpg

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εταιρία σου πρότεινε μια λύση. Αυτή είναι να γίνει έλεγχος από τεχνικό. Όπως όταν πονάς πας στο γιατρό, έτσι όταν έχεις πρόβλημα με το Internet, το νερό, το ρεύμα, κλπ, καλείς τεχνικό. 

Αν το θεωρείς χάσιμο χρόνου και χρήματος, τότε θα βρεις τη λύση μόνος σου.

Δεν μπορώ να καταλάβω κάποιος από ένα Forum, βλέποντας κάποια στατιστικά γραμμής θα βρει λύση, όταν ήδη οι ειδικοί που εσύ κάλεσες για βοήθεια σου βρήκαν τη λύση.

Εκτός των άλλων θες να κάνεις και καταγγελία χωρίς να έχει γίνει τεχνικός έλεγχος.

Δηλαδή αν έχεις πρόβλημα στο ρεύμα, και έχεις μειωμένη τάση στις πρίζες, θα κάνεις καταγγελία στη ΔΕΗ και θα φύγεις;

Επεξ/σία από Heatspreader
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 ώρες πριν, Heatspreader είπε

Η εταιρία σου πρότεινε μια λύση. Αυτή είναι να γίνει έλεγχος από τεχνικό. Όπως όταν πονάς πας στο γιατρό, έτσι όταν έχεις πρόβλημα με το Internet, το νερό, το ρεύμα, κλπ, καλείς τεχνικό. 

Αν το θεωρείς χάσιμο χρόνου και χρήματος, τότε θα βρεις τη λύση μόνος σου.

Δεν μπορώ να καταλάβω κάποιος από ένα Forum, βλέποντας κάποια στατιστικά γραμμής θα βρει λύση, όταν ήδη οι ειδικοί που εσύ κάλεσες για βοήθεια σου βρήκαν τη λύση.

Εκτός των άλλων θες να κάνεις και καταγγελία χωρίς να έχει γίνει τεχνικός έλεγχος.

Δηλαδή αν έχεις πρόβλημα στο ρεύμα, και έχεις μειωμένη τάση στις πρίζες, θα κάνεις καταγγελία στη ΔΕΗ και θα φύγεις;

Καταρχήν ευχαριστώ για την απάντηση σου φίλε μου.

Όσον αφορά την γνώμη σου καμία λυση δεν εδωσε,διαχείριση αντιρρήσεων-αντιδρασεων έκανε και εξηγούμε..Όταν πουλάς κάτι είσαι σίγουρος και πιστεύεις αυτό που πουλάς βάζοντας μάλιστα και μια μορφή εγγύησης στον πελάτη όντας σίγουρος για την ποιότητα που πουλάς.Δεν δίνεις κάτι καινούργιο και μετά αναιρεις αυτά που έλεγες και μάλιστα χαρατσωνεις τον πελάτη στο νέο προϊόν που έδωσες μόλις !

Δουλεύω σε πολυεθνική, είμαι πωλητής 26 χρόνια, ακόμη και στην μικροαπειροελαχιστη περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος υπάρχει επιστροφή χωρίς χρέωση,ακόμη και τεχνικό να στείλουμε Σαν εταιρία για τα πάγια μας που είναι χρησιδανειο  το κόστος το επιβαρύνεται η εταιρία Και όχι μόνο στα καινούργια , εδώ Ποια είναι η λύση??Μήπως η εγγύηση που μου δώσανε τηλεφωνικά για την ταχύτητα?Μήπως τα παχια λόγια κάτω από 80 ταχύτητα εγγυόμαστε χωρίς κόστος επαναφορά στο προηγούμενο καθεστώς??..η μήπως η χρέωση!!20€ για να μου έρθει κάποιος να μου πει ότι λέει σε όλους (Παλιά καλώδια πολυκατοικίας, μακρινή απόσταση,χαλκός κτλ )??

ΑΡΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΑΠΡΟΣΩΠΑ, ΚΟΨΤΕ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ ΤΩΡΑ...εγω αυτο εισπράττω και όχι μόνο Εγώ.

Και ναι για να κλείσω την λύση την έδωσα εγώ και ανέξοδα!! ,όπως ξέρω 26 χρόνια τώρα να την δίνω πάντοτε.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1) Βεβαίως και η εταιρία σου δίνει εγγύηση ποιότητας για το προϊόν που σου πουλάει. Η ελάχιστη ταχύτητα συγχρονισμού είναι στα 78Mbit για το πακέτο των 100Mbit. Αν τώρα το κτήριο έχει πρόβλημα στην καλωδίωση δεν φταίει η εταιρία, όπως δεν φταίει και η ΔΕΗ αν έχεις πρόβλημα στον πίνακα σου.

2) Το ραντεβού δεν είναι με χρέωση, δεν κοστίζει 20€. Αν το πρόβλημα είναι μέσα από το σπίτι / πολυκατοικία σου, θα πληρώσεις το ραντεβού του τεχνικού 20€. Αν τώρα εσύ δεν εμπιστεύεσαι τον τεχνικό επειδή θεωρείς ότι δεν θα κάνει σωστή διάγνωση, είναι δικαίωμα σου να μην δεχτείς το ραντεβού, η λύση όμως σου έχει προταθεί και είναι να γίνει έλεγχος ώστε να δουν τι έχει συμβεί και να σε βοηθήσουν.

Τα παλιά καλώδια δεν έχουν κανένα πρόβλημα. Δεν πάει με την παλαιότητα, πάει με την κατάσταση που βρίσκονται. Γίνονται συγκεκριμένες μετρήσεις στην εισαγωγή του κτηρίου. Αν εκεί η ταχύτητα συγχρονισμού είναι αυτή που πρέπει σου το λέει και εσύ θα πρέπει να αν θες να το διορθώσεις. Πληρώνεις τη διάγνωση και κατά τη γνώμη είναι πολύ σωστό αυτό. Αν φέρεις έναν υδραυλικό να σου πει από πού είναι η διαρροή, δεν θα τον πληρώσεις;

Αν φυσικά το πρόβλημα δεν είναι στο κτήριο, εννοείται ότι δεν θα πληρώσεις, θα κοιτάξουν να το φτιάξουν.

Βασικά δεν φταις εσύ που το βλέπεις έτσι, φταίνε οι ίδιοι οι πάροχοι τηλεπικοινωνιών που έχουν κακομάθει τον κόσμο με Router, WiFi, ταχύτητες, κλπ.

Θεωρώ πως θα έπρεπε να ήταν πιο ξεκάθαροι πριν πολλά χρόνια. Όπως η ΔΕΗ, να σου λέει εγώ σου φέρνω 100Mbit στην εισαγωγή. Οι ρυθμίσεις για να πάρεις IP είναι αυτές, κόψε το λαιμό σου και βρες Router και τεχνικό να στο σετάρει, όπως θα κάνεις με το ρεύμα, οπότε εσύ θεωρείς ότι και πρόβλημα να έχει το σπίτι σου φταίει ο πάροχος.

Φέρε Ηλεκτολόγο με Analyser, να σου μετρήσει στην εισαγωγή να δει τι γίνεται. Όχι Ηλεκτολόγο που θα βάλει πολύμετρο να δει αν είναι κομμένο το καλώδιο. Ηλεκτολόγο του 2020. Αν στο κάνει με λιγότερα λεφτά, μια χαρά, ελεύθερη αγορά έχουμε, αλλά όχι καταγγελία, χωρίς να έχει γίνει έλεγχος. Είσαι λάθος εδώ.

 

Επεξ/σία από Heatspreader
  • Like 4
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 20/8/2020 στις 6:38 ΜΜ, gialloblue είπε

Καταρχήν ευχαριστώ για την απάντηση σου φίλε μου.

Όσον αφορά την γνώμη σου καμία λυση δεν εδωσε,διαχείριση αντιρρήσεων-αντιδρασεων έκανε και εξηγούμε..Όταν πουλάς κάτι είσαι σίγουρος και πιστεύεις αυτό που πουλάς βάζοντας μάλιστα και μια μορφή εγγύησης στον πελάτη όντας σίγουρος για την ποιότητα που πουλάς.Δεν δίνεις κάτι καινούργιο και μετά αναιρεις αυτά που έλεγες και μάλιστα χαρατσωνεις τον πελάτη στο νέο προϊόν που έδωσες μόλις !

Δουλεύω σε πολυεθνική, είμαι πωλητής 26 χρόνια, ακόμη και στην μικροαπειροελαχιστη περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος υπάρχει επιστροφή χωρίς χρέωση,ακόμη και τεχνικό να στείλουμε Σαν εταιρία για τα πάγια μας που είναι χρησιδανειο  το κόστος το επιβαρύνεται η εταιρία Και όχι μόνο στα καινούργια , εδώ Ποια είναι η λύση??Μήπως η εγγύηση που μου δώσανε τηλεφωνικά για την ταχύτητα?Μήπως τα παχια λόγια κάτω από 80 ταχύτητα εγγυόμαστε χωρίς κόστος επαναφορά στο προηγούμενο καθεστώς??..η μήπως η χρέωση!!20€ για να μου έρθει κάποιος να μου πει ότι λέει σε όλους (Παλιά καλώδια πολυκατοικίας, μακρινή απόσταση,χαλκός κτλ )??

ΑΡΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΑΠΡΟΣΩΠΑ, ΚΟΨΤΕ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΑΣ ΤΩΡΑ...εγω αυτο εισπράττω και όχι μόνο Εγώ.

Και ναι για να κλείσω την λύση την έδωσα εγώ και ανέξοδα!! ,όπως ξέρω 26 χρόνια τώρα να την δίνω πάντοτε.

ποια ειναι η λυση ομως δεν λες..

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 20/08/2020 at 01:31, gialloblue said:

Γεια σε όλους. 

Σήμερα ενεργοποιήθηκε η γραμμή μου από 24 σε 100 της nova,πήρα το 288 router έκανα την σύνδεση βάση του manual(Κεντρική πρίζα ρούτερ τηλεφωνο)δεύτερη πρίζα άλλο τηλέφωνο με φίλτρο..Όλα όπως γράφει το manual αλλά τα αποτελέσματα απογοητευτικά όπως παραθέτω στην εικόνα. 

Πήρα το servise μου το μέτρησε βγάζοντας τα τηλέφωνα ανέβηκε 6 μονάδες και με παρέπεμψε σε τεχνικό, δεν το δέχτηκα διότι το θεωρώ χάσιμο χρόνου και χρηματος. 

Υπάρχει πιστεύεται κάποιος τρόπος να διορθώσω αυτό το χάλι ή να κάνω καταγγελία να φύγω?.

Περίμενα ότι 100 δεν θα έπιανα μιας και με 24- 9 έπιανα,αλλά 75-80 το περίμενα όχι αυτό το χάλι.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

20200820_001428.jpg

Αρχικα πρεπει να καθοριστει που βρισκεται το προβλημα, Οταν μεσολαβουν τοσα μηχανηματα, καλωδιωσεις, οπτικες ινες και δεν ξερω και εγω τι αλλο, το προβλημα μπορει να ειναι σε διαφορα σημεια αλλα απο την εμπειρια μου θα σου πω πως στις περισσοτερες περιπτωσεις το προβλημα ειναι σε ενα σημειο.

Η προτεινομενη λυση (εκτος εαν εχεις καποια καλυτερη ή αν μπορεις με το κανεις μονος σου) ειναι να μετρηθει η ταχυτητα και τα λοιπα χαρακτηριστικα της γραμμης σου στην εισοδο του σπιτιου σου.

Εκει 2 πραγματα θα συμβουν, ειτε θα προκυψει μια τιμη συνηθως ελαφρως υψηλοτερη απο αυτη που βλεπεις στον ρουτερ σου, το οποιο προτεινει οτι υπαρχει προβλημα πιο πισω συνεπως δηλωνεται ως βλαβη και εχουν ευθυνη και υποχρεωση να το διερευνησουν και να το φτιαξουν και δεν χρεωνεσαι για τιποτα ή θα προκυψει μια τιμη μεγαλυτερη/ιση τουλαχιστον του 80% της ονομαστικης γεγονος που προτεινει οτι το προβλημα εντοπιζεται παρακατω, στην καλωδιωση του σπιτιου σου δηλαδη και εχεις εσυ ευθυνη να το διερευνησεις με δικα σου μεσα και φυσικα θα χρεωθεις την επισκεψη του τεχνικου.

Αν το ξερεις οτι η καλωδιωση σου δεν εχει προβλημα ή σοβαρες απωλειες δεν εχεις να φοβηθεις και χρεωθεις τιποτα, ισα ισα που θα αποδειχτει και οτι το θεμα ειναι δικο τους. Παρεμπιπτοντως, η ADSL που κλειδωνε?  Τωρα το ειδα οτι γραφεις 9.

Βγαλε τον εγωισμο σου εξω απο αυτο και δες το αντικειμενικα για να καταφερεις να απολαυσεις αυτο που αγορασες. 

Επεξ/σία από momentum
  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους. Μολιε υπέγραψα το συμβολαιο με Nova για 100αρα γραμμη και περιμένω το Router ZTE h288a. Ερώτηση. Μπορώ να ανοίξω port ή οχι; έχω ακούσει από φίλο που έχει το ίδιο router από την wind βέβαια ότι δεν μπορεί να ανοίξει και στην τεχνική υποστήριξη της wind του είπαν ότι είναι κλειδωμένο το ρουτερ και οτι πρέπει να περιμένει αναβάθμιση για να κανει Port forwarding. Τι λέτε εσείς; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Super Moderators
On 27/08/2020 at 00:14, Djkostar said:

Καλησπέρα σε όλους. Μολιε υπέγραψα το συμβολαιο με Nova για 100αρα γραμμη και περιμένω το Router ZTE h288a. Ερώτηση. Μπορώ να ανοίξω port ή οχι; έχω ακούσει από φίλο που έχει το ίδιο router από την wind βέβαια ότι δεν μπορεί να ανοίξει και στην τεχνική υποστήριξη της wind του είπαν ότι είναι κλειδωμένο το ρουτερ και οτι πρέπει να περιμένει αναβάθμιση για να κανει Port forwarding. Τι λέτε εσείς; 

οσο θυμαμαι παιζει κανονικα το port forward στο  zte288 forthnet

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.