Προς το περιεχόμενο

Μεγάλος Περίπατος Αθήνα


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Όπως σε όλα έτσι και με τον Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας προσπαθούμε να δείχνουμε Ευρωπαίοι χωρίς να επενδύσουμε στις πόλεις όπως οι Ευρωπαίοι. Δεν θα γράψω πολλά, θα αναφέρω μόνο ένα παράδειγμα από την επίσκεψή μου στο Μάαστριχτ πριν μερικά χρόνια για να σας αποδείξω ότι ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας (και της Θεσσαλονίκης δυστυχώς αύριο μεθαύριο) δεν είναι παρά μία επιπόλαιη και κάκιστη αντιγραφή των αντίστοιχων ευρωπαϊκών. 

Αποφασίζουμε μία ωραία πρωία να πάμε για βόλτα από το Άαχεν της Γερμανίας στο Μάαστριχτ της Ολλανδίας για βόλτα. Απόσταση δύο ώρες περίπου με το αυτοκίνητο αν θυμάμαι καλά. Όταν φτάσαμε στο Μάαστριχτ  για να πάμε στο κέντρο μπήκαμε από έναν περιφερειακό δρόμο σε έναν υπόγειο ο οποίος μας έβγαλε καρφί σε ένα υπόγειο πολυεπίπεδο πάρκινγκ ακριβώς κάτω από το κέντρο της πόλης με άπειρες θέσεις πάρκινγκ. Παρκάραμε το αμάξι μας πήραμε το ασανσέρ και βγήκαμε να κάνουμε την βόλτα μας στο κέντρο της πόλης. Αυτά σε μια μικρή ευρωπαϊκή πόλη, όχι μεγαλούπολη. Και επίσης σημειώστε ότι όλα τα επίπεδα του πάρκινγκ βρίσκονται κάτω  από την στάθμη των μεγάλων ποταμών που περιβάλουν την πόλη. Οπότε να μην ακούσω βλακείες του τύπου εμείς έχουμε αρχαία κτλ. . Τα προβλήματα που έπρεπε να λυθούν για την κατασκευή αυτού του πάρκινγκ σας βεβαιώνω ότι ήταν πολύ μεγαλύτερα από το κατεβάζω το επίπεδο του μετρό μερικά μέτρα για να μην πέσω στα επίπεδα που είναι τα αρχαία. Αυτό ακριβώς, τίποτα άλλο.

 

Υ.Γ. Σαν Θεσσαλονικιός που κατεβαίνει συχνά Αθήνα για δουλειές ανησυχώ γιατί την ίδια m@l@k1@ θα την φέρουν και στην Θεσσαλονίκη εάν παγιωθεί στην Αθήνα. Και φυσικά με ακόμη λιγότερες υποδομές και χειρότερο σχεδιασμό με ένα μετρό που έχει καταντήσει ανέκδοτο και δεν καλύπτει καν την βασική γραμμή, Αεροδρόμιο - ΚΤΕΛ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, parlapipas25 είπε

Η Αθήνα για να γίνει σωστή πόλη θέλει όλη γκρέμισμα και χτίσιμο από την αρχή.

Αυτά είναι πασαλιματα.

αυτο ειναι λιγο τσιτατο ... το "ιστορικο" κεντρο τουλαχιστον, δεν ειναι ΤΟΣΟ χαλια δομημενο. Το θεμα ειναι η χρηση του. Οσο και να το κανεις, σε τουριστικη πολη, να πηγαινει ο αλλος στο "κεντρο" και να πρεπει να κανει παρκουρ αναμεσα σε παρκαρισμενα μηχανακια στα πεζοδρομια, αυτοκινητα και καλα ενα λεπτο σταματησα με αλαρμ κοκ δεν ειναι και τοσο καλη εικονα.

παραεξω ναι, μεγαλα μερη θελουν γκριμισμα και φτιαξιμο απο την αρχη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, fredd0 είπε

αλεξανδρας απο βορεια - χαμοστερνας/πειραιως απο νοτια?

Αυτές τις διαδρομές χρησιμοποιούμε ούτως ή άλλως όσοι έχουμε δουλειές στο κέντρο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, fredd0 είπε

αλεξανδρας απο βορεια - χαμοστερνας/πειραιως απο νοτια?

Και πως ακριβώς θα μπει κάποιος κινούμενος στην Συγγρού από νότια στην Χαμοστέρνας;

Από την μία λωρίδα της Λαγουμιτζή όπου θα πρέπει να κάνει στροφή 360 μοιρών  σε μονή λωρίδα  για να περάσει κάτω από την Συγγρού και να βγει στην Χαμοστέρνας;

Αν το ακολουθήσουν πολλοί η ουρά στην Συγγρού θα φτάσει στον Άγιο Σώστη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
9 λεπτά πριν, anax111 είπε

Όπως σε όλα έτσι και με τον Μεγάλο Περίπατο της Αθήνας προσπαθούμε να δείχνουμε Ευρωπαίοι χωρίς να επενδύσουμε στις πόλεις όπως οι Ευρωπαίοι. Δεν θα γράψω πολλά, θα αναφέρω μόνο ένα παράδειγμα από την επίσκεψή μου στο Μάαστριχτ πριν μερικά χρόνια για να σας αποδείξω ότι ο Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας (και της Θεσσαλονίκης δυστυχώς αύριο μεθαύριο) δεν είναι παρά μία επιπόλαιη και κάκιστη αντιγραφή των αντίστοιχων ευρωπαϊκών. 

Αποφασίζουμε μία ωραία πρωία να πάμε για βόλτα από το Άαχεν της Γερμανίας στο Μάαστριχτ της Ολλανδίας για βόλτα. Απόσταση δύο ώρες περίπου με το αυτοκίνητο αν θυμάμαι καλά. Όταν φτάσαμε στο Μάαστριχτ  για να πάμε στο κέντρο μπήκαμε από έναν περιφερειακό δρόμο σε έναν υπόγειο ο οποίος μας έβγαλε καρφί σε ένα υπόγειο πολυεπίπεδο πάρκινγκ ακριβώς κάτω από το κέντρο της πόλης με άπειρες θέσεις πάρκινγκ. Παρκάραμε το αμάξι μας πήραμε το ασανσέρ και βγήκαμε να κάνουμε την βόλτα μας στο κέντρο της πόλης. Αυτά σε μια μικρή ευρωπαϊκή πόλη, όχι μεγαλούπολη. Και επίσης σημειώστε ότι όλα τα επίπεδα του πάρκινγκ βρίσκονται κάτω  από την στάθμη των μεγάλων ποταμών που περιβάλουν την πόλη. Οπότε να μην ακούσω βλακείες του τύπου εμείς έχουμε αρχαία κτλ. . Τα προβλήματα που έπρεπε να λυθούν για την κατασκευή αυτού του πάρκινγκ σας βεβαιώνω ότι ήταν πολύ μεγαλύτερα από το κατεβάζω το επίπεδο του μετρό μερικά μέτρα για να μην πέσω στα επίπεδα που είναι τα αρχαία. Αυτό ακριβώς, τίποτα άλλο.

Υ.Γ. Σαν Θεσσαλονικιός που κατεβαίνει συχνά Αθήνα για δουλειές ανησυχώ γιατί την ίδια m@l@k1@ θα την φέρουν και στην Θεσσαλονίκη εάν παγιωθεί στην Αθήνα. Και φυσικά με ακόμη λιγότερες υποδομές και χειρότερο σχεδιασμό με ένα μετρό που έχει καταντήσει ανέκδοτο και δεν καλύπτει καν την βασική γραμμή, Αεροδρόμιο - ΚΤΕΛ.

φαντάζομαι το πάρκινγκ που αναφέρεις ήταν επί πληρωμή έτσι?

κάτι τέτοιο πρέπει να κάνουν και στην αθήνα κέντρο και πέριξ

πλήρης απαγόρευση στα οχήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, fredd0 είπε

αλεξανδρας απο βορεια - χαμοστερνας/πειραιως απο νοτια?

Το   εχεις   κανει   ποτε?

Αρδητου-βασιλισσης   σοφιας-αλεξανδρας   θελεις   πανω   απο   μισαωρο  τωρα....

Οταν   πηξουν   τον  χειμωνα   καταλαβαινεις   τι   θα   γινεται   ειδικα   οταν  στριβεις   αριστερα  στην  μαβιλη.

Χαμοστερνας   για   να   πας   αιγαλεω-περιστερι   μεσω   κηφισου?  Εχεις   δει   τι  συμβαινει   κηφισο   τα  2  τελευταια   χρονια   τουλαχιστον?

Σημερα   μιλησα   με   οασα   για   τις   ανακοινωσεις   σχετικα   με   τον  μεγαλο   αποπατο   και  το  μονο   που   κανουν   οι   εργαζομενοι   στα  μμμ

ειναι   να   γαμοσταυριζουν   και  να   προσπαθουν   να   τακτοποιησουν  χαμενα   δρομολογια.

Δεν  γνωριζω   αν  χρησιμοποιεις   μμμ   (οχι   μετρο)   αλλα   καντο   και  θα   καταλαβεις.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ikorolis είπε

φαντάζομαι το πάρκινγκ που αναφέρεις ήταν επί πληρωμή έτσι?

κάτι τέτοιο πρέπει να κάνουν και στην αθήνα κέντρο και πέριξ

πλήρης απαγόρευση στα οχήματα.

 

Ναι ήταν επί πληρωμή. Αλλά δεν ήταν ακριβό. Και φυσικά όλο το κέντρο ήταν πεζόδρομοι. Αυτό είναι που με εκνευρίζει στον Μεγάλο Περίπατο. Δεν είναι ότι δεν θέλω να υπάρχουν πεζόδρομοι, ίσα ίσα το αντίθετο αλλά πεζόδρομους φτιάχνεις αφού πρώτα έχεις λύσει τα προβλήματα κυκλοφορίας και πάρκινγκ. Έτσι γίνεται στην Ευρώπη. Αυτές οι m@l@k1e$, πεζόδρομοι χωρίς να έχει λυθεί τίποτα γίνονται μόνο εδώ στην Ελλάδα. Επιπλέον εάν υπήρχαν υπόγεια πάρκινγκ θα μπορούσε να υπάρχει απαλλαγή για μερικές ώρες σε όσους έχουν μαγαζιά στο κέντρο και μόνιμα για τους μόνιμους κατοίκους. Και μετά κάνε και τον Μεγάλο Περίπατο και δεν θα έχει πιστέψτε με κανένας αντίρρηση. 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα   δυο   υπογεια   κανιγγος   και   κλαυθμωνος   τιγκαρουν   στις   8.30   το  πρωι....

Εν   τω   μεταξυ   η   αθηνα   εχει   ψιλοαδειασει   γιατι   λογω   της   καταστασης   πηρε   πολυ  κοσμος   τις   αδειες  του  νωρις.

Επεξ/σία από tigergreg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 λεπτά πριν, anax111 είπε

Ναι ήταν επί πληρωμή. Αλλά δεν ήταν ακριβό. Και φυσικά όλο το κέντρο ήταν πεζόδρομοι. Αυτό είναι που με εκνευρίζει στον Μεγάλο Περίπατο. Δεν είναι ότι δεν θέλω να υπάρχουν πεζόδρομοι, ίσα ίσα το αντίθετο αλλά πεζόδρομους φτιάχνεις αφού πρώτα έχεις λύσει τα προβλήματα κυκλοφορίας και πάρκινγκ. Έτσι γίνεται στην Ευρώπη. Αυτές οι m@l@k1e$, πεζόδρομοι χωρίς να έχει λυθεί τίποτα γίνονται μόνο εδώ στην Ελλάδα. Επιπλέον εάν υπήρχαν υπόγεια πάρκινγκ θα μπορούσε να υπάρχει απαλλαγή για μερικές ώρες σε όσους έχουν μαγαζιά στο κέντρο και μόνιμα για τους μόνιμους κατοίκους. Και μετά κάνε και τον Μεγάλο Περίπατο και δεν θα έχει πιστέψτε με κανένας αντίρρηση. 

κατά ένα μέρος συμφωνώ μαζί σου ότι το έπιασαν ανάποδα το σκηνικό με τον μεγάλο περίπατο

πρώτα καταργείς την πρόσβαση στα αυτοκίνητα στο κέντρο της πόλης και πέριξ (πλήρης απαγόρευση)

μετά όλοι οι περιφερειακοί δρόμοι στα οποία κινούνται τα αυτοκίνητα όταν πάνε προς το κέντρο θα οδηγούνται σε πάρκινγκ τα οποία θα πληρώνεις (ακριβά) έτσι το σκέφτεσαι...

στο κέντρο και στα πέριξ θα επιτρέπονται μόνο τα ΜΜΜ και τα οχήματα τροφοδοσίας (συγκεκριμένες ώρες και ημέρες)

τα ταξί θα αφήνουν στα πέριξ και εννοείται περιορισμός στον αριθμό τους (όχι 16000-20000 που είναι τώρα αλλά όπως είπε ένας φίλος 7000-8000 ανά βάρδια θα προσθέσω εγώ και δεν θα μπαίνουν στο κέντρο

στο κέντρο θα υπάρχουν οι πεζοί και τα ποδήλατα

θα υπάρχουν δρόμοι στους οποίους θα κινούνται τα ΜΜΜ τα οποία θα είναι νέας τεχνολογίας όχι τα σάπια που υπάρχουν τώρα

θα υπάρχουν πεζοδρόμια

θα υπάρχουν ποδηλατόδρομοι

και φυσικά θα υπάρχει πράσινο

αυτή θα λέγεται πόλη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, fredd0 είπε

αυτο ειναι λιγο τσιτατο ... το "ιστορικο" κεντρο τουλαχιστον, δεν ειναι ΤΟΣΟ χαλια δομημενο. Το θεμα ειναι η χρηση του. Οσο και να το κανεις, σε τουριστικη πολη, να πηγαινει ο αλλος στο "κεντρο" και να πρεπει να κανει παρκουρ αναμεσα σε παρκαρισμενα μηχανακια στα πεζοδρομια, αυτοκινητα και καλα ενα λεπτο σταματησα με αλαρμ κοκ δεν ειναι και τοσο καλη εικονα.

παραεξω ναι, μεγαλα μερη θελουν γκριμισμα και φτιαξιμο απο την αρχη.

Ναι οκ για το ιστορικό άλλα το υπόλοιπο είναι τέρας.Δεν είναι τυχαίο που εδώ και πάρα πολλά χρόνια ο κόσμος εγκατέλειψε κυψέλη κλπ για να μείνει στα προάστια.Στις φυλακές λιγότερη κατάθλιψη αισθάνεσαι.

Για πιο ποιοτική ζωή προάστια μόνο.Εκτος τα δυτικά εννοείται.

Επεξ/σία από parlapipas25
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με όλα όσα λες εκτός από το ακριβό πάρκινγκ. Γιατί να είναι ακριβό; Προσωπικά πιστεύω πως μπορεί να γίνει με τις κατάλληλες μελέτες φθηνό. Όλα είναι θέμα μακροχρόνιου σχεδιασμού. Εδώ στην Ελλάδα όμως όλα είναι θέμα μίζας και μάσας. Το ξέρεις ότι κανένα έργο δεν σχεδιάζεται στους δήμους πέραν του ορίζοντα οκταετίας; Καταλαβαίνεις γιατί έτσι; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αξίζει επίσης να διαβάσει κανείς έστω τα συμπεράσματα της περιβόητης μελέτης: http://megalosperipatos.cityofathens.gr/files/meleti.pdf

Η μελέτη βέβαια δεν έχει δημοσιευθεί πουθενά και ούτε πρόκειται. Έτσι για να δούμε λίγο την μεθοδολογία. Για τα πρωτογενή δεδομένα ας μην μιλάμε καλλίτερα. Αυτά ο κάθε συγκοινωνιολόγος καθηγητής ΕΜΠ τα κρατά με νύχια και με δόντια λες και είναι περιουσία του και δεν μαζεύτηκαν με κρατικά χρήματα.

Σύμφωνα λοιπόν με την μελέτη τα θετικά αποτελέσματα των παρεμβάσεων βασίζονται σε μία παραδοχή: Ότι το 7% των χρηστών ΙΧ στην περιοχή επέμβασης της μελέτης (Μικρός Δακτύλιος) θα στραφεί στα ΜΜΜ μέσα σε 6 μήνες.

Εντελώς αυθαίρετη παραδοχή ιδιαίτερα εν μέσω πανδημίας Covid-19. Αλλά ακόμη και αν δεν ήταν έτσι το εύλογο ερώτημα είναι που στηρίχθηκε η παραδοχή αυτή: σε προηγούμενη εμπειρία στην Αθήνα; Σε άλλες χώρες;

Τέλος τα αποτελέσματα της παραδοχής αυτής είναι επιεικώς γελοία.

Για παράδειγμα, ο μέσος χρόνος της ανόδου της Ακαδημίας θα μειωθεί κατά 18/100 του λεπτού, ήτοι 11 δευτερόλεπτα και ο μέσος χρόνος μετάβασης από Χίλτον μέχρι Πανόρμου θα μειωθεί κατά 34/100 του λεπτού, ήτοι 21 δεύτερα.

Καλά κρασιά!

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...