Προς το περιεχόμενο

Μεγάλος Περίπατος Αθήνα


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γενικοτερα   η  κατασταση   παει   κατα   διαολου   ειδικα   για  τους   εργαζομενους   που   ειναι   τελευταιοι   στην  τροφικη   αλυσιδα....

ΠΧ  στο   κολωνακι   μεχρι   πριν  λιγο   καιρο   περναγαν   3  μικρα   λεωφορεια...

Το   100  που   τερματιζε   κουμουνδουρου   και   βολευε   πολυ  γιατι   περναγε  απο   τα  στενα   του  ιστορικου  κεντρου...

Το   022   που   το  μετεφεραν   σινα   για   να   μην   πιανει   καθολου  κολωνακι-λυκαβητο..

Και   τελικα   αφησαν   μονο   το  060  που   κανει   κυκλικη   πορεια   και   στα   καλα   του   περναει   καθε   30-45   λεπτα....

Το   κολωνακι   εχει   τα  λιγοτερα   παρκιν   ανα   κατοικο....

Με   τις   υγειες   μας.....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης

Την καλησπέρα μου ,

Έσπευσαν ορισμένοι φίλοι να πουν βγαίνουμε offtopic στις προηγούμενες αναρτήσεις όταν αναφερθήκαμε σε πραγματικά προβλήματα που έχουν ξεχαστεί από την πολιτεία.

Η Αθήνα ,η πρωτεύουσα μας είναι μια πόλη χωρίς ρυμοτομία και ξαφνικά θέλουμε να γίνουμε Αμστερνταμ.Μια πόλη ξεχασμένη όπου κάθε τόσο ''παίζουν''' με την Ομόνοια.Μια πόλη όπου η δομή της δεν της επιτρέπει να έχει ποδηλατόδρομους.Και εγώ θα ήθελα να καβαλήσω το ποδήλατο μου και ένα πρωί του σου-κου να ρίξω ένα πετάλι αλλά δεν το θεωρώ φρόνιμο στους δρόμους μας.

Στο μεταξύ ο συνολικός ενδεικτικός προϋπολογισμός φθάνει μαζί με τον ΦΠΑ στα 897.689,32 ευρώ ΠΗΓΉ ΕΘΝΟΣ.

Και ρωτώ ποιόν/σε τί θα ωφελήσει ένα τέτοιο έργο;Για ποιό λόγο οι πόροι να μην διοχετευτούν προς άλλες κατευθύνσεις;Έχουμε δώσει λύσεις στα υπόλοιπα προβλήματα της κοινωνίας μας;Έχει περπατήσει κανείς την Πατησίων;Την Λιοσίων;Την Σόλωνος;Δυσοσμία ,καμία καθαριότητα ,σπασμένα πεζοδρόμια ,δρόμοι που έχουν πνιγεί από την κίνηση.Έχει περπατήσει κανείς στον λόφο Στρέφη;Ζήτημα είναι ,πραγματικά ,αν οι 5/10 έχουν αίσθηση τι επικρατεί στο κέντρο.

Τα ταμεία μας δεν κολυμπάνε στο $  και εγώ ,θεωρώ πως ο δήμαρχος θα έπρεπε να τα επενδύσει αλλού.Να πιάσουν τόπο που λέμε.Σε έναν δήμο με πρόνοια για τους πολίτες ,με δημοτική αστυνομία για την ασφάλεια των πολιτών ,να καθαρίσει τα πάρκα μας που έχουν εγκαταλειφθεί.Το Πεδίον του Άρεως σε τι κατάσταση είναι;

Και αν δεν σας φτάνουν όλα αυτά ,πάρτε ένα τηλέφωνο στο Γενικό Νοσοκομείο Παίδων Αγία Σοφία που απόσο έμαθα υπάγεται στον δημο Αθηνας και το καρδιοχειρουργικό του τμήμα είναι κλειστό.

Σε κάθε τι που γίνεται σε αυτή την ζωή ,υπάρχει ένας λόγος.Στην προκειμένη περίπτωση ποιός είναι ο λόγος - το κυριότερο - και για ποιό λόγο επιλέχθηκε αυτή η χρονική στιγμή όταν τον Αύγουστο δεν κυκλοφορεί ψυχή.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, billdanos είπε

Όσοι κυκλοφορούμε στο κέντρο, γνωρίζουμε πολύ καλά πως και πριν τον "μεγάλο περίπατο" το κέντρο γινόταν πολύ συχνά απροσπέλαστο και μέναμε κολλημένοι στα αυτοκίνητα για πάρα πολύ ώρα. Είτε γιατί ήταν η κλασική ώρα αιχμής, είτε γιατί 40 άτομα αποφάσισαν να κλείσουν ολόκληρο δρόμο με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας κλπ κλπ... Οπότε καλό είναι να μην σκίζουμε τα ρούχα μας από την αγανάκτηση με τις καθυστερήσεις στην κυκλοφορία των τελευταίων ημερών (που σύμφωνα με μετρήσεις οι καθυστερήσεις είναι τελικά κάπου στα 3-4 λεπτά μεγαλύτερες από το μέσο όρο πριν τον "περίπατο").

Είναι λογικό να ξεβολευτούμε αλλά το συνολικό σχέδιο δεν είναι κακό (δεν γνωρίζω αν θα πετύχει προφανώς) και συμφωνούν με αυτό και οι επιστήμονες που κλήθηκαν να αναλάβουν το σχεδιασμό του (και δεν εννοώ εμένα, ή τον Μπάμπη που οδηγεί ταξί)! 

Από την άλλη, η γκρίνια βγαίνει πάντα πρώτη αβάδιστα σε οτιδήποτε οπότε ...όλα καλά! 😛 

Ολα καλα.λοιπον. Κατι γραφικοι μονο γκρινιαζουν για να γκρινιαζουν. Πως κανετε ετσι για 3-4' καθυστερηση μπροστα στο μεγαλειο του να κανεις περα δωθε ποδηλατο στην Πανεπιστημιου. Πραγματικα, ουτε ο Σκαι δεν τα λεει τοσο καλα. 

Δεν εχει νοημα να επιχειρηματολογησουμε καν, απλα ετσι απο ενδιαφερον (περιεργεια πιο πολυ) σε ποιους επιστημονες αναφερεσαι?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 λεπτά πριν, anax111 είπε

Συμφωνώ με όλα όσα λες εκτός από το ακριβό πάρκινγκ. Γιατί να είναι ακριβό; Προσωπικά πιστεύω πως μπορεί να γίνει με τις κατάλληλες μελέτες φθηνό. Όλα είναι θέμα μακροχρόνιου σχεδιασμού. Εδώ στην Ελλάδα όμως όλα είναι θέμα μίζας και μάσας. Το ξέρεις ότι κανένα έργο δεν σχεδιάζεται στους δήμους πέραν του ορίζοντα οκταετίας; Καταλαβαίνεις γιατί έτσι; 

διαφωνώ γιατί ο "ελληναράς" μόνο όταν πληρώνει κάτι πολύ ακριβά κάνει το αυτονόητο.

άρα ακριβό το να παρκάρει το όχημα του σε οργανωμένο χώρο στάθμευσης

εννοείται ότι θα απαγορεύεται να το παρκάρει πέριξ του κέντρου και στο κέντρο (δηλαδή στους δρόμους δεν θα υπάρχει ούτε ένα παρκαρισμένο όχημα)

επίσης ακριβό θα είναι και το πρόστιμο αν παραβιάσει κάποιο νόμο.

στην ελλάδα το πρόβλημα είναι ότι σκέφτονται δεν έχει το βάθος δεκαετίας όπως κάνουν σε άλλες σωστές χώρες της κεντρικής ευρώπης και της βόρειας ευρώπης

αλλά και αλλού

εδώ τα έργα ένα σκοπό έχουν

σε ποιανού την τσέπη θα καταλήξουν τα ευρώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, argonaut είπε

Τέλος τα αποτελέσματα της παραδοχής αυτής είναι επιεικώς γελοία.

Ακριβως...

Ζηλεψαν   την  δοξα   των   οικονομολογων   που   το  μονο   που   ειναι   χρησιμοι   ειναι   για  να   λενε   τι  πηγε   λαθος....

Εκ  των   υστερων   φυσικα   αμφοτεροι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, ikorolis είπε

διαφωνώ γιατί ο "ελληναράς" μόνο όταν πληρώνει κάτι πολύ ακριβά κάνει το αυτονόητο.

άρα ακριβό το να παρκάρει το όχημα του σε οργανωμένο χώρο στάθμευσης

εννοείται ότι θα απαγορεύεται να το παρκάρει πέριξ του κέντρου και στο κέντρο (δηλαδή στους δρόμους δεν θα υπάρχει ούτε ένα παρκαρισμένο όχημα)

επίσης ακριβό θα είναι και το πρόστιμο αν παραβιάσει κάποιο νόμο.

στην ελλάδα το πρόβλημα είναι ότι σκέφτονται δεν έχει το βάθος δεκαετίας όπως κάνουν σε άλλες σωστές χώρες της κεντρικής ευρώπης και της βόρειας ευρώπης

αλλά και αλλού

εδώ τα έργα ένα σκοπό έχουν

σε ποιανού την τσέπη θα καταλήξουν τα ευρώ

Δεν θα υπαρχει κανενα παρανόμο οχημα γιατι αυτοι που 'πρεπει' θα εχουν εξαιρεθει απο το νομο, οπως ακριβως και τωρα. Και τα SUV θα μπορουν να καβαλανε ανετα πεζοδρομια στα περιξ του Κολωνακιου χωρις να εμποδιζουν κανεναν, μιας και θα απαγορευεται η κυκλοφορια οχηματων. genius ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ας ξεκινήσουμε από τα δεδομένα:

Απο τη μια είναι η προβληματική όψη της Αθήνας:
-άναρχα οικοδομήματα που την κατέκλυσαν τα τελευταία 50 χρόνια, κρύβουν τα ελάχιστα όμορφα νεοκλασσικά
-δρόμοι που έχουν αφεθεί στην τύχη τους, γεμάτοι με καταστήματα που έχουν κατεβάσει ρολά μετά την κρίση
-ρύπανση και ανομία συντηρείται με την ανοχή της πολιτείας

Απο την άλλη είναι η προβληματική νοοτροπία του μέσου Έλληνα:
-παίρνω αυτοκίνητο να πάω μέχρι το περίπτερο
-κράζω τους ποδηλάτες γιατί εδώ δεν είναι Ολλανδία
-πετάω τα σκουπίδια μου όπου θέλω

Από εκεί και πέρα, στα μάτια μου η λογική δεν είναι λάθος, η υλοποίηση ίσως να είναι, αλλα θα κριθεί εκ του αποτελέσματος.
Η λύση για την κίνηση στο κέντρο πάντως δεν είναι να γίνει ένας ατέλειωτος αυτοκινητόδρομος αλλά να μην διέρχονται αμέτρητα αμάξια από αυτό!
Φυσικά μέχρι πρότινος υπήρχε ο δακτύλιος και ήταν κάπως ελεγχόμενη η κατάσταση, τώρα ούτε δακτύλιος υπάρχει, ήρθε και ο κορωνοϊός και έδεσε το γλυκό!

Οπότε αν θέλουμε καλύτερες συνθήκες μετακίνσης στο κέντρο της Αθήνας ας απαιτήσουμε καλύτερα ΜΜΜ και περισσότερο πράσινο αντί για περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας και περισσότερα αυτοκίνητα...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

περισσότερο πράσινο

Μου   θυμισες  τωρα   τον   συγχωρεμενο   εβερτ   που  εκανε   εισαγωγη    τεραστιους   φοινικες   οι  οποιοι   ηρθαν   με  το  γνωστο   κοκκινο   σκαθαρι

και  κατεστρεψαν   το   60%  των   ντοπιων   δεντρων...:lol:

Κανεις   φυσικα   δεν  εδωσε   λογο   γι  αυτο  το  εγκλημα.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ας ξεκινήσουμε από τα δεδομένα:

Απο τη μια είναι η προβληματική όψη της Αθήνας:
-άναρχα οικοδομήματα που την κατέκλυσαν τα τελευταία 50 χρόνια, κρύβουν τα ελάχιστα όμορφα νεοκλασσικά
-δρόμοι που έχουν αφεθεί στην τύχη τους, γεμάτοι με καταστήματα που έχουν κατεβάσει ρολά μετά την κρίση
-ρύπανση και ανομία συντηρείται με την ανοχή της πολιτείας

Απο την άλλη είναι η προβληματική νοοτροπία του μέσου Έλληνα:
-παίρνω αυτοκίνητο να πάω μέχρι το περίπτερο
-κράζω τους ποδηλάτες γιατί εδώ δεν είναι Ολλανδία
-πετάω τα σκουπίδια μου όπου θέλω

Από εκεί και πέρα, στα μάτια μου η λογική δεν είναι λάθος, η υλοποίηση ίσως να είναι, αλλα θα κριθεί εκ του αποτελέσματος.
Η λύση για την κίνηση στο κέντρο πάντως δεν είναι να γίνει ένας ατέλειωτος αυτοκινητόδρομος αλλά να μην διέρχονται αμέτρητα αμάξια από αυτό!
Φυσικά μέχρι πρότινος υπήρχε ο δακτύλιος και ήταν κάπως ελεγχόμενη η κατάσταση, τώρα ούτε δακτύλιος υπάρχει, ήρθε και ο κορωνοϊός και έδεσε το γλυκό!

Οπότε αν θέλουμε καλύτερες συνθήκες μετακίνσης στο κέντρο της Αθήνας ας απαιτήσουμε καλύτερα ΜΜΜ και περισσότερο πράσινο αντί για περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας και περισσότερα αυτοκίνητα...

Θελεις να μου εξηγησεις λιγο ποια λογικη δεν θεωρεις λαθος? Ποια λογικη υπαρχει πιαω απο ολο αυτο? Ας τους κανουμε τη ζωη κολαση για να σταματησουν να περνανε απο το κεντρο? Γιατι ή αυτο ισχυει ή κανουν καποιο extreme κοινωνικο πειραμα στα κεφαλια μας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το όλο πράγμα έγινε στο πόδι και σε μια πόλη που με δυσκολία αντέχει μερικά αυτοκίνητα, αν γινόμασταν κανονικοί άνθρωποι και είχαμε και σωστούς διαχειριστές, ίσως να άλλαζε κατι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, dazed είπε

Θελεις να μου εξηγησεις λιγο ποια λογικη δεν θεωρεις λαθος? Ποια λογικη υπαρχει πιαω απο ολο αυτο? Ας τους κανουμε τη ζωη κολαση για να σταματησουν να περνανε απο το κεντρο? Γιατι ή αυτο ισχυει ή κανουν καποιο extreme κοινωνικο πειραμα στα κεφαλια μας.

Τη λογική που λέει οτι το κέντρο της Αθήνας δεν χρειάζεται περισσότερα αυτοκίνητα προφανώς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι παρεμβάσεις αυτές θα είχαν νόημα μόνο εφόσον θα είχε ολοκληρωθεί η γραμμή 4 του Μετρό.

Τώρα απλά διοχετεύουν την κυκλοφορία σε παρακείμενους δρόμους: Αλεξάνδρας, Μιχαλακοπούλου, Ηλιού, Φραντζή, Χαμοστέρνας, Κωνσταντινουπόλεως.

Δηλαδή πόση περισσότερη κυκλοφορία μπορεί να δεχθεί η Ούλωφ Πάλμε, η Υμηττού ή η πολύπαθη Φιλολάου που είναι μποτιλιαρισμένη 20 ώρες το 24ώρο;

Χιλιάδες θα ταλαιπωρηθούν για ποιό λόγο;

Πόσα ποδήλατα θα χρησιμοποιούν την Πανεπιστημίου τον Αύγουστο με 40 βαθμούς; Πόσοι πεζοί θα χρησιμοποιούν την Πανεπιστημίου που πρακτικά νεκρώνει μετά τις 9 το βράδυ γιατί δεν υπάρχει εμπορική δραστηριότητα; Πόσοι θα κυκλοφορούν τον Χειμώνα;

Και όχι, υπάρχουν πάρα πολλοί από αυτούς τους χιλιάδες που δεν έχουν άλλη επιλογή παρά να χρησιμοποιούν ΙΧ αυτοκίνητο.

Και τι νόημα έχει η πεζοδρόμηση της Αθηνάς;

Πόσοι θα περπατήσουν από την Ομόνοια στο Μοναστηράκι και αντιστρόφως;  Η πλατεία Κοτζιά τι ζωή έχει σήμερα; (εγώ πάντως προβλέπω ότι όλο το ντηλάρισμα θα μετακινηθεί στο τμήμα από Ομόνοια μέχρι Σοφοκλέους).

ΟΚ, έληξε η συζήτηση:

EbXdTy6XQAAXUlJ?format=jpg&name=small

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Τη λογική που λέει οτι το κέντρο της Αθήνας δεν χρειάζεται περισσότερα αυτοκίνητα προφανώς...

Αυτο δεν ειναι λογικη, αυτο ειναι αποψη, και ασχετα αν συμφωνει ή διαφωνει κανεις (συμφωνω προσωπικα, με απαραιτητο ορο να υπερδιπλασιαστουν τα ΜΜΜ), αυτο που γινεται αυτη τη στιγμη δεν στοχευει σε κατι τετοιο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, dazed είπε

Αυτο δεν ειναι λογικη, αυτο ειναι αποψη, και ασχετα αν συμφωνει ή διαφωνει κανεις (συμφωνω προσωπικα, με απαραιτητο ορο να υπερδιπλασιαστουν τα ΜΜΜ), αυτο που γινεται αυτη τη στιγμη δεν στοχευει σε κατι τετοιο.

Άποψη είναι ότι εμένα με βολεύει να γίνει (σ)το κέντρο αυτοκινητόδρομος για να πηγαίνω με το αμαξάκι από το σπίτι μου στη δουλειά πιο γρήγορα...

Αλλά ας μην παίζουμε με τις λέξεις!

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, dazed είπε

Δεν θα υπαρχει κανενα παρανόμο οχημα γιατι αυτοι που 'πρεπει' θα εχουν εξαιρεθει απο το νομο, οπως ακριβως και τωρα. Και τα SUV θα μπορουν να καβαλανε ανετα πεζοδρομια στα περιξ του Κολωνακιου χωρις να εμποδιζουν κανεναν, μιας και θα απαγορευεται η κυκλοφορια οχηματων. genius ;)

και ποιος σου είπε εσένα φίλε μου ότι τα SUV θα μπαίνουν στο κολωνάκι και θα παρκάρουν στα πεζοδρόμια πάνω

κάνεις μεγάλο λάθος σε αυτό

ούτε τα SUV θα επιτρέπονται

ούτε στο κολωνάκι θα μπαίνει αυτοκίνητο

με τα πόδια "αγαπούλα" θα περπατάς στο κολωνάκι ή με τα ΜΜΜ.

το SUV στον χώρο στάθμευσης αλλιώς στο παίρνει ο γερανός μαζί με τις πινακίδες και την άδεια οδήγησης και σου χώνει ένα πολύ τσουχτερό πρόστιμο που στο τέλος θα πουλήσεις το SUV.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...