Προς το περιεχόμενο

Μεγάλος Περίπατος Αθήνα


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, tsipakis είπε

η αθηνα ειναι η πιο ωραια πολη της ευρωπης αρκει να ξερεις που να πας κτλ 

κατα τα αλλα επρεπε και ο βλακας ο δημαρχος να πει οτι εκανε κατι 

Ναι έχεις δίκιο... συγκρίνεις περιόδους που χτίστηκαν οι ευρωπαικές πρωτευουσες με πινελιές αναγέννησης και διαφωτισμό σε αντιπαραβολή τουρκοσκλαβιας....

  • Like 3
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Xorxhs! είπε

Ναι έχεις δίκιο... συγκρίνεις περιόδους που χτίστηκαν οι ευρωπαικές πρωτευουσες με πινελιές αναγέννησης και διαφωτισμό σε αντιπαραβολή τουρκοσκλαβιας....

Η Αθήνα μέχρι το 1950 δεν είχε να ζηλέψει σε τίποτα τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές πόλεις. 

Τώρα για τα έργα, θα πω την γνώμη μου αφού ολοκληρωθούν. 

Συμφωνώ με κάποιον που είπε ότι πρώτα ανακαινίζεις τις όψεις των κτιρίων και αναβαθμίζεις αισθητικά και μετά πας σε αλλα, όμως δεν υπάρχει φράγκο για τέτοια οπότε κοιτάνε αλλου είδους επεμβασεις. 

Η Αθήνα ήταν ανέκαθεν εχθρική για τα αυτοκίνητα, τώρα θα γίνει ακόμα περισσότερο, μελλοντικά πιστεύω θα βάλουν και διόδια. 

Για τα σκουπίδια τις βρωμιές στα πεζοδρόμια κτλ αυτά είναι ευθύνη του κάθε ιδιοκτήτη και διαχειριστή να καθαρίζει τα πεζοδρόμια μπροστά από το κάθε κτίριο και μαγαζί, αλλά όταν παντού υπάρχει εικόνα εγκατάλειψης και κακή νοοτροπία αυτό είναι το αποτέλεσμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το ονόμαζα όχι Μεγάλο περίπατο αλλά το Μεγάλο Καψόνι. Μποτιλιαρισμένα οχήματα που δεν έχουν εναλλακτικές διαδρομές, καθυστερήσεις στα επίγεια ΜΜΜ αφού σιγά να επαρκούν οι τρεις τσουρούτικες γραμμές μετρό, και η μόλυνση της ατμόσφαιρας στο Θεό από τα ακινητοποιημένα ή βραδυπορούντα οχήματα.

Κι όλα αυτά με κορωνοϊό που ο κόσμος δικαίως φοβάται/επιφυλάσσεται να χρησιμοποιήσει ΜΜΜ. Την ίδια ώρα που το ίδιο το κράτος τον προτρέπει να πάρει το προσωπικό του ΙΧ για αποφυγή συγχρωτισμού. Μεγαλύτερη υπεροψία, προχειρότητα, αυτοπροβολή χωρίς νόημα και αναλγησία απέναντι στους πολίτες δεν έχω δει.. αλλά είναι ίδιο των ηγεμονίσκων που ο λαός στην αφέλειά του ψηφίζει.

  • Like 10
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κεντρο εχει καταντησει σιχαμενο πλεον αρκετα χρονια, μια βολτα και οι εικονες που θα δει καποιος θα τον κανει να μην ξαναπατησει ποτε, οτι και να κανουν αν δεν παρθουν δραστικα μετρα σε συγκεκριμενα σοβαρα θεματα δεν θα γινει τιποτα

  • Like 5
  • Thanks 2
  • Confused 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο μεγάλος απόπατος.

Καλώς ή κακώς στην Πανεπιστημίου αυτό που υπήρχε ήταν κι ένα πεζοδρόμιο αλάνα.
Να γίνει τώρα γήπεδο.
ΟΚ  σε μια πόλη που δεν έχει πολλές επιλογές να μοιάσει στον πολιτισμένο κόσμο.

Αλλά αν ποτέ κανείς νοιαζόταν για τον πεζό στην Αθήνα,
θα ξεκινούσε από δρόμους που είναι όλη η υπόλοιπη πόλη και δεν έχουν δέκα πόντους πλάτος πεζοδρόμιο
και κάθε μισό μέτρο κατεβαίνεις στο οδόστρωμα επειδή σκοντάφτεις σε μια κολώνα, ένα καφάο,  μερικά σκαλοπάτια κοκ.

Δεν είναι ότι έχουμε συνηθίσει την ασχήμια και δεν αντιδρούμε.
Είναι κι ότι οι πολιτικοί «μας» κόπτονται μόνο για έργα βιτρίνας και συμφερόντων.
Καλή κι η βιτρίνα, αλλά ποτέ κανείς δεν έχει ασχοληθεί με την καθημερινότητα στα μετόπισθεν της πόλης.

Για τον δήμαρχο, το μόνο σχόλιο που θα κάνω
εξυπηρετεί μελλοντικές φιλοδοξίες γιατί έτσι του είπαν ότι πρέπει να «δείξει έργο» και καλά.
Η πολιτική έχει επικοινωνία.

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 11
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 μηνύματα μέχρι τώρα 1 ναι στην πεζοδρόμηση 2 δεν ξέρω δεν απαντώ και 20 κατά του μέτρου.

Ας βάλω και εγώ τη δική μου.Νοιώθω τυχερός που όταν κινούμαι στο κέντρο κινούμαι το παπί.Αν ήταν να πάω με αυτοκίνητο όχι δεν θα το έκανα εκτός και πάσχω από μαζοχισμό.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εν τω μεταξύ όντως έχει μια χαρά μεγάλο πεζοδρόμιο η Πανεπιστημίου όπως γράφτηκε. Όλα έγιναν για τον ποδηλάτη δηλαδή που θα πάει να απολαυσει διαδρομή πλάι στα μποτιλιαρισμενα οχήματα; 

Λεφτα πεταμένα για ιδιωτική προβολή , νομίζει ότι είναι ακόμα στο Καρπενήσι αυτός. 

Εχει κυκλοφορήσει δε στο τουιτερ ένα "τιμολογιο" με κάτι χρεώσεις τύπου 5800€/ παγκάκι με φως με ζαρντινιερα δε θυμάμαι. 

Επος θα ναι τα παγκάκια με τις ζαρντινιερες και τα led πλάι στα κολλημένα λεωφορεία, μιλαμε. 

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ λέω επιτέλους να σταματήσει η ελεύθερη αγορά των σπρέι. Έχει καταντήσει αηδία πια. Ότι και να φτιάξεις έρχεται ένας βλακας και μουτζουρωνει μια μαλακια

  • Like 10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγαλο   καραγκιοζιλικι   ανιδεων   που  πιθανοτατα   δεν  κυκλοφορουν   η  δεν  νοιαζονται   για  το  ποπολο.

Η  μεγαλυτερη   ζημια   γινετε   στον   αξονα   συγγρου-αμαλιας-πανεπιστημιου   με   τα   100αδες   οχηματα  ΜΜΜ  ανα   ωρα.

Οταν   μονοδρομηθηκε   η  πανεπιστημιου  και   πεζοδρομηθηκε   η  κοραη  (νομιζω  το  1972)  εγινε  γιατι   ειχε   αρχισει

να   αυξανεται   ο  ογκος   των  αυτοκινητων.

Σημερα   αυτος   ο  ογκος   μεταφερεται   σε   αλλους   δρομους   οπως   πχ  η  αλεξανδρας  που   γινεται   ξκαθημερινα   πορτελο.

Επειδη   οι  κεντρικοι   δρομοι   θεωρητικα   τουλαχιστον    ανηκουν   στην   περιφερεια   και   οχι   στον  δημο  πιστευω

οτι   θα   υπαρξει   εσωτερικη   αντιδραση.

Αν   ξυπνησει   ο  περιφερειαρχης....

 

 

17 λεπτά πριν, margaritagr είπε

Εν τω μεταξύ όντως έχει μια χαρά μεγάλο πεζοδρόμιο η Πανεπιστημίου όπως γράφτηκε. Όλα έγιναν για τον ποδηλάτη δηλαδή που θα πάει να απολαυσει διαδρομή πλάι στα μποτιλιαρισμενα οχήματα; 

Λεφτα πεταμένα για ιδιωτική προβολή , νομίζει ότι είναι ακόμα στο Καρπενήσι αυτός. 

Εχει κυκλοφορήσει δε στο τουιτερ ένα "τιμολογιο" με κάτι χρεώσεις τύπου 5800€/ παγκάκι με φως με ζαρντινιερα δε θυμάμαι. 

Επος θα ναι τα παγκάκια με τις ζαρντινιερες και τα led πλάι στα κολλημένα λεωφορεία, μιλαμε. 

Οποιος   εχει   δει   τα   μαρμαρα   των   σταθμων   μετρο   μετα   απο   μεγαλη   διαδηλωση    θα   καταλαβει   τι  θα   γινουν   ολα   αυτα.

Υπαρχουν   ειδικες   ομαδες   "εξορυξης'   πετρων   εφοδιασμενων  με  σφυρια   που   κανουν  "ψιλα"   ολα   τα   μαρμαρα   για   εκτοξευση.

Στην   στουρναρη   το   εχουν  κανει   και  στις   εισοδους   πολυκατοικιων!!!

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, cthulhucarbide είπε

Εγώ πάντως θα θίξω ένα άλλο θέμα σε σχέση με τις πεζοδρομήσεις, και την εκδικητικότητα ενάντια στα αυτοκίνητα που με τα χρόνια γίνεται όλο και μεγαλύτερη: Υπάρχει πολύς κόσμος με θέματα υγείας που δεν μπορεί να περπατάει χιλιόμετρα ολόκληρα, ίσως όχι πάνω από μερικά μέτρα, και με τίποτα δεν μπορεί να κάνει ποδήλατο. Όλοι αυτοί αυτομάτως αποκλείονται από το να επισκεφτούν το κέντρο (ή όποια περιοχή έστω πεζοδρομείται). Άμα δανειζόμουν την γλώσσα που επικρατεί για ανάλογες καταστάσεις θα μπορούσα να πω ότι είναι άκρως ρατσιστικό για αυτούς που δεν είναι υγιείς, και βασίζονται στο αυτοκίνητό τους για να μετακινούνται

Εαν καποιος κουραστει ενω περπαταει θα ξεκουραστει σε καποιο παγκακι! Αλλωστε 5500€ κοστισε το καθε κομματι! 

 

Συμφωνω παντως. Θα προτιμουσα και εγω την Αθηνα να ειναι πιο καθαρη και ας εχει λιγοτερους πεζοδρομους. 

 

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισης   θεωρω   γραφικοτητες   αλαφροισκιωτων   ανθρωπων   που   ειναι   πολυ   πιθανο   να   μην   εχουν   πατησει   το   ποδι   τους   στην   πανεπιστημιου

αλλα   να    ψυχανεμιζονται   για   περιπατους  και   ποδηλατοδρομιες   στην   αθηνα   οπως   στις   ολλανδικες   πολεις   οπου   το   ψηλοτερο   σημειο

της   χωρας   ειναι   320   μετρα!!!!

Και  αυτο   μου  το   επισημανε   γνωστος   που  ζει   στην   δανια   οπου   το  ψηλοτερο   σημειο   ειναι   170  μετρα....

Μην   πουμε   για   τα   ΜΜΜ  σε   αυτες   τις   χωρες   που   ειναι   και   σχετικα   ακριβα.

Απο    wiki...

Η Ολλανδία έχει έκταση 33.491 τ.χλμ. ξηράς και, αν ληφθεί υπ' όψιν και το 20% της θαλάσσιας έκτασης συνολική επιφάνεια: 41.526 τ.χλμ. Η μισή χώρα βρίσκεται λιγότερο από ένα μέτρο πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, ενώ το 1/4 κάτω από το επίπεδο της θάλασσας. Το ψηλότερο σημείο της χώρας είναι το Φάαλσερμπερχ (Vaalserberg) στα νότια της χώρας, στα σύνορα με το Βέλγιο και τη Γερμανία και έχει υψόμετρο μόλις 321 μέτρα. Το χαμηλότερο σημείο της χώρας βρίσκεται στο δήμο Νίουερκερκ αν ντεν Άισελ (Ολλανδικά: Nieuwerkerk aan den IJssel) και βρίσκεται 6,76 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, αποτελώντας έτσι το χαμηλότερο σημείο της Ευρώπης. Το τοπίο είναι γενικά πιο λοφώδες στα ανατολικά και νότια της χώρας.

Aραγε   εχει   περασει   ποτε   απο  τα   στενα   των  εξαρχειων   ο  δημαρχος   να   μυρισει   την  μονιμη   κατουροσκατιλα   σε   καθε   γωνια?

Μηπως   ειδε   ποτε   τις   πεταμενες   συριγγες   και   τα   ξερατα   των   πρεζονιων?

  • Like 8
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Aραγε   εχει   περασει   ποτε   απο  τα   στενα   των  εξαρχειων   ο  δημαρχος   να   μυρισει   την  μονιμη   κατουροσκατιλα   σε   καθε   γωνια?

Η Πανεπιστημίου να είναι παραλία να μπορούμε να τζόκιν ταυτόχρονα όλοι εμείς οι Αθηνέζοι πεζοί και ποιος τα χ3ζει τα σκ@τ@

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...