Προς το περιεχόμενο

Μεγάλος Περίπατος Αθήνα


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
18 λεπτά πριν, gpolic είπε

Οι μαγαζατορες στο κεντρο... τι να λεμε τωρα.. πρεπει να κλαίνε απο τα γέλια

Μοιρασμένοι ειναι. Κάποιοι το βλεπουν θετικα και καποιοι γκρινιαζουν.

8 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Μαλιστα   2-3   θα  μπορουσαν   να   καταργηθουν   οπως   πχ  της  καυτατζογλου   που   εχει   μεινει   απο  τοτε   που   λειτουργουσε  το  αρσακειο!!!!!

Σε εχασα, σε ποιο αναφερεσαι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

Κάποια στιγμή πρέπει να ξεκινήσει σχέδιο αποκένρωσης. το λέω 20 χρόνια. Δωσε κίνητρα να φύγει η μισή ελλάδα απο την αθηνα. Τοσο ωραια μέρη έχουμε με πράσινο και νερο. όλοι τελικά ζούμε στη χαβούζα γιατι εδω έχει δουλειά. Δώσε 5 χρόνια φοροαπαλλαγή σε εργοστάσια, εταιρίες και εργαζόμενους που θα πάνε τωρα επαρχία. Αν φύγουν ενα εκατομμύριο απο την αθήνα θα μπορεί να αλλάξει ακομη και η ρυμοτομία της. Κόψε όλες τις οικοδομικές άδειες πάνω απο 3 ορόφους. Η χώρα έχει χώρο, η αθηνα όχι. 

Συμφωνώ 100% και νομίζω η τάση αυτή είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tigergreg είπε

Ειδικα   ο  χοντρος   γερος   που   περναει   απεναντι   παρανομα....😀

2 ποδηλατες στη φωτογραφια και ο ενας στον "πεζοδρομο".

Εντωμεταξυ, φαινεται το πεζοδρομιο στο βαθος το οποιο και πιο φαρδυ ειναι, και πιο μακρια απο την κινηση των αυτοκινητων, εχει και σκια :D

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, katergaris79 είπε

Και από Β. Σοφίας μπορεί να ανέβει κάποιος και από Καλλιρρόης.

Αν είσαι Πειραιά από Πειραιώς, από Ποτάμι. Από Νοτιοανατολικά (Γλυφάδες κλπ.) πας Βουλιαγμένης - Αρδηττού. Περιφερειακή Υμηττού. Υπάρχουν πολλοί τρόποι.

Για  να   πας   δυτικα   ανεβαινοντας   καλιροης   που   θα   στριψεις?

Αλεξανδρας  για   να   στριψεις   χρειαζεσαι   15  λεπτα   στο  τριγωνο....

5 λεπτά πριν, stormrain είπε

Μοιρασμένοι ειναι. Κάποιοι το βλεπουν θετικα και καποιοι γκρινιαζουν.

Σε εχασα, σε ποιο αναφερεσαι?

Στο   φαναρι/διαβαση   20μ   μετα  το  φαναρι/διαβαση   ιπποκρατους.

3   φαναρια  σε   ενα   οικοδομικο   τετραγωνο   και   40  χρονια   δεν   ασχοληθηκε   κανεις!

5 λεπτά πριν, dazed είπε

αρδυ ειναι, και πιο μακρια απο την κινηση των αυτοκινητων, εχει και σκια 

Ναι!

Σκια   εχει  γιατι  η  φωτο   ειναι   πρωινη   διαφορετικα   ο  δρομος   θα   ηταν  παρκιν....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

Κάποια στιγμή πρέπει να ξεκινήσει σχέδιο αποκένρωσης. το λέω 20 χρόνια. Δωσε κίνητρα να φύγει η μισή ελλάδα απο την αθηνα. Τοσο ωραια μέρη έχουμε με πράσινο και νερο. όλοι τελικά ζούμε στη χαβούζα γιατι εδω έχει δουλειά. Δώσε 5 χρόνια φοροαπαλλαγή σε εργοστάσια, εταιρίες και εργαζόμενους που θα πάνε τωρα επαρχία. Αν φύγουν ενα εκατομμύριο απο την αθήνα θα μπορεί να αλλάξει ακομη και η ρυμοτομία της. Κόψε όλες τις οικοδομικές άδειες πάνω απο 3 ορόφους. Η χώρα έχει χώρο, η αθηνα όχι. 

Εδώ έκαναν τόση προσπάθεια να μας μαζέψουν όλους στις πόλεις και να αδειάσουν την ύπαιθρο, και ξαφνικά θα κάνουν στροφή 180 μοίρες; Αποκλείεται.

Πραγματική αποκέντρωση στην Ελλάδα θα καταφέρουμε, όταν καταφέρουμε να απαλλαγούμε από την υπάρχουσα τοπική ελίτ που διαφεντεύει τα πάντα.

Επεξ/σία από Aurumnus
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ μέσα έχει πολλούς επιστήμονες τελικά. Καθολική απαγόρευση στο κέντρο των αυτοκινήτων και άντε και γ@@#$%^.

Ωραία ρε. Ήταν τόσο εύκολο τελικά και δεν το έχει σκεφτεί κανένας!  

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, telis είπε

Εδώ μέσα έχει πολλούς επιστήμονες τελικά. Καθολική απαγόρευση στο κέντρο των αυτοκινήτων και άντε και γ@@#$%^.

Ωραία ρε. Ήταν τόσο εύκολο τελικά και δεν το έχει σκεφτεί κανένας!  

"ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ   ΠΟΔΑΡΙΛΑ"   λεγεται   το  φαινομενο....😀

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Για  να   πας   δυτικα   ανεβαινοντας   καλιροης   που   θα   στριψεις?

Αλεξανδρας  για   να   στριψεις   χρειαζεσαι   15  λεπτα   στο  τριγωνο....

Ανάλογα πού πας. Όσο πιο βόρεια πας τόσο λιγότερο είναι πηγμένες οι κάθετες οδοί.

Και πριν από τις αλλαγές η Πανεπιστημίου ήταν η χειρότερη επιλογή. Δες τις εναλλακτικές, που παρέθεσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Και   παρακαλω   πολυ   να   τελειωνουμε   με   τους   εξαναγκασμους   για   χρηση   ποδηλατου-πατινιου-παπιου   κλπ.

Ειναι   ξεκαθαρα   φασισμος.

Μου θυμίζεις μία γειτόνισσα΄στην πολυκατοικία, που της παραπονέθηκαν για τη φασαρία που έκανε αυτή και τα πιτσιρίκια της και η απάντηση ήταν "Αν θέλατε ησυχία, να πηγαίνατε σε μονοκατοικίες". Εγώ θα έλεγα να πάει αυτή σε μονοκατοικία αφού θέλει να ενοχλεί, ποιός από τους δυο μας είναι λάθος;

Αυτός που έχει τη δυνατότητα για πατίνι, ποδήλατο, μηχανάκι, θα το πάρει. Δεν είναι κορόιδο. Όποιος δε μπορεί, επειδή είναι ΑΜΕΑ, ηλικιωμένος κλπ, θα πάει με ΜΜΜ ή αυτοκίνητο.

Σε κάθε περίπτωση, οι όλες ενέργειες θα πρέπει να συνοδευτούν με φοροαπαλλαγές και ευκολύνσεις. Πχ, γιατί να μη δώσει μεγαλύτερες εκπτώσεις στην αγορά ηλ. σκούτερ; Που προσωπικά το βλέπω ως το μέλλον στην κίνηση στην πόλη.

Η λογική λέει ότι η πόλη πρέπει να γίνει πιο ανθρώπινη. Είναι μακροπρόθεσμα προς όφελος όλων, κατοίκων, τουριστών και επισκεπτών.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, punky είπε

Κάποιοι τρέφεστε από τη μιζέρια ή γεννηθήκατε γέροι. Δεν εξηγείται αλλιώς η απέχθεια σας στο να αλλάξει οτιδήποτε.

Ποδήλατο δεν παίρνετε επειδή φοβάστε. Δίκυκλο δεν παίρνετε γιατί φοβάστε.

ΜΜΜ δεν παίρνετε γιατί κολλάνε στην κίνηση. Με τα πόδια δεν πάτε γιατί δεν υπάρχουν πεζοδρόμια.

Τι να είναι άραγε αυτό που φοβάστε πως θα σας σκοτώσει , αυτό που φρακάρει τα ΜΜΜ και καταλαμβάνει τα πεζοδρόμια;

Είναι το αυτοκίνητο που παίρνετε για να πάτε παντού.

Και μετά γκρινιάζετε όταν πάει να γίνει οποιαδήποτε προσπάθεια για να αναπνεύσει η πόλη από δαύτα.

Κι εμείς που το έχουμε δει να δουλεύει όπου επιχειρήθηκε αυτή η αλλαγή στον πλανήτη γιατί τον έχουμε ταξιδέψει, είμαστε ονειροπόλοι, ουτοπικοί ή χίπστεράδες.

Εσείς που πάτε κάθε μέρα με τον κουβά σας στην ίδια διαδρομή, ξέρετε καλύτερα πως η συνταγή για να βελτιωθεί η ζωή μας είναι να μην αλλάξει τίποτα.

Ξέρεις πως πάει, πολλοί θα ήθελαν να πηγαίνουν και στην τουαλέτα με το αμάξι αν μπορούσαν!

Κατά τα άλλα δεν μας αρέσει η ποιότητα ζωής μας αλλά δεν θέλουμε και να αλλάξει...

1 ώρα πριν, dazed είπε

Τα αποτελεσματα τα βλεπουμε ηδη. Δεν υπαρχει κατι αλλο περα απο αυτο, ισως να γινει ακομα χειροτερα αν συνεχισουν τις παρεμβασεις στο Συνταγμα. Πως θα μπορουσε αλλωστε οταν εχουν παραλειψει οποιαδηποτε συζητηση και μελετη για υποδομες, εναλλακτικες και συνεπειες και πηγαν κατευθειαν (με υπουλο τροπο, βλεπε covid) στο να πεζοδρομησουν και να φτιαξουν ποδηλατοδρομο στο κεντρο του κεντρου, στον πιο σημαντικο δρομο του κεντρου της Αθηνας, χωρια καμια διασυνδεση με οτιδηποτε αλλο. Τι καλο μπορει να βγει απο αυτο? Πεζοδρομιο υπηρχε ηδη, ποδηλατο να πας εκει να κανεις περα - δωθε δεν εχει κανενα απολυτως νοημα. 

Το δικαιολογεις στο μυαλο σου με τη λογικη οτι θα κανεις τη ζωη των οδηγων κολαση ωστε να μειωθει η κινηση. Ειναι σοβαρη αντιμετωπιση τωρα αυτη? Ειναι εχθρος μου ο Δημος ή ειναι εκει για να λυνει προβληματα. Φτιαξε υποδομες, φτιαξε ΜΜΜ, οδικες αρτηριες εκτος κεντρου. Αποφασισε επιτελους να τιμωρεις τις παραβασεις του ΚΟΚ, επι-μορφωσε τον κοσμο, και μετα κλειστο ολο το κεντρο στα αυτοκινητα με τις ευχες μου. 

Δεν ειναι μονο οτι εγω προσωπικα ταλαιπωρουμαι 10 φορες παραπανω, ειναι οτι δεν εχω επιλογη. Αν διαλεξω να κανω τον κυκλο μιλαμε για +12χλμ (στα ηδη 20χλμ που κανω one way) αλλα και παλι η κινηση με επιρεαζει γιατι ειναι κλειστες οι διασταυρωσεις απο κινηση λογω της απαραδεκτης οδικης συμπεριφορας του μεσου Ελληνα. Ακομα και να θες να ξεφυγεις δηλαδη, ταλαιπωρεισαι απο κατι που εκαναν χιλιομετρα μακρυα σου στην Πανεπιστημιου.

Αν δεν υπήρχαν οι δρόμοι θα πήγαινες αναγκαστικά από τον κύκλο ή θα κοίταζες τις εναλλακτικές!

1 ώρα πριν, tigergreg είπε

Τριτη   φορα   για   εμπεδωση.....

Ο  μοναδικος   ΟΔΙΚΟΣ   ΑΞΟΝΑΣ  συνδεσης   των  νοτιων   αξονων  με   τους   βορειοδυτικους   αξονες   ειναι   η   ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ!

Και   ηταν   ο  λογος   που   μονοδρομηθηκε   το   72  αν  θυμαμαι   καλα!

Πραγματι   κατανοηση     χαρτη   μηδεν....🙂

Το   "κατι καλυτερο"   ειναι   εντελως   υποκειμενικη   εννοια.

Η  χαρτογραφηση    περιφερειακων   δρομων   στην  αθηνα   δεν   υλοποιηθηκε   ποτε!

Ακομα   και   η  αλεξανδρας   που   επρεπε   να   ενωνει   τα   2  ποταμια   της   αθηνας   σταματησε   στην   πατησιων  

γιατι  υπηρχαν  ντοπια   συμφεροντα. Τι   να  λεμε   τωρα   και   να   γραφουμε   για  πονεμενες   ιστοριες.

Και   παρακαλω   πολυ   να   τελειωνουμε   με   τους   εξαναγκασμους   για   χρηση   ποδηλατου-πατινιου-παπιου   κλπ.

Ειναι   ξεκαθαρα   φασισμος.

Ας   κυκλοφορει   ο  καθενας   και  με   humvee....

Ειναι   δικαιωμα   του.

-Κηφισός

-Πειραιώς-Λιοσίων/Αχαρνών

-Συγγρού-Αρδηττού

αν ψάξεις κάτι θα βρεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Lanike71 είπε

Μου θυμίζεις μία γειτόνισσα΄στην πολυκατοικία, που της παραπονέθηκαν για τη φασαρία που έκανε αυτή και τα πιτσιρίκια της και η απάντηση ήταν "Αν θέλατε ησυχία, να πηγαίνατε σε μονοκατοικίες". Εγώ θα έλεγα να πάει αυτή σε μονοκατοικία αφού θέλει να ενοχλεί, ποιός από τους δυο μας είναι λάθος;

Αυτός που έχει τη δυνατότητα για πατίνι, ποδήλατο, μηχανάκι, θα το πάρει. Δεν είναι κορόιδο. Όποιος δε μπορεί, επειδή είναι ΑΜΕΑ, ηλικιωμένος κλπ, θα πάει με ΜΜΜ ή αυτοκίνητο.

Σε κάθε περίπτωση, οι όλες ενέργειες θα πρέπει να συνοδευτούν με φοροαπαλλαγές και ευκολύνσεις. Πχ, γιατί να μη δώσει μεγαλύτερες εκπτώσεις στην αγορά ηλ. σκούτερ; Που προσωπικά το βλέπω ως το μέλλον στην κίνηση στην πόλη.

Η λογική λέει ότι η πόλη πρέπει να γίνει πιο ανθρώπινη. Είναι μακροπρόθεσμα προς όφελος όλων, κατοίκων, τουριστών και επισκεπτών.

Μαζί σου για μικρούς φόρους, αλλά εξήγησέ μου πως γίνεται το ίδιο άτομο να ζητάει μικρούς φόρους και ταυτόχρονα μεγάλο κράτος (δεν είναι προσωπικό, μιλάω γενικά).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, skiabox είπε

Μαζί σου για μικρούς φόρους, αλλά εξήγησέ μου πως γίνεται το ίδιο άτομο να ζητάει μικρούς φόρους και ταυτόχρονα μεγάλο κράτος (δεν είναι προσωπικό, μιλάω γενικά).

Αν κάνει ένα ανθρώπινο κέντρο, λες να μην καταφέρει να πάρει τα έσοδα από την ανάπτυξη λόγω αυξημένου τουρισμού;

Εδώ βλέπω βιντεάκια στο yt από ξένους τουρίστες που γράφουν και λένε "Γαμάτη Αθήνα, φαγητό, Παρθενώνας, σοκάκια,Πλάκα...". Φαντάσου να καλυτερέψουν ακόμα τα πράγματα και να είναι tourist friendly.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Lanike71 είπε

Αν κάνει ένα ανθρώπινο κέντρο, λες να μην καταφέρει να πάρει τα έσοδα από την ανάπτυξη λόγω αυξημένου τουρισμού;

Εδώ βλέπω βιντεάκια στο yt από ξένους τουρίστες που γράφουν και λένε "Γαμάτη Αθήνα, φαγητό, Παρθενώνας, σοκάκια,Πλάκα...". Φαντάσου να καλυτερέψουν ακόμα τα πράγματα και να είναι tourist friendly.

Με επιβεβαιώνεις και εσύ όμως.

Και μόνο που αναφέρεις μόνο τα έσοδα δείχνει τεράστιο πάθος και αγάπη για μεγάλο κράτος.

Με τόση τεχνολογία από την δεκαετία του 80 μπορείς να έχεις 10 φορές μικρότερο κράτος.

Επεξ/σία από skiabox
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, katergaris79 είπε

Ανάλογα πού πας. Όσο πιο βόρεια πας τόσο λιγότερο είναι πηγμένες οι κάθετες οδοί.

Και πριν από τις αλλαγές η Πανεπιστημίου ήταν η χειρότερη επιλογή. Δες τις εναλλακτικές, που παρέθεσα.

Εγω   λεω   για  βδ   κι  εσυ   μου  λες   οτι  για   να   παω   περιστερι   πρεπει   να   παω   πρωτα   κηφισια....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, skiabox είπε

Με επιβεβαιώνεις και εσύ όμως.

Και μόνο που αναφέρεις μόνο τα έσοδα δείχνει τεράστιο πάθος και αγάπη για μεγάλο κράτος.

Με τόση τεχνολογία από την δεκαετία του 80 μπορείς να έχεις 10 φορές μικρότερο κράτος.

Δε μπορώ να σε καταλάβω ακριβώς τι εννοείς...Δίνεις κίνητρα (= λεφτά) για επιδότηση μέσων μεταφοράς, ηλεκτρικά ποδήλατα, ηλ. σκούτερ, πατίνια, ποδήλατα. Δίνεις χρήματα για πεζοδρόμηση, ποδηλατόδρομους κλπ. Κάνεις καλύτερη την πόλη.

Η πόλη γίνεται και πάλι ελκυστική, οι τουρίστες πληθαίνουν, οι τζίροι ανεβαίνουν, άρα και τα φορο-έσοδα, έχεις λιγότερους θανάτους και νοσούντες από μόλυνση περιβάλλοντος, περισσότερους υγιείς λόγω άσκησης,περπατήματος...Βέβαια πολλά από αυτά μπορεί να γίνουν σε 40 χρόνια για να τα δούμε ορατά, αλλά δεν έχει σημασία. Σε 40 χρόνια θα ξέρεις ότι τα παιδιά σου θα ζουν σε μία ανθρώπινη πόλη.

Αυτό το μοντέλο δεν ισχύει παντού; Δίνω τώρα για να πάρω μετά; Και μάλιστα όταν κάνω απόσβεση, θα ξέρω ότι έχω μόνο έσοδα συνεχώς από την ανεστραμμένη κατάσταση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...