Προς το περιεχόμενο

Μεγάλος Περίπατος Αθήνα


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, argonaut είπε

Και ξέρεις τι κάνουν για αυτό οι συγκοινωνιολόγοι σε όλο τον κόσμο;

Από το Λονδίνο και τη Σιγκαπούρη μέχρι την Στοκχόλμη;

Διόδια.

Και όχι αφαίρεση λωρίδων κυκλοφορίας και διοχέτευση της στις γειτονικές περιοχές.

Κι άλλα κάνουν για να αποτρέψουν το αυτοκίνητο. Όπως τσουχτερό COE στη Σιγκαπούρη:  The Certificate of Entitlement or COE is the quota licence received from a successful winning bid in an open bid uniform price auction which grants the legal right of the holder to register, own and use a vehicle in Singapore for a period of 10 years. When demand is high, the cost of a COE can exceed the value of the car itself.

Στη Στοκχόλμη δεν θυμάμαι τα διόδια. Θυμάμαι όμως σημαντικότατο ποσοστό του πληθυσμού να χρησιμοποιεί ποδήλατα και τρένα, συνδυαστικά.

Στο Λονδίνο κατασκευάζουν bicycle highways από την εποχή που ο Μπόρις ήταν δήμαρχος.

Με λίγα λόγια, το αυτοκίνητο διώχνεται.

Επεξ/σία από punky
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

28 λεπτά πριν, argonaut είπε

Και ξέρεις τι κάνουν για αυτό οι συγκοινωνιολόγοι σε όλο τον κόσμο;

Από το Λονδίνο και τη Σιγκαπούρη μέχρι την Στοκχόλμη;

Διόδια.

Και όχι αφαίρεση λωρίδων κυκλοφορίας και διοχέτευση της στις γειτονικές περιοχές.

Δε θέλω να σκεφτώ τι θα γινόταν αν έλεγε κάποιος ότι βάζει διόδια στην Αθήνα! 😱

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, punky είπε

Κι άλλα κάνουν για να αποτρέψουν το αυτοκίνητο. Όπως τσουχτερό COE στη Σιγκαπούρη:  The Certificate of Entitlement or COE is the quota licence received from a successful winning bid in an open bid uniform price auction which grants the legal right of the holder to register, own and use a vehicle in Singapore for a period of 10 years. When demand is high, the cost of a COE can exceed the value of the car itself.

Στη Στοκχόλμη δεν θυμάμαι τα διόδια. Θυμάμαι όμως σημαντικότατο ποσοστό του πληθυσμού να χρησιμοποιεί ποδήλατα και τρένα, συνδυαστικά.

Στο Λονδίνο κατασκευάζουν bicycle highways από την εποχή που ο Μπόρις ήταν δήμαρχος.

Με λίγα λόγια, το αυτοκίνητο διώχνεται.

Μπορεί να μην τα θυμάσαι αλλά δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν:

congestion-charge-gate.jpg

3-congestion-charge-map.jpg

 

Θαυμάσια λογική, διώχνουμε το αυτοκίνητο για να βγούνε τραπεζοκαθίσματα στην Κολοκοτρώνη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, papoys1 είπε

Έλα ρε φίλε που σου φταίνε τα παπάκια.Οδηγεί σωστά κανένας ταρίφας ή κανένας άλλος οδηγός που δεν υπάρχει λεωφορειολωρίδα χωρίς ΙΧ και ΤΑΞΙ σε όλη την Αθήνα οπότε αναγκαστικά πάμε ενδιάμεσα;

Τουλάχιστον εμείς δεν κατεβαίνουμε με το αυτοκίνητο και συμβάλλουμε έστω και λίγο στην αποσυμφόρηση της κυκλοφορίας.Αν κινήσου κέντρο φαντάσου πότε θα έφτανες στη δουλειά σου αν όλοι εμείς με παπάκια - μοτοσυκλέτες κ.λ.π. παίρναμε τα αυτοκίνητα;;

κλασικη απαντηση νεοελληνα ελληναρα  

 

σου ειπα εγω να παρεις αυτοκινητο ; να οδηγεις σωστα ειπα 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικές ερωτήσεις:

1. Γιατί βάφεται με κόκκινο η λωρίδα αυτή; Τι σηματοδοτεί το κόκκινο χρώμα;

EbvujKzWAAABBuW?format=jpg&name=small

Έτσι και αλλοιώς η πρόσβαση στα αυτοκίνητα δεν είναι δυνατή αφού έβαλαν τις ζαρτινιέρες.

EbsvdHKXgAEsehz?format=jpg&name=small

Γιατί την βάφουν κόκκινη; Για να δείξουν ότι εκεί ήταν πρώην άσφαλτος;

2. Οι διαγώνιες δοκίδες στα στέγαστρα των στάσεων που εξέχουν πολύ έξω από την κάτοψη τους είναι αντιαισθητικές και εξαιρετικά επικίνδυνες. Μετρήστε πόσοι ηλικιωμένοι και βιαστικοί θα σκοντάψουν και θα φάνε τα μούτρα τους.

Επιπλέον δεν προσφέρουν τίποτε από άποψη στατικότητας.

Αν το στέγαστρο έμπαινε άσκηση Στατικής Ι στο Πολυτεχνείο σωστότερος σχεδιασμός θα προέκυπτε.

3. Οι ηλεκτρονικές πινακίδες ενημέρωσης επιβατών θα μεταφερθούν δίπλα στις στάσεις; Ή θα μείνουν στην παλιά τους θέση στο πεζοδρόμιο;

Αν μείνουν θα είναι ένα ανέκδοτο.

Αν μεταφερθούν θα πρέπει να σκάψουν στην άσφαλτο, να ρίξουν ασφαλτικό και να την ξαναβάψουν.

Ε και τι έγινε; Σε δουλειά να βρισκόμαστε.

Άλλωστε όλα αυτά είναι ένα μεγάλο demo .......

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
4 λεπτά πριν, argonaut είπε

Γιατί βάφεται με κόκκινο η λωρίδα αυτή; Τι σηματοδοτεί το κόκκινο χρώμα;

Την ιδεολογική τοποθέτηση της ηγεσίας του τόπου...

 

Πλάκα - πλάκα, όποιος καθίσει σήμερα στα κονσερβοκούτια θα κάνει τέτοιο έγκαυμα που θα το θυμάται για καιρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, tsipakis είπε

κλασικη απαντηση νεοελληνα ελληναρα  

σου ειπα εγω να παρεις αυτοκινητο ; να οδηγεις σωστα ειπα 

Μεγάλη συζήτηση. Στην Ελλάδα ένα 20 άντε 30% που προσπαθεί να οδηγήσει σωστά είναι οι μαλ...ες που δεν ξέρουν να οδηγούν και κόβουν ντο δρόμο στους υπόλοιπους. Μακάρι οι μισοί οδηγοί αυτοκινήτων να κυκλοφορούσαν με παπάκι ενδιάμεσα από τα αυτοκίνητα και ας βρέθηκε ένας εισαγγελέας που μάλλον είχε απωθημένα και καταδίκασε τον άλλο που περνούσε ανάμεσα.

Δεν θα υπήρχε πουθενά μποτιλιάρισμα και όλα θα ήταν ωραία.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, argonaut είπε

Μπορεί να μην τα θυμάσαι αλλά δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν:

congestion-charge-gate.jpg

3-congestion-charge-map.jpg

Θαυμάσια λογική, διώχνουμε το αυτοκίνητο για να βγούνε τραπεζοκαθίσματα στην Κολοκοτρώνη.

Δεν το αμφισβήτησα, ούτε με εκπλήσσει. Είναι ένα ακόμη ισχυρό αντικίνητρο για τη χρήση αυτοκινήτου που ενισχύει αυτό που λέω, όπως όλα όσα περιέγραψα για όλες τις πόλεις που ανέφερες και που αφαιρούν λωρίδες κυκλοφορίας από τα αυτοκίνητα.

Οπότε ποιο είναι το point σου; Πως εμείς δεν πρέπει να κάνουμε αυτό που κάνουν αυτοί, γιατί έτσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
20 λεπτά πριν, argonaut είπε

Γιατί την βάφουν κόκκινη; Για να δείξουν ότι εκεί ήταν πρώην άσφαλτος;

Tι χρώμα θα προτιμούσες και ποια είναι η αλληλουχία σκέψεων που σε οδηγησε στο να καταληξεις στο συγκεκριμένο χρώμα?

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα πιο σημαντικές είναι οι λοιπές παρεμβάσεις παρά τα 2 σημεία με τα οποία ασχολείται σχεδόν αποκλείστικά ο κόσμος. Με αυτό εννοώ:

  1. Πεζοδρόμηση της υπόλοιπης Ερμού και της Αθηνάς. Αδιανόητο να υπάρχει πολύ ωραίος πεζόδρομος μέχρι σχεδόν το Μοναστηράκι και μετά από την πλ. Αγ. Ασωμάτον και κάτω μέχρι την Πειραιώς και στη μέση να υπάρχει αυτό το χάλι. Το ίδιο ισχύει και για την Αθηνάς. Το επιχείρημα για τα καταστήματα της περιοχής έχει ένα νόημα αλλά θεωρώ ότι κάποτε πρέπει να δεχτούμε ότι η εποχή που αγόραζε κανείς χορτοκοπτικό απέναντι από το δημαρχείο της Αθήνας έχει παρέλθει. 
  2. Πεζοδρόμηση και περιστολή της κυκλοφορίας στο υπόλοιπο εμπορικό τρίγωνό. Είναι λυπηρό να υπάρχουν στενά πεζοδρόμια σε στενά στο εμπορικό τρίγωνο για να παρκάρουν αμάξια και μηχανάκια και να μην μπορεί ο κόσμος να περάσει. Είναι και ανεδαφικό το επιχείρημα ότι δεν μπορεί κανείς να πάει στο Σύνταγμα χωρίς αυτοκίνητο ή μηχανή το 2020. 

Από την άλλη θεωρώ ότι δεν υπήρχε ιδιαίτερος λόγος να μειωθούν οι λωρίδες στην Πανεπιστημίου, ένα δρόμο που έτσι και αλλιώς είχε αρκετά φαρδιά πεζοδρόμια. Η πλήρης πεζοδρόμηση όπως έλεγε η προηγούμενη κυβέρνηση θα είχε άλλη γλύκα αλλά αυτό που γίνεται τώρα δεν είναι κάποια τρομερή αναβάθμιση. Πιο σημαντικό θεωρώ είναι να πεισθεί η αστυνομία να κάνει τη δουλειά της για να διευκολύνει την κυκλοφορία πάρα οτιδήποτε άλλο...χθες κατέβαινα Πανεπιστημίου στις 8:30 το πρωί, είχε κίνηση αλλά γενικά τσουλούσε και επίσης είχε και αστυνομικό σε κάθε γωνία που έσπρωχνε την κυκλοφορία. Και είχε και τύπο με βανάκι σταματημένο με αλάρμ τέρμα αριστερά στην Κοραή να ξεφορτώνει και οι αστυνομικοί (δημοτικοί και μη) να μην ασχολούνται. Όσο δεν λύνονται αυτά τα θέματα, δεν έχει νόημα να συζητάμε για πόσες λωρίδες έχει ο δρόμος. Σωστά ελέχθη πολλές σελίδες πριν: Τροφοδοσία καταστημάτων πριν τις 7πμ άντε τις 8πμ το πολύ, για οποιαδήποτε παράβαση 10-20 μέρες πινακίδες και τα λέμε. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, JimxxZe είπε

Εσυ είσαι ο,τι να'ναι πραγματικά, ο ορισμός της μίρλας και της μιζέριας... Μήπως θες να σου ανοίξουμε ελεύθερο και το Μέγαρο Μαξίμου να παίρνεις το καφεδάκι σου κάθε πρωί με τον Πρωθυπουργο; Μη ταλαιπωριέσαι και ψάχνεις coffee shops στο κέντρο.

Και  συ  δεν  ξερεις   τι  σου  γινετε   και    εχεις  αναγαγει   την  υποτελεια   σε   κουλτουρα.....

Απο   που  και  ως   που    η   ηρωδου   εγινε   ιδιωτικος   δρομος?

Οπως   τα   εχουμε   ξαναπει   η   πολιτικη   καμαριλα   παει  χερι-χερι   με   την   βαλκανικη  ποδαριλα....

Γιατι   να   περνανε   απο   το  ηδη   πηγμενο   συνταγμα   οσοι   κατεβαινουν   ακαδημιας   με   προορισμο   καλιροης-βουλιαγμενης?

Πολλα   τα   θεματα   που  αν  δεν  τα   εχεις   βιωσει    ξερνας   οτι  ναναι....

 

Ενα   πατινι   στο   4....

ΕΦΤΑΣΕΕΕΕΕ!!!!😀

39 λεπτά πριν, Typhoon είπε

και της Αθηνάς.

Και  πως   θα   γινει   η  τροφοδοσια   της   κρεαταγορας   και  της   ψαραγορας?

Με   αγωγιατες   και   καροτσερηδες   οπως   το   1920.....

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Μεγάλη συζήτηση. Στην Ελλάδα ένα 20 άντε 30% που προσπαθεί να οδηγήσει σωστά είναι οι μαλ...ες που δεν ξέρουν να οδηγούν και κόβουν ντο δρόμο στους υπόλοιπους. Μακάρι οι μισοί οδηγοί αυτοκινήτων να κυκλοφορούσαν με παπάκι ενδιάμεσα από τα αυτοκίνητα και ας βρέθηκε ένας εισαγγελέας που μάλλον είχε απωθημένα και καταδίκασε τον άλλο που περνούσε ανάμεσα.

Δεν θα υπήρχε πουθενά μποτιλιάρισμα και όλα θα ήταν ωραία.

Δεν   υπαρχει   ιδανικη   κατασταση   οπου   υπαρχει   συνωστισμος.

Απλα   μια   αυτοματη   ισοροπια.

Εδω   υπαρχουν   δεκαδες   μηχανακια. Αν   ομως   δεις   εκατονταδες   η  χιλιαδες  οπως   σε   καποιες   ασιατικες

πολεις   θα   φριξεις.

Και   ναι   τα   μηχανακια   ειναι   παρανομα   αναμεσα   στα   αυτοκινητα   οχι   επειδη   το   ειπε   ο  κομπλεξικος

εισαγγελεας   αλλα   επειδη   το   λεει   ο  ΚΟΚ   εδω   και   δεκαετιες   στο   κεφαλαιο   "παραλληλη  πορεια".

Και   φυσικα   και   εγω   οταν   μετακινουμαι   με   παπι   αναμεσα   πηγαινω   διαφορετικα   δεν   θα   υπηρχε

λογικη   να  εχεις   μηχανη. Απλα   δεν  πρεπει   να   το  θεωρουμε   νομιμο  και   κεκτημενο   δικαιωμα.

Ζουμε   σε   μια   ανεκτικη   κοινωνια   αλλα   οχι   και   να   ζηταμε   δικια   εκει   που  δεν  υπαρχουν.

Ειναι   και  ο  βασικος   λογος   η   πατημα   να   μην  αποζημιωνουν   σε   πολλες   περιπτωσεις  οι  ασφαλιστικες.

 

11 λεπτά πριν, kinq1 είπε

Δύο μέρες τώρα, βλέπω τους οδηγούς να είναι αρκετά πιο νευρικοί, ανυπόμονοι και ζοχάδες. Γιατί άραγε;

Γιατι   πριν   ενα   χρονο  γουσταραν   δημαρχο   αλεξιπτωτιστη.....😀

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, tigergreg είπε

Και  πως   θα   γινει   η  τροφοδοσια   της   κρεαταγορας   και  της   ψαραγορας?

Με   αγωγιατες   και   καροτσερηδες   οπως   το   1920.....

 

Θα υπάρχει διόδος για την τροφοδοσία, η οποία θα επιτρέπεται μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες. Έτσι και αλλιώς η κρεαταγορά και η ψαραγορά ανοίγουν πολύ νωρίς. Πως φέρνει το H&M ρούχα στην Ερμού; Σίγουρα όχι με καροτσάκια όπως το 1920. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Typhoon είπε

Για μένα πιο σημαντικές είναι οι λοιπές παρεμβάσεις παρά τα 2 σημεία με τα οποία ασχολείται σχεδόν αποκλείστικά ο κόσμος. Με αυτό εννοώ:

  1. Πεζοδρόμηση της υπόλοιπης Ερμού και της Αθηνάς. Αδιανόητο να υπάρχει πολύ ωραίος πεζόδρομος μέχρι σχεδόν το Μοναστηράκι και μετά από την πλ. Αγ. Ασωμάτον και κάτω μέχρι την Πειραιώς και στη μέση να υπάρχει αυτό το χάλι. Το ίδιο ισχύει και για την Αθηνάς. Το επιχείρημα για τα καταστήματα της περιοχής έχει ένα νόημα αλλά θεωρώ ότι κάποτε πρέπει να δεχτούμε ότι η εποχή που αγόραζε κανείς χορτοκοπτικό απέναντι από το δημαρχείο της Αθήνας έχει παρέλθει. 
  2. Πεζοδρόμηση και περιστολή της κυκλοφορίας στο υπόλοιπο εμπορικό τρίγωνό. Είναι λυπηρό να υπάρχουν στενά πεζοδρόμια σε στενά στο εμπορικό τρίγωνο για να παρκάρουν αμάξια και μηχανάκια και να μην μπορεί ο κόσμος να περάσει. Είναι και ανεδαφικό το επιχείρημα ότι δεν μπορεί κανείς να πάει στο Σύνταγμα χωρίς αυτοκίνητο ή μηχανή το 2020. 

Από την άλλη θεωρώ ότι δεν υπήρχε ιδιαίτερος λόγος να μειωθούν οι λωρίδες στην Πανεπιστημίου, ένα δρόμο που έτσι και αλλιώς είχε αρκετά φαρδιά πεζοδρόμια. Η πλήρης πεζοδρόμηση όπως έλεγε η προηγούμενη κυβέρνηση θα είχε άλλη γλύκα αλλά αυτό που γίνεται τώρα δεν είναι κάποια τρομερή αναβάθμιση. Πιο σημαντικό θεωρώ είναι να πεισθεί η αστυνομία να κάνει τη δουλειά της για να διευκολύνει την κυκλοφορία πάρα οτιδήποτε άλλο...χθες κατέβαινα Πανεπιστημίου στις 8:30 το πρωί, είχε κίνηση αλλά γενικά τσουλούσε και επίσης είχε και αστυνομικό σε κάθε γωνία που έσπρωχνε την κυκλοφορία. Και είχε και τύπο με βανάκι σταματημένο με αλάρμ τέρμα αριστερά στην Κοραή να ξεφορτώνει και οι αστυνομικοί (δημοτικοί και μη) να μην ασχολούνται. Όσο δεν λύνονται αυτά τα θέματα, δεν έχει νόημα να συζητάμε για πόσες λωρίδες έχει ο δρόμος. Σωστά ελέχθη πολλές σελίδες πριν: Τροφοδοσία καταστημάτων πριν τις 7πμ άντε τις 8πμ το πολύ, για οποιαδήποτε παράβαση 10-20 μέρες πινακίδες και τα λέμε. 

 Τροφοδοσία 7 το πρωί ! Μάλιστα !! 

Δηλαδή να ανοίγεις 10 αλλά να είσαι στην επιχείρηση από τις 6:30 - 7 για να παραλάβεις εμπόρευμα ! 

Μήπως να το ξανά σκεφτεις ;; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...