Προς το περιεχόμενο

Μεγάλος Περίπατος Αθήνα


_filippos_

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
11 λεπτά πριν, kirileman είπε

Με τον όρο επισκέπτη σίγουρα δεν εννοούν τους άμεσα ενδιαφερόμενους και καθημερινούς χρήστες των δημόσιων κοινόχρηστων χώρων του κέντρου, δηλαδή τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του κέντρου της πόλης.

Οι οποιοι δηλαδη πως πλήττονται? Επειδη μιλησες για κατοικους και επαγγελματιες του κέντρου, υποθέτω πως δεν εννοεις την κινηση, σωστα?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 490
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 ώρες πριν, tigergreg είπε

ΥΓ.Ποιοι   ποδηλατοδρομοι   βρε   παιδια? εντελως   αποσπασματικοι   και  χωρις   ουσια...

Εδω   εχω   κανει  4   επωνυμες   καταγγελιες   για   τους   λεωφορειοδρομους   σε   ιπποκρατους   και  χαριλαου   τρικουπη   και   ελαβα   2  απαντησεις   φασον!

Κοίτα σε αυτό φταίει που είναι ευθύνη κάθε δήμου να το κανει. Στην περιοχή που μένω εγώ πχ σταματάει ο ποδηλατόδρομος των Βριλησσίων στα μελίσσια- όπου κάποιον δεν τον βόλευε κ δεν τον φτιάξανε ποτέ -κ συνεχίζει μετά της Κηφισιάς 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να γίνουν όλα δρόμοι, 15 λωρίδες για ταρίφες και Ι.Χ. Και τα πάρκα άχρηστα είναι, μόνο αλλοδαποί και αργόσχολοι πάνε ενώ μπορούν να γίνουν ωραιοτατα πάρκινγκ.

Άκου εκεί πεζόδρομοι, ποδηλατόδρομοι και πατίνια..αν δε πάρεις αυτοκίνητο να πάρεις ακόμη και τσίχλες στο περίπτερο δεν έχει γούστο.

Ποιός παίρνει μετρό στην εποχή μας? Τίποτα φτωχοί είμαστε? Τσάμπα χρωστάω το δάνειο για το αμάξι που πήρα δηλαδή?

Επεξ/σία από gorilas13
  • Like 5
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, telis είπε

Δεν έχουν καμία δουλειά κτήρια υπουργείων στο κέντρο. Αυτές είναι λογικές του 50. Επίσης ακόμα και ένα ενοίκιο να πληρώνουμε σαν κράτος είναι πολύ. Υποτίθεται ότι περάσαμε οικονομική κρίση και έρχεται και νεα μπροστά μας. Από την άλλη τα κτήρια των ολυμπιακών αγώνων μια χαρά τα άφησαν να σαπίσουν. Αυτό με την μεταφορά τους έπρεπε να  γίνει την επόμενη της τελετής λήξης 

Δεν έχει σημασία τι εποχής λογικές είναι, σημασία έχει να μην υπάρχουν κλειστά και εγκαταλελειμμένα κτίρια στο κέντρο, πράγμα το οποίο εντείνει ήδη ένα προϋπάρχων φαινόμενο. Επίσης, δεν έγραψα πουθενά πως πρέπει να πληρώνουμε ενοίκια, βεβαίως και να μεταφερθούν σε ιδιόκτητα κτίρια στο μέτρο του δυνατού όποιες υπηρεσίες πληρώνουν μισθώματα. Εγώ είπα να μην φύγουν δημόσιες υπηρεσίες από ιδιόκτητα κτίρια, όχι μισθωμένα.  

3 ώρες πριν, lightsout είπε

Δεν είναι καθόλου fake news, ενδεχομένως υπάρχει επικοινωνιακά μία διόγκωση του φαινομένου αλλά είναι πραγματικότητα. Μία πραγματικότητα η οποία συνοδεύεται από τα κίνητρα απόκτησης golden visa με τις αγορές ακινήτων. Μπες στην πλατφόρμα και δες τι γίνεται από προσφορά καταλυμάτων. Πριν τον κορονοϊο, υπήρχαν δεκάδες αγγελίες για προσωπικό από γραφεία που διαχειρίζονται ακίνητα στην πλατφόρμα. Συγκεκριμένα, ζητούσαν κόσμο για τα ακίνητα σε Κολωνάκι και Εξάρχεια. Επιπλέον, η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα Εξάρχεια και σε κάποιες γειτονιές γύρω από το ιστορικό κέντρο ευνοεί την βραχυχρόνια μίσθωση και όχι τις οργανωμένες μονάδες. 

Δεν είπα οτι δεν υπάρχει προσφορά ακινήτων και καταλυμάτων, είπα οτι διαφωνώ με την άποψη οτι κάποιοι συγκεκριμένοι, πες από το πολιτικό σύστημα, πες οικονομικοί κύκλοι ή άλλα συμφέροντα, έκαναν μπ..... την περιοχή των Εξαρχείων για να φύγει ο κόσμος και να πωληθούν νοικιαστούν όλα σε κινέζους έναντι χαμηλών τιμών. Οι λόγοι που είναι μπ.... τα Εξάρχεια τόσα χρόνια είναι γνωστοί και δεν θα ήθελα να επεκταθώ γιατί θα πάω στο πολιτικό. Οι κάτοικοι της περιοχής που μένουν σε εκμισθωμένα ακίνητα εδώ είδαν και αποείδαν, έτσι έφυγαν για άλλες περιοχές για να βρουν την ησυχία τους. Άσχετα από αυτό, πάρα πολλά ακίνητα είναι γηρασμένα με τους ιδιοκτήτες να μην έχουν χρήματα για επισκευές, αυτό αφορά όλη την Ελλάδα και όχι μόνο τα Εξάρχεια ή το κέντρο της Αθήνας, αρκετοί προτίμησαν να πουλήσουν τα ακίνητα σε μια χαμηλή τιμή για να απαλλαγούν από ένα βάρος από το να τα κρατάνε. Ότι συνέβη εδώ θεωρώ είναι οτι λογικό επακόλουθο καταστάσεων και διαφωνώ πως έγινε μεθοδευμένα από κάποιους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, punky είπε

Δεν μιλάω μόνο για την Πανεπιστημίου κι αντιθέτως έγραψα πως αν είναι απομονωμένος ο ποδηλατόδρομος δεν θα έχει νόημα. Όπως αντίστοιχα βέβαια δεν θα είχε νόημα να έκαναν την Πανεπιστημίου 12 λωρίδες αυτοκινήτων γκρεμίζοντας κτίρια αφού τα bottlenecks στην αρχή και στο τέλος της θα καθόριζαν την πραγματική χωρητικότητα και ροή των οχημάτων.
To ακόμη πιο πηγμένο Παρίσι πάντως, προσθέτει πάνω από 600 (ναι εξακόσια) χιλιόμετρα ποδηλατόδρομων με το ίδιο μοντέλο πρόχειρων κλεισιμάτων δρόμων. Φαίνεται πως κι εκεί η δήμαρχος δεν τα σκέφτηκε τα πράγματα όσο καλά τα σκέφτεσαι εσύ.

Τα νέα ζευγάρια θα γυρνούσαν στο κέντρο γιατί δεν μπορούν όλοι να αγοράσουν σπίτι με €3.000/τμ στα προάστια και το κέντρο έχει χαμηλότερο στεγαστικό κόστος. Προϋπόθεση για αυτό όμως είναι να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής που αυτό μεταφράζεται σε μια ζωή που δεν χρειάζεσαι το αυτοκίνητο στην καθημερινότητα σου. Αν δεν τονωθεί η κατοικία στο κέντρο, αυτό θα κάνει το κέντρο καθαρά τουριστική περιοχή εις βάρος των υπολοίπων κατοίκων του αλλά και εις βάρος του ίδιου του τουρισμού μακροπρόθεσμα γιατί ο τουρίστας προσδοκά μια αυθεντική εμπειρία στην πόλη που επισκέπτεται κι όχι να δει το παγκοσμιοποιημένο ξαναζεσταμένο φαγητό μιας τουριστόπολης.

Το μοντέλο που εσύ φαντάζεσαι με το αυτοκίνητο βασιλιά θα κάνει τα προάστια χωρίς δημόσιο χώρο και χωρίς πράσινο, όπως ήδη γίνονται φυσικά. Ένα νέο κέντρο δηλαδή που ο κόσμος θα θέλει να φύγει κι από αυτό.

Για τα ζητήματα των αστέγων, της βρωμιάς και της αστυνόμευσης, μαζί σου. Αλλά δεν είναι ή το ένα ή το άλλο. Ποιότητα ζωής σημαίνει συνδυασμένες δράσεις.

Συγνωμη αλλα στο Παρίσι δεν θυμάμαι ποδηλάτες ούτε ποδηλατόδρομους.

Κάπου θα υπήρχαν αλλά δεν τους πρόσεξα. Πετυχημένο φαίνεται το σχέδιο, όντως! (Ολλανδία, Βαρκελώνη χαμός. Ακόμα και Βουδαπέστη κάτι ψιλά. )

---

Δεν κατάλαβες. Δεν είπα το αμάξι να είναι βασιλιάς. Και στο κέντρο με μετρο/τρένο πηγαινω για να σε προλάβω.

Δεν μπορει να κλεινεις κεντρικούς δρομους που δεν ειχαν απολυτως, να μειώνεις την ροή και να ταλαιπωρείς τον κόσμο, να επιβαρύνεις το περιβάλλον απο αύξηση των καυσαερίων και για να πάμε μακρύτερα να ξοδεύεις και συννάλαγμα για βενζίνη.

Αλλά οτι γίνεται ειναι εναντίον του αμαξιού αποκλειστικά και ΔΕΝ εχεις αξιόπιστη ενναλακτική:

 - Δεν εχεις ποδηλατόδρομους και έχεις αντικειμενικές δυσκολίες (υψομετρικές διαφορές , εκτος αν όλη η Αθηνα αποκτήσει 4κέφαλα ποδοσφαιριστή).

- Δεν μας είπε κάποιος συγκοινωνιλόγος ποια ειναι η εκτίμηση για το φόρτο στους δρόμους της Αθήνας. (Δεν μιλάω τωρα να δούμε την μελέτη αν υπαρχει πλάνο για rollback των αλλαγών και ποιες ειναι αυτες οι συνθηκες για αυτο).

Για να κατέβουν τα ζευγαρια στο κέντρο δεν θέλεις μονο δρόμους και πράσινο, πολύ σωστά. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατι αφαιρείς το αμαξι απο το σενάριο!

Δηλαδη όποιος μένει κέντρο δεν θα δουλευει στα προαστια ή σε μεγαλυτερη ακτινα απο τον ποδηλατόδρομο;

Αν παρει αμαξι το πρωι θα πρεπει να βασανισθει για να επιστρεψει σπιτι του;

----

Κατα την ταπεινή μου άποψη η Βαρκελώνη έχει τους καλύτερους ποδηλατόδρομους παραλιακό μέτωπο και πεζόδρομους μεσα στην πόλη.

 

Επεξ/σία από Dvs
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tedkald είπε

Προτιμώ να είμαι ο γκρινιάρης και ο επικριτικός (με στοιχεία όμως) παρά ο ραγιάς που δέχεται στωϊκά και δουλικά ότι του επιβάλλουν οι εκάστοτε εξουσίες. Η σωρεία αντιδράσεων κάτι λέει. Όλοι είναι μυστήριοι, αντιδραστικοί, εχθροί της προόδου; ¨Η κριτικάρουν κάτι που κάνει άνω κάτω τις ζωές μας χωρίς ορατή βελτίωση, αποσπασματικά και σπασμωδικά. Θα δεχόμουν να υποβληθώ σε θυσίες αν είχα να προσβλέπω σε κάτι καλύτερο. Ποιό είναι εδώ το καλύτερο; Ο κατακερματισμός των συγκοινωνιών σε μια πρωτεύουσα που υποφέρει; Φαντάσου τι έχει να γίνει από το φθινόπωρο με φουλ ρυθμούς. Η Αθήνα χρειάζεται μητροπολιτικό σχεδιασμό, δυστυχώς μεγάλες επενδύσεις σε υποδομές (πολλές παραπάνω γραμμές Μετρό, συγκοινωνιακές παρεμβάσεις, αναβάθμιση επίγειων μέσων, αποκέντρωση δημόσιων υπηρεσιών, χώρους στάθμευσης  κλπ.) που μεταφράζονται σε σοβαρά κεφάλαια, σοβαρές και μακρόπνοες πολιτικές συναινέσεις και άλλα πολλά. Δεν τα βλέπω δυστυχώς...

Η σωρεία αντιδράσεων δεν λέει απολύτως τίποτα. Πάντοτε σε οτιδήποτε πήγαινε να γίνει σε αυτή την χώρα υπήρχαν κάποιοι που γκρινιάζουν και διαμαρτύρονται, τα ίδια γινόντουσαν και με την πεζοδρόμηση της Ερμού. Εγώ προς το παρόν θα περιμένω να τελειώσουν τα έργα και θα περάσω να δω τι γίνεται για να έχω άποψη, αλλά είμαι αισιόδοξος. Όσο για τις εξουσίες, εμείς τις ψηφίζουμε, αν δεν σου αρέσουν ψηφίζεις άλλες, αν και πάλι δεν σου αρέσει τίποτα μετακομίζεις σε άλλο μέρος ή χώρα, που εκεί πάλι θα βρεις κάποιους που θα σου επιβάλλουν κάτι και θα γκρινιάζεις, έτσι λειτουργεί το σύστημα σε συντριπτικό ποσοστό στον πλανήτη μας, διαχειριστές αναλαμβάνουν κάποιοι που ψηφίζονται από την μάζα και μετά αποφασίζουν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε

Η σωρεία αντιδράσεων δεν λέει απολύτως τίποτα. Πάντοτε σε οτιδήποτε πήγαινε να γίνει σε αυτή την χώρα υπήρχαν κάποιοι που γκρινιάζουν και διαμαρτύρονται, τα ίδια γινόντουσαν και με την πεζοδρόμηση της Ερμού. Εγώ προς το παρόν θα περιμένω να τελειώσουν τα έργα και θα περάσω να δω τι γίνεται για να έχω άποψη, αλλά είμαι αισιόδοξος. Όσο για τις εξουσίες, εμείς τις ψηφίζουμε, αν δεν σου αρέσουν ψηφίζεις άλλες, αν και πάλι δεν σου αρέσει τίποτα μετακομίζεις σε άλλο μέρος ή χώρα, που εκεί πάλι θα βρεις κάποιους που θα σου επιβάλλουν κάτι και θα γκρινιάζεις, έτσι λειτουργεί το σύστημα σε συντριπτικό ποσοστό στον πλανήτη μας, διαχειριστές αναλαμβάνουν κάποιοι που ψηφίζονται από την μάζα και μετά αποφασίζουν. 

Σωστα, και αποτι φαινεται τα τελευταια 30-40 χρονια δεν τα πήγαν ιδιαιτερα καλα σε ότι έκαναν

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

γιατι αν μένεις αθήνα ξέρεις? τα οικονομικά του δήμου δεν τα γνωριζεις αν δεν εισαι μέσα. ουτε μπορείς να ξέρεις τι κάνει και τι όχι αν δεν περάσουν 1-2 χρόνια.

αν μένω αθήνα δεν ξέρω αν γίνονται έργα πέρα από αυτά που λένε τα ΜΜΕ;

2 ώρες πριν, tigergreg είπε

Περιγραφεις   τους   δημαρχους   των   τελευταιων   40  χρονων   τουλαχιστον....

τουλάχιστον στο Παγκράτι τα τελευταία 10 χρόνια δεν ήταν έτσι. Παρήκμαζε και είχε αφεθεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, stormrain είπε

Οι οποιοι δηλαδη πως πλήττονται? Επειδη μιλησες για κατοικους και επαγγελματιες του κέντρου, υποθέτω πως δεν εννοεις την κινηση, σωστα?

Δεν είπα ότι πλήττονται, αλλά ότι ο Μεγάλος Περίπατος (που σε καμία περίπτωση δεν είναι η Μεγάλη Ανάπλαση) δεν τους αφορά, όπως διαβάζουμε στο site.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, george1807 είπε

αν μένω αθήνα δεν ξέρω αν γίνονται έργα πέρα από αυτά που λένε τα ΜΜΕ;

τουλάχιστον στο Παγκράτι τα τελευταία 10 χρόνια δεν ήταν έτσι. Παρήκμαζε και είχε αφεθεί. 

ξερεις. και? ειναι παντα καλο αυτο?

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Dvs είπε

Σωστα, και αποτι φαινεται τα τελευταια 30-40 χρονια δεν τα πήγαν ιδιαιτερα καλα σε ότι έκαναν

Μην περιμένετε τίποτα καλό να γίνει στην Αθήνα. Η Αθήνα ξεκίνησε να καταστρέφεται όταν μεταπολεμικά και όχι μόνο αρχίσαμε να κατεδαφίζουμε τα νεοκλασσικά και ιστορικά κτίρια που είχαν χτιστεί στο κέντρο κυρίως, αυτό ξεκίνησε από το 50, αν το ψάξεις καλύτερα από το 30, αλλά τουλάχιστον το 30 πρόσεχαν πολύ τι έχτιζαν και η αρχιτεκτονική ήταν πολύ όμορφη. Τώρα η κατάσταση που διαμορφώθηκε μετά, είναι σαν να έχεις μια πεταμένη κουράδα που σκυλοβρωμάει, δεν μπορείς να την σηκώσεις να την πετάξεις και να καθαρίσεις γιατί αηδιάζεις, οπότε προτιμάς να  ρίχνεις κολόνια για να μην μυρίζει, άμμο για να μην φαίνεται, το ίδιο με αυτό είναι και οι παρεμβάσεις στην Αθήνα, γίνονται για να κάνουν το άσχημο λιγότερο άσχημο, διότι να γίνει το άσχημο καλό, απλά δεν θα γίνει ποτέ, χρειάζεται γκρέμισμα το 1/4 με 1/5 όλων των κτιρίων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σωστα, οποτε αντι να γινουν σωστες παρεμβάσεις γίνονται αυτα. Καλά ειναι αφου έχουμε λύσει τα βασικά.

Πχ. τι θα ηταν καλυτερο;

Να φτιαχθουν 2 μικρά αλσύλια στο κέντρο, και εντελώς κλειστά/περιφραγμένα αν δεν μπορουν να επιτηρηθουν, και μετά να κοπούν 50-100 δένδρα ώστε να διαπλατηνθουν τα πεζοδρόμια και να γίνουν προσβάσιμα στα ΑΜΕΑ; Να μην χρειάζεται ο κοσμος να κατεβαινει στο πεζοδρομιο; Ριζοσπαστικό.... αλλα υπαρχει άλλη λυση;

Να φτιαχουν 3-4 παρκινγκ μονο για μηχανες σε κεντρικά σημεία και ας περπατάει ο κοσμος 10 λεπτα να πηγαινει στο γραφειο του; Ποιος θα έλεγε οχι; Ποσο καλυτερα θα ηταν τα πεζοδρομια μετα;

Να βρεθει τρόπος να φύγουντα καφαο απο τα μικρά πεζοδρομια; Να υπογειοποιηθουν η ΔΕΗ και να φύγουν οι κολωνες;

Και μετα κανουμε ποδηλατόδρομους... Τα λύσαμε όλα.... Να δουμε σε 3-4 χρονια πόσοι θα πηγαινουν στην δουλειά τους με ποδήλατα.

 

Δυστυχως, υπαρχει η λογική "δεν με ενδιαφερει που θα παρκαρεις. Βαλτο εκει που ξέρεις" ....

Οποτε και αλλος βαζει το αμαξι/παπακι/οτιδηποτε στο πεζοδρομιο ή σε γωνια ή οπου βρει... και μετα το χαος

Επεξ/σία από Dvs
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα αρκούσε ένας δήμαρχος να περπάταγε το πεζοδρόμιο γύρω από ένα τετράγωνο για να καταλάβει όλα τα στραβά
που εμποδίζουν έναν πεζό, έναν ηλικιωμένο, μια μάνα με καροτσάκι, ένα ΑΜΕΑ κοκ.
Παρεμβάσεις γίνονται, ακόμα κι αυτές που κανείς δε φαντάζεται, με ουσιαστικό αποτέλεσμα, έστω και στην κακοδομημένη Αθήνα.

Αρκεί κάποιος να κάτσει να φτιάξει (και να εφαρμόσει) ένα κώδικα τί επιτρέπεται και πώς: από την κολώνα φωτισμού, τον κάδο απορριμάτων. τα δέντρα, τα παρτέρια, τα περίπτερα, τα ΚΑΦΑΟ, τα σκαλοπάτια, τη ΔΕΗ, το κολωνάκι κοκ.
Μέχρι το αν χρειαζόμαστε σε κάθε μικρό στενό από δυο ίδια μικρά αδιάβατα πεζοδρόμια εκατέρωθεν του οδοστρώματος αντί ενός μεγαλύτερου από τη μια πλευρά.
Στην ελληνική κουλτούρα πολεοδομίας, το πεζοδρόμιο δεν εξυπηρετεί το σκοπό του αλλά είναι κάτι σαν πρόβολος της παρακείμενης οικοδομής (αν κιόλας δεν το έχουν καταπατήσει και τελείως). Με αυτό το λάθος να ασχοληθεί επιτέλους κάποιος (και ο δήμαρχος).

Αλλά ο «μεγάλος περίπατος» πουλάει καλύτερα από το μικρό.

Επεξ/σία από KoreanW
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, polaki είπε

Σε όλες τις χώρες και πόλεις του κόσμου υπάρχει ο άστεγος. Καλώς η κακώς, η ζωή συνεχίζεται. Δεν μπορεί μια πόλη και μία κοινωνία να ζει και να πορεύεται με την ταχύτητα του πιο αδύναμου κρίκου, ούτε να λέμε οτι επειδή υπάρχουν άστεγοι δεν θα εξελιχθεί ποιοτικά ο τρόπος ζωής μας. Ας κρίνουμε ένα έργο υποδομής για την αξία που προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο.

Εγώ την υποκρισία σχολιάζω,που είναι τόση,ώστε να περισσεύει ένας σκασμός λεφτά για γλάστρες,τενεκέδες και ποιός ξέρει πόσες μίζες δεξιά και αριστερά και να αφήνουν τους ανθρώπους στο κρύο και την πεινά.Εσύ εάν το βλέπεις λογικό,επειδή το κάνουν και "άλλοι"χαλάλι σου,εγώ το βρίσκω υποκρισία,υποκουτούρα,ένδειξη αμορφωσιάς  και κατάντιας της κοινωνίας.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Καταθέτω την δική μου άποψη :

Δεν υφίσταται πλάνο σχεδιασμού του κέντρου της πόλης.Προκειται για ένα πρόχειρο έργο το οποίο γίνεται για ορισμένους λόγους οι οποίοι προς το παρόν είναι άγνωστοι.Θα γίνουν γνωστοί κατόπιν εορτής.Υποθετω πως ο δήμαρχος θέλει να αφήσει το στίγμα του ...ή να δώσει αξία στην ευρύτερη περιοχή.Φημολογειται πως είναι κάτοχος ακινήτων στην περιοχή.

Το πρόβλημα της κυκλοφορίας είναι έντονο σε καθημερινή βάση.Με αυτό το έργο το πρόβλημα θα μεταφερθεί και σε άλλους δρόμους που ήδη είναι πνιγμένοι.Σολωνος , Ακαδημίας, Καναρη και πάει λέγοντας.

Ίσως θα ήταν πιο φρόνιμο να διοχετεύσει τους πόρους σε άλλους τομείς βλέπε σίτιση απόρων , στέγαση των φοιτητών ή ανθρώπων που χρήζουν βοηθείας.Ή αν ήθελε αποκλειστικά να αναδιαμορφώσει την περιοχή θα μπορούσε να φτιάξει τα πεζοδρόμια , να προχωρήσει σε δεντροφύτευση , καθαρισμό της πόλης από τα graffiti ,να "καθαρίσει" την πλατεία Συντάγματος ,να προσλάβει δημοτική αστυνομία για την περιφρούρηση πέρα από το να είναι μονίμως με ένα μπλοκάκι ,να καθαρίσει τον λόφο Στρέφη και τον Φιλοπάππου και να εκσυγχρονίσει τις στάσεις του ΟΑΣΑ τόσο για τους καλοκαιρινούς αλλά και χειμερινούς μήνες.Επισης να επιβάλλει πιο συχνά δρομολόγια λεωφορείων για να μετακινούνται οι συμπολίτες μας με ασφάλεια και άνεση αφού πρώτα τα πλύνει με πιεστικό.

Και είναι άλλα τόσα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...