Προς το περιεχόμενο
trib

Τελευταία η Tesla σε έρευνα ποιότητας της JD Power, πρώτες Dodge & Kia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

250 προβλήματα ανά 100 οχήματα παρουσιάζει η Tesla, πολύ πάνω από τον μέσο όρο των 166 της αυτοκινητοβιομηχανίας γενικότερα.

Η έρευνα ποιότητας της JD Power κατατάσσει την Tesla το χειρότερο brand ανάμεσα σε 32 εταιρίες της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά που συμπεριλαμβάνονται τα αυτοκίνητα της Tesla στα 34 χρόνια που διεξάγεται αυτή η έρευνα.

Σύμφωνα με τη Μελέτη Ποιότητας της JD Power, η οποία μετρά την ποιότητα του οχήματος κατά τις πρώτες 90 ημέρες ιδιοκτησίας, τα αυτοκίνητα Tesla υπέστησαν 250 προβλήματα ανά 100 οχήματα, αρκετά περισσότερα σε σύγκριση με το μέσο όρο των 166 που παρουσιάζουν άλλα brands της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η Land Rover ήταν η δεύτερη μάρκα με τη χειρότερη απόδοση με 228 προβλήματα ανά 100 οχήματα ενώ Dodge και Kia μοιράζονται την κορυφή της λίστας με τα λιγότερα προβλήματα,, 136 ανά 100 οχήματα.

Η μελέτη, η οποία διεξήχθη από τον Φεβρουάριο έως και τον Μάρτιο, βασίζεται σε απαντήσεις 87.282 αγοραστών και κατόχους leasing νέων οχημάτων χρονολογίας 2020. Τα αποτελέσματα έρχονται μετά την είδηση της έρευνας της Εθνικής Υπηρεσίας Ασφάλειας της Κυκλοφορίας στην Εθνικό Οδό (NHTSA) για αστοχίες υλικού στην οθόνη αφής του Tesla Model S αλλά και κάποια άλλα μοντέλα με ένα επικίνδυνο ελάττωμα στη μπαταρία.

Αν και η έρευνα δεν συμπεριλαμβάνει και τις 50 πολιτείες των ΗΠΑ, οι αυξημένες πωλήσεις του Model 3, επέτρεψαν στην JD Power να συλλέξει αρκετά δεδομένα για να μετρήσει την ποιότητα των μοντέλων για πρώτη φορά.

Ο Doug Betts της JD Power δηλώνει:

Σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές, η Tesla δεν μας δίνει άδεια να ερευνήσουμε τους ιδιοκτήτες της σε 15 πολιτείες όπου απαιτεί η έρευνα. Ωστόσο, καταφέραμε να συλλέξουμε ένα αρκετά μεγάλο δείγμα ερευνών από ιδιοκτήτες στις άλλες 35 πολιτείες και, από αυτήν την βάση, υπολογίσαμε τη βαθμολογία της Tesla.

Το περασμένο καλοκαίρι, προέκυψαν αναφορές ότι η Tesla επιτάχυνε την παραγωγή του Model 3 για να προλάβει τους στρατηγικούς στόχους που είχε θέσει. Η εταιρία έπρεπε σύμφωνα με αυτούς τους στόχους και το φιλόδοξο όραμα του Musk, να παράγει 6.000 Model 3 αυτοκίνητα την εβδομάδα. Οι ανησυχίες που θέλουν τον Musk να δίνει προτεραιότητα στην ποσότητα σε σχέση με την ποιότητα είναι ένα επαναλαμβανόμενο θέμα για την Tesla, η οποία επεκτάθηκε πρόσφατα στο Model Y.

Ο Doug Betts μάλιστα είχε δηλώσει πρόσφατα στην Wall Street Journal πως οι ιδιοκτήτες των Tesla οχημάτων έχουν παραπονεθεί έντονα για προβλήματα στο αμάξωμα, όπως ήχους στο εσωτερικό, κακή ηχομόνωση με αποτέλεσμα να ακούγεται ο θόρυβος του ανέμου αλλά και προβλήματα στη βαφή.

Η πλήρης κατάταξη της λίστας, που δείχνει τα προβλήματα ανά 100 οχήματα, όπως ανέφεραν οι ιδιοκτήτες στην έρευνα της JD Power για το 2020, είναι η παρακάτω:

  1. Dodge (136)
  2. Kia (136)
  3. Chevrolet (141)
  4. Ram (141)
  5. Genesis (142)
  6. Mitsubishi (148)
  7. Buick (150)
  8. GMC (151)
  9. Volkswagen (152)
  10. Hyundai (153)
  11. Jeep (155)
  12. Lexus (159)
  13. Nissan (161)
  14. Cadillac (162)
  15. Infiniti (173)
  16. Ford (174)
  17. Mini (174)
  18. BMW (176)
  19. Honda (177)
  20. Toyota (177)
  21. Lincoln (182)
  22. Mazda (184)
  23. Acura (185)
  24. Porsche (186)
  25. Subaru (187)
  26. Chrysler (189)
  27. Jaguar (190)
  28. Mercedes-Benz (202)
  29. Volvo (210)
  30. Audi (225)
  31. Land Rover (228)
  32. Tesla (250)

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tesla σχετικά κοντά με Audi και Mercedes-Benz

παράξενο που ενώ Volkswagen και Audi είναι στον ίδιο όμιλο έχουν τόση διαφορά 

  • Like 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, pao13 είπε

Tesla σχετικά κοντά με Audi και Mercedes-Benz

παράξενο που ενώ Volkswagen και Audi είναι στον ίδιο όμιλο έχουν τόση διαφορά 

Βασικά το παράξενο είναι οτι αν ρωτήσεις μηχανικούς θα σου πουν ότι η Volkswagen είναι πιο προβληματική απο την Audi (έχω πατέρα μηχανικό).. Επίσης πολλές απο τις κορυφαίες, Mercedes & Volvo πχ, είναι αρκετά κάτω... Λίγο κουλό μου φαίνεται. Μήπως ρίχνουν ποιότητα οι ευρωπαϊκές στην Αμερική? Η Tesla ok, νέο ψάρι στον χώρο, δεν μου κάνει εντύπωση.

Επεξ/σία από ektorme
  • Like 6

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Γερμανικά εξακολουθούν να είναι τα χειρότερα αυτοκίνητα, και οι Έλληνες εξακολουθούν να τα θεωρούν καλά αυτοκίνητα, και τώρα που πλασάρουν Γερμανικά ηλεκτρικά κατασκευασμένα στην Τουρκία θα πέσει άλλη μια τονωτική ένεση για να'χουν τα συνεργεία μας να δουλεύουν 2 δεκαετίες :D

  • Like 19
  • Thanks 2
  • Confused 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα γαλλικά δεν είναι καν στη λίστα 😄

φαν φακτ

"Τα πολυπλοκότερα αυτοκίνητα βγάζουν και τα περισσότερα προβλήματα. Τα φτηνιάρικα που είναι μια μηχανή μέσα σε ένα κουτί βγάζουν τα λιγότερα προβλήματα."

Επεξ/σία από NiKoSmile
  • Like 12
  • Thanks 1
  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσο πιο πολλά μπλιμπλικια τόσο πιο κάτω. Σε αυτή την έρευνα μια σκέτη ροδα με πετάλια θα έβγαινε πρώτη.

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Haha 6

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, trib είπε

250 προβλήματα ανά 100 οχήματα παρουσιάζει η Tesla, πολύ πάνω από τον μέσο όρο των 166 της αυτοκινητοβιομηχανίας γενικότερα.

 

Αν και η έρευνα δεν συμπεριλαμβάνει και τις 50 πολιτείες των ΗΠΑ, οι αυξημένες πωλήσεις του Model 3, επέτρεψαν στην JD Power να συλλέξει αρκετά δεδομένα για να μετρήσει την ποιότητα των μοντέλων για πρώτη φορά.

Ο Doug Betts της JD Power δηλώνει:

Σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές, η Tesla δεν μας δίνει άδεια να ερευνήσουμε τους ιδιοκτήτες της σε 15 πολιτείες όπου απαιτεί η έρευνα. Ωστόσο, καταφέραμε να συλλέξουμε ένα αρκετά μεγάλο δείγμα ερευνών από ιδιοκτήτες στις άλλες 35 πολιτείες και, από αυτήν την βάση, υπολογίσαμε τη βαθμολογία της Tesla.

 

 

Δηλαδή το δείγμα που πήραν ήταν 30% μικρότερο στην τέσλα σε σχέση με τους άλλους. (από άποψη πολιτειών)

Πάνω-κάτω μύρισαν τα νύχια τους και έβγαλαν συγκριτικό. Ιδίως εάν αυτές οι πολιτείες είναι μεγάλες με αντίστοιχα μεγάλο αριθμό πωλήσεων τέσλα(π.χ. Καλιφόρνια).

Όχι ότι δεν ισχύει ότι μάλλον έχουν τα προβλήματα τους τα τέσλα, αλλά η "κατάταξη και βαθμολογίες" είναι λιαν προβληματική.

Επεξ/σία από LongTom
  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς και αυτοκίνητα με 180 αισθητήρες και άλλες τόσες μονάδες ελέγχου θα παρουσιάσουν περισσότερα προβλήματα από ένα που έχει τα μισά.

Αυτό που δε μετράει σωστά αυτός ο δείκτης είναι τα σοβαρά προβλήματα, δηλαδή αυτά που βάζουν σε κίνδυνο τη ζωή των επιβατών ή ακινητοποιούν το αυτοκίνητο.

  • Like 9
  • Thanks 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάστε το άρθρο παιδιά. Η έρευνα αφορά στις πρώτες 90 ημέρες ιδιοκτησίας ενός οχήματος.

Πρακτικά καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό? Ότι ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με κόστος κτήσης άνω 40.000$, θα αναφέρει ως πρόβλημα ακόμα και έναν φυσιολογικό αεροδυναμικό θόρυβο που μπορεί να ακούει στα 180 χλμ, ενώ ένας ιδιοκτήτης KIA, Hyundai, Dodge (you name it) που μπορεί να έχει ξοδέψει 15.000 με 30.000 έχει εντελώς διαφορετικές προσδοκίες από το όχημα του και ενδεχομένως ένας φυσιολογικός θόρυβος δεν θεωρείται καν πρόβλημα. 

  • Like 11
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, lightsout είπε

Διαβάστε το άρθρο παιδιά. Η έρευνα αφορά στις πρώτες 90 ημέρες ιδιοκτησίας ενός οχήματος.

Πρακτικά καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό? Ότι ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με κόστος κτήσης άνω 40.000$, θα αναφέρει ως πρόβλημα ακόμα και έναν φυσιολογικό αεροδυναμικό θόρυβο που μπορεί να ακούει στα 180 χλμ, ενώ ένας ιδιοκτήτης KIA, Hyundai, Dodge (you name it) που μπορεί να έχει ξοδέψει 15.000 με 30.000 έχει εντελώς διαφορετικές προσδοκίες από το όχημα του και ενδεχομένως ένας φυσιολογικός θόρυβος δεν θεωρείται καν πρόβλημα. 

Δεν έχεις άδικο αλλά η έρευνα έγινε σε αυτοκίνητα που αποκτήθηκαν μέσω leasing... το θέμα είναι όπως αναφέρθηκε και λίγο πάρα πάνω να δούμε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως και το είδος των βλαβών... τα αναφέρω αυτό γιατί όταν αποκτάς με leasing ένα αμάξι δεν θα πας σε ένα φτηνό μοντέλο, έτσι το πιο πιθανό από τα "δείγματα" να είναι περισσότερα για ένα μοντέλο πχ της Porsche από ότι ένα της Kia...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

VW στο νουμερο 9, BMW στο νουμερο 18,

και.....

TOYOTA στο νουμερο 20.

Δεν χρειαζομαι κατι παραπανω για να καταλαβω την εγκυροτητα και με τι κριτηρια θα εκαναν αυτη την ερευνα... Αυτα τα αποτελεσματα ειναι απλα για γελια! 6/10 πρωτες θεσεις ειναι Αμερικανικες εταιριες.. 
 

  • Like 16
  • Thanks 2
  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι για την αγορά της Αμερικής, δεν είναι ίδιο το δείγμα με την ευρωπαϊκή αγορά, πολλά διαφορετικά μοντέλα στην Ευρώπη και πολλά και διαφορετικά εργοστάσια παρασκευής.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.