Προς το περιεχόμενο

Τελευταία η Tesla σε έρευνα ποιότητας της JD Power, πρώτες Dodge & Kia


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ δεν θα έβαζα στην ίδια λίστα κία σκόντα κλπ με υπεραυτοκίνητα. 

Το ακούσαμε και αυτό. 

Αν είχε η κια η σκόντα κλπ αυτοκίνητα με τις μισές επιδόσεις του αργότερου τέσλα τότε απλά θα βάραγε μπιέλα στο επόμενο φανάρι.

Ας σοβαρευτούμε ρε παιδιά.. λίγος σεβασμός. 

 

Είδα τις προάλλες ένα i8 που είχε μείνει στο δρόμο και περίμενε να τον κουβαλήσουν.,.. τι χάλια αυτοκίνητα είναι αυτά.. η φεράρι? Εκεί να δεις προβλήματα.. μπουγκάτι? Ε η χειρότερη από όλους..

Να στείλουμε να διαβάσουν τις βλακείες αυτές οι κάτοχοι υπεραυτοκινήτων να το γυρίσουν και αυτοί σε κια σκοουντα κλπ...

 

ότι νάναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Μην δίνεται και πολύ σημασία παίδες,  είναι γνωστό ότι οι αμερικανοί βλογανε τα γένια τους και είναι τοπικιστες μέχρι αηδίας στα προϊόντα που προτιμούν. Παράδειγμα apple-iphone (ποσοστό μεγαλύτερο του 50% έχουν iPhone), xbox1 σχεδόν ίσες πωλήσεις με ps4, EVGA σε Hardware, under armour περισσοτερες πωλήσεις μέχρι και από Adidas στην Αμερική κτλ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, tsarouc said:

Αν είχε η κια η σκόντα κλπ αυτοκίνητα με τις μισές επιδόσεις του αργότερου τέσλα τότε απλά θα βάραγε μπιέλα στο επόμενο φανάρι.

Έχει το KIA Stinger με 370 άλογα. 

Δεν έχω ακούσει να βαράνε μπιελες. 

Ξέρεις εσύ κάτι? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, chrisSerres είπε

Τα Γερμανικά εξακολουθούν να είναι τα χειρότερα αυτοκίνητα, και οι Έλληνες εξακολουθούν να τα θεωρούν καλά αυτοκίνητα, και τώρα που πλασάρουν Γερμανικά ηλεκτρικά κατασκευασμένα στην Τουρκία θα πέσει άλλη μια τονωτική ένεση για να'χουν τα συνεργεία μας να δουλεύουν 2 δεκαετίες :D

Κι η Toyota Τουρκία τα φτιάχνει.Επισης είναι πιο κάτω από VW.Αυτη η νοοτροπία την είχε ο Έλληνας 2 δεκαετίες πριν αλλά βλέπω ακόμα ισχύει.

Επεξ/σία από parlapipas25
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, asmilon είπε

To προβλημα θεωρεις οτι ειναι στην πλευρα της εταιριας που εκανε την ερευνα ή στην Tesla; Η εταιρια τι να εκανε, να μην υπολογιζε καθολου τα Tesla ή να κανει αυτο, δηλαδη την αναγωγη αφου εχει ενα αρκετα μεγαλο και ικανο δειγμα 35 πολιτειων; Και στην τελικη αν η Tesla θεωρει πως αδικεται ας δωσει τα στοιχεια για να γινει σωστα η συγκριση....

Δεν με νοιάζει εάν η τέσλα είναι πρώτη ή τελευταία στην εν λόγω έρευνα. Δεν έχω μετοχές να καίγομαι, ούτε οπαδικά το βλέπω.

Το θέμα για εμένα είναι ότι ουσιαστικά μυρίζουν τα νύχια τους στην συγκεκριμένη περίπτωση. Με τέτοιο κενό στο δείγμα, μόνο έρευνα δεν κάνεις. 

Το καλύτερο ήταν να μην την έβαζαν στην ίδια λίστα με τις άλλες, ίσως να έβαζαν μόνο σχόλια για τα φερόμενα προβλήματα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, LongTom είπε

Δηλαδή το δείγμα που πήραν ήταν 30% μικρότερο στην τέσλα σε σχέση με τους άλλους. (από άποψη πολιτειών)

Πάνω-κάτω μύρισαν τα νύχια τους και έβγαλαν συγκριτικό. Ιδίως εάν αυτές οι πολιτείες είναι μεγάλες με αντίστοιχα μεγάλο αριθμό πωλήσεων τέσλα(π.χ. Καλιφόρνια).

Όχι ότι δεν ισχύει ότι μάλλον έχουν τα προβλήματα τους τα τέσλα, αλλά η "κατάταξη και βαθμολογίες" είναι λιαν προβληματική.

Έλεος παιδιά, για στατιστική μιλάμε. Εδώ βγαίνουν αποτελέσματα εκλογών σε χώρες με εκατομμύρια κατοίκους με στατιστικό δείγμα 1000 άτομα. Μην λέτε ό,τι να 'ναι.

 

4 ώρες πριν, lightsout είπε

Διαβάστε το άρθρο παιδιά. Η έρευνα αφορά στις πρώτες 90 ημέρες ιδιοκτησίας ενός οχήματος.

Πρακτικά καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό? Ότι ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με κόστος κτήσης άνω 40.000$, θα αναφέρει ως πρόβλημα ακόμα και έναν φυσιολογικό αεροδυναμικό θόρυβο που μπορεί να ακούει στα 180 χλμ, ενώ ένας ιδιοκτήτης KIA, Hyundai, Dodge (you name it) που μπορεί να έχει ξοδέψει 15.000 με 30.000 έχει εντελώς διαφορετικές προσδοκίες από το όχημα του και ενδεχομένως ένας φυσιολογικός θόρυβος δεν θεωρείται καν πρόβλημα. 

Αυτές οι υποθέσεις από που προκύπτουν; Από την ανάγκη να δικαιολογήσουμε τις εταιρειάρες που βγάζουν αμαξάρες; Πάντως αποφασίστε, δεν γίνεται στο iPhone των 1500€ να ζητάτε να δουλεύουν όλα τέλεια "επειδή κοστίζει 1500€" ενώ στα αυτοκίνητα είναι περίεργοι οι αγοραστές και αναφέρουν έναν αεροδυναμικό θόρυβο.

 

3 ώρες πριν, AtiX είπε

Δεν έχεις άδικο αλλά η έρευνα έγινε σε αυτοκίνητα που αποκτήθηκαν μέσω leasing... το θέμα είναι όπως αναφέρθηκε και λίγο πάρα πάνω να δούμε τα ποιοτικά χαρακτηριστικά όπως και το είδος των βλαβών... τα αναφέρω αυτό γιατί όταν αποκτάς με leasing ένα αμάξι δεν θα πας σε ένα φτηνό μοντέλο, έτσι το πιο πιθανό από τα "δείγματα" να είναι περισσότερα για ένα μοντέλο πχ της Porsche από ότι ένα της Kia...

Όσο και περισσότερα να είναι τα δείγματα, τα αποτελέσματα βγαίνουν με αναγωγή. Επίσης, ακόμα και 10πλασια να είναι τα δείγματα σε κάποιες μάρκες από κάποιες άλλες, δεν λαμβάνονται όλα υπόψιν, βγαίνουν στατιστικά αποτελέσματα με αναγωγή πάλι.

2 ώρες πριν, tsakvas είπε

παντα τα αυτοκινητα λιζινγκ εχουν προβληματα γιατι εχουν χαμηλη ποιοτητα με τα κανονικα. γι αυτο τα αγοραζουν οι εταιριες μισοτιμης

 

Τι λες;

 

Υ.Γ. 1 Αφού είναι τόσο πολύ καλά τα ακριβά, γιατί μόνο η Kia δίνει 7 χρόνια εγγύηση σε παγκόσμιο σχεδόν επίπεδο;

 

Υ.Γ. 2 Έλα μωρή Κορεάτισσα! 

Επεξ/σία από dali13gr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, pao13 είπε

Tesla σχετικά κοντά με Audi και Mercedes-Benz

παράξενο που ενώ Volkswagen και Audi είναι στον ίδιο όμιλο έχουν τόση διαφορά 

Αυτές οι έρευνες είναι άκυρες.  Γι αυτό βλέπεις ας πούμε ίδια αυτοκίνητα (volkswagen -Audi ) να έχουν τόση μεγάλη διαφορά. Σε άλλη έρευνα μπορεί να δεις την Audi ας πούμε στην πρώτη δεκάδα και την volkswagen σαν την χειρότερη και πάει λέγοντας. 

Όποιος πιστεύει τέτοιες έρευνες είναι αφελής. 

4 ώρες πριν, chrisSerres είπε

Τα Γερμανικά εξακολουθούν να είναι τα χειρότερα αυτοκίνητα, και οι Έλληνες εξακολουθούν να τα θεωρούν καλά αυτοκίνητα, και τώρα που πλασάρουν Γερμανικά ηλεκτρικά κατασκευασμένα στην Τουρκία θα πέσει άλλη μια τονωτική ένεση για να'χουν τα συνεργεία μας να δουλεύουν 2 δεκαετίες :D

Φίλε είσαι λάθος , κάποιες μάρκες στον όμιλο volkswagen έχουν τα θεματακια τους και γενικώς υπάρχουν και υπερεκτιμημένα μοντέλα .Αλλά η Mercedes σε ι.χ. αλλά και φορτηγά είναι κορυφαία. Επίσης είναι και η BMW με φοβερά αυτοκίνητα σε όλους τους τομείς. Δεν θα αναφερθώ σε εξωτικά τύπου Porsche,  Lamborghini κτλ. 

Δεν είναι δίκαιο να τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι. Έχουν πολλές μάρκες οι Γερμανοί .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Τα γαλλικά δεν είναι καν στη λίστα 😄

φαν φακτ

"Τα πολυπλοκότερα αυτοκίνητα βγάζουν και τα περισσότερα προβλήματα. Τα φτηνιάρικα που είναι μια μηχανή μέσα σε ένα κουτί βγάζουν τα λιγότερα προβλήματα."

 

5 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

 

 

5 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

 

Γαλλικα αυτοκινητα δε πωλουνται στις ΗΠΑ.

Επεξ/σία από dionisisc
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dali13gr είπε

Έλεος παιδιά, για στατιστική μιλάμε. Εδώ βγαίνουν αποτελέσματα εκλογών σε χώρες με εκατομμύρια κατοίκους με στατιστικό δείγμα 1000 άτομα. Μην λέτε ό,τι να 'ναι.

Αυτές οι υποθέσεις από που προκύπτουν; Από την ανάγκη να δικαιολογήσουμε τις εταιρειάρες που βγάζουν αμαξάρες; Πάντως αποφασίστε, δεν γίνεται στο iPhone των 1500€ να ζητάτε να δουλεύουν όλα τέλεια "επειδή κοστίζει 1500€" ενώ στα αυτοκίνητα είναι περίεργοι οι αγοραστές και αναφέρουν έναν αεροδυναμικό θόρυβο.

Όσο και περισσότερα να είναι τα δείγματα, τα αποτελέσματα βγαίνουν με αναγωγή. Επίσης, ακόμα και 10πλασια να είναι τα δείγματα σε κάποιες μάρκες από κάποιες άλλες, δεν λαμβάνονται όλα υπόψιν, βγαίνουν στατιστικά αποτελέσματα με αναγωγή πάλι.

 

Τι λες;

Υ.Γ. 1 Αφού είναι τόσο πολύ καλά τα ακριβά, γιατί μόνο η Kia δίνει 7 χρόνια εγγύηση σε παγκόσμιο σχεδόν επίπεδο;

Υ.Γ. 2 Έλα μωρή Κορεάτισσα! 

Για αυτό ακριβώς το λέω.

Επειδή ως στατιστική, το δείγμα δεν είναι κατανεμημένο σοβαρά, ούτε από άποψη πληθυσμού, ούτε από άποψη πωλήσεων, ούτε από άποψη πολιτειών.

Τι μετράμε εδώ και πως έγινε το extrapolation για να δούμε ισορροπία με τους άλλους κατασκευαστές; Με τι βάρη και παραδοχές για να δούμε το 30% να καλύπτεται; 

Από την άλλη, όπως λέει ο τρελογερος στα βίντεα, η εταιρεία όντως είναι περισσότερο PR, παρά οτιδήποτε άλλο. 

Έτσι ότι βγάζουν, μάλλον είναι είτε για την δική τους εικόνα, είτε πληρωμένο από ενδιαφερόμενους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περίεργη το λογότερο η έρευνα αυτή.Βέβαια Ευρώπη και ΗΠΑ τα μοντέλα δεν είναι ίδια.

Τα τελευταία 3 χρόνια εργάζομαι σε μεγάλη εταιρία ανταλλακτικών και αυτό που βλέπω εγώ τουλάχιστον Ελλάδα είναι πολύ διαφορετικό απο αυτή την έρευνα.

Θα γράψω αυτό που μας είπε συνάδελφος( το οποίο έχω συμπεράνει και ο ίδιος ) ο οποίος εργαζόταν Γερμανία  στην Schaeffler(Luk,Ina,Fag) στο τεχνικό κομμάτι : ζούμε απο το VW group.
Ευρώπη τουλάχιστον δεν μπορώ να δεκτώ ότι το VW group είναι πάνω απο τις περισσότερες Ιαπωνικές της λίστας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...