Προς το περιεχόμενο

Nokia 9 PureView TA-1082 6GB/128GB 230€ @eglobalcentral


Blackyy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, gorilas13 είπε

 Εμένα δεν απάντησαν καν όταν άνοιξα case στο Paypal και έγραψα για το IMEI κτλ. Όταν έκανα claim για fake-replica κινητό που το IMEI δεν υπάρχει καν στο database της ΝΟΚΙΑ, απάντησαν αμέσως στο Paypal.

 Τώρα αναμένω το Paypal να βγάλει απόφαση αλλά κρατάω μικρό καλάθι. Ας είναι παραεισαγωγή, ας μην έχει εγγύηση κατασκευαστή κτλ. Το να μην έχει αναγνωρισμένο IMEI είναι απαράδεκτο και η συσκευή μπορεί να είναι οτιδήποτε.

Έκανες claim στο Paypal για fake-replica κινητό;

Και όλα αυτά γιατί το IMEI της ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ψευτοΝόκια δεν μπορεί να βρεθεί στο database τους;

Φίλε μου γιατί δε ζήτησες απλά επιστροφή της συσκευής στο κατάστημα με ταυτόχρονη επιστροφή των χρημάτων σου στα πλαίσια της εγγύησης που παρέχουν;

Το ότι το έχουν ανοίξει-τροποποιήσει-κλπ το εικάζεις επειδή δεν είχε ταινία ασφαλείας το κουτί , πράγμα σύνηθες σε Ασιατικά regions.

Εγώ αυτό που βλέπω είναι μια προσπάθεια να φας λεφτά από το κατάστημα με δόλιο τρόπο καθώς έχεις στα χέρια σου μια συσκευή που έγραψες μόνος σου ότι ήταν καινούργια και πλήρως λειτουργική..

 

Κάπου εδώ να αναφέρω ότι σήμερα παρέλαβα τη σκούπα που είχα παραγγείλει στις 18/7 και όλα είναι για ακόμα μία φορά άψογα.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Looter είπε

Έκανες claim στο Paypal για fake-replica κινητό;

Και όλα αυτά γιατί το IMEI της ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ψευτοΝόκια δεν μπορεί να βρεθεί στο database τους;

Φίλε μου γιατί δε ζήτησες απλά επιστροφή της συσκευής στο κατάστημα με ταυτόχρονη επιστροφή των χρημάτων σου στα πλαίσια της εγγύησης που παρέχουν;

Το ότι το έχουν ανοίξει-τροποποιήσει-κλπ το εικάζεις επειδή δεν είχε ταινία ασφαλείας το κουτί , πράγμα σύνηθες σε Ασιατικά regions.

Εγώ αυτό που βλέπω είναι μια προσπάθεια να φας λεφτά από το κατάστημα με δόλιο τρόπο καθώς έχεις στα χέρια σου μια συσκευή που έγραψες μόνος σου ότι ήταν καινούργια και πλήρως λειτουργική..

Κάπου εδώ να αναφέρω ότι σήμερα παρέλαβα τη σκούπα που είχα παραγγείλει στις 18/7 και όλα είναι για ακόμα μία φορά άψογα.

Το κατάστημα ποτέ δεν μου απάντησε, ούτε για επιστροφή, ούτε για να δώσει καμία εξήγηση.

Το ότι δεν υπάρχει το ΙΜΕΙ είναι θέμα της Κινέζικης ΨευτοΝΟΚΙΑ ή του  Κινέζικου Ψευτοsite που παίρνει βροχή τα 1στέρια για το aftersales του? Στην τελική εγώ απο αυτούς αγόρασα και όχι απο τη ΝΟΚΙΑ.

Δεν θα κοιτούσα ποτέ ΙΜΕΙ, ο Lionheart με την περίπτωσή του ( ούτε σε αυτόν βγάζει αποτέλεσμα το ΙΜΕΙ), με έκανε να το ψάξω.

Τα κινητά μπορεί να είναι ακόμη και κλεμμένα ή οτιδήποτε, δεν έχει σημασία μόνο η λειτουργία σε ένα προϊόν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς και εγώ πλέον επαφίεμαι στο paypal, σε μερικές μέρες (μέχρι 03/08 πλέον) θα ξέρω. 

H Nokia αν και ασχολήθηκε, δεν (και καλά κάνει) με καλύπτει και σταμάτησε η επικοινωνία πλέον.

Μακάρι να βγει κάτι θετικό και να μην χάσω τα χρήματά μου, βασικά περισσότερο με νοιάζει να μην πάρουν φράγκο οι καραγκιόζηδες. 

Προσωπικά αν ξαναδώ ανάρτηση από το συγκεκριμένο κατάστημα στο φόρουμ θα βάλω απευθείας link της περίπτωσής μου και θα κράξω αβέρτα!  

Το αν έχουν παραλάβει αρκετοί χωρίς προβλήματα είναι καθαρά θέμα τύχης.

Ξέρω από πρώτο χέρι, χρόνια τώρα που ασχολούμαι με διαδικτυακές αγορές, ότι οι Κινέζοι στο aftersales πάσχουν, όμως όσες φορές χρειάστηκα aftersales από Banggood, Gearbest αλλά και Geekbuying δεν είχα στο τέλος θέμα, με τα καλά τους και τα κακά τους ο καθένας.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με καραγκιόζηδες που επειδή έκανα claim (που είναι δικαίωμά μου στην τελική) μου κάνουν δύσκολη τη ζωή και δεν κοιτάν να τελειώνουμε και οι δύο αναίμακτα.

Στην τελική μπορεί να το ξαναγόραζα από αυτούς αν είχαν εξ αρχής εξηγηθεί σωστά και το έπαιρναν με pick-up service όπως προβλέπεται σε προϊόντα DOA εντός 14 ημερών.

Εγώ άνοιξα case την ημέρα παραλαβής, δεν άφησα ούτε μέρα να περάσει.

Κάποιος θα χάσει και μακάρι να είναι οι γκιόζηδες. Ίδωμεν. 

Επεξ/σία από lionheart75
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, lionheart75 είπε

Δυστυχώς και εγώ πλέον επαφίεμαι στο paypal, σε μερικές μέρες (μέχρι 03/08 πλέον) θα ξέρω. 

H Nokia αν και ασχολήθηκε, δεν (και καλά κάνει) με καλύπτει και σταμάτησε η επικοινωνία πλέον.

Μακάρι να βγει κάτι θετικό και να μην χάσω τα χρήματά μου, βασικά περισσότερο με νοιάζει να μην πάρουν φράγκο οι καραγκιόζηδες. 

Προσωπικά αν ξαναδώ ανάρτηση από το συγκεκριμένο κατάστημα στο φόρουμ θα βάλω απευθείας link της περίπτωσής μου και θα κράξω αβέρτα!  

Το αν έχουν παραλάβει αρκετοί χωρίς προβλήματα είναι καθαρά θέμα τύχης.

Ξέρω από πρώτο χέρι, χρόνια τώρα που ασχολούμαι με διαδικτυακές αγορές, ότι οι Κινέζοι στο aftersales πάσχουν, όμως όσες φορές χρειάστηκα aftersales από Banggood, Gearbest αλλά και Geekbuying δεν είχα στο τέλος θέμα, με τα καλά τους και τα κακά τους ο καθένας.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με καραγκιόζηδες που επειδή έκανα claim (που είναι δικαίωμά μου στην τελική) μου κάνουν δύσκολη τη ζωή και δεν κοιτάν να τελειώνουμε και οι δύο αναίμακτα.

Στην τελική μπορεί να το ξαναγόραζα από αυτούς αν είχαν εξ αρχής εξηγηθεί σωστά και το έπαιρναν με pick-up service όπως προβλέπεται σε προϊόντα DOA εντός 14 ημερών.

Εγώ άνοιξα case την ημέρα παραλαβής, δεν άφησα ούτε μέρα να περάσει.

Κάποιος θα χάσει και μακάρι να είναι οι γκιόζηδες. Ίδωμεν. 

Πάμε πάλι από την αρχή:

1. Μεμονωμένη περίπτωση είσαι ΕΣΥ και δεν είναι οι υπόλοιποι που δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα.

2. Ψάχνοντας στο reddit είδα πολλές περιπτώσεις που όταν χρειάστηκε support το κατάστημα δέχτηκε αποστολή εντός EU. Το ίδιο άλλωστε σου ανέφερε και φίλος εδώ στο forum από προσωπική του εμπειρία. Προφανώς εσένα δε σε ενδιέφερε να βρεις λύση με το κατάστημα.

3. Το ότι εσύ άσκησες το δικαίωμα σου για αμφισβήτηση συναλλαγής στο PayPal μέσα σε 24 ώρες από την παραλαβή είναι πράξη ακραία και ακραία σε αντιμετωπίζει και το κατάστημα. Αν έχω ένα δυσαρεστημένο πελάτη ο οποίος αντί να έρθει σε επικοινωνία μαζί μου μου στείλει ΑΜΕΣΩΣ εξώδικο και κάνει και αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα  , τον αφήνω και εγώ να βγάλει άκρη με τους δικηγόρους μου.. 60 ημέρες σου δίνει το PayPal δικαίωμα , χρόνος ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΟΣ στην περίπτωση σου να βρεις μια λύση που να σε ικανοποιεί. Δεν ήθελες , δικαίωμα σου. Όχι και καραγκιοζηδες όμως. Ούτε εγώ θέλω πελάτες που μου βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό από την πρώτη στιγμή... Για αυτό και προτιμώ να μου τα «τρώνε» οι δικηγόροι..

4. Εδώ ο άλλος φίλος που παρέλαβε και αυτός κανονικά έκανε claim για fake-replica στο PayPal μπας και πάρει χρήματα πίσω ενώ έχει στα χέρια του τη συσκευή που παρήγγειλε. Ας ανεβάσει ένα βίντεο με τα στοιχεία της συσκευής (cpu-gpu-ram-cameras) για να δούμε πόσο fake-replica παρέλαβε. 

Το θέμα με το IMEI θα πρέπει να διερευνηθεί και αν χρειαστεί να ανοιχτεί case για αυτό εφόσον δεν υπήρχε απάντηση από το κατάστημα. Προσωπικά πιστεύω ότι το μπάχαλο με τα IMEI είναι της ΝΟΚΙΑ αλλά ΣΥΜΦΩΝΩ 100% ότι πρέπει να διευκρινιστεί από το κατάστημα. Στέλνουμε και κανένα reminder αν δε μας απαντήσουν , σε περίοδο COVID είμαστε. Εκτός αν ψάχνουμε ευκαιρία για να ζητήσουμε με δόλιο τροπο refund από το PayPal για κάτι που παραλάβαμε και θελουμε να μας μείνει στο τσάμπα..

Επεξ/σία από Looter
  • Like 1
  • Confused 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, Looter είπε

Πάμε πάλι από την αρχή:

1. Μεμονωμένη περίπτωση είσαι ΕΣΥ και δεν είναι οι υπόλοιποι που δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα.

2. Ψάχνοντας στο reddit είδα πολλές περιπτώσεις που όταν χρειάστηκε support το κατάστημα δέχτηκε αποστολή εντός EU. Το ίδιο άλλωστε σου ανέφερε και φίλος εδώ στο forum από προσωπική του εμπειρία. Προφανώς εσένα δε σε ενδιέφερε να βρεις λύση με το κατάστημα.

3. Το ότι εσύ άσκησες το δικαίωμα σου για αμφισβήτηση συναλλαγής στο PayPal μέσα σε 24 ώρες από την παραλαβή είναι πράξη ακραία και ακραία σε αντιμετωπίζει και το κατάστημα. Αν έχω ένα δυσαρεστημένο πελάτη ο οποίος αντί να έρθει σε επικοινωνία μαζί μου μου στείλει ΑΜΕΣΩΣ εξώδικο και κάνει και αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα  , τον αφήνω και εγώ να βγάλει άκρη με τους δικηγόρους μου.. 60 ημέρες σου δίνει το PayPal δικαίωμα , χρόνος ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΟΣ στην περίπτωση σου να βρεις μια λύση που να σε ικανοποιεί. Δεν ήθελες , δικαίωμα σου. Όχι και καραγκιοζηδες όμως. Ούτε εγώ θέλω πελάτες που μου βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό από την πρώτη στιγμή... Για αυτό και προτιμώ να μου τα «τρώνε» οι δικηγόροι..

4. Εδώ ο άλλος φίλος που παρέλαβε και αυτός κανονικά έκανε claim για fake-replica στο PayPal μπας και πάρει χρήματα πίσω ενώ έχει στα χέρια του τη συσκευή που παρήγγειλε. Ας ανεβάσει ένα βίντεο με τα στοιχεία της συσκευής (cpu-gpu-ram-cameras) για να δούμε πόσο fake-replica παρέλαβε. 

Το θέμα με το IMEI θα πρέπει να διερευνηθεί και αν χρειαστεί να ανοιχτεί case για αυτό εφόσον δεν υπήρχε απάντηση από το κατάστημα. Προσωπικά πιστεύω ότι το μπάχαλο με τα IMEI είναι της ΝΟΚΙΑ αλλά ΣΥΜΦΩΝΩ 100% ότι πρέπει να διευκρινιστεί από το κατάστημα. Στέλνουμε και κανένα reminder αν δε μας απαντήσουν , σε περίοδο COVID είμαστε. Εκτός αν ψάχνουμε ευκαιρία για να ζητήσουμε με δόλιο τροπο refund από το PayPal για κάτι που παραλάβαμε και θελουμε να μας μείνει στο τσάμπα..

 Μα το ΙΜΕΙ και του φίλου δεν αντιστοιχεί πουθενά, τι support να του κάνει η ΝΟΚΙΑ? Εγώ που μίλησα με την ΝΟΚΙΑ, τους έδωσα ότι στοιχεία ζήτησαν και δεν βρήκαν άκρη. Εφόσον το ΙΜΕΙ δεν το έχει ο κατασκευαστής σημαίνει ότι άλλαξε από τον μεταπωλητή για λόγους που ούτε θέλω να ξέρω, ούτε με ενδιαφέρει. Απο τη στιγμή που έγινε παρέμβαση το προϊόν δεν είναι ούτε καινούργιο ούτε genuine. 

Εσύ όταν αγοράσεις αγγούρια απο τον μανάβη και τα έχει 'χρησιμοποιήσει' πριν..μη το κάνεις θέμα γιατί την ίδια γεύση θα έχουν.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Looter είπε

Πάμε πάλι από την αρχή:

1. Μεμονωμένη περίπτωση είσαι ΕΣΥ και δεν είναι οι υπόλοιποι που δεν αντιμετώπισαν πρόβλημα.

2. Ψάχνοντας στο reddit είδα πολλές περιπτώσεις που όταν χρειάστηκε support το κατάστημα δέχτηκε αποστολή εντός EU. Το ίδιο άλλωστε σου ανέφερε και φίλος εδώ στο forum από προσωπική του εμπειρία. Προφανώς εσένα δε σε ενδιέφερε να βρεις λύση με το κατάστημα.

3. Το ότι εσύ άσκησες το δικαίωμα σου για αμφισβήτηση συναλλαγής στο PayPal μέσα σε 24 ώρες από την παραλαβή είναι πράξη ακραία και ακραία σε αντιμετωπίζει και το κατάστημα. Αν έχω ένα δυσαρεστημένο πελάτη ο οποίος αντί να έρθει σε επικοινωνία μαζί μου μου στείλει ΑΜΕΣΩΣ εξώδικο και κάνει και αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα  , τον αφήνω και εγώ να βγάλει άκρη με τους δικηγόρους μου.. 60 ημέρες σου δίνει το PayPal δικαίωμα , χρόνος ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΟΣ στην περίπτωση σου να βρεις μια λύση που να σε ικανοποιεί. Δεν ήθελες , δικαίωμα σου. Όχι και καραγκιοζηδες όμως. Ούτε εγώ θέλω πελάτες που μου βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό από την πρώτη στιγμή... Για αυτό και προτιμώ να μου τα «τρώνε» οι δικηγόροι..

4. Εδώ ο άλλος φίλος που παρέλαβε και αυτός κανονικά έκανε claim για fake-replica στο PayPal μπας και πάρει χρήματα πίσω ενώ έχει στα χέρια του τη συσκευή που παρήγγειλε. Ας ανεβάσει ένα βίντεο με τα στοιχεία της συσκευής (cpu-gpu-ram-cameras) για να δούμε πόσο fake-replica παρέλαβε. 

Το θέμα με το IMEI θα πρέπει να διερευνηθεί και αν χρειαστεί να ανοιχτεί case για αυτό εφόσον δεν υπήρχε απάντηση από το κατάστημα. Προσωπικά πιστεύω ότι το μπάχαλο με τα IMEI είναι της ΝΟΚΙΑ αλλά ΣΥΜΦΩΝΩ 100% ότι πρέπει να διευκρινιστεί από το κατάστημα. Στέλνουμε και κανένα reminder αν δε μας απαντήσουν , σε περίοδο COVID είμαστε. Εκτός αν ψάχνουμε ευκαιρία για να ζητήσουμε με δόλιο τροπο refund από το PayPal για κάτι που παραλάβαμε και θελουμε να μας μείνει στο τσάμπα..

Άσκησα το νόμιμο δικαίωμά μου. Το γεγονός ότι αντιμετωπίζουν έτσι τον πελάτη μόνο αξιόπιστους δεν τους κάνει.

Αυτό μας έλειπε να τα φορτώνουμε στον πελάτη. Με συγχωρείς αλλά αυτό το επιχείρημά σου που επαναλαμβάνεις είναι λάθος και πρέπει να το καταλάβεις.

Δεν είναι αξιόπιστο κατάστημα, μπορεί εσύ σε όλες σου τις αγορές να μην είχες θέμα και εύχομαι να μην έχεις ποτέ ειλικρινά, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι

είναι αξιόπιστοι από τον τρόπο που φέρθηκαν σε εμένα και σε τόσους άλλους που τους κράζουν, γεγονός που έπρεπε να το πάρω σοβαρά και ΔΕΝ το έκανα δυστυχώς. Φταίω αλλά μαθαίνω από τα λάθη και εμπλουτίζω την γνώση μου. 

Τους έστειλα 3 email ζητώντας τους να μου στείλουν διεύθυνση Αγγλία από όπου μου ήρθε πληρώνοντας εγώ τα έξοδα αρχικά αλλά κάνουν την πάπια, σιγή ασυρμάτου.... 

Και λέμε τώρα ότι βιάστηκα να ανοίξω claim.... claim έκανα όχι escalate, αυτό έγινε μετά όταν αποδείχθηκαν ανύπαρκτοι και θα αναλωνόμουν σε email άσκοπα (δεν απάντησαν υπόψη ποτέ στο claim που άνοιξα) ! 

Την πάτησα από τις απειροελάχιστες φορές που ψώνισα διαδικτυακά τα τελευταία χρόνια και είναι τολμώ να πω δεκάδες ίσως και παραπάνω (για να μην φανώ υπερβολικός). 

Από μένα ούτε ευρώ ξανά αλλά το θέμα δεν είναι αυτό, το θέμα είναι να το αντιληφθούν όσο περισσότεροι γίνεται για το καλό τους. 

 

Επεξ/σία από lionheart75
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gorilas13 είπε

 Μα το ΙΜΕΙ και του φίλου δεν αντιστοιχεί πουθενά, τι support να του κάνει η ΝΟΚΙΑ? Εγώ που μίλησα με την ΝΟΚΙΑ, τους έδωσα ότι στοιχεία ζήτησαν και δεν βρήκαν άκρη. Εφόσον το ΙΜΕΙ δεν το έχει ο κατασκευαστής σημαίνει ότι άλλαξε από τον μεταπωλητή για λόγους που ούτε θέλω να ξέρω, ούτε με ενδιαφέρει. Απο τη στιγμή που έγινε παρέμβαση το προϊόν δεν είναι ούτε καινούργιο ούτε genuine. 

Εσύ όταν αγοράσεις αγγούρια απο τον μανάβη και τα έχει 'χρησιμοποιήσει' πριν..μη το κάνεις θέμα γιατί την ίδια γεύση θα έχουν.

Πριν μια βδομάδα όταν παρελαβες , έγραψες ότι το IMEI που έχει γραμμένο στο κουτί της συσκευής αντιστοιχεί σε αυτό της συσκευής σου.

Διαβαζοντας τον τίτλο του θέματος βλέπω ότι μιλάτε για την έκδοση ΤΑ-1082 η οποία είναι ΜΟΝΟΚΑΡΤΗ.

Παραλαβατε αυτό το μοντέλο ή κάποιο άλλο;

 

Ψαχνοντας λίγο στο internet βρήκα τις ακόλουθες πληροφορίες «As per the FCC documents of the Nokia 9 PureView, there are three model numbers - TA-1094, TA-1087 and TA-1082. While the TA-1094 model is for the China region, the TA-1087 is the single-SIM global edition and the TA-1082 is the dual-SIM global variant.»

Ψαχνοντας λίγο παραπάνω είδα ότι η μονοκαρτη έκδοση κυκλοφόρησε σχεδόν αποκλειστικά Αμερική και ήταν και unlocked.

Πιστεύω ότι κανένα κατάστημα δε θα έμπαινε σε διαδικασία για 230 ευρώ να πουλήσει GLOBAL έκδοση συσκευής κλεμμένη ή παραποιημένη. Παραταύτα το συγκεκριμένο θέμα πρέπει να διαλευκανθεί.

Προσωπικά θα έκανα μια ερώτηση στη ΝΟΚΙΑ USA.

Επεξ/σία από Looter
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, Looter είπε

Πριν μια βδομάδα όταν παρελαβες , έγραψες ότι το IMEI που έχει γραμμένο στο κουτί της συσκευής αντιστοιχεί σε αυτό της συσκευής σου.

Διαβαζοντας τον τίτλο του θέματος βλέπω ότι μιλάτε για την έκδοση ΤΑ-1082 η οποία είναι ΜΟΝΟΚΑΡΤΗ.

Παραλαβατε αυτό το μοντέλο ή κάποιο άλλο;

Ψαχνοντας λίγο στο internet βρήκα τις ακόλουθες πληροφορίες «As per the FCC documents of the Nokia 9 PureView, there are three model numbers - TA-1094, TA-1087 and TA-1082. While the TA-1094 model is for the China region, the TA-1087 is the single-SIM global edition and the TA-1082 is the dual-SIM global variant.»

Ψαχνοντας λίγο παραπάνω είδα ότι η μονοκαρτη έκδοση κυκλοφόρησε σχεδόν αποκλειστικά Αμερική και ήταν και unlocked.

Πιστεύω ότι κανένα κατάστημα δε θα έμπαινε σε διαδικασία για 230 ευρώ να πουλήσει GLOBAL έκδοση συσκευής κλεμμένη ή παραποιημένη. Παραταύτα το συγκεκριμένο θέμα πρέπει να διαλευκανθεί.

Προσωπικά θα έκανα μια ερώτηση στη ΝΟΚΙΑ USA.

Τι μας νοιαζει αν το κινητο ειναι και απο τη Σουαζιλανδη? 

 

Το κινητο δε λειτουργει απο Day 1.

Το κατάστημα κάνει τον Κινέζο Κυριολεκτικά και μεταφορικά και δε δέχεται να εξυπηρετησει ουτε δεχοταν πριν το Paypal.

Το IMEI δεν αντιστοιχει στη συσκευη και η ΝΟΚΙΑ δεν τον καλυπτει με εγγυηση για αυτο το λογο.

 

Οποτε προφανως και παει στο paypal ο ανθρωπος και καλα κανει, σιγα μην κατσει να χασει τα λεφτα του ή  να κανει ταμα στο αγιο ορος μπας και βρει την προελευση του κινητου για να δει μηπως καποια στιγμη αν τον φωτισει ο θεος βρει το σωστο IMEI που θα επρεπε να ηταν ή πανω στη συσκευη ή στο κουτι...

 

Τι συζηταμε πραγματικα....

Επεξ/σία από Nero55
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Nero55 είπε

Τι μας νοιαζει αν το κινητο ειναι και απο τη Σουαζιλανδη? 

Το κινητο δε λειτουργει απο Day 1.

Το κατάστημα κάνει τον Κινέζο Κυριολεκτικά και μεταφορικά και δε δέχεται να εξυπηρετησει ουτε δεχοταν πριν το Paypal.

Το IMEI δεν αντιστοιχει στη συσκευη και η ΝΟΚΙΑ δεν τον καλυπτει με εγγυηση για αυτο το λογο.

Οποτε προφανως και παει στο paypal ο ανθρωπος και καλα κανει, σιγα μην κατσει να χασει τα λεφτα του ή  να κανει ταμα στο αγιο ορος μπας και βρει την προελευση του κινητου για να δει μηπως καποια στιγμη αν τον φωτισει ο θεος βρει το σωστο IMEI που θα επρεπε να ηταν ή πανω στη συσκευη ή στο κουτι...

Τι συζηταμε πραγματικα....

Καλά η ΝΟΚΙΑ δεν υπήρχε καμια περίπτωση να καλύψει κινητό από κινεζομαγαζο , ασχέτως από το ΙΜΕΙ.

Βασικα πάλι καλά που ασχολήθηκαν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, ipal είπε

Καλά η ΝΟΚΙΑ δεν υπήρχε καμια περίπτωση να καλύψει κινητό από κινεζομαγαζο , ασχέτως από το ΙΜΕΙ.

Βασικα πάλι καλά που ασχολήθηκαν...

Η έκδοση ΤΑ-1082 εμφανίζεται ως SINGLE SIM GLOBAL.

Δεν είναι η Κινέζικη version όπως έγραψα και παραπάνω.

Για αυτό και προκαλεί εντύπωση αν τα παιδιά παρέλαβαν αυτή την έκδοση (είναι και η μόνη Single SIM άλλωστε) το ότι δε βρίσκει τα ΙΜΕΙ η ΝΟΚΙΑ.

Τι να πρωτοπαραποίησε το κατάστημα; Τα κουτιά; Το sim-tray , το software;

 Άντε και να υποθέσουμε ότι είναι κλεμμένα , δε θα τα είχαν blacklisted αυτά τα  ΙΜΕΙ στη ΝΟΚΙΑ;

Στο θέμα του ΙΜΕΙ έχω δώσει 1000% δίκιο , πρέπει να δοθεί εξήγηση. 

Αν και όπως έγραψα και παραπάνω , πιο πιθανό είναι να είναι καφενείο η κινεζοΝΟΚΙΑ...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Looter είπε

Η έκδοση ΤΑ-1082 εμφανίζεται ως SINGLE SIM GLOBAL.

Δεν είναι η Κινέζικη version όπως έγραψα και παραπάνω.

Για αυτό και προκαλεί εντύπωση αν τα παιδιά παρέλαβαν αυτή την έκδοση (είναι και η μόνη Single SIM άλλωστε) το ότι δε βρίσκει τα ΙΜΕΙ η ΝΟΚΙΑ.

Τι να πρωτοπαραποίησε το κατάστημα; Τα κουτιά; Το sim-tray , το software;

 Άντε και να υποθέσουμε ότι είναι κλεμμένα , δε θα τα είχαν blacklisted αυτά τα  ΙΜΕΙ στη ΝΟΚΙΑ;

Στο θέμα του ΙΜΕΙ έχω δώσει 1000% δίκιο , πρέπει να δοθεί εξήγηση. 

Αν και όπως έγραψα και παραπάνω , πιο πιθανό είναι να είναι καφενείο η κινεζοΝΟΚΙΑ...

Δοκίμασα όλες κυριολεκτικά τις χώρες με το IMEI συμπεριλαμβανομένης και της USA. Δεν το βρίσκει πουθενά στην database.

ΙΜΕΙ σε κουτί εξωτερικά και single sim tray συμφωνούν απόλυτα. Δεν μπορώ να δοκιμάσω μόνο το IMEI με τον κωδικό καθώς δεν ανάβει το κινητό. 

Δεν μου φάνηκαν πάντως για καφενείο, απαντούσαν αυθημερόν και ήταν ευγενικοί με διάθεση να βοηθήσουν.

Έβαλα έκαστο από τα email που μου έστειλαν εδώ, μόνο καφενείο δεν φαίνονται, εκ πρώτης τουλάχιστον. 

Και μόνο η μη εύρεση του IMEI από την ίδια την κατασκευάστρια εταιρεία είναι λόγος claim νομίζω και σίγουρα είναι ένα βοήθημα για διεκδίκηση αποζημίωσης στην περίπτωση DOA. 

 

Επεξ/σία από lionheart75
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Looter είπε

Η έκδοση ΤΑ-1082 εμφανίζεται ως SINGLE SIM GLOBAL.

Δεν είναι η Κινέζικη version όπως έγραψα και παραπάνω.

Για αυτό και προκαλεί εντύπωση αν τα παιδιά παρέλαβαν αυτή την έκδοση (είναι και η μόνη Single SIM άλλωστε) το ότι δε βρίσκει τα ΙΜΕΙ η ΝΟΚΙΑ.

Τι να πρωτοπαραποίησε το κατάστημα; Τα κουτιά; Το sim-tray , το software;

 Άντε και να υποθέσουμε ότι είναι κλεμμένα , δε θα τα είχαν blacklisted αυτά τα  ΙΜΕΙ στη ΝΟΚΙΑ;

Στο θέμα του ΙΜΕΙ έχω δώσει 1000% δίκιο , πρέπει να δοθεί εξήγηση. 

Αν και όπως έγραψα και παραπάνω , πιο πιθανό είναι να είναι καφενείο η κινεζοΝΟΚΙΑ...

 Στην εξυπηρέτηση της ΝΟΚΙΑ ζήτησα να ψάξουν σε όλα τα regions, επίσης με ρώτησαν το όνομα του προμηθευτή.

 Το κακό είναι ότι απάντησε το μαγαζί στο Paypal και δεν μπορείς να μάθεις τι. Εμένα με νοιάζει να μάθω και ας μη δικαιωθώ. Θα δούμε 🙂

Μακάρι να δικαιωθεί που θα δικαιωθεί ο φίλος Lion, εγώ απλά θελω να μάθω τι παίζει.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε μήπως να μιλήστε με ΝΟΚΙΑ Κίνας; 

Πάντως "μαϊμού" μονταρισμένο πχ από χαλασμένα δε νομίζω να είναι. Έψαξα AliExpress κλπ, δεν υπάρχουν καθολου ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο .

https://www.nokia.com/phones/zh_int/support#contact-us

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Άντε να δούμε η ερχόμενη Δευτέρα τι θα μας φέρει! 🙄

paypal.jpg

Λογικά θα ανέβασαν proof ότι έγινε delivered στην διεύθυνση σου, και ότι αρνήθηκες την επιστροφή. 

Εκεί που δούλευα έτσι απαντούσαμε σε όλα τα disputes των πελατών. "Proof of delivery, Decline of return/warranty service."

Αν ο έλεγχος γίνει manual (θετικό για σένα) υπολόγισε μερικές μέρες καθυστέρηση από το αναγραφόμενο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...