Heimdall7 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 19 ώρες πριν, Looter είπε Φίλε δες και εσύ αν έχεις το θέμα με το IMEI που δεν αναγνωρίζεται από τη ΝΟΚΙΑ. Αν ούτε το δικό σου αναγνωρίζεται , προφανώς μιλάμε για μπάχαλο της ΚινεζοΝΟΚΙΑ.. Δεν γίνεται το μαγαζί να παραποίησε κουτιά , software , SIMtray για 230 ευρώ συσκευή... Οπότε θα έστελνα ένα ομαδικό mail με φωτογραφίες για να μην μπορούν και να το αμφισβητήσουν. ΑΠΙΘΑΝΟ καφενείο.. Ουπς τωρα που του φιλου αναγνωριζεται το IMEI φαινεται να χαλαει το στορυ οτι δεν φταιει το μαγαζι και οτι απλα ειναι καφενειο η ΝΟΚΙΑ.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Looter Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 2 ώρες πριν, Heimdall7 είπε Ουπς τωρα που του φιλου αναγνωριζεται το IMEI φαινεται να χαλαει το στορυ οτι δεν φταιει το μαγαζι και οτι απλα ειναι καφενειο η ΝΟΚΙΑ.... Δεν αλλάζω γνώμη φίλε ότι η κινέζο ΝΟΚΙΑ είναι καφενείο. Να παραποίησαν κουτιά, software , SIMtray , κλπ για 230 συσκευή είναι ΑΠΙΘΑΝΟ. Επισης αν ήταν κλεμμένα θα ήταν blacklisted τα ΙΜΕΙ και όχι άγνωστα... Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
athanaso77 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 29 λεπτά πριν, Looter είπε Δεν αλλάζω γνώμη φίλε ότι η κινέζο ΝΟΚΙΑ είναι καφενείο. Να παραποίησαν κουτιά, software , SIMtray , κλπ για 230 συσκευή είναι ΑΠΙΘΑΝΟ. Επισης αν ήταν κλεμμένα θα ήταν blacklisted τα ΙΜΕΙ και όχι άγνωστα... Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.. Έτσι είναι, προφανώς η HMD τα έχει μπερδεμένα και αυτό φαίνεται σε όλους τους τομείς. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gorilas13 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 Και εμένα όταν τους έδωσα το IMEI στην εξυπηρέτηση, μου πρώτο είπαν έχεις κανονικά 2 χρόνια εγγύηση. Και η απάντηση που έδωσαν στον φίλο είναι γενική και αόριστη. Έπρεπε να τους ρωτήσει από πιο region είναι το κίνητρο βάσει του ΙΜΕΙ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 10 λεπτά πριν, gorilas13 είπε Και εμένα όταν τους έδωσα το IMEI στην εξυπηρέτηση, μου πρώτο είπαν έχεις κανονικά 2 χρόνια εγγύηση. Και η απάντηση που έδωσαν στον φίλο είναι γενική και αόριστη. Έπρεπε να τους ρωτήσει από πιο region είναι το κίνητρο βάσει του ΙΜΕΙ. Ορισμένοι θα κάνουν την τρίχα τριχια, μπας και πάρουν το πάρουν δωρεάν. Μην ασχοληθείς Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Looter Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 4 λεπτά πριν, omitziz είπε Ορισμένοι θα κάνουν την τρίχα τριχια, μπας και πάρουν το πάρουν δωρεάν. Μην ασχοληθείς Μα ο φίλος στον οποίο απαντάς έχει ΗΔΗ ανοίξει case στο Paypal περί δήθεν fake/replica... "Το κατάστημα ποτέ δεν μου απάντησε, ούτε για επιστροφή, ούτε για να δώσει καμία εξήγηση.Το ότι δεν υπάρχει το ΙΜΕΙ είναι θέμα της Κινέζικης ΨευτοΝΟΚΙΑ ή του Κινέζικου Ψευτοsite που παίρνει βροχή τα 1στέρια για το aftersales του? Στην τελική εγώ απο αυτούς αγόρασα και όχι απο τη ΝΟΚΙΑ.Δεν θα κοιτούσα ποτέ ΙΜΕΙ, ο Lionheart με την περίπτωσή του ( ούτε σε αυτόν βγάζει αποτέλεσμα το ΙΜΕΙ), με έκανε να το ψάξω. Τα κινητά μπορεί να είναι ακόμη και κλεμμένα ή οτιδήποτε, δεν έχει σημασία μόνο η λειτουργία σε ένα προϊόν. " "Οπότε έστειλα και εγώ email στη ΝΟΚΙΑ με το ΙΜΕΙ και ζήτησα να το ψάξουν σε όλα τα regions και να μου πουν απο που προήλθε.Με βάση την απάντηση της ΝΟΚΙΑ μπορεί να το παίξω Κινέζος και να ανοίξω και εγώ case στο Paypal. Και ας το χάσω χαχαχα" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Billator Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) Παιδιά φιλικά πάντα μην το κάνουμε ψιλομπαχαλο για να μην κλείσει το thread. Ας περιμένουμε το update από τον @lionheart75 γιατί φαντάζομαι όπως εμένα ενδιαφέρει πολλούς ακόμα η κατάληξη του ζητήματος. Επεξ/σία 7 Αυγούστου 2020 από Billator 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
valkon Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2020 Εγώ μετά από όλα αυτά ούτε καλώδιο δεν αγοράζω από eglobal. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SeNNinhA Δημοσ. 8 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2020 11 ώρες πριν, valkon είπε Εγώ μετά από όλα αυτά ούτε καλώδιο δεν αγοράζω από eglobal. Οι Κινεζοι ειναι παντα Κινεζοι. Ειδαμε και τους Ελληνες θα μου πεις. Οποτε Amazon για παντα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
karetsos Δημοσ. 8 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2020 12 ώρες πριν, valkon είπε Εγώ μετά από όλα αυτά ούτε καλώδιο δεν αγοράζω από eglobal. δες και εδώ λίγο... προς το τέλος του νήματος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gchris7 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2020 Πρόσφατη προσωπική εμπειρία που είχα εγώ πάντως από το συγκεκριμένο μαγαζί ήταν θετική. Το κινητό ήρθε μέσα σε 1 μήνα σφραγισμένο, άριστο και με ευρωπαϊκό φορτιστή. 100€ φθηνότερο από σκρουτζομαγαζα και μάλιστα η έκδοση με 8gb αντί για 6gb που το έχουν εδώ. Προφανώς τώρα ελπίζω να μην πάθει τίποτα το κινητο γιατί στην περίπτωση που πρέπει να το επιστρέψω θα φάω 1-2 μήνες και στο τέλος μπορεί να μην βγει και άκρη. High risk high reward... Νομίζω σε τέτοιες αγορές πρέπει να ζυγίζεις κάποια πράγματα. Αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο δίνεις παραπάνω χρήματα και αγοράζεις απο amazon η απο κάποια μεγάλη αλυσίδα στην Ελλάδα. Αλλιώς δίνεις λιγότερα και παίρνεις το ρίσκο της ταλαιπωρίας με το after sale, της καθυστερημένης παράδοσης και γενικά όλων τον προβλημάτων που έχουν οι αγορές από τέτοια μαγαζιά. Δυστυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα σε αυτή την ζωη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Giama Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Στις 5/8/2020 στις 1:07 ΠΜ, lionheart75 είπε Καλημέρα, τίποτα ακόμα. Μου αναφέρει πλέον ημερομηνία επίλυσης μέχρι τις 10/08. Ευχομαι να λυθηκε το θεμα σου! Στειλε ενα update! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lionheart75 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 15 λεπτά πριν, Giama είπε Ευχομαι να λυθηκε το θεμα σου! Στειλε ενα update! Καλησπέρα και σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. :) Δυστυχώς δεν έχω ακόμα νέα, είμαι σε αναμονή μέρα με τη μέρα (άλλαξαν την ημερομηνία και αναφέρει πλέον 13/08). Εννοείται ότι θα ενημερώσω το νήμα με το όποιο αποτέλεσμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Giama Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Ειναι νομιζω για ολους πολυ ενδιαφερον το πώς συμπεριφερονται ολοι οι εμπλεκομενοι (καταστημα, Paypal, Nokia) σε ενα θεμα που εξ'αρχης εχει ο πελατης δικιο και οχι απλα δεν τον βοηθουν αλλα τον δυσκολευουν και να το βρει (βλ. "Στειλ'το μας στο Hong Kong για τιμωρια επειδη ανοιξες case.", λες και ειμαστε παιδακια και παιζουμε μεταξυ μας και οχι επαγγελματιας με πελατη) Οπως επισης εχει πολυ ενδιαφερον και το θεμα με το ΙΜΕΙ που δεν βρισκει η Nokia και το αλλο case στο Paypal που εχει ανοιξει για αυτο το θεμα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
original911 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 11 Αυγούστου 2020 Παρακολουθώ το θέμα από την αρχή για την ακρίβεια σκεφτόμουν να το πάρω κ γω. Πραγματικά χαρά στο κουράγιο σου lionheart75... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις