Προς το περιεχόμενο

Nokia 9 PureView TA-1082 6GB/128GB 230€ @eglobalcentral


Blackyy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 303
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πίεσε με PayPal λογικά θα βγάλεις άκρη, ποτέ δεν μου γέμισε το μάτι τι συγκεκριμένο κατάστημα.

Και τα έλεγα εγώ μακριά από σαβουρες , το τηλέφωνο το κράζουν παντού όλο προβλήματα είναι.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, lionheart75 είπε

...

Είσαι ο μοναδικός που αγόρασες από εδώ;

Για να δούμε αν παρέλαβαν κι άλλοι και είναι ΟΚ. Και να επιβεβαιώσουμε ότι δεν έσπρωξαν από το eglobalcentral κάποια ελαττωματική παρτίδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κατάστημα το έχω χρησιμοποιήσει για αγορά φακών για φίλους , για 2 κινητά και περιμένω και μια σκούπα ρομπότ.

Προσωπικά δεν συνάντησα κάποιο πρόβλημα και είναι κατάστημα που κάνει ΧΙΛΙΑΔΕΣ αποστολές.

Από τη στιγμή που αγόρασες μέσω Paypal δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

Ελαττωματική συσκευή μπορεί να σου κάτσει οπουδήποτε.

Ζύγισε αν θέλεις αντικατάσταση ή refund και προχώρα αντίστοιχα.

Προσωπικά το συγκεκριμένο κινητό (και γενικά τα fake Nokia)  δε θα το έπαιρνα ούτε αν μου το χάριζαν.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, panos7 είπε

Κατευθείαν paypal και μένα η γνώμη μου. Χωρίς πολλά πολλά. Στειλτους υλικο. Ίσως αποφύγεις και την αποστολή. Περιμένεις. Ότι σου πει το PayPal. 

Την έχω πατήσει έτσι με Κινέζους.

Έκανα claim , οι Κινέζοι απαιτούσαν επιστροφή, νευρίασα ζήτησα escalate και τελικά τους δικαίωσαν!!! . Ήταν κινητό doa των 100€ και ήμουν βέβαιος πως θα δικαιωθω

Το "λάθος" μου ίσως ηταν ότι είχα κάνει αρκετά χαζό claim για σκατουλακια (καλωδια, screen κλπ) που ήταν ψιλο ελαττώματικα. τα μέτρησε το PayPal εναντίον μου και γ αυτό με γειωσε;

 Δε ξέρω... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, ipal είπε

Το "λάθος" μου ίσως ηταν ότι είχα κάνει αρκετά χαζό claim για σκατουλακια (καλωδια, screen κλπ) που ήταν ψιλο ελαττώματικα. τα μέτρησε το PayPal εναντίον μου και γ αυτό με γειωσε;

Φίλε μου "ομολογείς" δίχως πίεση.

Σιγά μην μπω στη διαδικασία να κάνω claims για 1-2-5-10 ευρώ χαλώντας το προφίλ μου στο Paypal.

3 claims έχω κάνει από το 2003 για ΜΕΓΑΛΑ ποσά (λαπτοπ, λαπτοπ, iPhone) και έχω δικαιωθεί και στα 3.

Η διαδικασία claim είναι κάτι που πρέπει να χρησιμοποιούμε ως ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ λύση εφόσον δεν υπάρχει συννενόηση με την άλλη πλευρά και εφόσον είμαστε κοντα στη λήξη της περιόδου εγγύησης του Paypal. Η χρήση αυτής της διαδικασίας πριν καν έρθουμε σε αδιέξοδο με την άλλη πλευρά μόνο υπέρ μας δεν είναι.

Επίσης o φίλος γράφει για full refund. Υποχρέωση του καταστήματος είναι να στείλουν άλλη συσκευή στα πλαίσια του DOA και όχι επιστροφή χρημάτων. Αν το κατάστημα ΔΕΝ έχει διαθέσιμη συσκευή ή αν η διαδικασία χρειαστεί πολύ καιρό τότε ανοίγεις  claim και παίρνεις πίσω τα λεφτά σου.

Σε περίπτωση που θέλεις να κάνεις χρήση του δικαιώματος της υπαναχώρησης των 14 ημερών από την αγορά  (δεν ξέρω αν ισχύει και για ελαττωματικά προϊόντα) ζητάς διεύθυνση εντός EU και κάνεις την επιστορφή απαιτώντας refund του ποσού.

Πάντως το ποσό είναι μικρό για τα προϊόντα που πουλάει το κατάστημα και θεωρώ ότι θα βρεθεί σίγουρα λύσει που να καλύπτει το φίλο μας!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, k_dinos είπε

Όσο πρόλαβες να το δουλέψεις έμεινες ικανοποιημένος?

Δλδ αν σου πους ότι σου στέλνουν αντικατάσταση με άλλο καινούριο θα το δεχτείς?

Δεν πρόλαβα να το δουλέψω καθόλου. Ούτε ανοίγει, ούτε φορτίζει.

56 λεπτά πριν, Looter είπε

Το κατάστημα το έχω χρησιμοποιήσει για αγορά φακών για φίλους , για 2 κινητά και περιμένω και μια σκούπα ρομπότ.

Προσωπικά δεν συνάντησα κάποιο πρόβλημα και είναι κατάστημα που κάνει ΧΙΛΙΑΔΕΣ αποστολές.

Από τη στιγμή που αγόρασες μέσω Paypal δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

Ελαττωματική συσκευή μπορεί να σου κάτσει οπουδήποτε.

Ζύγισε αν θέλεις αντικατάσταση ή refund και προχώρα αντίστοιχα.

Προσωπικά το συγκεκριμένο κινητό (και γενικά τα fake Nokia)  δε θα το έπαιρνα ούτε αν μου το χάριζαν.

Το κινητό το πήρα λόγω χαμηλής τιμής, καλών χαρακτηριστικών και πολύ καλής κάμερας με πρωτοποριακό σχεδιασμό.

Στο πλαίσιο των συνεχών αλλαγών και δοκιμών συσκευών που κάνω τα τελευταία χρόνια.

Γενικά δεν μου αρέσει να είμαι απόλυτος αλλά να δοκιμάζω διάφορα για να μπορώ να έχω άποψη. 

1 ώρα πριν, imvrios είπε

Είσαι ο μοναδικός που αγόρασες από εδώ;

Για να δούμε αν παρέλαβαν κι άλλοι και είναι ΟΚ. Και να επιβεβαιώσουμε ότι δεν έσπρωξαν από το eglobalcentral κάποια ελαττωματική παρτίδα.

Όχι ο μοναδικός δεν είμαι, πάραυτα μετά απο αυτό θα σκεφτόμουν διπλά να ξαναπαραγγείλω απο εδώ. 

Ασφαλώς και μπορεί να τύχει ελαττωματική συσκευή, όμως φουσκωμένη μπαταρία σε ούτε 2 ετών συσκευή μου κάνει εντύπωση. 

 

2 ώρες πριν, k_dinos είπε

Όσο πρόλαβες να το δουλέψεις έμεινες ικανοποιημένος?

Δλδ αν σου πους ότι σου στέλνουν αντικατάσταση με άλλο καινούριο θα το δεχτείς?

Όχι, πλέον σπάστηκα και μόνο refund θέλω. 

Επεξ/σία από lionheart75
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Δεν πρόλαβα να το δουλέψω καθόλου. Ούτε ανοίγει, ούτε φορτίζει.

Το κινητό το πήρα λόγω χαμηλής τιμής, καλών χαρακτηριστικών και πολύ καλής κάμερας με πρωτοποριακό σχεδιασμό.

Στο πλαίσιο των συνεχών αλλαγών και δοκιμών συσκευών που κάνω τα τελευταία χρόνια.

Γενικά δεν μου αρέσει να είμαι απόλυτος αλλά να δοκιμάζω διάφορα για να μπορώ να έχω άποψη. 

Φίλε μου το έχω παρακολουθήσει από την αρχή το θέμα και συμφωνώ μαζί σου.

Η τιμή ήταν πολύ καλή(ελλάδα δεν παίρνεις ούτε Xiaomi 😂😂) αλλά δυστυχώς τα fake nokia φημίζονται για το πολύ χαμηλό quality control. Αν ψάξεις στο internet θα βρεις πολλά παράπονα.

Αυτός είναι και ο λόγος που έκανα το σχόλιο παραπάνω.

 

Από εκεί και πέρα επικοινωνείς με το ΟΠΟΙΟ κατάστημα , τους γράφεις ότι είσαι στεναχωρημένος και απογοητευμένος με την αγορά σου και τους ζητάς αυτό που έχεις προαποφασίσει.

Δίνουμε όμως και στον έμπορο ένα εύλογο χρονικό διάστημα να σε υποστηρίξει , ακόμα με το Άμαζον μου έχει πάρει μέχρι και μια βδομάδα να βγάλω άκρη σε ελαττωματικό προϊόν.

 

Η τελευταία αγορά που έκανα από το εν λόγω κατάστημα ήταν το Σάββατο η σκούπα της Xiaomi. Η σκούπα ήταν σε στοκ όπως έγραφαν σε EU αποθήκη και όντως σήμερα μου ήρθε το tracking number της GLS από Γερμανία. Μου έχει τύχει και να περιμένω 2-3 βδομάδες για αποστολή, απατεώνες πάντως δε μπορώ να τους πω από την εμπειρία μου.

 

Εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα!!

Επεξ/σία από Looter
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Looter είπε

Φίλε μου "ομολογείς" δίχως πίεση.

Σιγά μην μπω στη διαδικασία να κάνω claims για 1-2-5-10 ευρώ χαλώντας το προφίλ μου στο Paypal.

3 claims έχω κάνει από το 2003 για ΜΕΓΑΛΑ ποσά (λαπτοπ, λαπτοπ, iPhone) και έχω δικαιωθεί και στα 3.

Η διαδικασία claim είναι κάτι που πρέπει να χρησιμοποιούμε ως ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ λύση εφόσον δεν υπάρχει συννενόηση με την άλλη πλευρά και εφόσον είμαστε κοντα στη λήξη της περιόδου εγγύησης του Paypal. Η χρήση αυτής της διαδικασίας πριν καν έρθουμε σε αδιέξοδο με την άλλη πλευρά μόνο υπέρ μας δεν είναι.

Επίσης o φίλος γράφει για full refund. Υποχρέωση του καταστήματος είναι να στείλουν άλλη συσκευή στα πλαίσια του DOA και όχι επιστροφή χρημάτων. Αν το κατάστημα ΔΕΝ έχει διαθέσιμη συσκευή ή αν η διαδικασία χρειαστεί πολύ καιρό τότε ανοίγεις  claim και παίρνεις πίσω τα λεφτά σου.

Σε περίπτωση που θέλεις να κάνεις χρήση του δικαιώματος της υπαναχώρησης των 14 ημερών από την αγορά  (δεν ξέρω αν ισχύει και για ελαττωματικά προϊόντα) ζητάς διεύθυνση εντός EU και κάνεις την επιστορφή απαιτώντας refund του ποσού.

Πάντως το ποσό είναι μικρό για τα προϊόντα που πουλάει το κατάστημα και θεωρώ ότι θα βρεθεί σίγουρα λύσει που να καλύπτει το φίλο μας!

Χαχα ναι. Έχω λογαριασμό eBay απ' το 2004 και πάντα με δικαίωνε eBay/PayPal, και για 300€ ποσο έχω δικαιωθεί χωρίς πολλά πολλά  Αλλά με αυτό το περιστατικό Κινέζους είδα πως τα κινεζομαγαζα είναι οι "πελατες" του PayPal και όχι εμείς οπότε δε ξανά εκανα τέτοιες αγορες από Κινα και ησύχασα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Looter είπε

Φίλε μου το έχω παρακολουθήσει από την αρχή το θέμα και συμφωνώ μαζί σου.

Η τιμή ήταν πολύ καλή(ελλάδα δεν παίρνεις ούτε Xiaomi 😂😂) αλλά δυστυχώς τα fake nokia φημίζονται για το πολύ χαμηλό quality control. Αν ψάξεις στο internet θα βρεις πολλά παράπονα.

Αυτός είναι και ο λόγος που έκανα το σχόλιο παραπάνω.

Από εκεί και πέρα επικοινωνείς με το ΟΠΟΙΟ κατάστημα , τους γράφεις ότι είσαι στεναχωρημένος και απογοητευμένος με την αγορά σου και τους ζητάς αυτό που έχεις προαποφασίσει.

Δίνουμε όμως και στον έμπορο ένα εύλογο χρονικό διάστημα να σε υποστηρίξει , ακόμα με το Άμαζον μου έχει πάρει μέχρι και μια βδομάδα να βγάλω άκρη σε ελαττωματικό προϊόν.

Η τελευταία αγορά που έκανα από το κατάστημα ήταν το Σάββατο η σκούπα της Xiaomi. Η σκούπα ήταν σε στοκ όπως έγραφαν σε EU αποθήκη και όντως σήμερα μου ήρθε το tracking number της GLS από Γερμανία. Μου έχει τύχει και να περιμένω 2-3 βδομάδες για αποστολή, απατεώνες πάντως δε μπορώ να τους πω από την εμπειρία μου.

Εύχομαι να ξεμπερδέψεις γρήγορα!!

Σε ευχαριστώ, να σαι καλά! Οι πληροφορίες που μου έδωσες είναι πολύτιμες! :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Δεν πρόλαβα να το δουλέψω καθόλου. Ούτε ανοίγει, ούτε φορτίζει.

Το κινητό το πήρα λόγω χαμηλής τιμής, καλών χαρακτηριστικών και πολύ καλής κάμερας με πρωτοποριακό σχεδιασμό.

Στο πλαίσιο των συνεχών αλλαγών και δοκιμών συσκευών που κάνω τα τελευταία χρόνια.

Γενικά δεν μου αρέσει να είμαι απόλυτος αλλά να δοκιμάζω διάφορα για να μπορώ να έχω άποψη. 

Όχι ο μοναδικός δεν είμαι, πάραυτα μετά απο αυτό θα σκεφτόμουν διπλά να ξαναπαραγγείλω απο εδώ. 

Ασφαλώς και μπορεί να τύχει ελαττωματική συσκευή, όμως φουσκωμένη μπαταρία σε ούτε 2 ετών συσκευή μου κάνει εντύπωση. 

Δες τα σχόλια. Την έχουν πατήσει και άλλοι με κινητά από eglobal. Υπομονή .

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τεσπα, @ipalευχαριστώ! Προσπαθώ να έχω όμως θετικές σκέψεις και θα δούμε που θα βγει.

Όπως και να χει, δεν θα πεθάνω για 230€ αλλά αν δεν με αποζημιώσουν τελικά ή γίνει καμιά στραβή με το Paypal, θα τους κράξω όσο μπορώ, θα τους βάλω αρνητική αξιολόγηση (όπως και τόσοι άλλοι) και έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να ξαναδούν € από μένα. 

Το θέμα είναι αυτά να δημοσιοποιούνται για να γνωρίζουν και οι επόμενοι. Γιαυτό έγραψα λεπτομερώς το περιστατικό.

Ίδωμεν λοιπόν πως θα πάει, εύχομαι να μείνει ανοιχτό το νήμα για να ενημερώνω όταν έχω νέα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ipal είπε

Δες τα σχόλια. Την έχουν πατήσει και άλλοι με κινητά από eglobal. Υπομονή .

Φίλε ΠΟΥ ακριβώς την έχουνε πατήσει;

Βλέπω ένα ΒΛΑΚΑ Άγγλο στο βίντεο που δυσφημεί την εταιρία και προμοτάρει ένα κατάστημα στο eBay παρότι του επέστρεψαν 1300 pounds χωρίς πολλά πολλά όπως ο ίδιος αναφέρει..

Μιλάμε για απατεώνες σίγουρα.. 😂😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, lionheart75 είπε

Τεσπα, @ipalευχαριστώ! Προσπαθώ να έχω όμως θετικές σκέψεις και θα δούμε που θα βγει.

Όπως και να χει, δεν θα πεθάνω για 230€ αλλά αν δεν με αποζημιώσουν τελικά ή γίνει καμιά στραβή με το Paypal, θα τους κράξω όσο μπορώ, θα τους βάλω αρνητική αξιολόγηση (όπως και τόσοι άλλοι) και έτσι και αλλιώς δεν πρόκειται να ξαναδούν € από μένα. 

Το θέμα είναι αυτά να δημοσιοποιούνται για να γνωρίζουν και οι επόμενοι. Γιαυτό έγραψα λεπτομερώς το περιστατικό.

Ίδωμεν λοιπόν πως θα πάει, εύχομαι να μείνει ανοιχτό το νήμα για να ενημερώνω όταν έχω νέα. 

μη κάνεις βιαστικές κινήσεις. Δεν "εκβιάζονται" τέτοια μαγαζιά , κινούν μεγάλα ποσά 

πήγα να ανοίξω τα terms τους αλλά το site τους είναι ταλαιπωρία με τα countdown.Λέει για refund και doa?

Τέλος πάντων γνώμη μου Να κάνεις ότι λένε τα terms τους , εξ αλλου υποτίθεται έχεις συμφωνήσει σε ότι γράφουν στα terms... Καλή τύχη 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...