Προς το περιεχόμενο

Nokia 9 PureView TA-1082 6GB/128GB 230€ @eglobalcentral


Blackyy

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μου ήρθε και εμένα. Σε άψογη κατάσταση όμως, εξωτερικά και λειτουργικά. Η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα τόσο καλό κινητό και φωτογραφικά είναι ναυαρχίδα.

Το μόνο μείον που είδα, είναι ένα delay 10 δευτερολέπτων στην επεξεργασία φωτογραφίας απο τον επεξεργαστή. Το οποίο αν δεις την πληροφορία του RAW την δικαιολογείς και εμένα δε θα με πείραζε καν.

Το αγόρασα έτσι για το δω και για να βγάλω και κανα 50ρικο πουλώντας το. Αλλά πραγματικά με βάζει σε σκέψεις να το κρατήσω.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 303
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, Looter είπε

Φίλε ΠΟΥ ακριβώς την έχουνε πατήσει;

Βλέπω ένα ΒΛΑΚΑ Άγγλο στο βίντεο που δυσφημεί την εταιρία και προμοτάρει ένα κατάστημα στο eBay παρότι του επέστρεψαν 1300 pounds χωρίς πολλά πολλά όπως ο ίδιος αναφέρει..

Μιλάμε για απατεώνες σίγουρα.. 😂😂

Το μαγαζί δεν είναι απατεώνες, δε λέω κάτι τέτοιο . Και το βίντεο δε το σχολιάζω καν, μουφα ειναι.

Αλλά στα σχόλια αναφέρουν κάποιοι και για κινητά, εξ άλλου είδες τι έστειλαν  στον lionheart!!! Και στο trustpilot νομίζω είχα δει παρόμοια περιστατικά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, gorilas13 είπε

Μου ήρθε και εμένα. Σε άψογη κατάσταση όμως, εξωτερικά και λειτουργικά. Η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα τόσο καλό κινητό και φωτογραφικά είναι ναυαρχίδα.

Το μόνο μείον που είδα, είναι ένα delay 10 δευτερολέπτων στην επεξεργασία φωτογραφίας απο τον επεξεργαστή. Το οποίο αν δεις την πληροφορία του RAW την δικαιολογείς και εμένα δε θα με πείραζε καν.

Το αγόρασα έτσι για το δω και για να βγάλω και κανα 50ρικο πουλώντας το. Αλλά πραγματικά με βάζει σε σκέψεις να το κρατήσω.

Καλορίζικο φίλε μου και να το χαρείς! Δυστυχώς εγώ ήμουν άτυχος. :(

Το κινητό έχει πολύ καλή κάμερα όπως και οθόνη και αξίζει με το παραπάνω στα χρήματα αυτά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Καλορίζικο φίλε μου και να το χαρείς! Δυστυχώς εγώ ήμουν άτυχος. :(

Το κινητό έχει πολύ καλή κάμερα όπως και οθόνη και αξίζει με το παραπάνω στα χρήματα αυτά.

Το κατάστημα δεν είναι φόλα πάντως. Έχω αγοράσει κάμερες και φακούς κυρίως και όλα ήρθαν εντάξει. Βέβαια δεν είχα και ποτέ επαφή με το aftersales του, όπως δυστυχώς εσύ.

Διάβασε καλά τους όρους του καταστήματος και προσπάθησε να το λύσεις έστω και μέσω της αργής απο μέρα σε μέρα επικοινωνίας με τους Κινέζους. Μίλα ευγενικά, μην απειλείς κατευθείαν με escalate και κριτικές κτλ. Πες οτι άνοιξες case τυπικά για να εισαι covered.

Αν δεν βγάλεις άκρη, τότε τράβα το στο Paypal, με το χαρτί ίσως ότι είναι .eu το site και εσύ έχεις όλη την καλή πρόθεση να το επιστρέψεις σε Ευρωπαϊκή χώρα αν σου καλύψουν τα μεταφορικά κτλ. 

Επεξ/σία από gorilas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Καλορίζικο φίλε μου και να το χαρείς! Δυστυχώς εγώ ήμουν άτυχος. :(

Το κινητό έχει πολύ καλή κάμερα όπως και οθόνη και αξίζει με το παραπάνω στα χρήματα αυτά.

Άμα βάλεις το imei στο site της Nokia σου βγάζει ότι είναι στην εγγύηση; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, thanasisxask είπε

Άμα βάλεις το imei στο site της Nokia σου βγάζει ότι είναι στην εγγύηση; 

Θα το κοιτάξω αυτό που λες, ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Tην κάτσαμε την βάρκα, σημερινή τους απάντηση:

Hello, as the PayPal dispute case is opened, we will follow PayPal's policy. Please contact PayPal for more information. Once PayPal dispute case is opened, no pick-up service will be provided. You will need to send the item to us at your own expense. No pick-up service will be provided even the dispute case is closed afterwards. After the item arrives, we will let PayPal decide on the dispute result. In order to proceed your claim with PayPal, please send your item to us. Thank you.
 

Τους απάντησα πάλι να μου στείλουν διεύθυνση στην Αγγλία καθώς δεν μπορώ να στείλω Hong Kong αλλά τους βλέπω ασυμπίεστους. 

Τι κάνω από εδώ και πέρα; Ακόμα και αν το κλιμακώσω δεν βλέπω να κερδίζω. :( 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Tην κάτσαμε την βάρκα, σημερινή τους απάντηση:

Hello, as the PayPal dispute case is opened, we will follow PayPal's policy. Please contact PayPal for more information. Once PayPal dispute case is opened, no pick-up service will be provided. You will need to send the item to us at your own expense. No pick-up service will be provided even the dispute case is closed afterwards. After the item arrives, we will let PayPal decide on the dispute result. In order to proceed your claim with PayPal, please send your item to us. Thank you.
 

Τους απάντησα πάλι να μου στείλουν διεύθυνση στην Αγγλία καθώς δεν μπορώ να στείλω Hong Kong αλλά τους βλέπω ασυμπίεστους. 

Τι κάνω από εδώ και πέρα; Ακόμα και αν το κλιμακώσω δεν βλέπω να κερδίζω. :( 

Δυστυχώς εφόσον διάλεξες την οδό του dispute μάλλον δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. Απλά πες η αγορά έγινε υποτίθεται από ευρωπαϊκό κατάστημα και δεν είναι δυνατόν να χρεωθείς να στείλεις Κίνα. Αν γνώριζες από πριν ότι θα ήταν Κίνα μπορεί να μην αγόραζες και ότι νιώθεις και λίγο εξαπατημένος καθότι περίμενες ευρωπαϊκή υποστήριξη. 

Δεν ξέρω αν έχει νόημα βέβαια μετά το dispute και αν μπορείς να κάνεις κάτι... αλλά για κάνε μια προσπάθεια μπας και στείλεις Αγγλία. 

Επεξ/σία από Antretng
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Tην κάτσαμε την βάρκα, σημερινή τους απάντηση:

Hello, as the PayPal dispute case is opened, we will follow PayPal's policy. Please contact PayPal for more information. Once PayPal dispute case is opened, no pick-up service will be provided. You will need to send the item to us at your own expense. No pick-up service will be provided even the dispute case is closed afterwards. After the item arrives, we will let PayPal decide on the dispute result. In order to proceed your claim with PayPal, please send your item to us. Thank you.
 

Τους απάντησα πάλι να μου στείλουν διεύθυνση στην Αγγλία καθώς δεν μπορώ να στείλω Hong Kong αλλά τους βλέπω ασυμπίεστους. 

Τι κάνω από εδώ και πέρα; Ακόμα και αν το κλιμακώσω δεν βλέπω να κερδίζω. :( 

Μην ακούς τίποτα από όσα σου λένε, μη στείλεις τίποτα και ακολούθησε ΜΟΝΟ τις οδηγίες του PayPal  γιατί μπορεί να σε οδηγήσουν να κάνεις κάτι που θα κλείσει το dispute χωρίς να το ξέρεις 

Νομίζω είναι προφανές ότι δε θέλουν να σε εξυπηρετήσουν :) Οπότε dispute και ξερό ψωμί 

 

Επεξ/σία από Nero55
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, lionheart75 είπε

Tην κάτσαμε την βάρκα, σημερινή τους απάντηση:

Hello, as the PayPal dispute case is opened, we will follow PayPal's policy. Please contact PayPal for more information. Once PayPal dispute case is opened, no pick-up service will be provided. You will need to send the item to us at your own expense. No pick-up service will be provided even the dispute case is closed afterwards. After the item arrives, we will let PayPal decide on the dispute result. In order to proceed your claim with PayPal, please send your item to us. Thank you.
 

Τους απάντησα πάλι να μου στείλουν διεύθυνση στην Αγγλία καθώς δεν μπορώ να στείλω Hong Kong αλλά τους βλέπω ασυμπίεστους. 

Τι κάνω από εδώ και πέρα; Ακόμα και αν το κλιμακώσω δεν βλέπω να κερδίζω. :( 

Μάλλον στράβωσαν με το dispute και δεν θέλουν να σε εξυπηρετήσουν (δεν έχω καταλάβει αν ήθελαν και πριν βέβαια)...

Αν το paypal προϋποθέτει επιστροφή της συσκευής για έλεγχο ωστέ να σε δικαιώσει...δύσκολα τα πράγματα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Όπως σου είπε ο Liquid, μπορείς να πάρεις τα μεταφορικά απο το PayPal. Δε νομίζω να έχουν αποθήκες κτλ στην Αγγλία, απλά απο εκεί γίνεται η τράμπα στην τριγωνική αποστολή.

Αναγκαστικά το πας κατα γράμμα..το στέλνεις συστημένο όπου σου πούνε, αφού βγάλεις φωτό το πακέτο, φωτό στο ταχυδρομείο με το χαρτί αποστολής πάνω, τα πάντα όλα. Βγάζεις και την απόδειξη πληρωμής ωστε να πάρεις τα λεφτά απο το PayPal. Και ο θεός βοηθός.

Είναι ρίσκο να το πας μεχρι τέρμα στο paypal.

Επεξ/σία από gorilas13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Nero55 είπε

Μην ακούς τίποτα από όσα σου λένε, μη στείλεις τίποτα και ακολούθησε ΜΟΝΟ τις οδηγίες του PayPal  γιατί μπορεί να σε οδηγήσουν να κάνεις κάτι που θα κλείσει το dispute χωρίς να το ξέρεις 

Νομίζω είναι προφανές ότι δε θέλουν να σε εξυπηρετήσουν :) Οπότε dispute και ξερό ψωμί 

Επειδή οι Κινέζοι κάνουν τον Κινέζο και το paypal δεν έχει εικόνα, έκανα copy paste τις απαντήσεις τους όπως μου ήρθαν στο email στο claim που άνοιξα στο paypal.

Απλά για να δουν τι μου απαντούν καθώς δεν σκοπεύουν να απαντήσουν στην σελίδα του paypal.

Επίσης τους έγραψα στο paypal ότι εξαπατούν τους αγοραστές καθώς φαίνεται ότι στέλνουν από Ευρώπη με την αντίστοιχη Ευρωπαϊκή υποστήριξη (και καλά) έχοντας και logo την σημαία με τα αστέρια των κρατών μελών αλλά αν κάτσει στραβή όπως στην περίπτωσή μου, τότε ζητάνε να επιστραφεί το ελαττωματικό προϊόν στο Χονγκ Κονγκ με έξοδα του αγοραστή. Τους έγραψα επίσης ότι το αστείο είναι ότι πλήρωσα και έξτρα χρήματα για insured express shipping όταν μου το έστειλαν. Με λίγα λόγια με εξαπάτησαν και αυτό κάνουν με τους πελάτες τους. 

Δεν θα ασχοληθώ άλλο, θα το κλιμακώσω και ότι γίνει. Το σίγουρο είναι ότι εγώ ποτέ ξανά από αυτούς. 

Έκανα παραπομπή στην paypal και ο Θεός Βοηθός. Θα ενημερώσω όταν έχω νεότερα. Ευχαριστώ όλους όσους συμμετείχαν. :) 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγνώμη που διαφωνώ αλλά αυτό που βλέπω είναι μια στρεβλή νοοτροπία περί αγορών και υποχρεώσεων των καταστημάτων.

Αγοράζεις κάτι από ένα κατάστημα που ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ με το Paypal , πληρώνεις μεσω Paypal , σου στέλνουν κανονικά αυτό που παρήγγειλες και δυστυχώς βγαίνει ελαττωματικό.

Τι ποιο απλό να μπεις πρώτα στους όρους του site που αγόρασες (https://www.eglobalcentral.eu/cancellation-and-return-policy) ώστε να διαπιστώσεις ότι καλύπτεσαι ΠΛΗΡΩΣ σύμφωνα με αυτά που οι ΙΔΙΟΙ αναφέρουν. Καλό θα ήταν να ρίχνούμε μια ματιά στους όρους πριν αγοράσουμε αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα.

Στο site τους δεν είδα να αναφέρουν αν σε περίπτωση επιστροφής πρέπει να επιστρέψεις το πακέτο στο Hong Kong ή στην Ευρώπη. Αυτό είναι και το ΜΟΝΟ σημείο όμως που έχεις δίκιο. Και εγώ στη θέση σου θα απαιτούσα επιστροφή εντός EU με βάση όσα αναφέρει το κατάστημα περί EU. Θα άφηνα όμως μερικές ημέρες ώστε να μπορέσει και ο έμπορος να δώσει μια λύση , θα αντάλλαζα 2-3 emails που δείχνουν άλλωστε και τη διάθεσή σου να συνεργαστείς και να βρεις λύση ενώ ταυτόχρονα θα αποδυνάμωναν σφόδρα τη θέση του καταστήματος σε ένα ενδεχόμενο dispute  από την πλευρά σου. Μην ξεχνάς ότι έχεις την εγγύηση που Paypal ακόμα και για το κόστος των μεταφορικών μέχρι 30 ευρώ..

Αντί για τα παραπάνω εσύ μέσα σε μερικές ώρες έκανες dispute τη συναλλαγή στο Paypal. Δηλαδή δήλωσες ΕΠΙΣΗΜΑ ότι ο έμπορος σου ΕΦΑΓΕ τα λεφτά σου και ότι τα θέλεις πίσω. Αυτή τη στιγμή έχεις παραλάβει λοιπόν ένα προϊόν το οποίο ήταν αυτό που παρήγγειλες , ο έμπορος ΔΕΝ αρνήθηκε να σε υποστηρίξει (ελλιπώς στην πρώτη επικοινωνία που είχατε) και εσύ ταυτόχρονα έκανες αμφισβήτηση της συναλλαγής στο μέσο που διαχειρίστηκε την μεταξύ σας συναλλαγή ενώ δεν υπήρχε κάποια προθεσμία που έληγε ή κάποια προφανής απάτη στην οποία ήσουν θύμα.

Συνέχισε τη διαδικασία μέσω Paypal  , πιστεύω ότι θα βρεις το δίκιο σου και ΔΕ θα χάσεις τα λεφτά σου. Θεωρώ όμως τελείως λάθος τις κινήσεις και την όλη νοοτροπία περί dispute των συναλλαγών σε τέτοιες περιπτώσεις.

Αυτά και το κλείνω εδώ.

Καλή συνέχεια.

Επεξ/σία από Looter
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παράδειγμα με το ελαττωματικό Nokia 9 του φίλου lionheart είναι χαρακτηριστική περίπτωση τι γίνεται με το 99% των περιπτώσεων που "πέφτεις" σε ελαττωματικό προϊόν από τους Κινέζους...για μένα που αγοράζω διάφορα πράγματα, πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου, υπάρχει η πιθανότητα να με "δαγκώσουν" σε περίπτωση προβλήματος...καλοί χρυσοί οι Κινέζοι σε τιμές, αλλά εξυπηρέτηση δεν...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...