Προς το περιεχόμενο

Αλλαγή πολιτικής στη συγκέντρωση μιλίων από την Aegean Airlines


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μην ξεχνάτε όμως ότι θεωρείται η καλύτερη εταιρεία στην Ελλάδα .Βέβαια οι τιμές είναι απλησίαστες αλλά υπάρχει λόγος και γι'αυτό.Και όχι δεν είναι να σου πιάσουν το Κ@@λο είναι πόσο συχνά γίνεται η συντήρηση των α/των και άλλα πολλά τα οποία ένας μέσος ανθρτ δεν τα ξέρει γιατί δεν γνωρίζει.Οτι πληρώνεις πάντως παίρνει και σε αυτό είναι και να ασφάλεια.Δεν έχω σχέση με την πολιτική αεροπορία απλώς το σημειώνω .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 64
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Aegean , μια εταιρία ΕΜΕΤΟΣ.

Εισιτήριο Ζυριχη - Αθήνα - Ζυριχη για τον Αύγουστο κλεισμένο προ-COVID στα 200 ευρώ.

Ακυρωση από Aegean πριν μερικές μέρες λόγω COVID ΧΩΡΙΣ επιστροφή χρημάτων αλλά με voucher.

Μετά από 48 ώρες το ίδιο εισιτήριο online στα 600 ευρώ.

Εταιρια που πούλησε τα slots της Olympic στο JFK και έκοψε ΟΛΕΣ τις πτήσεις Ελλάδα προς Αμερική λες και είμαστε τριτοκοσμική χώρα...

Ότι αρνητικό και να γραφτεί για αυτούς είμαι σίγουρος ότι θα έχει δόση αλήθειας!

Και γράφω ως Gold member από το 2009...

  • Like 19
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μεγαλύτερη βρωμιά αυτης της κυβέρνησης η πώληση της Ολυμπιακής... Και τελικά πληρώνουν μια ιδιωτική ετσιρια τώρα!!! Για να πάρουν τι σαν αντάλλαγμα?! 

Την ίδια στιγμή αυτη την εβδομάδα που πέρασε, η Γερμανία έσωσε την lufthansa και πήρε το 20+5% των μετοχών της!!! 

 

 Ένας Ωνάσης σωστός να είχε μείνει, δεν θα υπηρχατε στον πολιτικό χάρτη.. 

  • Like 2
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ολυμπιακή ήταν κερδοφόρα και θα συνέχιζε να ήταν και σήμερα…. Αν υπήρχε….

Αλλά έπρεπε να την εξαφανίσουν…. Ποιοι;;; το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ…

Χρωστούσαν εκατοντάδες εκατομμύρια ευρω στην ολυμπιακή….  Οι πιο παλιοί θα θυμούνται τα  εκατοντάδες χιλιάδες δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια  κάθε φορά που είχαμε εκλογές…. Ακόμα και δημοτικές….

Χωρίς να βάλω μέσα και ότι τα πιο <καλά> παιδιά και από τους μπλε και τους πράσινους  τους βαζανε στην ολυμπιακή με κάτι μισθούς τρελούς….

Και ποσά άλλα σκάνδαλα ώστε να την χρεοκοπήσουν και να πουληθεί σχεδόν τζάμπα στην eagean….

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, jerry banana είπε

Μην ξεχνάτε όμως ότι θεωρείται η καλύτερη εταιρεία στην Ελλάδα .Βέβαια οι τιμές είναι απλησίαστες αλλά υπάρχει λόγος και γι'αυτό.Και όχι δεν είναι να σου πιάσουν το Κ@@λο είναι πόσο συχνά γίνεται η συντήρηση των α/των και άλλα πολλά τα οποία ένας μέσος ανθρτ δεν τα ξέρει γιατί δεν γνωρίζει.Οτι πληρώνεις πάντως παίρνει και σε αυτό είναι και να ασφάλεια.Δεν έχω σχέση με την πολιτική αεροπορία απλώς το σημειώνω .

Ας μην ξεχναμε το Σπατοσημο και αλλους φορους -επιβαρυνσεις , ισχυει ακομα για αναχωρησεις απο το Βενιζελος , που ειναι ακριβο Αερδρομιο

,που δεν ειναι Ιδιωτικο , το Ελληνικο κρατος κατεχει μεγαλο ποσοστο και εισπραττει απο τα κερδη κτλπ .Ας μην τα ριχνουμε ολα στις εταιρειες ,

κατι αναλογο ισχυει και για τις τηλεπικοινωνιες με το  γνωστο "Τελος " κινητης  , τον Φπα 24 %  , τα  τρελλα εξοδα για να στηθει μια κεραια ...

Για δε το 5G ουτε λογος , τα λαμογια  ακονιζουν τα μαχαιρια τους , ολοι θα ζητησουν το κατι τις  και ειναι πολλες οι κεραιες .

Ολα αυτα  τα νταβατζηλικια και παπατζηλικια , ο καταναλωτης τα πληρωνει και για τον Λαουτζικο ειναι αβασταχτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σοβαρά τώρα είναι αυτό τεχνολογικό θέμα και μάλιστα άξιο λόγου για να φιγουράρει πρώτη είδηση στο ινσομνια;

 

Μάλιστα άρθρο που αφορά όχι την λειτουργία καθεαυτή της σημαντικότερης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας αλλά στην πολιτική επιβράβευσης μιλίων;  Το οποίο ούτε οι μισοί πελάτες δεν χρησιμοποιούν; Για θέμα στο Μπλα Μπλα μπορεί να είχε θέση.

 

Επίσης γίνονται αναφορές/υπεκφυγές ως προς την αλλαγή πολιτικής επιβράβευσης της British Airlines, Lufthansa χωρίς επεξηγήσεις, απλά με μια συνωμοσιολογική κατηγορία "τι μας κρύβουν" να αφήνεται να αιωρείται...

Αληθεια τώρα αν αύριο αλλάξει ο Μασούτης την πολιτική της Mas card θα γίνει κι αυτό είδηση στην κεντρική σελίδα; 🤪

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, nepomuk είπε

Ας μην ξεχναμε το Σπατοσημο και αλλους φορους -επιβαρυνσεις , ισχυει ακομα για αναχωρησεις απο το Βενιζελος , που ειναι ακριβο Αερδρομιο

,που δεν ειναι Ιδιωτικο , το Ελληνικο κρατος κατεχει μεγαλο ποσοστο και εισπραττει απο τα κερδη κτλπ .Ας μην τα ριχνουμε ολα στις εταιρειες ,

κατι αναλογο ισχυει και για τις τηλεπικοινωνιες με το  γνωστο "Τελος " κινητης  , τον Φπα 24 %  , τα  τρελλα εξοδα για να στηθει μια κεραια ...

Για δε το 5G ουτε λογος , τα λαμογια  ακονιζουν τα μαχαιρια τους , ολοι θα ζητησουν το κατι τις  και ειναι πολλες οι κεραιες .

Ολα αυτα  τα νταβατζηλικια και παπατζηλικια , ο καταναλωτης τα πληρωνει και για τον Λαουτζικο ειναι αβασταχτα.

Καλή ναι εγώ βέβαια δεν <<ρίχνω >> κάτι στην εταιρεία απλώς λέω τη γνώμη μου στο οτι δεν παίζει μόνο το κράτος ρόλο που είναι ακριβή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, dali13gr είπε

Η Ολυμπιακή ήταν κερδοφόρα. 

Χαχαχα ότι να ναι.... Πότε δεν ήταν κερδοφόρα απλά κάθε χρόνο έπαιρνε μία χρηματοδότηση από το κράτος... Και έτσι κάλυπτε της ζημιές όπου αυτά πληρώνουμε και σήμερα... Αλλά δεν ήταν μόνο εδώ το πρόβλημα κρατική ήταν και η air france μάλιστα σε καθη πτήση που έκανε το κονκορν έμπαινε μέσα κάποιες χιλιάδες ευρώ αλλά δεν είχαν θέμα .. αυτά άλλαξαν όταν ανέλαβαν ιδιώτες και τα απέσυραν κατευθείαν

 

2 ώρες πριν, b0netruper είπε

 

Η ιδιωτική Aegean δεν ήταν αυτή που εξαγόρασε έναντι πινακίων φακής την κερδοφόρα Ολυμπιακή; Τι όχι; Η ιδιωτική επίσης Aegean δεν είναι που όταν έχει κέρδη τα μοιράζεται με τους μετόχους, ενώ όταν τα πράγματα πάνε στράφι ζητά από όλους μας να βάλουμε πλάτη; Τι πάλι όχι; Τέλος επιβραβέβει τα ανώτερα κοινωνικά στρώματα και τους έχοντες και χαντακώνει τους λούμπεν προλετάριους... Πλέον ο πυραμοειδής αμίληκτος και γνήσιος Καπιταλισμός που ζούμε δεν κρατάει ούτε τα προσχήματα.

 

Τώρα όσον αφορά τα τρένα που λέτε, τα κατέχουν πλέον Ιταλοί.

Τα λιμάνια μας Κινέζοι.

Τα αεροδρόμια Γερμανοί.

Τους υδρογονάνθρακες Αμερικανοί.

Δεν ξέρω τι γίνεται με τις τηλεπικοινωνίες και την υγεία. Αν μπορεί ας με διαφωτίσει κάποιος

 

Εμείς πάντως έχουμε τον ήλιο και την θάλασσα και οι ξένοι μας ζηλεύουνε

 

Ρε μπαμια πότε ήταν κερδοφόρα η Ολυμπιακή? Να μας τρελάνεις θες? Ειναι σαν να έχω εγώ ένα μαγαζί και κάθε χρόνο να παίρνω μια χρηματοδότηση από τν πατέρα μου  και να βγαίνω μετά και να λέω είμαι κερδοφόρος κάποια στιγμή όμως το χρήμα του μπαμπά δεν υπάρχει και μετά έρχεται το τέλος αυτό έκανε η Ολυμπιακή με κρατικές χρηματοδοτήσεις... Όσο για τα λιμάνια που λες τα έχουν οι Κινέζοι για αυτό πάνε σφαίρα τα τρένα το ίδιο τα αεροδρόμια είναι πλέον πολύ καλά .... Και στην Αγγλία ο ξάδερφος μου δουλεύει σε έναν Πακιστανό που έχει γραμμές με λεωφορεία δλδ θα βγει ο Άγγλος να πει δώσατε της γραμμές σε Πακιστανούς? Με το μυαλό που έχεις ούτε Ρίο Αντίρριο δεν μπορείς να περάσεις ακόμα και με βάρκα με μηχανή εσύ  προς Ιταλία θα πας Αϊνστάιν εσύ

Επεξ/σία από Cocomel
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, b0netruper είπε

Η ιδιωτική Aegean δεν ήταν αυτή που εξαγόρασε έναντι πινακίων φακής την κερδοφόρα Ολυμπιακή; Τι όχι; Η ιδιωτική επίσης Aegean δεν είναι που όταν έχει κέρδη τα μοιράζεται με τους μετόχους, ενώ όταν τα πράγματα πάνε στράφι ζητά από όλους μας να βάλουμε πλάτη; Τι πάλι όχι; Τέλος επιβραβέβει τα ανώτερα κοινωνικά στρώματα και τους έχοντες και χαντακώνει τους λούμπεν προλετάριους... Πλέον ο πυραμοειδής αμίληκτος και γνήσιος Καπιταλισμός που ζούμε δεν κρατάει ούτε τα προσχήματα.

Τώρα όσον αφορά τα τρένα που λέτε, τα κατέχουν πλέον Ιταλοί.

Τα λιμάνια μας Κινέζοι.

Τα αεροδρόμια Γερμανοί.

Τους υδρογονάνθρακες Αμερικανοί.

Δεν ξέρω τι γίνεται με τις τηλεπικοινωνίες και την υγεία. Αν μπορεί ας με διαφωτίσει κάποιος

Εμείς πάντως έχουμε τον ήλιο και την θάλασσα και οι ξένοι μας ζηλεύουνε

Κερδοφορία δε νομίζω να υπήρχε στην ολυμπιακή, απλά ήταν σε φάση εξυγίανσης για πολλοστή φορά μπας και την αγοράσει κάποιος και ευτυχώς την πήρε η Aegean. Τώρα για τα κέρδη που λες η φορολογία της κάθε ιδιωτικής επιχείρησης μέσω τον κερδών βγαίνει και μοιράζεται μετά σε εμάς τους πολίτες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nepomuk είπε

Οσο για  τα  αεροδρομια  .. χμμ   Κεσατια  εχουν  τουτο τον καιρο  .. Μπαινουνε μεσα με το κεφαλι Οι Γερμανοι ..

Γαμω την ατυχια μας  που δεν  ανελαβαν ενωριτερα  την εκμεταλευση και των υπολοιπων .

Το ξέρεις πως οι Γερμανοί, για να έχουν τα αεροδρόμια, πήραν δάνεια από Ελληνικές τράπεζες;

Και επειδή, εγγυητής είναι το Ελληνικό Δημόσιο (δηλαδή εμείς) τα «κεσάτια» τους δεν μας χαροποιούν καθόλου, γιατί την πτώχευση θα την πληρώσουμε εμείς!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκει που την μια λέω ότι είναι καλύτερη από άλλες εταιρείες (πχ klm), τόσο από την άλλη είναι και η χειρότερη. Όλα αυτά με τα μίλια, τις αποσκευές (ανεπίτρεπτο να μη σου επιτρέπει προσωπική τσάντα στο αεροπλάνο λόγω covid). Και ολα αυτά που ακούγονται περί ασφαλείας των low cost, είναι ο μεγαλύτερος μύθος. Προσωπικά προτιμώ πάντα να πετάω με low cost, γιατί και κερδίζω χρήματα και είναι ποιο vfm. Ολόκληρη aegean και λοιπές αεροπορικές της star alliance θα πάρουν επιδοτήσεις και low cost εταιρείες τα βγάζουν και χωρίς αυτές.  Κάτι δεν πάει καλά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
54 λεπτά πριν, Krepalidis είπε

Σοβαρά τώρα είναι αυτό τεχνολογικό θέμα και μάλιστα άξιο λόγου για να φιγουράρει πρώτη είδηση στο ινσομνια;

Μάλιστα άρθρο που αφορά όχι την λειτουργία καθεαυτή της σημαντικότερης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας αλλά στην πολιτική επιβράβευσης μιλίων;  Το οποίο ούτε οι μισοί πελάτες δεν χρησιμοποιούν; Για θέμα στο Μπλα Μπλα μπορεί να είχε θέση.

Επίσης γίνονται αναφορές/υπεκφυγές ως προς την αλλαγή πολιτικής επιβράβευσης της British Airlines, Lufthansa χωρίς επεξηγήσεις, απλά με μια συνωμοσιολογική κατηγορία "τι μας κρύβουν" να αφήνεται να αιωρείται...

Αληθεια τώρα αν αύριο αλλάξει ο Μασούτης την πολιτική της Mas card θα γίνει κι αυτό είδηση στην κεντρική σελίδα; 🤪

Good 🌽

Spoiler

Καλά καλαμπόκια

 

36 λεπτά πριν, angel4 είπε

Κερδοφορία δε νομίζω να υπήρχε στην ολυμπιακή, απλά ήταν σε φάση εξυγίανσης για πολλοστή φορά μπας και την αγοράσει κάποιος και ευτυχώς την πήρε η Aegean. Τώρα για τα κέρδη που λες η φορολογία της κάθε ιδιωτικής επιχείρησης μέσω τον κερδών βγαίνει και μοιράζεται μετά σε εμάς τους πολίτες. 

Μην παραπληροφορεις τον κόσμο

Άρθρο της εποχής από την Καθημερινή

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, cacofonix-3 είπε

Σιγά τα αυγά, έτσι κι αλλιώς η ιστορία έχει δείξει, ότι μπορούν να σου κλείσουν το λογαριασμό χωρίς αιτιολόγηση και να κάνουν υπεξαίρεση των μιλίων σου.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Σε καταγγελία μου στο συνήγορο του καταναλωτή, ακόμα απαντάνε...

Ποιος ήταν ο λόγος που έκλεισαν τον λογαριασμό σου και κάνα υπεξαίρεση μιλίων?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...