Προς το περιεχόμενο

Πώληση αυτοκινήτου Peugeot 208


Aganaktismeni

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 λεπτά πριν, Aganaktismeni είπε

Γενικά έχω ακούσει και διαβάσει σε ομάδες κάποια πρόβληματα σε αυτά τα αυτοκίνητα αλλά θεωρώ ότι παίζει και σημαντικό ρόλο η συντήρηση και κατά ποσο κάποιος το προσέχει!!!! Μετά παίζει ρόλο και σε τι τιμή θα το πουλήσεις γτ αν βλέπεις ότι σε 2 χρόνια θα πρέπει να το πουλήσεις 8χιλιαδες σε μια 5ετια από τώρα δεν θα πιάνει ούτε 5,000€;;;; Επίσης αν κανεις οικογένεια δεν βολεύουν οι χώροι και εγώ το δίνω μόνο και μόνο γι αυτόν τον λόγο καθαρά για τους χώρους του !!! 
Αυτα !! 

Γιατί δεν παίρνεις τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία να δείς τι παίζει πριν πάς ?

Σίγουρα θα σου πούν να το δούμε απο κοντά , αλλά πές τους οκ , πείτε ρε παιδιά πόσο πάει με τα δεδομένα που σας λέω ενώ δεν θα βρείτε τίποτα γιατί είναι όντως χαρτί το αμάξι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 350
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

27 λεπτά πριν, tsofras είπε

Γιατί δεν παίρνεις τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία να δείς τι παίζει πριν πάς ?

Σίγουρα θα σου πούν να το δούμε απο κοντά , αλλά πές τους οκ , πείτε ρε παιδιά πόσο πάει με τα δεδομένα που σας λέω ενώ δεν θα βρείτε τίποτα γιατί είναι όντως χαρτί το αμάξι

Το χω κάνει αυτό φίλτατε και μου χουν πει ότι μπορούν να μου δώσουν τιμή εφόσον το ελέγξουν αύριο λοιπόν θα σας έχω νέα !!! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mclein² είπε

εγω εχω μια απορια που δεν τη διαβασα μεχρι τωρα,

οσες αγγελιες υπαρχουν για το ιδιο αμαξι με τα ιδια περιπου χαρακτηριστικα κ μεχρι τα 12,5 χιλιαρικα...

εχουν χιλιομετρα απο 25Κ εως 40Κ το πολυ.

ολοι το μετανιωσαν ή εχει καποιο προβλημα το αμαξι που βγαινει σ'αυτα τα χλμ ή θα βγει κοντα σε αυτα ;;;

το συγκεκριμενο μοντελο πουλησε παρα πολυ σε εταιρικα και leasing οπως ειπαν και πιο πανω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Shyn είπε

το συγκεκριμενο μοντελο πουλησε παρα πολυ σε εταιρικα και leasing οπως ειπαν και πιο πανω. 

και τα δινουν με 25 χιλιαδες χιλιομετρα ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, mclein² είπε

και τα δινουν με 25 χιλιαδες χιλιομετρα ; 

Πολλές εταιρίες πολυεθνικές κυρίως αλλάζουν αυτοκίνητα κάθε 2 χρόνια. Αν ο πωλητής κινείται πχ μόνο μέσα στην δυτική Θεσσαλονίκη θα γράψει πολύ λιγότερα από έναν που βγαίνει εκτός νόμου. Εγώ πχ είχα πριν χρόνια δυο Ματιζακια μισθωμένα στην εταιρία και σε 4 χρόνια το ένα είχε 70 χιλιάδες και το άλλο είχε κοντά στις 180 χιλιάδες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Peugeot τα μικρά ιδίως πουλάνε και πουλουσανε τρελά κι επίσης προωθούνταν πολύ στα Leasing όπως προείπανε άλλοι. Μάλιστα αν θυμάμαι καλά  ένας από τους διευθυντές της Πεζό Ευρώπης είχε κατηγορηθεί ότι πουλούσε πολύ φτηνά για να πιάσει στόχους ή κάτι τέτοιο ουσιαστικά σε βάρος των μετόχων και προς όφελος των μπόνους πωλήσεων (δικό του κυρίως δηλαδή και των πωλητών).

Οπότε με caps lock κολημμένο πρέπει να τονίσει η αγανακτισμένη ότι είναι από ιδιώτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Γιατί δεν παίρνεις τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία να δείς τι παίζει πριν πάς ?

Σίγουρα θα σου πούν να το δούμε απο κοντά , αλλά πές τους οκ , πείτε ρε παιδιά πόσο πάει με τα δεδομένα που σας λέω ενώ δεν θα βρείτε τίποτα γιατί είναι όντως χαρτί το αμάξι

7000 θα πει για ανταλλαγή. Στανταρ

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Γιατί δεν παίρνεις τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία να δείς τι παίζει πριν πάς ?

Σίγουρα θα σου πούν να το δούμε απο κοντά , αλλά πές τους οκ , πείτε ρε παιδιά πόσο πάει με τα δεδομένα που σας λέω ενώ δεν θα βρείτε τίποτα γιατί είναι όντως χαρτί το αμάξι

7000 θα πει για ανταλλαγή. Στανταρ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, mclein² είπε
1 ώρα πριν, Shyn είπε

το συγκεκριμενο μοντελο πουλησε παρα πολυ σε εταιρικα και leasing οπως ειπαν και πιο πανω. 

και τα δινουν με 25 χιλιαδες χιλιομετρα ; 

Ρε συ ο μέσος όρος χιλιομέτρων που κάνει ένα αυτοκίνητο στην Ελλάδα είναι 15.000 χλμ, επίσης η συντριπτική πλειοψηφία των συμφωνιών για leasing είναι έως 15 ή έως 20.000 km το χρόνο.

Με αυτή τη λογική, γιατί σου φαίνεται περίεργο αυτοκίνητα του 2018 να έχουν 25-40.000 χλμ? Τόσο είναι πάνω κάτω το φυσιολογικό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε καταλαβαίνω και πολύ καλά την όλη άρνηση με τα αυτοκίνητα από leasing.

Το 99,9% αυτών είναι απείρως καλύτερα συντηρημένα από το όχημα οποιουδήποτε μέσου ιδιώτη. Αν το Γκολφάκι βγάλει τουρμπίνα, οι μισοί ιδιώτες και πάνω θα της αλλάξουν κώλο και έτοιμη ενώ η εταιρεία θα βάλει καινούρια Καρέντα. Αν βγάλει καδένα η εταιρεία θα βάλει καρέντα πάλι ενώ ο ιδιώτης καλοβλέπει και τον Κινέζο. Επίσης ο ιδιώτης θα αποφύγει να αλλάξει και το ψυγειάκι λάδιού που έχει εκεί από κάτω ενώ η εταιρεία στο αλλάζει προληπτικά.

Αν το αμάξι δεν έχει τρακάρισμα δε βλέπω γιατί να μη το κοιτάει κάποιος.Ειλικρινά.

Η πρόφαση ότι οι οδηγοί των leasing δε τα προσέχουν για μένα δε στέκει καθόλου... Αυτός που ξέρει να οδηγάει και ξέρει να προσέχει ένα όχημα, το κάνει όπως και να 'χει.

Τα παραδείγματα με το Γκόλφ -προφανέστατα- είναι τυχαία...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τόσο κακό το leasing. Δηλαδή ο κάθε πωλητής που τρέχει όλη μέρα έχει στο μυαλό του πως θα σκίσει το αυτοκίνητο πριν του το πάρουν; Τη δουλειά τους κάνουν και τα αλλάζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, eMike είπε

Δε καταλαβαίνω και πολύ καλά την όλη άρνηση με τα αυτοκίνητα από leasing.

Το 99,9% αυτών είναι απείρως καλύτερα συντηρημένα από το όχημα οποιουδήποτε μέσου ιδιώτη. Αν το Γκολφάκι βγάλει τουρμπίνα, οι μισοί ιδιώτες και πάνω θα της αλλάξουν κώλο και έτοιμη ενώ η εταιρεία θα βάλει καινούρια Καρέντα. Αν βγάλει καδένα η εταιρεία θα βάλει καρέντα πάλι ενώ ο ιδιώτης καλοβλέπει και τον Κινέζο. Επίσης ο ιδιώτης θα αποφύγει να αλλάξει και το ψυγειάκι λάδιού που έχει εκεί από κάτω ενώ η εταιρεία στο αλλάζει προληπτικά.

Αν το αμάξι δεν έχει τρακάρισμα δε βλέπω γιατί να μη το κοιτάει κάποιος.Ειλικρινά.

Η πρόφαση ότι οι οδηγοί των leasing δε τα προσέχουν για μένα δε στέκει καθόλου... Αυτός που ξέρει να οδηγάει και ξέρει να προσέχει ένα όχημα, το κάνει όπως και να 'χει.

Τα παραδείγματα με το Γκόλφ -προφανέστατα- είναι τυχαία...

Για την συντήρηση συμφωνώ απόλυτα,αλλά το άλλο είναι θέμα ψυχολογίας πιστεύω,δηλαδή να σου δώσω να καταλάβεις πήγαινε διακοπές και νοίκιασε ένα αμάξι για τις βόλτες σου , ε κατα 99% δεν θα οδηγάς όπως οδηγάς το δικό σου αμάξι,πχ αν είναι turbo δεν θα κάτσεις να περιμένεις να ζεσταθεί για να το ζορίσεις η να περιμένεις να κρυώσει μετά από ώρα λειτουργίας,θα μου πεις και ο ιδιώτης ενδεχομένως να κάνει το ίδιο,αλλά κατάλαβες το σκεπτικό μου,θέμα ψυχολογίας πιστεύω καλώς η κακώς.Αν ΔΕΝ είναι ιδιοκτησίας σου δεν σε ενδιαφέρουν όλα αυτά,και εννοείται ότι καλύτερα χωρίς τρακάρισμα από leasing παρά βαμμένο όλο από ιδιώτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Dark_Nightfall είπε

Για την συντήρηση συμφωνώ απόλυτα,αλλά το άλλο είναι θέμα ψυχολογίας πιστεύω,δηλαδή να σου δώσω να καταλάβεις πήγαινε διακοπές και νοίκιασε ένα αμάξι για τις βόλτες σου , ε κατα 99% δεν θα οδηγάς όπως οδηγάς το δικό σου αμάξι,πχ αν είναι turbo δεν θα κάτσεις να περιμένεις να ζεσταθεί για να το ζορίσεις η να περιμένεις να κρυώσει μετά από ώρα λειτουργίας,θα μου πεις και ο ιδιώτης ενδεχομένως να κάνει το ίδιο,αλλά κατάλαβες το σκεπτικό μου,θέμα ψυχολογίας πιστεύω καλώς η κακώς.Αν ΔΕΝ είναι ιδιοκτησίας σου δεν σε ενδιαφέρουν όλα αυτά,και εννοείται ότι καλύτερα χωρίς τρακάρισμα από leasing παρά βαμμένο όλο από ιδιώτη.

Μαζί σου. Γι αυτό άλλωστε μίλησα και για πλειοψηφία. Δεν ήμουν απόλυτος.

Απλά δε συμφωνώ με το "caps lock όχι από leasing" που είπε ένας φίλος παραπάνω. Από τα δικά μου χέρια έχουν περάσει 4 οχήματα leasing από καινούρια. Εκτός ότι τα παρέδωσα όταν ήρθε η ώρα τους σαν καινούρια, δε θα ξεχάσω ότι στην υποψία θορύβου/ζημιάς/φθοράς πήγαινα στην εταιρεία και μου τα άλλαζαν όλα έστω και προληπτικά...Δεν πληρώνεται αυτό μη γελιόμαστε...

Και για να το πάω και λίγο παρακάτω. Επειδή στους κατόχους εταιρικών οχημάτων δίνεται σχεδόν πάντα η δυνατότητα  εξαγοράς σε προνομιακή τιμή, το τελευταίο το αγόρασα κιόλας και μάλιστα πριν το πάρω μου το έκαναν γενικό μεγάλο σέρβις -που δε χρειαζόταν- άλλαξαν προληπτικά και μόνο ένα σωρό πράγματα με καινούρια και μου έφτιαξαν και δύο πολύ μικρές γρατζουνιές που είχε.

Το αμάξι αυτό το πήρα εγώ..Αν το έπαιρνες εσύ δηλαδή δε θα ήταν ευκαιρία?

Επεξ/σία από eMike
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, eMike είπε

Μαζί σου. Γι αυτό άλλωστε μίλησα και για πλειοψηφία. Δεν ήμουν απόλυτος.

Απλά δε συμφωνώ με το "caps lock όχι από leasing" που είπε ένας φίλος παραπάνω. Από τα δικά μου χέρια έχουν περάσει 4 οχήματα leasing από καινούρια. Εκτός ότι τα παρέδωσα όταν ήρθε η ώρα τους σαν καινούρια, δε θα ξεχάσω ότι στην υποψία θορύβου/ζημιάς/φθοράς πήγαινα στην εταιρεία και μου τα άλλαζαν όλα έστω και προληπτικά...Δεν πληρώνεται αυτό μη γελιόμαστε...

Και για να το πάω και λίγο παρακάτω. Επειδή στους κατόχους εταιρικών οχημάτων δίνεται σχεδόν πάντα η δυνατότητα  εξαγοράς σε προνομιακή τιμή, το τελευταίο το αγόρασα κιόλας και μάλιστα πριν το πάρω μου το έκαναν γενικό μεγάλο σέρβις -που δε χρειαζόταν- άλλαξαν προληπτικά και μόνο ένα σωρό πράγματα με καινούρια και μου έφτιαξαν και δύο πολύ μικρές γρατζουνιές που είχε.

Το αμάξι αυτό το πήρα εγώ..Αν το έπαιρνες εσύ δηλαδή δε θα ήταν ευκαιρία?

Εννοείται ,πάντως οι ίδιοι οι μαντράδες σνομπάρουν το leasing , αν δεις το car.gr δεν αναφέρουν /αποφεύγουν ότι είναι leasing και λένε από ιδιώτη (ενίοτε και γιατρό)🤣

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι έτσι ακριβώς το θέμα με τη συντήρηση του leasing πλέον. Οι περισσοτερες εταιρείες έχουν δικα τους συνεργεία όπου γίνεται σέρβις του πωπου από ανίδεους κατά βάση βοηθούς. Πέρασαν οι εποχές που πήγαιναν αντιπροσωπεία κ άλλαζαν τα πάντα εδώ και 2-3 χρόνια οι περισσοτερες εταιρείες έστησαν in house συνεργεία (ίσως έχουν μείνει 2 που πάνε αντιπροσωπεία όπου κ εκεί τους κάνουν ρεμούλες με σέρβις που δε γίνονται ποτέ ιδίως όταν κοντεύει η ώρα λήξης της μίσθωσης από την εταιρεία)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, eMike είπε

Δε καταλαβαίνω και πολύ καλά την όλη άρνηση με τα αυτοκίνητα από leasing.

Το 99,9% αυτών είναι απείρως καλύτερα συντηρημένα από το όχημα οποιουδήποτε μέσου ιδιώτη. Αν το Γκολφάκι βγάλει τουρμπίνα, οι μισοί ιδιώτες και πάνω θα της αλλάξουν κώλο και έτοιμη ενώ η εταιρεία θα βάλει καινούρια Καρέντα. Αν βγάλει καδένα η εταιρεία θα βάλει καρέντα πάλι ενώ ο ιδιώτης καλοβλέπει και τον Κινέζο. Επίσης ο ιδιώτης θα αποφύγει να αλλάξει και το ψυγειάκι λάδιού που έχει εκεί από κάτω ενώ η εταιρεία στο αλλάζει προληπτικά.

Αν το αμάξι δεν έχει τρακάρισμα δε βλέπω γιατί να μη το κοιτάει κάποιος.Ειλικρινά.

Η πρόφαση ότι οι οδηγοί των leasing δε τα προσέχουν για μένα δε στέκει καθόλου... Αυτός που ξέρει να οδηγάει και ξέρει να προσέχει ένα όχημα, το κάνει όπως και να 'χει.

Τα παραδείγματα με το Γκόλφ -προφανέστατα- είναι τυχαία...

Εν μερη εχεις δικιο αλλα! ο ιδιώτης θα το προσεξει ενώ εαν ειναι leasing....... επισεις τα leasing ηταν παντα τα βασικα σχετικα με τα extra. Η Hertz κανει service η ιδια με ότι αυτο συνεπαγετε!!!! βενζινη / πετρελαιο παντα την ποιο φθηνο με ότι αυτο συνεπαγετε......... πλυσιμο 1 φορα τον μηνα και εαν διότι αυτο δικαιολογει η εταιρια.......κλπ κλπ κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...