Προς το περιεχόμενο

Πώληση αυτοκινήτου Peugeot 208


Aganaktismeni

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, mclein² είπε

εγω εχω μια απορια που δεν τη διαβασα μεχρι τωρα,

οσες αγγελιες υπαρχουν για το ιδιο αμαξι με τα ιδια περιπου χαρακτηριστικα κ μεχρι τα 12,5 χιλιαρικα...

εχουν χιλιομετρα απο 25Κ εως 40Κ το πολυ.

ολοι το μετανιωσαν ή εχει καποιο προβλημα το αμαξι που βγαινει σ'αυτα τα χλμ ή θα βγει κοντα σε αυτα ;;;

Ζητώ συγνώμη από τους παρόντες, αλλά πόσο καιρό να αντέξεις να το βλέπεις? Έβγαλε και το επόμενο μοντέλο πανέμορφο, οπότε.... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 350
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1400 26.000 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ 😆😆😆😆😆

18.000 ευρώ πήρα το Fiat Coupe 20v Turbo μου με μπλοκέ διαφορικά, αντιστρεπτικές, 2 στάδιο εκκεντροφόρους μαμίσιους, κλίμα, θέρμανση στον κ@λο, full δέρμα που δεν "κόβει" στα 4 χρόνια , abs σε τετραπίστονα brembo (μαμά και αυτά έτσι?) και κάτι λίγο παρακάτω από 350 άλογα (ρόδα) με ροπή diesel (32) - ψέματα - πατάς γκάζι και σου φεύγει το πακέτο τσιγάρα από το ταμπλό στην πλαφορονιέρα πίσω και τα κλειδιά μου τα έδωσε ο Στόκας (σχεδόν - τον πέτυχα όμως την άλλη μέρα). Έδωσα άλλα 5 χιλιάρικα στον "ποπαϋ" και το έκανα 420 ρόδα χαχαχαχαχα.

26.000 ευρώ για 1400? Εκεί φτάσαμε? 🤣

Πάρε οθόνες κόσμε!!!!!! και android auto!!!!!!

 

Κατά τα άλλα τα "παλιά" είναι λαμαρίνες - το ότι με τα τετραπίστονα φρέναρα σε καραμπόλα, κουμπώνω 2α - βγαίνω στο άλλο ρεύμα με τρίτη στα 180 και γλύτωσα τα πάντα όλα - συνηγορεί στην θεωρία περί "παλιάς" λαμαρίνας.

Έπρεπε να έχω 3 κύλινδρο "οικολογικό" eurogay-5 με 85 άλογα να στουκάρω ή να στουκάρει ο άλλος πίσω μου - έχω όμως αερόσακους οροφής!!! :D

 

Α ναι και οθόνη με Led!

Επεξ/σία από Venerable
  • Confused 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, karaflos33 είπε

Η κοπέλα θέλει οικογενειακο αυτοκινητο με χωρους και οχι ενα fiataki που ναι μεν παει σφαιρα αλλα δεν σου παρεχει αλλα πραγματα. Σε αυτη τη φαση ημασταν καποτε ολοι οπως κι εγω αλλα μετα πηγα σε audi a4 σε bmv x3 κι εχω κι ενα vw polo για πολη. Αν εχεις 3 παιδια δεν πας απλα 180 και ας τα πιανει και με δευτερα. Γενικα αν hatchback απο 130 εως 150 αλογα σε εκδοση καλη απο 20000 εως 25000 περιπου εχει τωρα αν θες suv γι ακομη πιο μεγαλους χωρους αποσταση απο εδαφος κ α εχει κανα 2000 περιπου χιλιαρικα πανω. 

Επίτηδες προβοκάρω με παλιά αυτοκίνητα επιδόσεων. Στο επόμενο post θα ανέφερα και CRX που λέει ο λόγος.

Ο λόγος? Η ενεργητική ασφάλεια.

Πόσα ζώα έχουμε δει όλοι μας να προσπαθούν να κάνουν προσπέραση ενώ από την άλλη κατεβαίνει Σκάνια ωέο?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Venerable είπε

1400 26.000 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ 😆😆😆😆😆

18.000 ευρώ πήρα το Fiat Coupe 20v Turbo μου με μπλοκέ διαφορικά, αντιστρεπτικές, 2 στάδιο εκκεντροφόρους μαμίσιους, κλίμα, θέρμανση στον κ@λο, full δέρμα που δεν "κόβει" στα 4 χρόνια , abs σε τετραπίστονα brembo (μαμά και αυτά έτσι?) και κάτι λίγο παρακάτω από 350 άλογα (ρόδα) με ροπή diesel (32) - ψέματα - πατάς γκάζι και σου φεύγει το πακέτο τσιγάρα από το ταμπλό στην πλαφορονιέρα πίσω και τα κλειδιά μου τα έδωσε ο Στόκας (σχεδόν - τον πέτυχα όμως την άλλη μέρα). Έδωσα άλλα 5 χιλιάρικα στον "ποπαϋ" και το έκανα 420 ρόδα χαχαχαχαχα.

26.000 ευρώ για 1400? Εκεί φτάσαμε? 🤣

Πάρε οθόνες κόσμε!!!!!! και android auto!!!!!!

Κατά τα άλλα τα "παλιά" είναι λαμαρίνες - το ότι με τα τετραπίστονα φρέναρα σε καραμπόλα, κουμπώνω 2α - βγαίνω στο άλλο ρεύμα με τρίτη στα 180 και γλύτωσα τα πάντα όλα - συνηγορεί στην θεωρία περί "παλιάς" λαμαρίνας.

Έπρεπε να έχω 3 κύλινδρο "οικολογικό" eurogay-5 με 85 άλογα να στουκάρω ή να στουκάρει ο άλλος πίσω μου - έχω όμως αερόσακους οροφής!!! :D

Α ναι και οθόνη με Led!

Η κοπελα δεν ψαχνει αμαξι για κοντρες. Δινει 26000€ για ανεση, οικονομια καυσιμου, τεχνολογια και χωρους. 

Μπορει με τα ιδια λεφτα να εβρισκε GTI και να το εκανε και αυτη σταδιο 2 και να σε παταγε απο πανω. Αλλα τι σχεση αυτο ????

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Shyn είπε

Η κοπελα δεν ψαχνει αμαξι για κοντρες. Δινει 26000€ για ανεση, οικονομια καυσιμου, τεχνολογια και χωρους. 

Μπορει με τα ιδια λεφτα να εβρισκε GTI και να το εκανε και αυτη σταδιο 2 και να σε παταγε απο πανω. Αλλα τι σχεση αυτο ????

λολ gti να πατάει το coupe. Τέσπα.

Διάβασε παραπάνω.

Επίσης μάθε να σέβεσε.

Τα αυτοκίνητα όχι εμένα :P 

Επεξ/σία από Venerable
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Venerable είπε

λολ gti να πατάει το coupe. Τέσπα.

Διάβασε παραπάνω.

Επίσης μάθε να σέβεσε.

Τα αυτοκίνητα όχι εμένα :P 

Μα ετσι και αλλιως δεν προσπαθω να σου κανω επιθεση ουτε σ'εσενα ουτε στο αυτοκινητο σου (που παρεμπιπτοντως μ'αρεσει το συγκεκριμενο μοντελο). Αλλα πρεπει να καταλαβεις οτι δεν ψαχνει επιδοσεις. Και ουτε να κανει προσπεραση με 200 χλ. 

Δηλαδη ο αλλος πρεπει να εχει 300 αλογα για να κανει προσπεραση και το αυτοκινητο να κινειται με ασφαλεια στον δρομο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Shyn είπε

Μα ετσι και αλλιως δεν προσπαθω να σου κανω επιθεση ουτε σ'εσενα ουτε στο αυτοκινητο σου (που παρεμπιπτοντως μ'αρεσει το συγκεκριμενο μοντελο). Αλλα πρεπει να καταλαβεις οτι δεν ψαχνει επιδοσεις. Και ουτε να κανει προσπεραση με 200 χλ. 

Δηλαδη ο αλλος πρεπει να εχει 300 αλογα για να κανει προσπεραση και το αυτοκινητο να κινειται με ασφαλεια στον δρομο ?

Όχι - ούτε καν.

Δεν διάβασες όμως το σχόλιο μου από πάνω.

Ήταν σαρκασμός φάση δεν μπορείς να λες "λαμαρίνα" ένα αμάξι έστω του 98 το οποίο φρενάρει και είναι στημένο για αγώνες στην πραγματικότητα (για το integra μιλάω το οποίο το έχω όντως χρησιμοποιήσει ως οικογενειακό  - απλά το έδωσα γιατί δεν αντέχετε το δίπορτο) και να μου πασάρεις ως "οικογενειακό" το tucson suv π.χ που έχει φίλος μου και το βλέπω μέρα παρά μέρα - επειδή έχει οθόνες και ροπή diesel μέχρι να ψοφήσει στα άλογα.

Δεν ξέρεις πόσες φορές με έχει σώσει εμένα και την οικογένεια μου το integra ή το coupe.

Δεν έχει οθόνη ναι.

Και προφανώς σχολιάζω για τα 1000αρια με 115 άλογα (ο θεός να τα κάνει) ως οικογενειακά.

5 λεπτά πριν, karaflos33 είπε

Για καποιους πρε3να έχεις πανω απο 400 αλογα φουλ φτιαγμενο τα υπολοιπα δεν είναι αυτοκινητα αυτο μου είπε καποιος που το δικο του απ τα πολλα φτιαξιματα πηρε φωτια στο κηφισο 

Περί αίσθησης μάγκα.

Με το ένα αμάξι είσαι ο "κυνηγός" στον δρόμο, με το άλλο είσαι ο "ελέφαντας" που θα κληθείς (προς θεού μην σου τύχει) να κάνεις tank την μαλ@κια του άλλου από το άλλο ρεύμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Venerable είπε

Όχι - ούτε καν.

Δεν διάβασες όμως το σχόλιο μου από πάνω.

Ήταν σαρκασμός φάση δεν μπορείς να λες "λαμαρίνα" ένα αμάξι έστω του 98 το οποίο φρενάρει και είναι στημένο για αγώνες στην πραγματικότητα (για το integra μιλάω το οποίο το έχω όντως χρησιμοποιήσει ως οικογενειακό  - απλά το έδωσα γιατί δεν αντέχετε το δίπορτο) και να μου πασάρεις ως "οικογενειακό" το tucson suv π.χ που έχει φίλος μου και το βλέπω μέρα παρά μέρα - επειδή έχει οθόνες και ροπή diesel μέχρι να ψοφήσει στα άλογα.

Δεν ξέρεις πόσες φορές με έχει σώσει εμένα και την οικογένεια μου το integra ή το coupe.

Δεν έχει οθόνη ναι.

Και προφανώς σχολιάζω για τα 1000αρια με 115 άλογα (ο θεός να τα κάνει) ως οικογενειακά.

Περί αίσθησης μάγκα.

Με το ένα αμάξι είσαι ο "κυνηγός" στον δρόμο, με το άλλο είσαι ο "ελέφαντας" που θα κληθείς (προς θεού μην σου τύχει) να κάνεις tank την μαλ@κια του άλλου από το άλλο ρεύμα.

 

Ειμαι ο τελευταιος που θα σου πει για λαμαρινα. Οδηγαω Avensis του 2002 με 350κ χιλιομετρα. Αλλα εδω χλευαζεις ενα αυτοκινητο 1400 με 140 αλογα και οχι ενα χιλιαρι (που και παλι με την σημερινη τεχνολογια ειναι σαν τα παλια 1600). Δηλαδη 140 αλογα δεν ειναι υπεραρκετα για ενα οικογενεια αυτοκινητο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, karaflos33 είπε

Κοιτα αν θυμάμαι καλά η γυναίκα ειπε οτι το ερωτευτηκε και το πηρε οτι της αρεσε πολυ. Δεν ειναι αυτος ο λογος που το δινει αλλα θελει οικογενειακο και της αρεσε το kia xceed αλλα το θελει 1,4 που εχει 26.000. Θελει να το δωσει καπου στα 9500 να μην χασει πολλα γιατι πριν 2 χρονια το πηρε με 14.000 και ειναι αριστο δεν εχει θεμα με το αμαξι. Οποτε δεν νομίζω να μην αντεχει να το βλέπει γιατι βγηκε το αλλο απλα το αλλο το μισησε γιατι κανει κακο στη πωληση του δικου της που οντως ειναι γρια μπροστα στην ομορφια του νεου 

@karaflos33 σε έχω αφήσει αντικαταστάτη σήμερα μιας και τρέχω όλη μέρα !!!! Εύγε σου με έχεις μάθει πολύ καλα !!!! 

46 λεπτά πριν, Shyn είπε

Η κοπελα δεν ψαχνει αμαξι για κοντρες. Δινει 26000€ για ανεση, οικονομια καυσιμου, τεχνολογια και χωρους. 

Μπορει με τα ιδια λεφτα να εβρισκε GTI και να το εκανε και αυτη σταδιο 2 και να σε παταγε απο πανω. Αλλα τι σχεση αυτο ????

Κατσε ρε φίλε επειδή εσυ γουστάρεις κόντρες πρέπει όλος ο κόσμος να κάνει τα γούστα σου ;;;;

με το suv θα σε περνούσα από πάνω και θα έλεγες αεροπλάνο πετάει τόσο χαμηλά ;;;;; 

Επεξ/σία από Aganaktismeni
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Shyn είπε

Ειμαι ο τελευταιος που θα σου πει για λαμαρινα. Οδηγαω Avensis του 2002 με 350κ χιλιομετρα. Αλλα εδω χλευαζεις ενα αυτοκινητο 1400 με 140 αλογα και οχι ενα χιλιαρι (που και παλι με την σημερινη τεχνολογια ειναι σαν τα παλια 1600). Δηλαδη 140 αλογα δεν ειναι υπεραρκετα για ενα οικογενεια αυτοκινητο ?

Εδώ δεν ξέρω. Τo avensis που έχεις έβγαζε 115 άλογα? ή 120 στα 1600. Όπως και να έχει είναι ατμοσφαρικό και φτιαγμένο μια εποχή που η Toyota μοίραζε ποιότητα. (Είχα το αντίστοιχο corolla 1600).

Αυτά που πουλάνε σήμερα και κάλα με 140 άλογα τουρμπάτα (φουσκωμένα) - δεν νομίζω να τους εξήγησε κανένας πωλήτης - πως ψήνονται τα λάδια στην κίνηση - πως είναι εντελώς ακατάλληλα τα turbo για της θερμοκρασίες της χώρας μας με τα intercooler φάση ψύκτρα στο PC μας  και εν τέλει μιλάμε για αυτοκίνητα - εντελώς πιεσμένα να βγάλουν από την μύγα ξύγκι.

Δεν έχει σημασία τι λέω ή τι πιστεύω εγώ. Τα βλέπω στον κύκλο μου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Venerable είπε

Κατά τα άλλα τα "παλιά" είναι λαμαρίνες - το ότι με τα τετραπίστονα φρέναρα σε καραμπόλα, κουμπώνω 2α - βγαίνω στο άλλο ρεύμα με τρίτη στα 180 και γλύτωσα τα πάντα όλα - συνηγορεί στην θεωρία περί "παλιάς" λαμαρίνας.

Νομιζω οτι αυτο που σε γλιτωσε ηταν η τυχη ή  ο θεος και η οδηγικη σου ικανοτητα, οχι η ενεργητικη ασφαλεια του αυτοκινητου. Την επομενη μπορει να μην εισαι τοσο τυχερος. Πολυ πιθανον να μη χρειαζοταν να κανεις τιποτα απο αυτα αν πηγαινες με την προβλεπομενη ταχυτητα.

 

20 λεπτά πριν, Venerable είπε

Ήταν σαρκασμός φάση δεν μπορείς να λες "λαμαρίνα" ένα αμάξι έστω του 98 το οποίο φρενάρει και είναι στημένο για αγώνες στην πραγματικότητα

Τι δουλεια εχει στο δρομο; Νομιζω οτι συμφωνουμε και οι 2 εφοσον ειναι στημενο για αγωνες να το χρησιμοποιεις σε πιστα. Θα εισαι και εσυ πιο ασφαλης και οι συμπολιτες σου.

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, karaflos33 είπε

Τα καινούρια turbo ειναι μακραν μπροστά από τα παλια 1,6 ατμόσφαιρα. Το polo μου το οδηγησε ατομο που ειχε corolla 1,6 και μου λέει μπροστά του δεν πιάνει μια το toyota. 

Ναι ρε εντάξει - αλλα το Polo σου δεν πρόκειται να φτάσει ούτε καν τα 350k του avensis σου. 

Θα έχει σκορπίσει απλά.

 

1 λεπτό πριν, bjj-p είπε

Νομιζω οτι αυτο που σε γλιτωσε ηταν η τυχη ή  ο θεος και η οδηγικη σου ικανοτητα, οχι η ενεργητικη ασφαλεια του αυτοκινητου. Την επομενη μπορει να μην εισαι τοσο τυχερος. Πολυ πιθανον να μη χρειαζοταν να κανεις τιποτα απο αυτα αν πηγαινες με την προβλεπομενη ταχυτητα.

Τι δουλεια εχει στο δρομο; Νομιζω οτι συμφωνουμε και οι 2 εφοσον ειναι στημενο για αγωνες να το χρησιμοποιεις σε πιστα. Θα εισαι και εσυ πιο ασφαλης και οι συμπολιτες σου.

Δεν με γλύτωσε καμία οδηγική ικανότητα καίτοι έχω μια μικρή εμπειρία. Δεν είμαι ο "χέρατος" που χλευάζατε παραπάνω. Με γλύτωσαν τα μαμίσια τετραπίστονα που δεν τα βρίσκεις στα 25κ ευρώ  στο 1400 SUV/hatcback της πλάκας και προφανώς το ότι αυτοκίνητο στρόφαρει δίχως αύριο χωρίς να περιμένεις κανένα consumer DSG να σου ρίξει ταχύτητα.

Ναι αυτό έγινε "χεράτα".

Ε πως θα γινει. Κάποτε τα φτιάχνανε αλλιώς τα αυτοκίνητα. Άλλες προτεραιτερότητες.

9 λεπτά πριν, bjj-p είπε

Τι δουλεια εχει στο δρομο; Νομιζω οτι συμφωνουμε και οι 2 εφοσον ειναι στημενο για αγωνες να το χρησιμοποιεις σε πιστα. Θα εισαι και εσυ πιο ασφαλης και οι συμπολιτες σου.

Το Integra DC-2 το είχα 5 χρόνια. 


Ήταν μια χαρά οικογενειακό αυτοκινήτο με abs/airbags και καλό χώρο στο port-μπαγκάζ.

Το μόνο του πρόβλημα ήταν ότι είναι δίπορτο.

In retrospect το i-30 που οδηγώ καθημερινά είναι απόλυτο σκουπίδι χωρίς χαρακτήρα. Απλά κάνει αυτό που κάνει.

Μεταφέρει.

Το μετάνιωσα που το έδωσα.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, NT1G είπε

Το καλό με το ινσόμνια είναι ότι μαθαίνεις ότι αυτό,

799px-Honda_Integra_Type-R_DC2.jpg

είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο.

Ειναι μεγαλο και εχει καλο χωρο πορτ-παγκαζ. Τι αλλο χρειαζεται;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, bjj-p είπε

Ειναι μεγαλο και εχει καλο χωρο πορτ-παγκαζ. Τι αλλο χρειαζεται;

Και σιδερωστρα πίσω.

 

Επιπλέον λύνει προβλήματα που δεν θα υπήρχαν αν οι ενθουσιώδεις με την ταχύτητα οδηγοί του δεν το πίεζαν στα όρια του. Φυσικά η απερισκεψία που δεν μετατράπηκε σε πολύνεκρο τροχαίο αντί να εμποτίσει λίγη εγκράτεια και αυτοσυγκράτηση τους καμικάζι οικογενειάρχες τους γεμίζει υπερηφάνια για τα αντανακλαστικά τους και το εργαλείο τους που "σωσανε" ζωές που δεν θα κινδύνευαν χωρίς το στυλάκι οδήγησης τους και κυρίως νοοτροπίας τους.

 

Πίσω στα σκουπίδια που οδηγείτε ανιδεοι, εμπόδια στον δρόμο τους και το ταχύμετρο τους...

Επεξ/σία από Krepalidis
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...