Προς το περιεχόμενο

Ερευνα ποιότητας για αυτοκινητα που οδηγουμε


manolis790

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
55 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

οπελ

Και εμένα αυτό μου έκανε εντύπωση.... και μιλάω σαν κάτοχος opel vectra 2001.

Πρακτικά το αμάξι από την ώρα που το πήραμε άρχισε να βγάζει προβλήματα. Μου έχει βγάλει πραγματικά τα πιο ακριβά πρόβληματα που μπορεί να βγάλει ένα αυτοκίνητο( εγκέφαλο, εγκέφαλο abs, κομπρεσέρ κλιματιστικού, εγκέφαλο, ξενον και άλλα πιο φθηνά)

Όμως οφείλω να παραδεχτώ την Όπελ στον τομέα της ποιότητας του εσωτερικού, το οποίο είναι αρκετά ποιοτικό και ανθεκτικό.

Επίσης ο κινητήρας είναι σκυλί, χωρίς να καίει σταγόνα λάδι ακόμα και μετά από αρκετά χρόνια.

Toyota yaris 2010. Αγοράστηκε καινούριο και πραγματικά το θεωρώ ενα premium μικρό αυτοκίνητο. Κανένα μηχανικό προβλήμα, τέλεια ηχομόνωση καμπίνας, αλλά σχεδιασμός εσωτερικού από άλλη εποχή που δεν μου άρεσε ούτε θα μου αρέσει ποτέ. Θέματα είχε μόνο με τη συναρμογή σε ορισμένα σημεία ( πχ με τα λάστιχα στις πόρτες τα οποία από την αρχή δεν κουμπώναν καλά.

Renault clio 2003 πέρα από την εξαιρετική αίσθηση οδήγησης και την χαμηλή τιμή κτήσης στα υπόλοιπα πάσχει.

Επεξ/σία από bill999r
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

opel meriva 1.4 βενζίνη του 2005. Το έχω ακόμη το αυτοκίνητο. Τρομερά βολικό για τα θέλω μου αλλά μετά από 170000χλ 2 φορές συμπλέκτη που τσούζει μιας και είναι υδραυλικός, αλλαγή σαζμαν ( ευτυχώς υπάρχουν χιλιάδες μεταχειρισμένα), το παράθυρο του οδηγού στο κλείσιμο κάνει τα δικά του μέχρι να κλείσει μετά από μερικές προσπάθειες, αλλαγή καδένας που θα μπορούσα να αποφύγω αλλά έκανε σαν ντίζελ. Αυτά από τα χοντρά. Το σαλόνι και τα πλαστικά του είναι σε πολύ καλή κατάσταση για ένα αυτοκίνητο 15 χρόνων. Θα ήθελα να το αλλάξω αλλά για να πάρω πια κάτι αντίστοιχο σε χώρους θέλω πάνω από 17χιλ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Εδω τα Alfa εβγαζαν προβληματα το ενα μετα το αλλο (καποια ακομα βγαζουν) και βλεπεις ιδιοκτητες να λενε μονο τα καλυτερα, τι να λεμε τωρα;

Τα ιδια και με το group Vag.

Σε γενικες γραμμες παντου θα βρεις ελλατωματικα μοντελα και γραμμες αυτοκινητων, καποιες εταιρειες ομως εχουν πασιγνωστα θεματα με τα αυτοκινητα τους.

Υπαρχουν κι αλλα που βγαζουν ματι, τυπου "εγω με το τουοτα εχω κανει 400.000 σε βουνα, χιονια, νησια κλπ και δεν μου εχει ζητησει τιποτα, περα απο λαδακι, φιλτρο, τακακια, δισκο-πλατω!". (για τον δισκο-πλατω παιζει να διαβασεις πουθενα οτι ουτε αυτος χρειαστηκε αλλαγη ως τωρα επειδη ειναι... Ιαπωνας).

Δηλαδη για το κατα κανονα αναξιοπιστο αμαξι (alfa, vag, opel) θα διαβασεις να το περιγραφουν σαν απροβληματιστο , αντε 1-2 βλαβες ολες κι ολες στην 20ετια, ενω για τα πιο αξιοπιστα θα διαβαζεις αντιστοιχες διαστημικες υπερβολες τυπου 400.000 και 500.000 και ζηταει μονο λαδακι, βενζινη και σερβις στην ωρα τους.

Το αλλο κλισε σε αυτες τις συζητησεις ειναι το "τωρα πια ολα τα αμαξια ειναι αξιοπιστα, εχουν ξεπεραστει οι ασθενειες του παρελθοντος". Συνηθως βαγκιτες, οπελακηδες και φιατοπουλοι τα λενε αυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

 

Το αλλο κλισε σε αυτες τις συζητησεις ειναι το "τωρα πια ολα τα αμαξια ειναι αξιοπιστα, εχουν ξεπεραστει οι ασθενειες του παρελθοντος". Συνηθως βαγκιτες, οπελακηδες και φιατοπουλοι τα λενε αυτα.

Τα αμάξια του γκρουπ Vag που πουλιούνται καινούργια σήμερα, βγάζουν πάλι προβλήματα στην καδένα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Peugeot 306 1.4  χρον. 2000-2002: Την πρώτη εβδομάδα χάλασε το ταμπλώ (έμενε ανοιχτό το φως μέρα-νύχτα), αλλαγή ταμπλώ στην εγγύηση. Μετά από κανα 3μηνο, άναψε το λαμπάκι "abs" στο ταμπλώ, αλλαγή προεντατήρα στην εγγύηση.

2. VW Polo 1.4 χρον. 2002-2012: 6 φορές πολλαπλασιαστές, 2 φορές μίζα, 2 φορές πίσω φώτα στοπ, 1 φορά μπροστινό φως πορείας, γρύλλος παραθύρου συνοδηγού, πεταλούδα γκαζιού, καταλύτης, μπουζοκαλώδια, τρόμπα νερού, αισθητήρας φρένων, maf sensor, ταμπλώ που έμενε «παγωτό»  (κολλούσαν οι δείκτες στροφών και ταχύτητας σε ένα σημείο και δεν κινούνταν), σβήσιμο μηχανής αν ήταν λίγη ώρα στο ρελαντί (πχ σε φανάρι), διαρροή παραφλού από τους σωλήνες του ψυγείου.

3. nissan juke 1.5dci χρον. 2013-2020. 3 φορές διακόπτης εξαρισμού που επιλέγει πού θα πάει ο αέρας του aircondition/καλοριφέρ, σωλήνας υποπίεσης τουρμπίνας. Επίσης έχω πάει 1 φορά για καθάρισμα φίλτρου dpf.

Και τα τρία είχαν αγοραστεί καινούργια.

Edit: peugeot 20.000 km

polo 120.000 km

juke 100.000 km

Επεξ/σία από kinq1
added mileage
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Candela είπε

Τα αμάξια του γκρουπ Vag που πουλιούνται καινούργια σήμερα, βγάζουν πάλι προβλήματα στην καδένα?

Δεν νομιζω οτι οι παθογενειες του group vag τα τελευταια 20 χρονια περιοριζονται στην καδενα...

 

Επεξ/σία από BackFromHell
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πω και εγώ πάνω κάτω τα πρόβλημα που εχω αντιμετωπίσει (τουλάχιστον αυτα που θυμαμαι :P ).

Toyota yaris (αγορα με 15.000km) 2002 1.0 πλέον με 355.000km

  • Ρουλεμάν τροχών μπροστά
  • Ηλεκτρομαγνητικές κλειδαριές (μονο του οδηγού δεν χάλασε)
  • Κολαρο (το γνωστό πρόβλημα με το Τ)
  • Τσιμούχες στροφάλου
  • Τσιμουχες ημιαξονιου
  • Maf
  • Αισθητηρας λ
  • Καδένα
  • Και κατανάλωση λαδιού, μάλλον από τα ελατήρια

Toyota yaris (αγορά με 70.000km) 2007 1.4 d4d πλεον με 360.000km

  • Τσιμούχες ημιαξονιου (2 φορες και την μια χάλασαν και τα ρουλεμάν του σασμαν)
  • Ο φωτισμός της κονσόλας
  • Η οθόνη με το trip computer
  • Οι πίσω δάγκανες
  • Ξέφτισε το χρωμα

Alfa romeo 146 (αγορά με 5.000km) 1999 1.6 twin spark 290.000km

  • Αισθητηρας Map
  • Τα λαστιχάκια που κρατάνε την εξάτμιση

 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Daihatsu Cuore 2008 πρώτο χέρι με 100.000χλμ

- Γνωστό πρόβλημα με κατανάλωση λαδιού(1KR-FE), 300 μλ στα 1000κμ αλλα με απαράδεκτη συντηρηση, έχει πέσει η συμπίεση στον ένα κύλινδρο.

- Καμμένη λάμπα 😋

- Αλλαγη δισκου στις 80.000χλμ αλλα σε συνδυασμο με οδηγηση γυναικας ( μονιμα το ποδι πανω στον συμπλεκτη)

Κατα τ' αλλα εξαιρετικο με μηδενικα τριξιματα και ευκολοδηγητο. Σίγουρα θα το κρατησω μεχρι να βαρέσει καμιά μπιέλα, μετά βλέπουμε.

 

Επεξ/σία από ideal09
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, BackFromHell είπε

Υπαρχουν κι αλλα που βγαζουν ματι, τυπου "εγω με το τουοτα εχω κανει 400.000 σε βουνα, χιονια, νησια κλπ και δεν μου εχει ζητησει τιποτα, περα απο λαδακι, φιλτρο, τακακια, δισκο-πλατω!". (για τον δισκο-πλατω παιζει να διαβασεις πουθενα οτι ουτε αυτος χρειαστηκε αλλαγη ως τωρα επειδη ειναι... Ιαπωνας).

Δηλαδη για το κατα κανονα αναξιοπιστο αμαξι (alfa, vag, opel) θα διαβασεις να το περιγραφουν σαν απροβληματιστο , αντε 1-2 βλαβες ολες κι ολες στην 20ετια, ενω για τα πιο αξιοπιστα θα διαβαζεις αντιστοιχες διαστημικες υπερβολες τυπου 400.000 και 500.000 και ζηταει μονο λαδακι, βενζινη και σερβις στην ωρα τους.

Το αλλο κλισε σε αυτες τις συζητησεις ειναι το "τωρα πια ολα τα αμαξια ειναι αξιοπιστα, εχουν ξεπεραστει οι ασθενειες του παρελθοντος". Συνηθως βαγκιτες, οπελακηδες και φιατοπουλοι τα λενε αυτα.

Ειχα Mazda RX7 (1999 - μοντελο του 96 μεταχειρισμενο με 80.000 χιλιομετρα οταν το πηρα, 120 οταν το εδωσα), Seat Ibiza Top Gun (2001 - Καινουργιο / εκανα 88.000 χιλιομετρα με αυτο), Opel Astra H 1.8 Cosmo (2005 - Καινουργιο / εκανα γυρω στα 75 χιλιαδες χιλιομετρα) και αλλα.

Το RX7 παρεδωσε πνευμα σχεδον 2 χρονια μετα, ηθελε αλαγη ροτορα και αρα το πουλησα και πηρα το Seat.

To Ibiza εβγαλε θεμα στο διαφορικο λιγους μηνες μετα την αγορα, ηταν παλι καλα μεσα στην Εγγυηση και το εφτιαξα δωρεαν.

Το Astra δεν εβγαλε τιποτα, ισα ισα οταν το εδωσα στην αντιπροσωπεια ετριβαν τα ματια τους γιατι το ειχα 4 χρονια και ηταν σαν καινουργιο.

Σε γενικες γραμμες δεν ειχα θεματα με αυτοκινητα (ο πατερας μου ειχε Hyundai Sonata και Opel Omega A και B και εκεινος ειχε ελαχιστα θεματα) αλλα απο φιλους ακουγα παντα τα χειροτερα για Alfa και VW (οπως ειπα ειναι να μην σου τυχει ομως, ειχα φιλο με Mercedes SL500 που του επεσε το δεξι παραθυρο κατι μηνες μετα αφοτου το πηρε, ολα πιθανα ειναι).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alfa 33 1.2 `89 : Κλασσικά θεματάκια με τα ηλεκτρικα. Τα παράθυρα 2-3 φορές έμειναν κατεβασμένα χωρίς λογο. Η ένταση του ραδιοφώνου ανεβοκατέβαινε όταν δούλευαν οι υαλοκαθαριστηρες. Στο τέλος έχανε το ρελαντί και έσβηνε ακόμα και με πατημένο συμπλέκτη στην κατηφόρα. Λάδι οκ, άλφα ήταν ήθελε κάνα 2-3 λίτρα ανά 10 χιλιάδες χιλιόμετρα. Είχε βέβαια ήδη 300 χιλιάδες όταν το έστειλα 

Focus mk1 1.6 2001: δίσκο πλατώ στις 120 χιλιάδες χλμ και στις 330 παρέδωσε πνεύμα το σασμάν. Με κακή μεταχείριση και πάλι δεν έβγαλε κάτι άλλο.

Volvo 850 T5 ‘96: Του πατέρα μου, το πουλήσαμε με 370 χιλιάδες χλμ με καμένο εγκέφαλο και είχε γίνει και αλλαγή τουρμπίνας στις 300 χιλιαδες

Volvo S80 2.0 ‘05: Αγορασμένο με 52 χιλιάδες χλμ, 2,5 ετών και χάλασε το σασμάν μετά από 2 μέρες. Αλλάχτηκε με το ζόρι μέσα στην εγγύηση κι από τότε για 10 χρόνια δεν έβγαλε τιποτα. Το πούλησα και ο επόμενος ιδιοκτήτης το έχει πιο πολύ συνεργείο παρά στο σπίτι του

Alfa 147 1.6 120bhp lpg: Χτύπησε κύλινδρο και έχανε λάδια στις 190 χιλιάδες χλμ και μου είπαν ότι ήταν λόγω lpg. Δεν το έκανα και καλή συντήρηση βέβαια. Κατά τ´αλλα δεν έχει βγάλει θέματα.

Suzuki Grand Vitara 1,9 diesel ‘08: Σκυλί από θέμα κινητήρα αλλά πιο κουραστικό στο δρόμο κι από την άλφα του ´89. Με 270 χιλιάδες χλμ μόνο για την ποιότητα κατασκευής και τα πλαστικά έχω παράπονο. 
 

Citroen c3 1,4 ‘04: Το οδηγούσε η γυναίκα μου και ήταν το καλύτερα συντηρημένο από όλα όσα πέρασαν από τα χέρια μου. Μια αλλαγή δίσκο πλατώ, έχει φτάσει 280 χιλιάδες χλμ και συνεργείο πηγαίνει μόνο για τα προγραμματισμένα. Το μόνο στραβό είναι το λαμπάκι  ανάβει κάπου κάπου χωρίς να υπάρχει πρόβλημα 

Αυτά θύμαμαι σε γενικές γραμμές. Όλα εκτός του Citroen αγοράστηκαν μεταχειρισμένα βέβαια. Αλλά με 15000 χλμ κι αλλά με 250. Αλλά τα σοβαρά θέματα βγήκαν στα ελαφρώς μεταχειρισμένα αφού τα ξεπάτωσα εγώ 😁😁

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Στην Ελλαδα η πιο αξιοπιστη μαρκα ειναι αυτη που εχει αγορασει ο καθενας και παραμενει κατοχος της και οι αναξιοπιστες ειναι οι ανταγωνιστικες μαρκες. Ειναι οπως βλεπεις κατι φουσκωμενους τυπους με τρομπα να σου λενε "μονο πρωτεινη φιλε και πολλη γυμναστικη" και λενε τους αλλους φουσκωτους, ζακια/ντοπαρισμενους κλπ.

Αν περιμενεις ειλικρινεις απαντησεις σε αυτο το τοπικ, καπου εχεις μπερδευτει.

Αλλωστε ουτε εσυ το ξεκινας καλα οταν λες οτι οπελ 14ετιας δε σου εβγαλε τιποτα εκτος απο 1 πολλαπλασιαστη. Μπορει ναναι κι ετσι, αλλα πιστευτο δεν ειναι με τιποτα....

ΥΓ. Η μπουρδολογια σε αυτες τις συζητησεις δεν γινεται απαραιτητως σκοπιμα. Ειναι απλο. Επειδη στην Ελλαδα το καρο θεωρειται προεκταση αλλου οργανου του σωματος, ειναι φυσιολογικο ο ιδιοκτητης του να ξεχναει οτι το καμαρι του, πρακτικα του χει βγαλει μεσα σε 15 χρονια το λαδι...  Μπορει πριν μια 10ετια πχ να σε ειχε αφησει η τρομπα βενζινης σε τιποτε κατσαβραχα, και πλεον να το χεις οντως ξεχασει γιατι... σιγα τη βλαβη και γιατι υπαρχουν σημαντικοτερα θεματα στη ζωη, απο μια τρομπα βενζινης. Για να σου απαντησει καποιος ειλικρινα για βλαβες στο καρο του πρεπει ειτε να τον εχει βασανισει απειρα το αυτοκινητο του και να τον εχει βγαλει εκτος εαυτου, ειτε να πεσεις σε πολυ ειλικρινη ανθρωπο που δεν εχει συμπλεγματα για το καρουλι του και την επιλογη του, ειτε και τα δυο. Ειχα ενα ιμπιζα που απο τη πρωτη μερα που το πηρα απο αντιπροσωπεια με τις ζελατινες ειχε θεματα, και ειλικρινα δε μπορω να θυμηθω μια μια τις βλαβες που ειχε βγαλει και γιατι εχω χασει το λογαριασμο και γιατι καθε φορα πληρωνα, εφτιαχνε και συνεχιζα τη ζωη μου αντι να ασχολουμαι με παλιοσιδερα. Μεχρι που το πουλησα, πηρα ενα αμαξι που δεν ειναι το ιδιο ζημιαρικο και τοτε καταλαβα τι τραβαγα με το ιμπιζα. Οσο ειχα το ιμπιζα στην κατοχη μου νομιζα οτι ολα ειναι φυσιολογικα, οπως και ο ρυθμος βλαβων και δεν του χρεωνα τιποτα. Μετα καταλαβα τι χρεπια πουλαγε η VW.

Δεν ειμαι οπαδος σε μια μαρκα ( ισως αν ειχα Tesla) και απεχθανομαι να χανω χρονο σε συνεργεια. 

Τo Opel μου ειχε λιγα χιλιομετρα και κανενα προβλημα. Τωρα εχω ενα Nissan Micra του 18 πετρελαιο και αναμενω πως θα παει. Μεχρι τωρα οκ.

Γενικα παντως βλεπω νορμαλ σχολια και ειλικρίνεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, BackFromHell είπε

Υπαρχουν κι αλλα που βγαζουν ματι, τυπου "εγω με το τουοτα εχω κανει 400.000 σε βουνα, χιονια, νησια κλπ και δεν μου εχει ζητησει τιποτα, περα απο λαδακι, φιλτρο, τακακια, δισκο-πλατω!". (για τον δισκο-πλατω παιζει να διαβασεις πουθενα οτι ουτε αυτος χρειαστηκε αλλαγη ως τωρα επειδη ειναι... Ιαπωνας).

Δηλαδη για το κατα κανονα αναξιοπιστο αμαξι (alfa, vag, opel) θα διαβασεις να το περιγραφουν σαν απροβληματιστο , αντε 1-2 βλαβες ολες κι ολες στην 20ετια, ενω για τα πιο αξιοπιστα θα διαβαζεις αντιστοιχες διαστημικες υπερβολες τυπου 400.000 και 500.000 και ζηταει μονο λαδακι, βενζινη και σερβις στην ωρα τους.

Το αλλο κλισε σε αυτες τις συζητησεις ειναι το "τωρα πια ολα τα αμαξια ειναι αξιοπιστα, εχουν ξεπεραστει οι ασθενειες του παρελθοντος". Συνηθως βαγκιτες, οπελακηδες και φιατοπουλοι τα λενε αυτα.

VW GOLF 2002 1.4 generations. πουληθηκε το 2017 με 180,000χλμ, αλλαγη 3 πολλαπλασιαστων (απο δικο μου λαθος πλυνοντας την μηχανη με λαστιχο!) εσπασαν οι βασεις των παραθυρων οδηγου / συνοδηγου (ειναι πλαστικες για λογους ασφαλειας να σπασουν εαν βρουν εμποδιο), δισκο πλατο στα 160,000χλμ (ειχε μυρισει ο συμπλεχτης στ 80,000χλμ οταν εκανα οπισθεν σε ανηφορα!!!!!) τακακια εμπρος πισω δεν ειχαν αλαχθει ποτε, δεν χρειαστηκε λογο χρησης στην επαρχια και αυτοκινητοδρομο, αλλαγη τρομπας νερου ( εχανε αλλαχτηκε μαζι με τους ημαντες) βενζινη μονο v power η 100αρα!.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/6/2020 στις 12:36 ΜΜ, telis είπε

Τώρα πού είπατε για φιατ. Είχα κάποια στιγμή τέλος του 90 αρχές του 00 ένα φιατ τιπο. 

Τρελή φάση με τα ηλεκτρικά του. Άναβαν λαμπάκια στο ταμπλό αβέρτα, ότι του ερχόταν κάθε φορά. Το αποκορύφωμα ήταν όταν κάποια στιγμή άναψα φλας, και ταυτόχρονα δούλευε και η κόρνα χωρίς να την πατάω. Προσοχή δούλευε όταν άναβε το φλας και σταμάταγε όταν έσβηνε. Έτσι όταν έστριβα είχε τρομερό συγχρονισμό με το φλας. Μπιπ - Μπιπ - Μπιπ .... 

Ήταν fiat Typo έκδοση Τσακωνας στη μεγάλη απόφραξη 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Seat leon 2004 1600 120 PS αγορα καινούριο 

Έβγαλε και τις πέντε κλειδαριές  , έπεσε ο ουρανός 

Μηχανικά έβγαλε

καβούκι σασμάν (για λόγους οικονομίας τα δένουν με πιρτσινοβιδες οι οποίες σπάνε, παρακαλας όταν σου σπάσει να μην πάει κομμάτι μέσα γιατί αρχίζει και κουρεύει δορυφόρους (ευτηχως ήμουν εντός εγγύησης)

3 πολλαπλασιαστές 

Βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης 

3 τρομπες βενζίνης (πάντα έφταιγε ο βενζινας και ποτέ οι τρομπες με πλαστικές φτερωτές)

1 ραγισμένη τρόμπα νερού (ευτυχώς το πρόλαβα σε αρχικό στάδιο) 

10 βαλβίδες φρένου (φθηνό ανταλλακτικό 15 ευρώ) 

Σάπισε / έχανε υγρά το παγούρι ψυκτικού υγρού 

1 Θερμοστατης

Ντιζα σασμάν

2 γρύλους παραθύρων 

 

Επίσης είχε και πολύ ακριβο κόστος συντήρησης μιας και ο κατασκευαστής ζητάγε αλλαγή ιμάντες και τρόμπα νερού κάθε 60000 λάδια κάθε 7500, και κάθε 2ο σέρβις φίλτρα μπουζί (έτσι έγραφε το manual)

 

Το κράτησα 15 χρονια και 180000 χλμ δεν άντεξα άλλο και το έστειλα πέρυσι για 2000 

Δεν βάζω μέσα δίσκο πλατώ αν και πατηναρε όταν το έδωσα είχε ακόμα τον μαμά δίσκο πλατό 

Ούτε αμορτισέρ ελατήρια μιας και είναι φυσιολογικές φθορες

Επεξ/σία από zourman1981
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...