Προς το περιεχόμενο

Ερευνα ποιότητας για αυτοκινητα που οδηγουμε


manolis790

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ε βέβαια. Εκλεινες τον αέρα, έκανες το μίγμα πιο πλούσιο σε βενζίνη και έπαιρνε πιο εύκολα μπροστά. Και αν το ξεχναγες, μπούκωνες τον κινητήρα και πήγαινες χοροπηδώντας μέχρι να σου σβήσει. 

Μετά έπαιρνε μπροστά χωρίς τσοκ και βρωμαγε ο τόπος βενζίνη 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 ώρες πριν, topaz είπε

Δεν έχω καταλάβει, γράφουμε ότι έχει περάσει απ τα χέρια του καθένα, ή μόνο το τελευταίο;

Γιατί αν είναι όλα, πάμε για βιβλίο... :P Οπότε το πάω αλλιώς. Γραφω τι αμάξια είχα στη κατοχή μου και αν κάποιος θέλει ας μου πει για ποιο να γράψω. Ή όλα τέλως πάντων... :D

Τα αμάξια λοιπόν που έχουν περάσει απ τα χέρια μου είναι τα εξής:

Mazda 626GLX 1.6 MY 1986
Mazda MX-5 NA MY 1993
Mazda RX-7 FC3C MY 1989
Mazda RX-7 FD3S MY 1993
Mazda RX-8 Challenge MY 2007
Toyota Avensis 1.6 SOL MY 1999
Fiat Cinquecento 0.9 MY 1995
Fiat Punto 1.3 MY 2003
Citroen ZX 1.4 MY 1996
Citroen Xsara Picasso 1.8 MY 2000
Ford StreetKa 1.6 MY 2004
Nissan Micra 1.4 automatic MY 2005
Seat Ibiza 1.4 MY 2003

Χαζη ερωτηση αλλα το ΜΥ τι σημαινει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/6/2020 στις 4:26 ΜΜ, Burgos είπε

Alfa 33 1.2 `89 : Κλασσικά θεματάκια με τα ηλεκτρικα. Τα παράθυρα 2-3 φορές έμειναν κατεβασμένα χωρίς λογο. Η ένταση του ραδιοφώνου ανεβοκατέβαινε όταν δούλευαν οι υαλοκαθαριστηρες. Στο τέλος έχανε το ρελαντί και έσβηνε ακόμα και με πατημένο συμπλέκτη στην κατηφόρα. Λάδι οκ, άλφα ήταν ήθελε κάνα 2-3 λίτρα ανά 10 χιλιάδες χιλιόμετρα. Είχε βέβαια ήδη 300 χιλιάδες όταν το έστειλα 

Focus mk1 1.6 2001: δίσκο πλατώ στις 120 χιλιάδες χλμ και στις 330 παρέδωσε πνεύμα το σασμάν. Με κακή μεταχείριση και πάλι δεν έβγαλε κάτι άλλο.

Volvo 850 T5 ‘96: Του πατέρα μου, το πουλήσαμε με 370 χιλιάδες χλμ με καμένο εγκέφαλο και είχε γίνει και αλλαγή τουρμπίνας στις 300 χιλιαδες

Volvo S80 2.0 ‘05: Αγορασμένο με 52 χιλιάδες χλμ, 2,5 ετών και χάλασε το σασμάν μετά από 2 μέρες. Αλλάχτηκε με το ζόρι μέσα στην εγγύηση κι από τότε για 10 χρόνια δεν έβγαλε τιποτα. Το πούλησα και ο επόμενος ιδιοκτήτης το έχει πιο πολύ συνεργείο παρά στο σπίτι του

Alfa 147 1.6 120bhp lpg: Χτύπησε κύλινδρο και έχανε λάδια στις 190 χιλιάδες χλμ και μου είπαν ότι ήταν λόγω lpg. Δεν το έκανα και καλή συντήρηση βέβαια. Κατά τ´αλλα δεν έχει βγάλει θέματα.

Suzuki Grand Vitara 1,9 diesel ‘08: Σκυλί από θέμα κινητήρα αλλά πιο κουραστικό στο δρόμο κι από την άλφα του ´89. Με 270 χιλιάδες χλμ μόνο για την ποιότητα κατασκευής και τα πλαστικά έχω παράπονο. 
 

Citroen c3 1,4 ‘04: Το οδηγούσε η γυναίκα μου και ήταν το καλύτερα συντηρημένο από όλα όσα πέρασαν από τα χέρια μου. Μια αλλαγή δίσκο πλατώ, έχει φτάσει 280 χιλιάδες χλμ και συνεργείο πηγαίνει μόνο για τα προγραμματισμένα. Το μόνο στραβό είναι το λαμπάκι  ανάβει κάπου κάπου χωρίς να υπάρχει πρόβλημα 

Αυτά θύμαμαι σε γενικές γραμμές. Όλα εκτός του Citroen αγοράστηκαν μεταχειρισμένα βέβαια. Αλλά με 15000 χλμ κι αλλά με 250. Αλλά τα σοβαρά θέματα βγήκαν στα ελαφρώς μεταχειρισμένα αφού τα ξεπάτωσα εγώ 😁😁

Update σημερινό. Το Grand Vitara στις 270.000 γέμισε πετρέλαιο το πάρκινγκ του Cosmos στη Θεσσαλονίκη...Τώρα τρύπησε το ντεπόζιτο κάπως, καμιά τσιμούχα κανά λαστιχάκι δεν έχω ιδέα. Αύριο θα μάθω όταν ανοίξουν τα συνεργεία

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα δυστυχώς είδα ότι στο clkw208 κρέμασε σε ένα σημείο ο ουρανός,μετά από 22 χρόνια.Λογικα θα πέσει σύντομα.

Κατά τα άλλα το πιο αξιόπιστο αμάξι που είχα,ποτέ δεν είχα κάτι σοβαρό.

Μαζί με το Auris 1.4 του 2016,αλλά αυτό ακόμα είναι νέο.Θα δείξει.

Επεξ/σία από jmmys
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, sargus είπε

Ωραίος!

Γράψε τώρα για όλα!!! 😂

 

17 ώρες πριν, zourman1981 είπε

ναι και γω θα ηθελα να γραψεις για ολα με χλμ και κοστη

οχι οτι με νοιαζει, ετσι για στατιστικους λογους


Παίδες πείτε με ποιο να αρχίσω, δείξτε λίγο έλεος... :D :D :D

11 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Χαζη ερωτηση αλλα το ΜΥ τι σημαινει;

Καμια ερώτηση δεν είναι χαζή. Οπως είπε ο φίλος πιο πάνω το συναντάς ως Model Year αλλά και ως Made Year. Στο διαταύτα, είναι το έτος κατασκευής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ford SYNC3, τουλάχιστον στα Fiesta & Focus που έπεσαν στα χέρια μου, είναι γεμάτο glitches. 

Όχι bugs, αλλά διάφορα περίεργα pop-ups στην οθόνη που στην κυριολεξία εμφανίζονται μια φορά και δεν τα ξαναβλέπεις, ίσως ποτέ ή στην χειρότερη για κανένα τρίμηνο. 

Εχθές το πρωί για παράδειγμα με έβγαλε ότι πρέπει να πάω στον αντιπρόσωπο επειδή το σύστημα ανάγκης (που καλεί σε περίπτωση ατυχήματος την αστυνομία/πυροσβεστική) είναι εκτός λειτουργίας. 

Το ξεκίνησα ξανά (το λεγόμενο turn it off and on again) και έστρωσε.

Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα, περισσότερο περίεργο και μάλλον έχει να κάνει και ότι το android auto είναι sideloaded στο κινητό.

|

Fiat 127, κάπου 180Κ χλμ όταν το έπιασα, αγορασμένο τα μέσα/τέλη 80s.

Ο ορισμός του "μαθαίνω γρήγορα και ουχί εύκολα" μηχανολογία αυτοκινήτου.

Στα χέρια του πατέρα και τα δικά μου, έβγαλε μηχανή, φίλτρο λαδιού("νεό" που τα έφτυσε μετά από 150χλμ), ηλεκτρικά, κιβώτιο και πολλά άλλα. 

Έπρεπε να το στείλουμε στο ΤΕΙ μηχανολογίας ως εργαστηριακό μάθημα. 

|

Toyota carina, τίποτα τρομερό μέχρι που τα τίναξε ένας ο κύλινδρος και έμεινε. 

Πήγε για σκραπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sargus είπε

Γράψε για αυτά που είχαν προβλήματα. Όλα είχαν; 

Ολα τα αυτοκίνητα παρουσιάζουν προβλήματα όσο γράφουν χιλιόμετρα. Σαν πιο προβληματικό και Εγγλέζος στα ραντεβού του στο συνεργείο (δεν το χάνει ποτέ δλδ) ήταν το Citroen Xsara Picasso. Το οποίο όμως έχει φάει και το περισσότερο ξύλο απ όλα, για να είμαι ειλικρινής.

ας πω γι αυτό... Citroen Xsara Picasso του 2000, 1.8 κινητήρα. Αγοράστηκε με 60k χλμ εν έτοι 2007. Σήμερα το έχω στην κατοχή μου αλλά δεν το πολύ κινώ, έχει 240k. Το αμάξι μόλις πέρασε το ψυχολογικό όριο των 100k ζήτησε με σειρά τα πάντα όλα. Δεν θα αναφέρω τα αναλώσιμα, δεν νομίζω ότι συζητάμε αυτό. Οπότε λάδια, ξύδια, φίλτρα, τακάκια, μπουζί, λυχνίες, δίσκους, ταμπούρα, ιμάντες, τα πάντα όλα αλλάζονται στην ώρα τους. Πάμε τα άλλα... Δυναμό αλλάχθηκε 3 φορές. Μείζα. Τρόμπα υδραυλικού. Τρόμπα νερού. Τρόμπα βενζίνης. Πολλαπλασιαστές 3 φορές. Εξάτμιση. Κομπρέσσορας αιρκοντίσιον. Ψαλίδια. Ακρόμπαρα. Ηλεκτρικά γενικώς καλά, αλλάχθηκε (εκτός από λυχνίες κλπ) μόνο ένας διακόπτης του κλιμα. Γρύλλος τζαμιού δύο φορές (οδηγού). Δίσκο - πλατώ δύο φορές. Στο αμάξι το 2011 μπήκε υγραέριο στα 95k, οπότε η φθορά σε συνδυασμό με την κακή χρήση που του έκανα οδήγησε σε ρεκτιφιέ στα 150k το οποίο άντεξε μέχρι τα 220k οπότε αλλάχθηκε τελείως ο κινητήρας. Υπόψιν ότι από την πρώτη ημέρα αγοράς ο κινητήρας τσιμπάει λίγο λάδι και πρέπει τουλάχιστον μια φορά στο τρίμηνο να ρίχνεις μια ματιά στη στάθμη λαδιού. 

Γενικώς ζημιάρικο αυτοκίνητο. Έπεσα και γω στη παγίδα των ανταλλακτικών των εκαστοτε συνεργείων που έβαζαν του κεφαλιού τους. Τώρα που βρήκα συνεργείο και του πάω εγώ τα ανταλλακτικά και πληρώνεται ο άνθρωπος την εργασία, πραγματικά έχω βρει την ησυχία μου. 

Στα καλά τώρα, χώροι, χώροι, χώροι! Άνετο στο ταξίδι, άνετο στην εθνική, με πολύ καλή ροπή, καλή ιπποδύναμη, έχω μετακομίσει ψυγεία, πλυντήρια, καναπέδες ένα σωρό πράγματα, ειδικά όταν βγάζεις τελείως τα πίσω καθίσματα γίνεται φορτηγάκι. Ψηλή θέση οδήγησης, εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά, με το υγραέριο πάρα πολύ οικονομικό. Ευαίσθητο λίγο στους πλάγιους ανέμους λόγω ύψους. Ποτέ πάντως δεν έχω αισθανθεί ανασφαλής μέσα στο Picasso. 

Θα το πρότεινα σε κάποιον ο οποίος να έχει υπόψιν του ότι μπορεί να το αγοράσει σήμερα που μιλάμε με 2000 το πολύ σε κατάσταση βιτρίνας, αλλά πιθανότατα θα χρειαστεί μέσα στη διετία (και ανάλογα τα χιλιόμετρα που κάνει πάντα) άλλο ένα χιλιάρικο σε επισκευές. Ιδανικό για μεγάλες οικογένειες και για ταξιδιάριδες που πέρνουν μαζί τους... τη μάνα και το πατέρα τους! :D 

Αυτά θυμάμαι τώρα για το Citroen Xsara Picasso 1.8.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, topaz είπε

Δεν έχω καταλάβει, γράφουμε ότι έχει περάσει απ τα χέρια του καθένα, ή μόνο το τελευταίο;

Γιατί αν είναι όλα, πάμε για βιβλίο... :P Οπότε το πάω αλλιώς. Γραφω τι αμάξια είχα στη κατοχή μου και αν κάποιος θέλει ας μου πει για ποιο να γράψω. Ή όλα τέλως πάντων... :D

Τα αμάξια λοιπόν που έχουν περάσει απ τα χέρια μου είναι τα εξής:

Mazda 626GLX 1.6 MY 1986
Mazda MX-5 NA MY 1993
Mazda RX-7 FC3C MY 1989
Mazda RX-7 FD3S MY 1993
Mazda RX-8 Challenge MY 2007
Toyota Avensis 1.6 SOL MY 1999
Fiat Cinquecento 0.9 MY 1995
Fiat Punto 1.3 MY 2003
Citroen ZX 1.4 MY 1996
Citroen Xsara Picasso 1.8 MY 2000
Ford StreetKa 1.6 MY 2004
Nissan Micra 1.4 automatic MY 2005
Seat Ibiza 1.4 MY 2003

1. Fiat 128 - 

2. Opel Corsa 1.2 / 1997.

3. Hyundai accent 1500 / 1997 

4. Toyota corolla 1.6 / 1995 

5. Peugeot 306 1.4 / 2002 

6. Mercedes 190E 1.8 / 1992  

6. Hyundai accent 1.6 / 2006.

7. VW Golf 1.4 / 2002.

8. Audi A3 1.6 tiptronic / 2006

9. Opel Astra 1.4 / 2009

10. Hyundai Tucson 1.6 auto / 2011.

11. Opel Insignia 2.0 CDTI / 2012.

12. Seat Ibiza 1.4 / 2015.

13. BMW 318 / 2009.

14. Opel Astra 1.6 CDTI / 2017.

15. Fiat 500 1.2 auto / 2019.

Κανενα απο τα παραπανω δεν με αφησε ποτε !!!!!!!!!!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, LongTom είπε

Ford SYNC3, τουλάχιστον στα Fiesta & Focus που έπεσαν στα χέρια μου, είναι γεμάτο glitches. 

 

Δεν έχω ξαναδεί τέτοιο πράγμα, περισσότερο περίεργο και μάλλον έχει να κάνει και ότι το android auto είναι sideloaded στο κινητό.

Sync3 ειναι το λειτουργικο της Ford?

Για το Android Auto, στην 10αρα πλεον μπαινει κανονικα απο Google Play και παιρνει και τα updates, τουλαχιστον ετσι γινεται στο Xiaomi Mi A2 Lite

Δες εαν το κανεις σε developer mode μηπως σου στρωσει

1 ώρα πριν, LongTom είπε

Toyota carina, τίποτα τρομερό μέχρι που τα τίναξε ένας ο κύλινδρος και έμεινε. 

Πήγε για σκραπ.

Οχχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι🙁

Carinαρα τι αμαξαρα!Excellence in Europe!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, tutuyo είπε

Sync3 ειναι το λειτουργικο της Ford?

Για το Android Auto, στην 10αρα πλεον μπαινει κανονικα απο Google Play και παιρνει και τα updates, τουλαχιστον ετσι γινεται στο Xiaomi Mi A2 Lite

Δες εαν το κανεις σε developer mode μηπως σου στρωσει

Οχχιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι🙁

Carinαρα τι αμαξαρα!Excellence in Europe!

Ναι, το Sync3 είναι το λειτουργικό του multimedia και προβάλει όλους τους μη άμεσους συναγερμούς του αυτοκινήτου. Δηλαδή ότι δεν έχει λαμπάκι στο καντράν.

Επειδή η Σουηδία είναι κατώτερη από τριτοκοσμική χώρα ακόμη να δούμε επίσημο launch του android auto. Έτσι πέφτει μόνο sideload από apk mirror. Συμπερασματικά, πολλά glitch όταν κάτι (είτε Sync3, κινητό ή android auto) παίρνει update.

|

Το carina τα έφτυσε λίγα (σχετικά) χρόνια πριν.

RIP γιατί ήταν το αμάξι που έμαθα να οδηγάω και σκυλί στις κακοποιήσεις που του έκανα όσο μάθαινα. 

Ο "μάστορης" ζήτησε κυριολεκτικά τα 3/4 της τιμής που θα μπορείς να το δώσεις. Δεν αξίζει δυστυχώς για επισκευή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...