Προς το περιεχόμενο

Ερευνα ποιότητας για αυτοκινητα που οδηγουμε


manolis790

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Candela είπε

Το μη μεταλικό χρώμα στα αυτοκίνητα έχω ακούσω ότι είναι αποτυχία, και ότι σκουριάζει και σαπαίνει εύκολα το αυτοκίνητο και έτσι μπορεί να πάει για πέταμα όλο το αυτοκίνητο από το σάπισμα σε 8-10 χρόνια

Εαν ηταν αληθεια ολα τα ασπρα θα ηταν σαπια!!!!!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 155
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Audi 80 1.8 1981 (το αυγό), στα χέρια μου 2ο χέρι (από το πατέρα 1ο χέρι δλδ). Το πρώτο μου αυτοκινητο. Το οδήγησα 2003-2007. Ξεκίνησα με 140κ χλμ Έβγαλε στα δικά μου χέρια: μια φορά το μπούκωσα στις αρχες με το τσοκ και το σπρώχναμε :Pεσπασε ο αισθητήρας λαδιού, έχασα όλα τα λάδια στο δρόμο, καρμπυρατέρ επισκευή 3 φορές, ψυγείο τρύπημα 2, δοχείο ψυγείου 1 φορά, έκοψε μια βάση κινητήρα (2η φορά, η πρώτη όταν οδηγούσε ο πατέρας μου), χάλασε ο χιλιομετρητής, κόλλησε στα 188κ και λογικά έγραψα μέχρι 220 που πουλήθηκε. Δεν έκαψε λάδι ποτέ όμως. Αλλαγές ανά 6κ έκανα.
2. Opel Corsa D 1.4 2007, το αγόρασα καινούργιο. Έγραψα 140κ μέχρι το 2016 που πουλήθηκε. Το αυτοκίνητο φόρεσε κιτ υγραερίου τα 3 τελευταια χρόνια. Έβγαλε 2 φορές τρόμπα βενζίνης στα χρόνια του υγραερίου, γρύλο στο παράθυρο οδηγού και τίποτα άλλο. Συνολικά πλήρωσα για το αυτοκίνητο αυτό σε 9 χρόνια τα service του, 2 σετ λάστιχα, 2μπαταρίες, 4 φορές τακάκια, ένα σετ δισκόπλακες και τις ζημίες που προανέφερα. Όταν πουλήθηκε ήθελε αλλαγή δίσκο/πλατώ.
3. Toyota Auris 2010 1.3 Αγοράστηκε το 2016, 75Κ μεταχειρισμένο, οδηγείται ακόμα Ελλάδα από την αδελφή μου καθημερινά και εμένα όταν πάω διακοπές, είναι στα 103κ. Μπαταρία είναι στη δεύτερη ήδη (σε εμας 2η). Από μηχανικά, εχει το κλασσικό θέμα που άρχισε να τσιμπάει λάδι. Είμαστε ακόμα στη φάση που τσιμπάει 400-500 ml ανά 2000χλμ. 
4. Opel Corsa D 1.0 2010 (τρικύλινδο), το αγόρασα μεταχειρισμένο μόλις ήρθα uk. 85Κ χιλιόμετρα είχε. Δεν έχω οδηγήσει χειρότερο αυτοκίνητο :). Σε 2 μέρες μόλις το πήρα έβγαλε πολλαπλασιαστές. Σε ένα 2μηνό άρχισε η καδένα χρονισμού να κροταλίζει άσχημα, αλλάχθηκε. Μετά βγήκε ένας ήχος που θεώρησαν ότι είναι άντλια νερού αλλάχθηκε αλλά δεν ήταν. Αλλάχθηκε και το δυναμό αλλα ούτε αυτό ήταν .... Τελικά το πούλησα γιατί και βήμα δεν πήγαινε και τρίπορτο ήταν και δεν βρέθηκε τι ήταν (μάλλον το κομπρεσερ a/c).
5. Hyundai i30 1.6 2014 Diesel. Αυτό οδηγώ τώρα uk. Το αγόρασα το 2018, μεταχειρισμένο 73χλμ. Service, ένα ακρόμπαρο και δίσκο/πλατώ (τον άλλαξα τώρα στα 103κ).

Επεξ/σία από gthe
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε

Εαν ηταν αληθεια ολα τα ασπρα θα ηταν σαπια!!!!!!!!

Ε τότε τι πλεονεκτήματα έχει το μεταλικό χρώμα έναντι του μη μεταλικού?

Επεξ/σία από Candela
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πιο χλιδάτο. Έχει ρινίσματα μετάλλου μέσα τα οποία λαμπυρίζουν υπό γωνία και σε διαφορετικό φωτισμό και δίνουν έτσι διαφορετικές αποχρώσεις ανάλογα το φως του ήλιου κτλ.

Η αντοχή του χρώματος έχει να κάνει κυρίως με ποιότητα χρώματος που χρησιμοποιείται, με τον αριθμό των χεριών που θα περαστεί, με το πάχος του βερνικιού κτλ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Nissan Micra 1.2 , μοντέλο 1993 , αγορά καινούριο από αντιπροσωπεία :

Τα πρώτα 10 χρόνια του είχα βγάλει το ζουμί κυριολεκτικά.Άπειρα δρομολόγια σε εθνική και σε επαρχιακή πόλη καθότι τότε ήμουν και φοιτητής.Το πάταγα αρκετά στις ευθείες και το πήγαινα εθνική με 160 , όσο έγραφε το κοντέρ του.Τα σέρβις του όλα προβλεπόμενα όλα αυτά τα χρόνια.

Το 2018 παρέδωσε πνεύμα ο κινητήρας στα 446.500km.Κάηκε η φλάτζα , ανοίξαμε κινητήρα και είδαμε πάρα πολλά νεροφαγώματα που έκαναν τελικά τη ζημιά.Εαν το γνώριζα όταν το πρωτοείχα πάρει , δεν θα του έβαζα νερό της βρύσης στο ψυγείο του.

Άλλαξα κινητήρα με ίδιον μεταχειρισμένο αγνώστων προηγούμενων χιλιομέτρων (από Γερμανία απότι μου είπαν).Σήμερα είμαι στα 462.000 δηλαδή καμιά 20.000 km χωρίς να έχω (προς το παρόν) θέμα.Βέβαια δεν το σκίζω πλέον όπως παλιά.Το πηγαίνω κυρία :)

Μέχρι τώρα έχω αλλάξει τα παρακάτω :

5 τετράδες ελαστικά εκτός τα εργοστασιακά
4 4αδες αμορτισερ
10 ζευγαρια τακακια
4 μπαταριες

Εκτός των service ζημιές :

2003 220.000km αντλια νερου 50€  
2003 220.000km Καδενα 40€
2010 353.000km Λουρί μηχανης + τεντωτήρας 110€
2011 368.000km Ηλ.Βαλβίδα 136€ , Αντλία βενζίνης 73€, Α/Σ βαλβίδα φλάτζας και αντλίας βενζίνης 95€
2012 381.000km αντλια νερου 40€
2016 418.500km Ιμαντας Εκκ.19€ , τεντωτηρας 17€
2017 431.000km Δισκοπλακες 60€ , τρόμπα νερού 35€
2018 443.500km Καρβουνάκια δυναμό 45€
2018 446.500km Αλλαγή κινητήρα (250€) , αλλαγή ψυγείου καλοριφερ , εργασια 180 ευρώ

 

Επεξ/σία από tarantules
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, sargus είπε

Πωω ρε μεγάλε! Μισό εκατομμύριο χλμ με το micra; Μπράβο!

Μέσα πως τα πηγαίνει; Κρατιέται ή είναι σε αποσύνθεση;

Επειδή τυχαίνει να έχω δικό μου κλειστό πάρκινγκ το έχω διατηρήσει σε σχεδόν άριστη κατάσταση και εσωτερικά και εξωτερικά.Θα κοιτάξω λίγο το excel μου και θα συμπληρώσω και τι του άλλαξα όλα αυτά τα χρόνια στο προηγούμενο ποστ μου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, meletis_m είπε

Α) Honda Accord του 2003 1o χέρι. Σύνολο έκανε 500.000 , εκ τών οποίων 160.000+ με υγραέριο απο το 2016. 

Περίπου στίς 300.000 έκαψε φλάντζα κεφαλής, είχε αλλαχτεί 1 ψυγείο νερού και αισθητήρας λάμδα εμπρός . Όλα τα υπόλοιπα αναλώσιμα που δέν θεωρούνται κάν βλάβες (π.χ. 1 γρύλος παραθύρου)

Το αμάξι δούλευε άριστα για τα χιλιόμετρα του και έκαιγε 250 ml/8000 χιλιόμετρα λάδι. Το μ΄νο ζήτημα με το συγκεκριμένο ήταν τα ανταλλακτικά και η αντιπροσωπεία, συχνά αγόραζα με διαφορά τιμής γνήσια απο Αγγλία. Με τράκαραν και βγήκε μη επισκευάσιμο.

Β) Πρίν 1 χρόνο αγόρασα 1 Mazda 6 του 2005  . Σε ποιότητα σαλονιού αλλά και ταξιδιού είναι πιο άνετο . Συχνό πρόβλημα είναι οτι κόβουν βάση μηχανής .

Από ανταλλακτικά σε γνήσια δέν έχει διαφορά κοστολογικά απο το Honda Accord . Αλλά βρίσκεις οτι θές και σε εμπορίου και το καλό είναι οτι έχει κυκλοφορήσει περισσότερο. Αντοχή όσο αφορα κινητήρα δεν νομίζω να φτάσει το Honda.  Του τοποθέτησα και σε αυτό υγραέριο καινούργιο. Λόγω οτι κάνω 40.000 / ετησίως και δέν ήθελα να μπλέξω με εισαγωγής πετρέλαιο 

Όλα τα αυτοκίνητα είτε γερμανικά ή Ιταλικά ή Ιαπωνικά βγάζουν προβλήματα , εδώ παράγοντας είναι ο τρόπος οδήγησης του καθένα αλλά και το σημαντικότερο η συντήρηση του.

Για το bolt και με αφορμή συζητήσεις με φίλους που θεωρούν το αυτοκίνητό τους χωρίς θέματα. Γιατί τα αναλώσιμα δεν είναι βλάβες; Καλά τον γρύλο οι περισσότεροι δεν το θεωρούν αναλώσιμα. Εγώ στη χρήση που τους κάνω τα θεωρώ όλα κόστος.

Παράδειγμα ότι στα 90χιλ χλμ έχω αλλάξει στο punto μια φορά τακάκια και μια φορά δίσκους και τακάκια στα εμπρός φρένα, ενώ ο πατέρας μου με την ίδια χρήση και χλμ έχει αλλάξει μόνο τακάκια μια φορά στα 80χιλχλμ (τα αυτοκίνητα τα οδηγούμε και οι δύο) δεν είναι θέμα; Από την άλλη το punto έχει την εργοστασιακή μπαταρία ενώ το passat είναι στην τρίτη...

Θυμάμαι κάποτε έλεγα για τη 146 μας ότι είναι απαράδεκτο, το θεωρώ και σημαντικό και βλάβη, να χαλάει ένα πλαστικό καπάκι που με τον ήλιο πολυμερίζεται και σπάει και ένας φίλος που αλλάζει τους πολλαπλασιαστές κάθε 40χιλχλμ έλεγε είναι αναλώσιμο (πλεόν έμαθε και τα αλλάζει μόνος του). 

Και οι αναβαθμίσεις με ενοχλούν γιατί θέλεις μια χαμένη μέρα για να το πας.

Το θέμα είναι αν με αφήνει στον δρόμο, πόσο στοιχίζουν και πόσο χρόνο θέλει η επισκευή.

 

Υ.Γ. Αφορμή μην το πάρεις ότι σου κάνω επίθεση, ο καθένας μας έχει την γνώμη του.

 

Επεξ/σία από filarhos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, Candela είπε

Ε τότε τι πλεονεκτήματα έχει το μεταλικό χρώμα έναντι του μη μεταλικού?

Απαντησα συμφωνα με το τι βλεπουμε καθημερινα στο δρομο και την αναρτηση σχετικα με το οτι μη μεταλικα χρωματα ειναι επιρεπη στην σκουρια. αυτο που ρωτας σχετικα με τα πλεονεκτηματα δεν εχει καμια σχεση με την ανθεκτικοτητα!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αν ειναι μεταλικο ενα χρωμα η οχι δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με την σκουρια.

Αυτο που μετραει ειναι ποσες επιστρωσεις εχει το καθε χρωμα.

Καποια χρωματα ειναι διπλων και τριπλων επιστρωσεων, ενω καποια αλλα μονο μιας. Ε λογικο ειναι τα διπλων και τριπλων να αντεχουν περισσοτερο.

Εμενα πχ εχει μεταλλικο χρωμα αλλα μονης επιστρωσης πραγμα που το καθιστα για σφαλιαρες πχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Το αν ειναι μεταλικο ενα χρωμα η οχι δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με την σκουρια.

Αυτο που μετραει ειναι ποσες επιστρωσεις εχει το καθε χρωμα.

Καποια χρωματα ειναι διπλων και τριπλων επιστρωσεων, ενω καποια αλλα μονο μιας. Ε λογικο ειναι τα διπλων και τριπλων να αντεχουν περισσοτερο.

Εμενα πχ εχει μεταλλικο χρωμα αλλα μονης επιστρωσης πραγμα που το καθιστα για σφαλιαρες πχ.

Ε τότε τι πλεονεκτήματα έχει το μεταλικό χρώμα έναντι του μη μεταλικού?Και υποτίθεται ότι πληρώνεις παραπάνω για κάτι καλύτερο όταν αγοράζεις αυτοκίνητο με μεταλικό χρώμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Candela είπε

Ε τότε τι πλεονεκτήματα έχει το μεταλικό χρώμα έναντι του μη μεταλικού?Και υποτίθεται ότι πληρώνεις παραπάνω για κάτι καλύτερο όταν αγοράζεις αυτοκίνητο με μεταλικό χρώμα

Το μεταλλικο ειναι πιο glossy οποτε γυαλιζει και στις περισσοτερες περιπτωσεις δεν ειναι μονης στρωσης. Εγω απλα τονισα πως δεν παιζει ρολο ο τυπος χρωματος (αν και καποια χρωματα πχ ειναι ειδικα φτιαγμενα κατα της σκουριας, νομιζω πλεον ολα ειναι ομως) αλλα οι επιστρωσεις. Ως επι το πλειστον ομως τα μη μεταλλικα χρωματα ειναι μονης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Alfa Romeo 156 του 2000, αγορασμένη καινούρια απ τον πατέρα, και για 10 χρόνια την οδηγούσε αυτός, στα 80,000 - 90,000 km περίπου την παράτησε στο γκαράζ (πήρε ενα υπηρεσιακό x-trail diesel) και ύστερα απο κανένα χρόνο την πήρα εγώ μιας και ήμουν νεος και δεν ειχα αμάξι.

Μέχρι και το 2017 στα 140,000 km, όπου πάτησα λάδια και έφυγα σε μια κολόνα με 30 km/h και μου πήρε ψυγεία και τραβέρσες (οι αερόσακοι δεν χρειάστηκε καν να ανοίξουν) το αυτοκίνητο έβγαλε τα ακόλουθα:
- Παγούρι ψυγείου που τρύπησε
- Ψαλίδια μπροστά, γιατι έχει διπλά ψαλίδια και υποφέρουν στους κωλοδρομους της Αθήνας
- Κόλλησε ο θερμοστάτης
- Αλλαγή ρουλεμάν τροχού στον πίσω δεξιά.

Μετά το 2017 και την επισκευή απ τον Τσάκωνα έβγαλε ΤΑ ΠΑΝΤΑ
- Ψυγειο λαδιού
- Ψυγειο μηχανής
- Πήρε νερά ο κινητήρας ίσως απο φλάτζα
- Μας άφησε απο δίσκο (στα 170,000 km)
- Πέθανε ο συμπιεστής του κλιματισμού
- Άρχισε και τα έπαιζε η υδραυλική υποβοήθηση του τιμονιού

Γενικά το αμάξι είχα βαρεθεί να το πηγαίνω στο συνεργείο, και κάθε φορά ο μηχανικός μας έπιανε τον κώλο, γνωστός του πατέρα μου εξειδικευμένος στις άλφα (πίτσες μπλέ). Το αυτοκίνητο το λατρεύω, αλλα μας έκαναν κωλοδουλειά και μας έβγαλε τα μύρια όσα. Ηλεκτρολογικά δεν θυμάμαι να εχει βγάλει κάτι πέραν απο 2 καμένες λάμπες στα στοπ πίσω και οτι για κάποιο ανεξήγητο λόγο είχε μπερδέψει την ανακύκλωση με την εισαγωγή του αέρα (δήλαδή το έβαζα στην ανακύκλωση και αυτό μου έβαζε αέρα απέξω και ανάποδα).

Fiat Punto του 2004 με 94,000km της μάνας μας έχει βγάλει

- Δίσκο
- Καμένη φλάτζα
- Πρόβλημα στην κολόνα τιμονιού

Με μηδενική συντήρηση.

Αγόρασα την προηγούμενη παρασκευή ενα Corolla υβριδικό για να αντικαταστήσω την Alfa Romeo, ευελπιστώ να μην με ξεφτιλίσει στις ζημιές όπως η γριά μου.


 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Candela είπε

Τα τάσια στις ζάντες πετάγονται εύκολα, ή πρέπει να χτυπηθούν οι ζάντες με δύναμη για να βγουν?

Αν χτυπηθεί και ξεκουμπώσει λίγο μετά φεύγει στο δρόμο αν δεν το πάρεις χαμπάρι ,  αλλιώς δεν φεύγει με τίποτα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...