Emanon71 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2020 Καλημέρα. Πριν λίγες μέρες έκανα κατά λάθος order confirmation χωρίς να έχει έρθει το δέμα. Μιλώντας με το botaki του aliexpress μου είπε να μιλήσω με τον πωλητή ή να ανοίξω dispute. To πρώτο το έκανα αλλά απλά μου είπε, όπως αναμενόταν, να μην ανησυχώ κι ότι η παραγγελία προχωράει. Το δεύτερο δε θέλω να το κάνω γιατί απλά θέλω το δέμα κι όχι refund. Έχει τύχει κανείς παρόμοιας κατάστασης? Μπορώ να κάνω κάτι άλλο?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα