Προς το περιεχόμενο

ISPConfig Internal Server Error 500


paim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, ας ξεκινήσω με το ότι είμαι κάπως αρχάριος όσον αφορά Server Admnistration. Θέλησα να δημιουργήσω ένα καινούριο subdomain και να στήσω ένα wordpress. Όλα πήγαν καλά, μέχρι που το wordpress όταν στήθηκε δεν με άφηνε να κάνω install plugins, και όπως αποδείχθηκε είχε θέμα με τα δικαιώματα στους φακέλους. Η ιστοσελίδα διαθέτει ένα ISPConfig Panel. Όπως λοιπόν έφτιαχνα τα δικαιώματα στους φακελούς (από ότι φάνηκε ήθελε περισσότερα δικαιώματα το wp-content) μέσω της κονσόλας του server, πιθανώς όπως έγραφα, έτρεξα κάποιο command σε λάθος path και κατέστρεψα τα permissions και άρα δεν μου φορτώνει το CPanel! Δυστυχώς δεν ξέρω που και πως έχει γίνει η στραβή, αλλά είμαι πολύ σίγουρος ότι κάτι τέτοιο έγινε. 

Το πιο πιθανώ είναι το πρόβλημα να δημιουργήθηκε μετά τις παρακάτω εντολές (δεν ξέρω μήπως κάποια στιγμή της έτρεξα και σε λάθος φάκελο(?))

chown -R www-data:www-data /var/www
find web/ -type d -exec chmod 755 {} \;
find web/ -type f -exec chmod 644 {} \; 

Αλλά δεν παίρνω και όρκο.

Το log βγάζει τα εξής error:

mod_fcgi: error reading data from FastCGI

End of script output before headers: index.php

Είμαι 100% σίγουρος ότι φταίνε τα δικαιώματα, απλά έχω χαθεί και δεν ξέρω σε ποια αρχεία πρέπει να ανατρέξω. Έχω ξεσκονίσει όλο το google αλλά δεν έχει δουλέψει τίποτα. Δεν έχω βρει όμως κάτι straightforward. 

Ελπίζω να έχει κάποιος κάποια ιδέα γιατί το CPanel ISPConfig μου είναι αρκετά χρήσιμο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

 τα δικαιώματα που έδωσες δίνουν read permissions σε όλους, πιθανόν η ζημιά να έγινε από το chown στο dir /var/www.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, Kebab είπε

 τα δικαιώματα που έδωσες δίνουν read permissions σε όλους, πιθανόν η ζημιά να έγινε από το chown στο dir /var/www.